Par smkām no kondiciniera AUTO BILD pēdējā Nr
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par smkām no kondiciniera AUTO BILD pēdējā Nr
mums tikko vienam Vojāžerveidīgajam bija šī smakas problēma- aerosols ir speciāli kondiciniera tīrīšanai. Ja kas info pēdējā AUTONEWS avīzē.
tā neuzkrītošā smaka ir no mikroorganismiem, kas savairojušies
Var izjaukt un iztītīt servisā, bet lētāk nopirkt speciālu aerosolu un ievērojot visu instrukciju iepūst gaisa vados. It kā aerosola nav uz vietas. Bet ja labi meklē...
Vācieši godīgi sestdienas rītā dodas ārā no pilsētām- korķi uz bāņiem ir ne no kā- pats izbaudīju. Noteikti labāk ņemt nomas auto ar pilnu apdrošināšanu -nekādu problēmu, ja kas notiek tfu, tfu.
No Latvijas tik tālu braucot
1. pārgurums
2. ceļa izmaksas nav tikai degviela, bet arī gulēšana motelī, ēšana ceļā, ceļu nodokļi,
3. Mans rekords diennaktī ir 1700 km, normāli var nobraukt 800-900 km gandrīz nonstopā braucot 15 stundas
4. mašīnas nobraukums 5- 6 tk
Hānas lidosta atrodas pusceļā starp Frankfurti un Luksemburgu. Maksas ceļus ļoti precīzi rēķina viamichelin.com. Pa bāni dienā var nobraukt vienus 600 km pa dienu, protams arī ko redzot. Sestdienās droši var rēķināt 2 stundas pie max nepiecišamā klāt.
Hānas lidosta gan atgādina tādu krievu laiku karabāzi, bet nomas ir labas. Ja ir AM EX karte, noteikti iesaku HERTZ. Pie tam HERTZ var rezervēt Rīgas lidostā ( ir arī birojs Rīgā) un jautāt par īpašajiem piedāvājumiem. Pagājušajā gadā HERTZā nomājām mašīnu Spānijā. Par 500 eur 9 dienas RENAULT ESPACE par vieglā cenu. Normālā cena bija ap 1000 eur.
1,23 lētākais Itālijā benzīns, Vācija 1,35
Atgriešanās ir jauka. Pa Vācijas, Austrijas un Itālijas ceļiem nobraukti ap 2000 km. Vācijā Austrijas ceļu uzlīmi tirgoja katrā tankštellē 100 km no robežas. 10 dienām nepilni 8 eur. Cik sapratu tikai vienreizējai iebraukšanai, jo braucot Austrijā no Itālijas atkal maksājām ap 8 eur. Austrijā ar ceļu norādēm vissliktāk. Vislabāk lietot GPS. Degviela vislētākā Itālijā.
Nu jā... Atpakaļ jābrauc sestdienā!!! Ar ko jārēķinās? Via michelin izmeta kaut kādas 7 h maršrutam Bressanone-Frankfurtes Hānas lidosta. Cik jāpieliek - 2x?
no 3.03 līdz 8.03. 4 cilvēki ar īrētu mašīnu no Berlīnes uz Plose un atpakaļ uz Frankfurti Hānu. Izmaksas uz cilvēku auto īre+apt degviela+ ski pass+ *** viesnīca ar saunu un 2x ēdināšanu=ap 420 LVL.
DeaDMoroZZZ rakstīja:
edza1970 rakstīja: Šoferi ta nu ir Bet sīkumus patīkami zināt. Mērķis arī ir tā Bressanone
nu tur tieshaam nav ko braukt - MAX 1.5 stunda. Vieta nav slikta. Mazs, bet patiikam Tiroles kuurortinjsh. Iesaku peec sleeposhanas pashaa Brixenaa apmekleet baseinu un pirts kompleksu. Kuros datumos brauksiet ? Vienu gadu biu tur marta viduu - sniega nebijs Februaarii veel ir Ok.
Un trašu augstums max ap 2500. Pilsētele, kurā dzīvojam 1900
Šoferi ta nu ir Bet sīkumus patīkami zināt. Mērķis arī ir tā Bressanone
Jā uguņi pazūd, ja slēdzis ir izslēgtā stāvoklī. Ieslēgtā stāvoklī gabarīti un uguņi deg. Pannas bija abiem.
Tas pasākums visām deviņām dienā maksāja ap 600 eur. Vietējais, kur mēs īrējām apartamentus teica, ka eurocar esot lētāks.
Šogad Spānijā īrējām HERTZ auto 9 dienas Renault ESPACE pa lagūnas cenu. Rezervējām Latvijā, maksājām Spānijā. Noteikti jāņem pilna apdrošināšana, jo ar lielu auto viņu pazemes stāvvietas ir neizbraucamas. Īpaši ar šo, kuram bija elektroniskā stāvbremze. Būs kāds skrāpējums- izģērbs... Dīzelis ar apeītīti ap 6-7 l. Ceļi labi, policija arī ) - 50 eur par it kā sarkano Barcelonā.
Arī šeit www.autonews.lv/...