Mja, man tas bērnu sēdeklis tā arī mētājas bēniņos, ne reizi neielikts. Bet nu, labāk jau lai ir, ja nu kādreiz noder. Pasē 7 vietas ierakstītas..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mja, man tas bērnu sēdeklis tā arī mētājas bēniņos, ne reizi neielikts. Bet nu, labāk jau lai ir, ja nu kādreiz noder. Pasē 7 vietas ierakstītas..
Pie tāda nobraukuma vispār atsevišķa mašīna neatmaksājas.. Ērtāk -jā, izdevīgi -nē.
Aha, man svarīgi lai ar auto var aizbraukt tur kur vēlos. Un vairāk par 1x, un bez nedēļu ilga remonta pēc tam.
Nu tak vienmēr tā ir bijis - japāņiem ir 3 komplektācijas, kur pirmās divas satur visu vajadzīgo, trešajā jau ir mazsvarīgas ekstras. Par papildus piemaksu ir tikai atsevišķi nieki. VAG gadījumā tu sāc ar pliku spaini, kur dabūn piemaksāt absolūti par visu. Un rezultātā cena ir x2. Ja sāc ar puspilnu spaini - tur tieši svarīgākās lietas būs par papildus samaksu!
Mja, diezkas nav. Kad es uzliku uz V6 3,0 gāzi, pusgadā jau biju atpelnījis visu iekārtu un likšanu. Bet, tas bija sen, un brīdī kad degvielas cenas kāpa.
Tiesa, 1000km it kā pietiktu lai noregulētos, bet nu tur jāpēta sīkāk konkrēta motora vadības īpatnības.
Ja ir normāla gāzes iekārta (4, 5 paaudzes) mašīnas benzīna ECU vada gāzes sprauslas netieši - caur gāzes ECU. Gāzes ECU, rupji sakot, ir konvertors, kas mašīnas ECU doto signālu pareizina ar viņam zināmiem koeficientiem (gāzes spiedienu, temperatūru, konkrētas sprauslas ražību ) un attiecīgi atver gāzes sprauslu. Diemžēl, process nepavisam nav lineārs un vienkāršs, tāpēc gāzes padeve tikai aptuveni atbilst benzīna padevei pie attiecīga inžektora atvēršanas laika. Mašīnas ECU nezin, kad tā brauc ar gāzi, kad ar benzīnu, bet tas redz pēc lambdas sensora degmaisījuma sadegšanas pakāpi. Ja tā neatbilst gaidītajam - ECU koriģē attiecīgo sprauslu, un tās korekciju saglabā attiecīgā tabulā. Ja brauc ar gāzi - korekcijas atbilst gāzes sprauslu darbam. Tabula nepārrakstās visa uzreiz, tāpēc braucot ar benzīnu kādu brīdi ir nekorekti šie korekciju koeficienti un benzīna patēriņš palielinās. Jar ilgstoši brauks ar benzīnu - pieregulēsies atpakaļ.
Tas tāds primitīvs skaidrojums ieskatam.
Jeep Grand Cherokke tieši tā ir jau >20 gadus Virzuļi no plastmasas, ja pārklājums nodilst - sākas problēmas.
ECU sprauslu mikrokorekciju pēc gāzes pieregulējis. Izskatās, ka gāzi vajadzētu padot vairāk, lai ECU nepalielina benzīna padeves ilgumu cenšoties pēc lambdas zondes regulēt. Principā, nekas briesmīgs, ja vairāk brauksi ar benzīnu, pieregulēt iespējams atpakaļ. Nu, un vides temperatūra arī atšķiras par 20 grādiem, kas nav mazsvarīgi.
Un cik ar benzīnu nobrauci? Arī mērīji pēc bākas, vai paskatījies panelī un noticēji?
Pilnīgi reāli. Man pa nedēļas nogalēm vien salasās 25k, ikdienā pat nebraucot. Pazīstu vienu uzņēmēju kam gadā ir virs 80k, tiesa - viņš pats pamatā pie stūres nebrauc, algo šoferi. Protams, ka auto pērk jaunus (Audi dažādus) , bet tāpat dabūn remontēt.
