Es tak rakstīju, esmu sajūsmā par savu mitsu dīzeli.
Es tak rakstīju, esmu sajūsmā par savu mitsu dīzeli.
Dīzelis bija tomēr radīts ekonomijai uz komforta rēķina. Kratās, smird un nesilda, bet tas viss attiecas uz vecajiem dzinējiem. Bija man outrlanders(2007.g.) ar VAG PD dīzeli, nu gadu es ar viņu izturēju, tups kā cirvis, līdz 1500rpm cēliens nulle, tad sekundes simtdaļu ir rāviens, un tālāk akal nekā, jāslēdz robs un viss sākas no jauna. Kratījās un rūca kā nezvērs. Šausmas. Jaunam golfam darbā (bija 2017 gada) 1.6D bija labāk, kluss nekratījās, bet līdz 1500rpm tā pat cēliens nulle, ļoti neērti braukt, spied grīdā un nekā, kamēr turbīna pamostas... nezinu, nekas labs no tā VAG dīzeļa manā pieredzē nav...
Tad nomainīju uz outlanderu (2011.g.) ar mitsu paša radīto dīzeli (4N14), tas bija kosmoss salīdzinot ar VAG. Cēliens ir jau no brīvgaitas 650rpm, kā bezīnam, tādas turbobedres vispār nav, pateicoties divmasniekam vibrācijas nav, salonā kluss. Jaudas atliektiem galiem (177zs, 380Nm). Barucu jau 5 gadi un nav apnicis un netraucē ka ir dīzelis, kaifoju katru reizi kad braucu. Protams, dīzeli ņēmu dēļ ekonomijas, un iekāpjot sievas benzīna Alfiņā sajūtas tomēr IR kaifīgākas.
Katrai tehnoloģijai ir savs mērķis un pielietojums, savukārt tirgus vai psihoekologi (kā tagad) piespiež ražotāju attīstīt to tehnoloģiju, ko jāiesmērē patērētājam. Tagad topā jābūt mazlitrāžai (nu jau elektro/hibrīd brīnumi arī), nu tad pateicoties tam ir attīstīti mazresursa turbodzinēji/šujmašīnas, kas ekonomijā jau izpogā dīzeli... bet ja turpinātu attīstīt dīzeļus, tie savukārt arī komfortā, ne tikai ekonomijā dadzītu benzīnniekus.
Vēlreiz, netaisnojies. VAG ir garantijas periodam, ne ilgāk.
Netaisnojies. Vācu autobūve paredzēta garantijas periodam, tad auto skrūvē autorizētais serviss, pēc tam kas notiek, progresīvajam vācu inženierim ir pie pakaļas. Un notiek bieži un regulāri.
Da nomierinies, ābolfan, esi esi tu kruc pacans, kas mega orientējas tēmā.
Smiekli nāk lasot tās ābolfanu taisnošanās runas.
Tad nekas tur pa 5 gadi nevar atmaksāties. Vislielākā ģenerācija ir pa dienu, kad neviena nav mājās un nav kas tērē, tātad, lielākā daļa kas tiek saražota tiek nodota par biržas cenu, kas ir gaužām maza. Cik bija jauda un cik maksāja tie saules paneļi?
eidis rakstīja: sorry. Saules baterijas manai mājai izmaksājās 59 mēnešos. Jeb nepilnos 5 gados. Šis laikam nav slikts rādītājs
Un kā ar akumulatoriem? Kad tie atmaksājās?
1k eur divās apkopēs pēc kārtas, izklausās skarbi, iepriekšējam biedram nekas tik dārgs nebija, kaut arī noskrējiens pamatīgs... Varbūt atšifrē, ja nav grūti, kur tur 1k var saskriet, ja vēl hadenē raksti, ka nekas nav darīts...
Kādi dārgākie remonti bijuši?
Cik izmaksāja, un vai ir 4x4?
Pa cik jauns tika ņemts, tas kojots? Un cik Kasko gadā?
Tas tak VAG ražojums, zili dūmi, iet uz eļļas nevis dīzeļa.
Personīga pieredze. Bija outlanders ar to BSY motoru, uz papīra bija jābūt spridzeklim kurš ceļ bezmaz no brīvgaitas, bet dzīvē tups kā zābaks. Paātrinājās tikai no 2300rpm un līdz 3500, līdz tam un pēc - tukšums.
