Velomens rakstīja: Nu manam opelim (dīzelis) apkopes ir ik pa 15 000km un maksā ap 100 Ls. Vispār tas jau aptuveni visiem tā ir, vienīgi taga opel un vēl daži ražotāji pagarināja nobraukumu starp apkopēm.
Guzis rakstīja: ..Jaunības cīnņas ar žiguļa apkuras krāna maiņu -12 C (kad tosols sasaldē nagus līdz nemaņai)...
Ooo, atceros, kā ВАЗ 2103 sāka tecēt pečkas krāns ziemas laikā un blakussēdētājs turēja burciņu apakšā... un kad dzinējs uzsila, tad turētājam oi kā nagi dega! Bet nomainīt toč nebija baigais gemorojs.
Bet vispār tas Webasto ir labs. Sievas mersim tāds ir, uzliek tikai čāzeri, un auto sagaida uzsilis. Bet priekš Webasto aķi gan vajag niknāku, jo šķidrumu dzenā elektriskais sūknis, un salona ventūzeri arī.
taxman rakstīja: ...Nekas tā nesasilda ķermeni ziemā kā piecas minūtes sniega un ledus tīrīšanas prieks un blakus stāvošo neierībināmo dīzeļu burkšķēšana...
Kā naglai uz galvas! It sevišķi par dīzeļu burkšķēšanu, kā jau īsteneim latviešiem, tas īpaši silda!
rudens68 rakstīja: P.S. Manupraat REXTON II nemaz tik traki neizskataas... nav jau kyron
Ja uzemblemas būtu leksusa, BMW .... tad visi runātu par drosmīgu ,novatoru dizainu u t t
par jaunaa 3aa bembja dizainu runaajot - nu ljoti novatoorisks , 1o reizi ieraugot uz ielas , nobijos ka LV jau tiek tirgoti chaina caari jo , no aizmugures , dizains nevilka pat liidz korejietim
Nu jau pierasts,tāpat kā 10 gadus atpakaļ,pirmo reizi auto izstādē A6 ieraugot,bija izbrīns.
Man gan liekas, ka Audi kā i 1985 gadā tā i tagad ir garlaicības iemiesojums (nu orģināli tagad ir tie fingāļi zem acīm ), kas vēl par avangaru 1997 gadā bija ja nekas nemainās...???
Vilks rakstīja: ...man agresiivie brauceeji, kas paarkaapj apzinaati CSN traucee daudz mazaak nekaa tie seenes, kas CSN paarkaapj sava stulbuma un debilitaates deelj....
ValdisM rakstīja:...P.S. un ned*rs par kasetēm. Ja izmanto 2.tipa lentu kasetes kas rakstītas vismaz uz 100ls vērtām Sony,Pioneer dekām par avotu izmantojot vinulu, tad skaņa ir labāka kā uz CD.
Padomā par to
Pasaulē vēl nav izgudrots nekas augstvērtīgāks par magnētiskiem datu nesējiem.
Tāpat kā visi nopietni kino veidotāji filmē uz lentām nevis uz mpeg, tāpat visas normālas studijas raksta uz magnētiskajām lentēm.
tas ka lielākoties raksta uz kompja ir tikai nabadzības un strādāšanas eºtuma dēļ 9vieglāka montāža un apstrāde)
Man mājās ir divi majaki, bet horizontālie.....
Tu pats vēlreiz padomā ko runā! Kādā rakā tu no kasetes 5mm biezās lenteles dabūsi kaut cik jēdzīgu kvalitāti? Ar 2. kalases lentu, kas tā ir kaut kāda brīnumu lente?, da mosties! Un ko tu salīdzini ar 50mm studijas lentu, kas pie tam slīd ar lielāku ātrumu un pa aparātu, kas maksā kosmisku summu salīdzinot ar širpotreba deku? Kasetes jau padomju laikā bija sūds, un nekas arī tagad nav mainijies, nesapņo!
Un kā magnētiskais datu nesēj lenta ir ok, tikai skaņa nav dati.
Un kāds sakars te sakars ar kinolentu? Tu zini ka kino un magnētiskā lentas ne tikai izskatās dažādi, bet ir arī dažādas tehnoloģijas?
Zinu un piekrītu, ka padomju laikā uz lentām varēja dabūt labu labo kvalitāti, bet nav lenta nespēja konkurēt ar CD. Vinils ir bijis labs tapēc joprojām pastāv, lampu pastūzis ir bijis labs tapēc joprojām pastāv, kinolenta ir labāk par TV, tapēc joprojām pastāv. Lenta bija laba, bet CD bija labāks, tapēc lentas sadzīve vairs nepastāv. Tie ir fakti.
