gan jau savu sardeli piedāvās... uzmanieties. ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
gan jau savu sardeli piedāvās... uzmanieties. ![]()
Tak paskaties mūsu dīleru piedāvajumu. Neredzu es tur hibrīdu ar pilnpiedzinu..
pilnīgs sūds tā mašīna. hibrīds cik sapratu nav dabūjams ar pilnpiedziņu. a kāda jēga no tāda vienriteņa?
bomāri, kādi secinājumi? msh jātaisa vaļā eļļas maiņas punkts. sauksies: nūmain pī mans to eļļ ![]()
![]()
![]()
Reāls bomžu forums.
tas auto ir 2006. gada.
tu esi vēl stulbāks nekā biju iedomājies.
bet tie vēl ir tikai ziediņi.
subāram visiem benzīna dzinējiem ir vienāds maiņas intervāls - 15tk, pajāt vai atmo vai turbo.
bet nu labi. tu jau arī nezināji, ka subaru pirmās trīs eļļas maiņas uzsauc. manā gadījumā tas būs ka es visu garantijas laiku 3 gadus braukši nemaksājot par apkopēm neko.
bet turpini vien dzīvot ilūzijās. un ar tehniskām zināšanām tu arī īpasī neizcelies.
nevaru iedomāties tādu situāciju. piedod. ![]()
Kā likums visi "tehniskie" cilvēki, tādi kā tu, brauc ar vecām rūsas sagrauztām miskastēm, kurām pat vēsture nav atsekojama, nemaz nerunājot par to, ka tās ir izgājušas cauri vairāku perekupu un līkroču nagiem.
Turpini dzīvot ilūzijās bomār
es tikmēr izbaudīšu bezmaksas servisu. plus es varu ar garantiju apgalvot, ka longlife eļļas maiņas intervāli motoram nekādu skādi nenodara. jo es pats to izmēģināju.
plus ko tu tur piemini savu goļāru. ne tu viņu jaunu pirki, ne tu zini kādi lohi ar viņu ir braukuši, ne tu zini kurš jau tas motors viņam ir. atšķirībā no manis.
un tagadējam auto arī mainīšu eļļu kā paredzēts - pēc 15tk.
autopederasti gan iesaka mainīt pēc 7.tk. arguments. turbo motors, boxeris. jājā... kā tad...
Nīcas pamuļķi. Beidz gvelzt sūdu. Motoram, ja pareizi atceros, pie 280tk tika mainīta zobene, vārstu vāka blīve, egr vārsts utt. pēc meistara teiktā, tur viss izskatījās kā jauns. tika noņemts arī kartera vāks, jo kāds lohs, īsti nepateikšu kurā servisām jo vairs neatceros, mainot eļļu bija sačakarējis vītni noliešanas skrūvei.
Tu man te tukšplūti neiestāstīsi, ka mašīnai mainot eļļu pēc ražotāja datiem, kaut ko var sapist.
Nīcas pajoli, man ir VW LT35 ar oriģinālu 330tk noskrējienu. Visu laiku esmu eļļu mainījis tikai pēc 30 tūkstošiem kā paredzēts.. Un nekas nav noticis. Un domāju, ka nekas arī nenotiks. Kaut gan nu jau ir viena alga, jo izskatās, ka vasarā mašīna meklēs jaunu saimnieku.
Motors 109 Zs TDI.
a kāds auto ir tagad?
Kasin, bomār. Beidz gvelzt sudu. 15 gadīgs šrots nevar būt tehniski nevainojams.
Kas tad notika ar iepriekšējo "tehniski perfekto" audi? Izrādījās tomēr šrots pēdējais? ![]()
Aizbrauc pasmaržo, paspaidi riepiņu, varbut tu kļudies.
murx rakstīja: Auto ir dažādi. Esmu ļoti labus nopircis (palīdzējis) Rumbulā, Lietuvā, no rokas ss-ā. Ļoti slikti ir bijuši pie autorizētajiem dīleriem. Ļoti labi pie Vītola arī. Katrs auto ir individuāls, mazsvarīgi, kas tirgo. Jāizvēlas pašam patīkamākais, tālāk jāveic maksimāli pilnvērtīga diagnostika un jālūdz augstākiem spēkiem, lai viss būtu normāli. Labu auto var pateikt pēc smaržas un sajūtām
.
Bet vispārīgi ir tā, lai braucot pa bedrēm nejustu nekādus liekus trokšņus, datordiagnostika neuzrādītu liekas problēmas (jābūt pieredzējušam speciālistam, kas pārbauda), lai nebūtu liekas smakas no izpūtēja, lai iedarbojas gan silts gan auksts un darbojas bez problēmām vienmēr. Tā varētu turpināt ļoti ilgi. Autorizētie dīleri vispilnīgāk spēs diagnosticēt, ņemot vērā pieredzi ar konkrēto modeli. Lai veicas atrast ĪSTO un vienīgo!
Haha. Pēc smaržas un sajūtām? Kapronu vajag mazāk pīpēt. Pēc smaržas var pateikt vai sieriņi ir jamazgā vai tikai jāizgriež uz otru pusi.
XT būs alternatīva 19. gada otrajā pusē. Par to ka XT vairs vispār nebūs varat pateikt paldies jaunajām 2019 gada ES atgāzu normām.
ASV XT veljoprojam bus pieejams ari nākamgad un to turpinās ražot.
Ko jūs gribat no tās bomžu versijas, man ir forester xt, tas ir pavisam cits auto. Pa 30tk jus nekur tadu price/performance attiecību neatradīsiet. Un nevis CVT kārbas ir lēnas un dumas, bet gan tie nemotori ir parak nabagi tadai massai ar pilnpiedzinu.
Dieselfan rakstīja: Pārsteidza zemais trokšņu līmenis salonā un mīkstā piekare. Dinamika arī ļoti pieņemama. Vadāmība nedaudz pieklibo, taču nevar visu gribēt no ekonomiskās klases krosovera kurm ir visas primārās ekstras.
Zemais trokšņu līmenis? Nevajag pīpēt kapronu ok? ![]()
TC Motors iedeva sekojošās lietas.
Reģistrāciju, ziemas riepas, gumijas paklājus un vel subaru pulksteni
Pat nekas nebija jādiedelē, vienkārši pateicu ka gribu pirkt auto šodien. Pārdevējs laikam normāls pipars trāpījās.
Vajag sazīmēt šmaras un lēto šmigu. Nu tā kā Vojādžerklubam!
Ja būs vecenes un šmiga, tad es arī būšu.
usaexperc rakstīja: Pats tu esi galīgi garām! Subaru liek variatoru uz turbo motoriem un pilnpiedziņu, un tas ir izturīgākais mezgls šajā savienojumā.
Un? Man tāds ir. Neiet tas auto, parasts pakaļas pārvietotājs.
usaexperc rakstīja: Autors nopirka to BMW vai joprojām ar velosipēdu brauc?
Nopirka viņš gondonus un tagad brauc ar tavu sievu neveiksminiek.
Neesi gadījumā uztucis?
Bet viņi tak tos auto pārsvarā ražo 100tk. Pēc tam ir jādomā, kā tik vaļā. Rekur te pat ir vesela branža ar bomāriem, kuri uzskata, ka auto ar tādu norbaukumu vēl ir jauns un tas ir ahujennākais deals. Salti meli. Tāds auto jau ir pizdģets.