Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Dzonijs_007 02.01.2007 22:16

senuks rakstīja: Vai tiešam CP sākusi savā darbā pielietot zinātniskas metodes? Kaut kur savulaik lasīju rakstu par sakarību starp braukšanas ātrumu un vadītāja uztverto ceļa sektoru, jeb citiem vārdiem ,jo ātrāk brauc jo mazāk pa malām redz. Metodes būtība-CP neslēpjas, bet stāv atklāti brauktuves tuvumā - lidotāji vienkātši nepaspēj viņus ieraudzīt. Metodes novērojumi "dabā", Krasta iela pie Viadas b.t. braucot ārā no centra, īpaši labi novērojams uz Daugaupils šosejas aiz Talinas apvedceļa pirms Saulkalnes-stāv lauka vidū kā NLO un fēno ar videoradaru!

nifiga tagad ir taa ka aptur peec puskilometra aiz apdziivotas vietas un pasaka tu tur ar tik un tik brauci.

Šovakar ta bija aiz skriiveriem aptur es taa domaaju nu nekas gan jau dokumentus paarbaudiis utt. Jo tur aatrums bija 90KM/H bet taada nianse ka 200M pirms apdziivotas vietas saakuma bija 82KM/H nu vot Policists teica lai taa vairs nedarot un atlaida vaļā.

Man ar CP pagaidaam veicaas 4 no 5 reizeem par paarkaapumu izteikts briidnaajums.

Taa ka ne vienmeer Velns tik melns kaa maalee.

Dzonijs_007 02.01.2007 23:22

Kaapeec rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja:bet taada nianse ka 200M pirms apdziivotas vietas saakuma bija 82KM/H nu vot Policists teica lai taa vairs nedarot un atlaida vaļā.

Kas tur slikts, ja PIRMS apdzīvotas vietas SĀKUMA bija 82km/h?

sajaucu taa bija apdziivotas vietas beigu ziime respektiivi 82KM/H bija 200M pirms apdziivotas vietas beigaam, veel skriiveru teritorijaa.

Dzonijs_007 07.01.2007 22:32

dzjunga rakstīja: Vai nav tā ka ar automātu zūd braukšanas kaifs???

tad vajaag pirkt autostick, tiptronic, steptronik tipa kaarbas varees sleegaat kameer nelabi paliek.

Tad kad bija DODGE intrepid ar autostick kaarbu tad paaris reizes paaksstiijos ar autostick bet tad apnika labi tas noder ja grib sportiksi braukt.

Vispaar jaaskataas pa kurieni paarsvraa brauc ja taa sportiski un paarsvaraa pa šoseju tad mehaaniskaa ja biezi pa pilseetu tad tikai automaats.

automaatam atkal plus kad pie apdziišanas neko nevajag kruķīt uz leju min tik griidaa un vis notiekaas.

Gaumes lieta. Personiigi es mašiinu ar mehaanisko kaarbu priekš sevis nesspeeju iedomaties.

Dzonijs_007 07.01.2007 22:37

dzjunga rakstīja: Kā pareizi braugt ar automātu? Kādās situācijās pareizi pielietot 321 pārnesumus, vai uz šosejas drīgst slegt uz neitrālo un atpakaļ un kā ziemā buksēties ar šūpināšanu???

Dodge intrepid manuaalii bija rakstiits ka sleegaat aatrumus var tikai tad ja mašīna stāv uz vietas vieniigaiss izņēmums ja pārslēdz no D uz autostick režīmu to vareeja dariit gaitaa. Vienreiz pamēģinaaju gaitaa ņemt aaraa no D uz N un otraadi it kaa to var izdarīt bet droši vien ka labi tas nav.

Dzonijs_007 07.01.2007 23:06

Agnia rakstīja: Nu jā, katram savs. Es kā iemācījos ar mehānisko, tā arī braucu visu laiku ar mehānisko. Nekāda vaina. Arī Rīgā ir ļoti ok

ar automaatu kaadreiz ir braukts ja nee iesaku pameeginaat ļoti iespeejams ka domas mainiisies...