Un studijās lentu izmanto lai iegūtu īpatnēju tembrālo noskaņu (tapēc arī ir lampu mikrofona priekšpastiprinātāji, lampu kompresori, utt.), jo beigās tā pat viss tiek māsterēts ciparu veidā, jebkurā studijā, un tad iecepti vinilī, un ne jau tapēc ka lētāk! Un visi vecie labie muzāri arī tiek remāsterēti un atjaunoti digitāli. Protams, darbs jau nenotiek CD izškirtspējas līmenī, bet krietni augstāk.
Loģiski, ka CD nav nekāds etalons, tapēc izgudroti visādi SACD un DVD audio.
Un kā tad nofiltrēsi šņākoņu? Noņesmi augšas, kas tad tur paliks no frekveņču diapazona? Pie tam lentai dinamiskai diapazons ir ~60db, bet CD - ~96db. Gribi teikt, ka plakanā skaņa ar izsmērētām un nogriestām augšām un detalizāciju vispār nekādu ir baigi kūl? CD ir lentas izkonkurējis, par to sen nevienam nav iebildumu, un kā jau minēju, bauda klausīties analogo signālu ir tikai no platēm.
...Un nevar pielīdzināt skanējumu no 2" studiju lentām (uz kurām, par bargu naudu (piem. www.sounddevision.lv), vēl jo projām piedāvā rakstīties) ar sadzīvas lentām, kur nu vēl ar kasetēm (vispār ateja)! Nu nav nekāds HiFi no vecām lentām, šņākoņa ir un būs + vēl citi kropļojumi. Nostaļģijas noskaņai var lentas klausīties, bet ne jau deļ kvalitātes. Laba analogā skaņa ir dabūnama tikai un vienīgi no vinila.
Priekšā ir četras sviras, divas labajā pusē, divas kreisajā (stab. sviras atsaites neskaitu, tās ir pa lēto). Atjaunotas tās sviras maksā 30-40 Ls. Kad atdzino no fričiem autiņu, kāda mēneša laikā nācās nomainīt visas četras, saliku tās atjaunotās. Apmēram pēc gada nācās atkal divas līkās sviras mainīt, taisnās pēc 1.5gada (apm 50k km) vēl ir ok. Cik orģinālās jaunas maksā, tagad neatceros, bet kādi 150 - 200Ls, bet noteikti ka ietu stipri ilgāk, bet pašlaik vācu ebajā esmu atradis janas sviras pa ~40Ls, kad būs jāmaina, sūtīšau tās. Stab. sviras atsaites nerēķinu, tās kādi 10-12Ls maksā, arī šobrīd visas ir nomainītas.
Vēl esmu nomainijis priekšējos bremžu diskus un klučus. Diski maksāja 80Ls, kluči 24, laikam. Pakļējai piekarei esmu mainijis tikai atsaites. Nu tā apmēram...
Par to ka 2.5 dzinēja dziesma ir tīkamāka šaubu nav, par to nestrīdos, bet cēliens 2.4 tomēr likās labāks, varbūt tikai likās, bet ir viens bet, 2.5 pa pilsētu nebūs ne tuvu 11-12L/100, kur nu vēl ar automātu, ar >15 jārēķinās. Nu un pa šoseju no kalna un pa vējam tērējot 6L/100 arī ilgi braukt nasanāks, tie paši 9-10 būs. Man arī simaptizē 2.5, bet 2.4 gaita no 2.5 praktiski neatšķīrās, izņemot patīkamo motora dziesmu, toties patēriņs 2.4 ir jūtami zemāks. Arī apkope V veida dzinējam ir dārgāka - gan siksnu maiņa, gan tās pašas sveces. GDI dzinējam kā tādam, nekādas īpašās apkopes nav, tas pats kas 2.0, un es neēsmu saskāries ar kaut kādām problēmām, kas saistās ar GDI tehnoloģiju. Krievu saitos aprakstītās problēmas galvenokārt ir deļ nekvalitatīvās degvielas, un sēra satura benzīnā, kas ir nevēlams priekš GDI dzinēja katalizatora. Pie mums sēra satura normas jau sen ir vajadzīgjā līmenī.
Protams, ka bez izbraukšanas pie skaidrības netiksi.
Neražo, bet varbūt ražos. kautkur kādu laiku atpakaļ bij izlikts jaunā Galanta koncepts.
Domā šito www.mitsubishiclub.lv/... ?
Visā visumā jau smuks, tikai vair nav tik individuāls kā iepriekšējais
Šito sanāca dabā apskatīt. Japānas tirgum tas sauksis Galant Fortis, bet ar Galantu tur ir maz sakara. Tipisks Lancers, nu smuks jau ļoti, bet Lancera klases auto - sportisks sedans, gribas ko lielāku.
Velomens rakstīja: Nu manam opelim (dīzelis) apkopes ir ik pa 15 000km un maksā ap 100 Ls. Vispār tas jau aptuveni visiem tā ir, vienīgi taga opel un vēl daži ražotāji pagarināja nobraukumu starp apkopēm.
Ko apkopēs dara ik pēc 15000km pa 100Ls???