Man gadā nobraukums ir ap 20k. Diemžēl - daži no maniem hobijiem ir baudāmāki ar 4x4 zem dibena, turklāt - ne gluži CR-V, bet kautko nopietnāku. Pakalkulēju - nevaru atļauties, un vispār - neesmu sapratis kāpēc dzelzs kastei jāmaksā 40+k. Tā ka nācās vien pirkt lietotu, jo jauns vajadzīgā aprīkojuma aprāts maksā absolūti neadekvāti. Tā jau saistītās izmaksas par nodokļiem, riepām utt. ir nopietnas. Labāk braucu ar tādu, ko varu atļauties uzturēt adekvātā stāvoklī, un vizināties cik vajag, nevis piedomāt pie katra kilometra, lai neizskrietu no nobraukuma limita.
Ja mašīnas ražotājs (Volvo) saka - kārbas apkope (kas ietver eļļas maiņu, filtru maiņu un vēl dažas darbības) ir jāveic pēc attiecīga brīdinājuma parādīšanās, tad nav iemesla viņam neticēt! Ko tieši tajā apkopē darīt, ir jāzina servisam - vainu kādam kas specializējas uz Volvo, vai tieši ātrumkārbām.
Longlife eļļas maiņa automātā ir vesela procedūra, nevis prasti -iekšā ārā. Tāpēc to jādara tiem kas māk. Un izmantojot attiecīgo aparatūru, ja nepieciešams.
Volvo manuālis saka - eļļa jāmaina, ja par to paziņo auto diagnostikas sistēma. Tieši to nozīmē augstāk minētais paziņojums. Kāpēc auto īpašnieks, un vēl jo vairāk - servisi, mēģina izdomāt kautko citu, nevis izpildīt auto ražotāja noteikto procedūru - man nav skaidrs.
Ir, inžektora iekārtai vismaz 2 gab. Filtri lēti, tik nomaiņa smirdīga.
Bija man gadījums - pēc gāzes uzpildes Rīgā (pie Dzegužkalna) auto ap Saldu sāka braukt slikti, visu laiku slēdzas uz benzīnu. Uzpildīju Statoil- pārgāja. Filtri, protams, visi bija jāmaina.
Jā, centrifūgas filtrs noderētu. Paskatīšos cik tāds maksā, varbūt pielikšu. Krievijā liek tādus dīzelim, bet pie mums nejūtu vajadzību.
Es uzgāzēju 3,0 motoru - atmaksājas 10 mēnešos. Tiesa - trāpīja uz brīdī kad benzīna cena kāpa ātrāk par gāzi. Ir nobraukti 100k, gāze neko motoram nav nodarījusi. 1x nomainīti visi gāzes inžektoru vārsti, filtri - regulāri. Vispār tā gāzes tīrība ir zem katras kritikas, filtri būtu jāmaina ļoti bieži.
Hmm, standarta apkope automātam ir veikta? Eļļas un filtru maiņa utt. Tas paziņojums tieši uz to aicina. Kāpēc ar tādu jāturpina braukt 2 gadus?
Hmm, a kāpēc tad brauci pa pieciem citiem? Servisu kas specializējas tieši uz automātiem nav daudz. Par Ķekavu savulaik dzirdētas nelāgas atsauksmes, bet var jau būt ka viss mainījies, savi 10 gadi jau apkārt.
Manam čomam, kas par auto diagnosticētāju strādā, tie auto patīk - zem dubultās grīdas kondensāts smuki bojā vadus. Patstāvīgie klienti
Tajā slavenajā www.raap.lv biji?
Nav tik viennozīmīgi. Jebkuras klases auto ir detaļas kas maksā absolūti neadekvāti. Piemēram - Toyota corolla pakaļējā logu tīrītāja motoriņš. Kad interesēja - cena jaunam ap 500 EUR. Man to izdevās salabot, pateicoties paša elektroniskas zināšanām un pareizajiem lodāmuriem, bet tā nu ir lieta ko droši var likt lietotu.
"ne-premium" vienkārši mazāk kam lūzt. Visādu dārgu elektronikas nieku mazāk, nav jāved pieprogrammēt bremžu suporti un citas muļķības. Citādi tā visa lietoto auto būšana ir baigā loterija, ja vien nav kautkādas "iedzimtas" kaites uz ko uzraujās.