Klausos Jūs gudriniekus, apmēram tik daudz zinām, ka tjipa latvijai nesen īpašnieki nomainījās - vaira - ...ram mūsu valsti pardevusi...
AVIS ir starptautisks brends, kuru pārdod licenzes veidā, Latvijas pārstāvji ir igauņi...
pasjam ir uz 2 kantoriem 5 a/m, vienīgā atšķirība, ātra reakcija problēmu risināšanā un kādi 1-1.5% lielāks līzinga maksājums, nekā citos līzinga kantoros. No otras puses nav cjakars ar kasko, octas formēsjanaam...
PApildus - ;Šveicē detektorus konfiscē + līdz 1000 EUR soda nauda (atkarībā no tā cik makā. Man uz robežas robežsargi atņēma visu skaidro ap 550 EUR 4 gadus atpakaļ. Vienkārši bardačokā stāvēja, kad pilno apskati veica. Cik zinu LT un EST arī pat līdzi nevar būt detektori
Arī šodien atgriezāmies ar kolēģi no Minhenes - Caur Prāgu - Varšavu - Kauņu - uz Rīgu.
Reāli paņemtajam detektoram iestādījām X bandu tikai čehijā. Bet pa bāni braucot līdz 249 - ne reizi radars neiepīkstējās. Polijā tikai x bandi (vecās apaļās trubas miliču rokās), fotoradaros klusums, Leiši - 3 reizes lāzers, bet bilance pa nullēm, jo ar visu detektoru max + 10 km/h, vietām,gan, kad nāca miegs ap + 70 - 100 -))
Secinājums, CZ, PL, DE - īstās velkamās trases 150 - 250 var vilkt bez bēdām, LT un LR var sēņot, detektors parasti noder, kad jau iepriekš zini, ka dokumenti un nauda jāgatavo..-((
Mērijumiem tika izmantota MB SLK280 (ar 3 motoru un 4000 noskrējienu. Max 252 km/h ar jumtu, 249 km/h bez jumta (čehijā). Informācija paredzēta tikai tehniskajai informācijai. Pilnā gāzē ejot ar triptronika 7 ātrumu kasti slēgājot turpu, šurpu - vid 11 litri/100 km.
Klausos Jūs gudriniekus, apmēram tik daudz zinām, ka tjipa latvijai nesen īpašnieki nomainījās - vaira - ...ram mūsu valsti pardevusi...
AVIS ir starptautisks brends, kuru pārdod licenzes veidā, Latvijas pārstāvji ir igauņi...
pasjam ir uz 2 kantoriem 5 a/m, vienīgā atšķirība, ātra reakcija problēmu risināšanā un kādi 1-1.5% lielāks līzinga maksājums, nekā citos līzinga kantoros. No otras puses nav cjakars ar kasko, octas formēsjanaam...