Un pats galvenais, Mitsubishi nemelo, bet VAG, kā mēs visi zinām... Tātad kaifot varēs lasot speceni, bet braucot diez vai... Cik nu starp garantijas remontiem sanāks ar tiem VAG pabraukt...
Bertone85 rakstīja: Instrukcija rāda ka nepieciešams Pakalpojums
Tā arī latviski uzrakstīts?
Apskaties instrukcijā, ko nozīmē tā lampiņa...
RR95 rakstīja: Viss atkarīgs no saimnieka, viens var nojāt auto divu trīs gadu laikā citām visu mūžu auto kā jauns. Es savam 1982 gada Golf 1 vienmēr izeju apskati bez aizrādījumiem????
Tu tipa sev jautā? Mēs jau nezinam...
Tiešām jāpriecājas, divgadīgs VAG spēj iziet apskati ar pirmo reizi... Apsveicu!
Kā tas fizikāli iespējams, ja eļļa ir tuvāk siltuma avoram un pēc tilpuma uz pusi mazāk kā dzeses šķidrums? Alfai zinu ka eļļas temp devēja skala sākas ar 70.
Mans 2.2 micārs outlanders, 2011 gada, tieši tāpat, pilsēta 7-9, ārpus 6-7. Un tas ir ar pašmasu 1800kg + lielas kastes airodinamika un braucu ļoti dinamiski. Un 177zs ar 380Nm, ir nesalīdzināmi baudāmāk par prīmusa mopēdu, nerunājot par ietilpību.
Tā ka hibrīc parastais ir garām. Lietojams, no ekonomiskā viedokļa, var būt tikai plugin hibrīc.
Da nu beidz... es nekūpošu audi dīzeli reti kad esmu redzējis (nu tie 3gadīgie un vecāki)... kas ir saprotami, jo prēmijumu gribas visiem, bet remotēt (a remontēt audī oj kā vajag) pa prēmijuma cenām vairs naudas nepietiek... nu i smird tad tā vācu autobūve...
Volx rakstīja: Aukstais starts. Motora optimāla t no 60-90, ziemā viņu ilgāk/grūtāk sasniegt.
Pastāv pieņemums, ja vasara lej 5-30, tad ziema labak motoru eļļos 0-20/30. Atiecīgi eļļa būs vairak tekoša un vairāk pasargās no metālu detaļu strādāšanas bez eļļosanas.
Tas bija tikai piemērs un kataram motoram ir savas atbilstošas eļļu rekomendācijas. Tapēc arī aizcinu dalīties ar iespaidiem ar vienas vai otras eļļas darbības iespaidiem.
Tātad eļļa jāmaina divreiz gadā - rudenī un pavasarī, neskatoties uz nobraukumu. Nevelk tā kā uz sviestu? Nav ko izdomāt velosipēdu:
Raimond, beidz tuftu dzīt, un sāc kaut ko strādāt. Ceļot kopproduktu tu vairāk palīdzēsi Latvijas ekoloģijai, nekā gūglējot tuftu un ar savu kompi sildot atmosfēru.
Ķīna un amerika lai tik ceļ savu labklājību, bet man vajadzēs uz sava maciņa rēķina domāt par ekoloģiju... ka tik ne arī.
Rus nav Nordpool biržā, līdz ar to, nav svarīgi ar ko esam sinhronizēti, no tā biržas cena nemainās.
Cena ir atkarīga no pieprasījuma un elektropārvades līniju caurlaides spējas. Biržas lētā elektrība pamatā nāk no Skandināvijas, caur igauņiem, bet ar igauņiem mums ir trīs vecas līnijas, un ja pieprasījums Latvijā (plus Lietuva) pārsniedz līniju caurlaides spēju, tā rodas jaudas deficīts un kāpj cenas. Pie tam, vasarā šo līniju caurlaides spēja samazinās vēl vairāk, jo vadi uzsilst ne tikai no jaudas, bet arī no apkārtējās vides, un sāk izstiepties un palielinās nokare, kā dēļ vēl vairāk tiek ierobežota jauda.
Vecīt, šis dzinejs man arī šobrīt liekas kā pasaka!
Pūtiens protams nav no brīvgaitas, bet grieze ir pietiekama arī pirms pūtiena. Nezinu kā to panāk, bet braukt ir kaifīgi.