Dzonijs_007 11.01.2007 22:35

Vajadzeeja braukt uz Ameira serviss Prāgas 2 vai autopluss Ameiraa 99% ka bez rindas tiksi. Tur taisiiju Dodge Intrepid.

Atlas motors arii iesuukaa piemeers. Gribu nomainiit bremzu disku + uzlikas jaasuuta tie bremzu diski 45LVL gabalaa buus peec nedeelas varbuut 2vaam tad jaapieraksstaas uz remontu atkal nedeela. Kopaa LVL 150 Ameiraa pa 100LVL tika glaa stundas laikaa

Vispaar tie krutie servisi it iipasi diileru servisu totaali naudas kaaseeji.

Dzonijs_007 17.01.2007 22:54

vmartini rakstīja: Ja kādam ir info, kur var "pārtīt" pavisam jaunās Lagunas odometru atsutiet mailā, lūdzu!

vmartini at delfi punkts lv

vispaar zeel ka Latvijaa nav kaa amerika ka par šito liek ķurmī tad bļ.e ib.io šitādi teksti neskanētu.

Dzonijs_007 20.01.2007 17:51

pagaajsgad oktobri maksaaja 0.22LVL/l tagad varbuut daargaak.

uzpildiities var ziepniekalna ielaa un lubaanas ielaa uzpilde bisku ilgaak kaa lejot benziinu. Ja taagad taa dabasgaaze maksaa ~0.28ls/l tad diez vai ir veerts....

Dzonijs_007 22.01.2007 10:01

ja visus ceļu policistus saaktu kontroleet un likt cietumaa par kukuļņemšanu tad drīz uz ceļiem nebūtu kas kontrolē satiksmi vismaz man taads iespaids ir radies jo katreiz kad ar kaadu paziistamu par šo tēmu parunājam tā katram ir kāds gadījums kad ir dots kukulis

Dzonijs_007 23.01.2007 17:16

kuka rakstīja: Reku viens anglju inhinieris uzkjiileejis normaalu vaagji >

auto.lenta.ru/...

Un pat tirgo to par 200 000 zaljajiem ! Nav nemaz tik daargi

gruuti izteeloties taadu paatrinaajumu kaut kaada fantastika...

Nez cik 1. formulai ir paatrinaajums -100KM/H sitas drosi ka tur liidzi vai pat paarspeej

Dzonijs_007 23.01.2007 17:29

_PN_ rakstīja: Tas nav reāli. Ja nu vienīgi mērot pēc spidometra (spolējot uz vietas). Fizika ir fizika. Reaktīvais iznīcinātājs tā gan varētu ieskrieties.

Ja ir 4x4 kaapeec gan ne ar taadu jaudu.

Dzonijs_007 23.01.2007 18:44

servus rakstīja: Abi ap 2000 gadu. kadas lielakas atshķirības lai veiktu izvēli. cena puslidz vienada.

abi suudi piemet biku klaat un labaak nem A6 vai 5 seeriju.

Dzonijs_007 24.01.2007 19:19

Cilvēks pie visa pierod, būtu Tava māsa nopirkusi A klases mersi, tad viņa teiktu, ka nevarētu iedomāties kā var pa pilsētu pabraukt ar to lielo E klases govi un cik ērti visur ir ieparkoties un iespraukties ar mazu mašīnīti.

Konforts? kur ir robeža starp to koforts IR/NAV, es katru dienu pa 15-20 minūtēm ceļā uz darbu nevaru paspºt izjust komfortu, citi uz darbu brauc 1.5 stundu, tad var sākt komfortēt. Un vispār mašīnu izvēle ir atkarīga no katra individuāla cilvēka vajadzībām + vēlmēm + iespējām. Latvijā tipiski ir par iespējām aizmirst

Vai vienmeer braukssi ar mašīnu 15-20Min???

Un veel 5 seerijas taa pasa gada BMW nav daargaaks par 3 seeriju.

