Pēc tā vada, kuram spraud klāt kronu, var arī izsekot, kur tas imobilaizera bloks ir. Nu a tālāk pietiek ar nazi un izoleni.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēc tā vada, kuram spraud klāt kronu, var arī izsekot, kur tas imobilaizera bloks ir. Nu a tālāk pietiek ar nazi un izoleni.
Parasti kāds viens instalācijas vads palaists caur imobilaizeru, savieno atpakaļ pa taisno, un viss.
Tā darbojas visi plugin hibrīdi. Arī Mitsu Outlanders.
2008.gada Pioneer plazma, nav ne logo ne pikseļi izdeguši ne blāvāks palicis.
Cik tas bieži ir - regulāri?
Skaidrs! Bet kurai piekabei?
It kā visām ir paceļama kaste...
Tātad ir izkristalizējušies šādi varianti:
divasu (750kg max) bez bremzēm:
Vienasu ar bremzēm (1000kg max):
brentex.lv/Preces/bren-325p10h/
Vēl doma aizstaigāt līdz RussoBalt.
Visām tiks piepirkti papildus borti, tentu laikam labāk pasūtīt citur, atsevišķi.
Ko izvēlēties?
Paldies par padomu!
Ok, paldies par padomu!
Un kur Ērika Ģriģa skaidrojumā, visiem saprotamā valodā, minēts tahogrāfs?
Kur es rakstu ka man ir kravas auto, vai ka es nodarbojos ar komercdarbību???
Nesapratu jautājuma kontekstu. Izlasi, lūdzu, manu pirmo postu, ja vēlies saprast priekš kam man piekabe.
Es zinu kādas celtspējas piekabi es drīkstu vilkt, mani interesē tehniskie risinājumi, to plusi un mīnusi.
Kur teikts par tahogrāfu??
Kāda masa - faktiskā vai pilnā?
Autiņa pašmasa ir 1700kg (pilna 2200kg), bet instrukcijā rakstīts, ka bez bremzēm ne vairāk par 570kg, ar 1600kg.
Nu ja man pilna masa autiņam ir 2210kg + 1000kg piekabe = 3310kg, tipa iekļaujas, vai arī es kaut ko nepareizi saprotu?
Paldies par atbildēm, sāk kļūt tā lieta skaidrāka!
Nu tad es saprotu ka neviens nesatraucas par to cik piekrauta, var vilkt arī tonnu, un nekas traģisks nenotiks!
Es skatījos uz šo, tonna pilna masa, iekļaujas B kategorijā un ir ar bremzēm..
Cik veca un pa cik? ;)
msh rakstīja: Nu bet tad kas nav taisnība? Ja jau reiz nav pakojuma, tātad to pievienojot šī problēma tiek novērsta. Tas ko nevar šādi izdarīt, ir pievienot luksusa klases mašīnu vipendronus, piemēram, dubultos stiklus. Tev pašam tak ir toyota, kuras pirmais īpašnieks atzina dzimto pakojumu par švaku...
Ar pakojumu nevar visu panākt. Liels troksnis nāk caur piekari, buksēm... Un tur tu neko nenopakosi.
Tas pats LCD vien ir, tikai backlight "diodes" mazākas uzcepuši.
Veikalos redzamos "sasniegumus" esmu redzējis, kamēr griežas ultra krutie demo klipi, tikmēr labi, kā palaiž kaut ko no realitātes, tā pleķainas plastmasas sejas... par SD kontenta atskaņošanu labāk nerunāt vispār...
Nē, nu protams LCD ir stipri labāki kļuvuši, kopš 2008 gada... un to samsunga kvantumu dabā neesmu redzējis, varbūt ka nu jau būs gana labs, bet oled esmu redzējis un redzu ka tehnoloģija iet pareizā virzienā.
Izdegušus pikseļus nemana, un logo arī nav iededzis. Iedegšanas problēma bija tikai pirmo paaudžu plazmām. Savējo pirku 2008 gadā, ja pareizi atceros, bija ap 1900Ls.
Es jau tāpēc saku, jāgaida kad tehnoloģija būs kārtīgi attīstīta, tad arī varēs domāt par iegādi.
Joprojām sēžu pie Pioneer plazmas, jo neviens LCD joprojām nav spējis panākt bildes kvalitāti. Nākošā tehnoloģija kas to spēj ir OLED. Bet pagaidām tikai LG grozās pa šo lauciņu, un nu jau Panasonic arī pieķēries OLED, bet izmantojot LG paneļus. Pēdējie modeļi, pēc testiem, nu jau ir apdzinuši plazmas attēla kvalitāti (nav runa par lētajiem plazmas paneļiem), tagad tik jāgaida, lai cenas kļūst draudzīgākas.
Oficiālā cīsiņa izmēri šim outlanderam: T135/90D16 (offset 40mm)
:O un tas ir ar kronu? Viņš nav ar abām rokām jānes?