Personiigi es nepirktu 2000. gada A4 tad labaak uzreiz jauno modeli kuram ir daudz izturiigaaka piekare un daudz labaaks dizains.

Dzonijs_007 24.01.2007 21:56

Ja par laabajiem servisiem tad varu nosaukt divus:

Ameira Prāgas 2 remontē amerikāņu mašīnas bet citas laikam arī parasti var aizbraukt bez pieraksta un vienkaarsaakas lietas tiek salabotas stundas laikaa piemeeram bremžu disku + kluču maiņa Chrysler Vision maksaaja 100LVL Atlas motors tas pasaakums buutu sanaacis uz 150LVL + 2 nedeelas jaagada diski + nedeela kameer servisaa rindu sagaidiis uz nomainu.

Veel viens labs serviss ir Pie CSDD Tehniskaas apsskates stacijas kaa izej TA un kaut kas nav kaartiibaa taa kaa brauc pa vaartiem aaraa taa tiesi pretii tas serviss ir. Masiinu pienem bez rindas un visu izdara aatri.

Vislaabaak man patika sitas fakts: Kad autofavoriitaa Graudu 68 paprassiiju lai nodiagnosticee audi 100 uz TA stenda un lai pasaka kas ir labojams lai izietu TA tad saakaas: 3 dienas gadiiju lai tur vareetu aizbraukt (jo biju nodomaajis pie reizes uztaissiit motora diagnostiku) aizbraucu sie pasaka ka peec 2 dienaam buus visu apskatiijusi un ja kaadi defekti buus tad tos noveersiis. 2 dienas nav zvana zvanu pats 3 dienaa. Un tad sakaas man sie saka taa un taa remonts piekarei uz ~600LVL mani tas maigi sakot paarsteidza jo braucot masiinai nekas ne gaudoja ne grabeeja...

Aizbarucu uz TA tur protams so to atziimeeja kas buutu jaaizdara (lodbalsti, bremžu šļaukas, putekļu gumijas, izbaleejušas pagrieziena lampiņas) un tas viss tuuliit aizbraucu uz to servisu pretii TA šie uzreiz paneema mašīnu un peec 4 stundaam viss bija sataisiits un TA tikai izieta bez neviena aizraadiijuma. Kopaa remonts uz 120LVL kas mani patiikami paarsteidza jo peec taa ko sarakstiija autofavoriits biju rēķinaajies ka tik maksaas tikai nomainiitaas detaļas.

Kur ir kāds autoserviss kurs vareetu nodiagnosticēt audi 100 92.g 2.2Turbo 20V motoru un arii sataisiit (raustaas starp 3-4K RPM ja ber virsuu, normaali gaseejo iet normaali...

Dzonijs_007 25.01.2007 9:33

lai audi 100 "sataisiitu" ABS favoriitam vajadzeeja 3 dienas teica ka kaut kaads vadinss esot bijis norauts un par to nopleesa 20LVL.

sataisiija? nikuja nesatasiija izbraucot no servisa jau pie pirmaas bremzeesanas kaut kaadi jociigi tirkšķi saaka paraadiities kas pirmss tam nebija. Peec tam peec 10 min atkal jau deg ABS AUS un visi prieki beigusies tie aaksti domaa ka ja lampina ir nodzisusi tad viss ir kaartiibaa nu nav taa vismaz vareja pasi izbraukt paarbaudiit....

Dzonijs_007 27.01.2007 16:12

VWfans rakstīja: Tā kā šodien dīzeļdegvielas cena kritās no 58,3 uz 56,5 sant., tad, pieņemot, ka turpmāk braukšu tikpat daudz un degvielas cena tāda saglabāsies, mani ikmēneša izdevumi par dīzeļdegvielu būs Ls 42,96.

Dzonijs_007 27.01.2007 16:15

jautaajums VWfanam par cik palielinaasies tavi ikmeenasa izdevumi ja aara videejaa gaisa Temperatuura nokritiisies par 10 graadiem?

Dzonijs_007 27.01.2007 18:12

316i rakstīja:

VWfans rakstīja:

viagris rakstīja:

316i rakstīja: kas jums tie par diizeljiem?? man spacevagons diizels shitajaa aukstumaa pec kaadaam 7 min. tukshgaitaa jau silts iekshaa

Tukšgaitā jaa, bet pameegjini 5jaa robaa uz triisdesmit braucot uzsildiit

Piektajā robā es lieku tikai apmēram pie 65 km/h, ceturtajā - pie 50 km/h.

gribeetu redzeet tavu apziniigo sejas izteiksmi, stepseleejot aatrumus. aatrumjklokjis ruupiigi satverts ar diviem tuklajiem pirksteljiem, skatiens pa briidim pieveershas degvielas liimenja raadiitaajam, paarmainjus uz odometru. smadzenees virpuljo formulas, tabulas, apreekjini....

tas vareetu buutu tuvu patiesiibai

Dzonijs_007 28.01.2007 12:44

VWfans rakstīja:

viagris rakstīja: A kāpēc gan neieliec kruīzu, ja jau plaano 7 gadus braukt un skatos brauc taalos gabalus, moshka atmaksaajas, cit tad vinja tur maksaa, ap latiem 300

Merivai visās versijās par kruīzkontroli jāpiemaksā 255 eiro (179 lati), un es šo summu neizšķīros piemaksāt. Nožēlas par šo soli man nav, kaut gan nākamajā auto kruīzkontroli gribētu.

www.geste.lv/...

www.ads-serviss.lv/...

iečeko šitos varbūt tur var uzstādīt lētāk par 179 Ls to kruīzkontroli

Dzonijs_007 30.01.2007 17:49

kasinsh79 rakstīja: Padomju cilvēka stulbā daba - meklējam autiņu pēc iespējas lētāk Saņemiet! Nokruķītus no 500 tkm...

Kad salīdzināsiet Vācijas cenas ar mūsu tirgus cenām, tad sapratīsiet, cik kam ir jāmaksā.

Labi auto maksā dārgi. Ielāgojiet.

Un + vēl pats galvenais ir izlaiduma gads

Dzonijs_007 30.01.2007 21:40

CSDD diagnostika ir tikai atbalstāma, jo ir ļoti liela iespēja ka tiks atrasts kāds defekts + attiecīgi iespēja nokaulēt cenu ja pērk autiņu.

No pieredzes saku ka pat tad ja autiņam nekas negrab vai negaudo tad tas nenozīmē ka viss ir OK! ļoti bieži atklājas kādi defekti.

+ nav jāpierakstās parasti rindā jāstāv 10-20 minūtes

+ Objektivitāte (jo ir servisi kas piep.s.iisies pie katra sīkuma kaut gan reāli vēl var braukt un braukt (spilgts piemērs mana pieredze ar audi 100 kad autofavorītā palūdzu nodiagnosticēt kas jādara lai izietu TA "spriedums" bija uz 600LVL beigās lai izietu TA tika ieguldīts 120LVL un mašīna salabota servisā kas ir pie TA stacijas). Cits serviss atkal nepateiks visas problēmas jo trūkst vajadzīgo iekārtu, netiek nodiagnosticētas visas iekārtas, kompetences trūkuma dēļ utt.

Dzonijs_007 30.01.2007 21:41

anonimikis rakstīja: iesprādzis priekšējais logs apdrošinātāju uzskatā nozīmē ka auto bijis škilts un tagad nošķilts līdz galam. tipiska apdrošināšanas krāpšana. vari saņemt atlīdzību pēc tolmeta cenrāža ...

tas tolmets tev jau aknās nesēž

Dzonijs_007 02.02.2007 23:01

AutoNets rakstīja:

xtcola rakstīja: Nezinu kaa esmu nodzivojis tik ilgi to nezinot... Bet, tagad gan jaauzzin, lai ir miers

Interesee kaa notiek lietota auto pirkshanas paardoshanas process ja auto jau ir pieregistrets Latvijaa. Abiem jabrauc uz csdd? Vai pietiek ar kautkadu ligumu (kur njemt paraugu?)? Ja ir sodi par csn, tad tachu nevar veikt parrakstishanu? To visu vajag zinaat lai visaadi censonji nevareetu apchakareet un sastaastiit briinumus par sho procesu

paldies.

1. noskati auto, kas patiik

2. abiem pases kabata un brauc uz CSDD

3. samaksa par ipasnieku mainju 11 LVL

4. ja nav samaksati sodi / komerckjila / cita smuce => darijums nenotiek

5. ja viss ok, iet uz 2. stavu un gaidi jaunu teh. pasi

6. samaksa naudinju

7. juties laimigs - jaunais auto ipasnieks

1. pareizi

2. Nav obligāti pietiek arī ar tiesībām

3. vismaz LVL 17 ar kapeikām ja rēķins uzziņa tad ~9LVL + Ja tekošā gada laikā nav ieta TA vai iepriekš nav bijusi īpašnieku maiņa tad jāmaksā ceļa nodoklis -1800kg pilna masa 24LVL 1800-2100 LVL 45 2100+ 54LVL

4. Pareizi

5. Pareizi

6. pareizi

7. Patiesi laimīgs varēs būt ja būs nobraukti ~500-1000km un ja tad nekādi brīnumi nelien laukā tad varēs būt patiesi laimīgs

bet lai tā nenotiktu vai arī samazinātu risku silti iesaku turpat pie CSDD aizbraukt uz diagnostiku vistacamāk tiks atklāti lielāki vai mazāki defekti kas būs par iemeslu vai nu cenas nokaulēšanai vai varbūt sava lēmuma mainīšanai

Dzonijs_007 04.02.2007 19:21

es ar to nesaprotu peec maniem ~ apreekiniem sanaak ka tiek iepis.ta kapeika kaadi 45-50 saņi uz 100KM ( ja saliidzina ar 1.6 motoru) nu labi tie ir 5 LVL uz 1000KM vai arī 16*5=~80LVL gadā. Nu nezinu man tas šķiet vienk. smieklīgi. Un ir vēl viens Bet tie ietaupītie 80LVL nav jau tīrais ietaupījums tur vēl atmīnusojas tas ka ikmēneša maksājums lielāks jo autiņa cena bija lielāka remonti un apkopes dārgākas.

Nu nez es vienk. nesaprotu....

Dzonijs_007 05.02.2007 23:26

Arsmens rakstīja: Ok pa vieteejiem buutu tikushi skaidriibaa

Kaa tur iisti ir no Vaachiem ievestajiem? Kur un kaadi maksaajumi, nodevas tiek veiktas un kaada kopeejaa summa apmeeram savaacas? Taa mosh pa punktiem ja nav gruuti

Tnx

piemeers:

BMW 725TDS no itaalijas:

Nepieiešamie dokumenti : itāļu tehn. pase, pirkšanas liigums (ja iekš CSDD prasa kur liigums sastaadiits jaasaka ka itaalijaa jeb tajaa valstii kur pirkts es teicu ka Latvijaa tas darbinieks paskatiijaas uz mani lielaam aciim un teica ka vajag teikt ka itaalijaa vai Lietuvaa savaadaak atteiksies reģistreet ), numuru saliidzinaasana.

Izmaksas:

Vieglo automobilu un motociklu nodoklis 90LVL (mainaas no gada)

dabas resursu nodoklis nemainiigs= 22.00LVL

Transportliidzekļa reģistrācijas nodeva LVL1.40

Transporta nodeva liidz gada beigaam LVL 49 (atakriigs no pilnas masas)

Maksa par nodokļa iekasēšanu 1.56LVL

reģ. aplieciiba pirmā reģistrācija, reģ apliec izsniegšana un n/z komplekts kopaa LVL23.87

viss kopaa ~188LVL

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti