Chankaishi rakstīja: Visdriizaak centiigs inspektors, kaa nekaa mazmotoriits, paari par 10 gadu - tas rada aizdomas.
Rīgā ,kajota 1,3 98' un MB 5,5 08' (abi tiek kopti ''pēc reglamenta''), aizdomas neradija
iebraucu TA -''puļķis tirzā '' ,tukšgaita ,gaismu pārbaudes laikā (kajotai ''miglas'' bij bik par augstu -tikai aizrādija) , viss cic o.k. , uzlīme un usjo
gan jau mazdenieks bik ''smirdīgs'' bij un radija aizdomas ,tālab tika ''pamocīts'' , samaini sveces vai kas nu tur jāsamaina un nesip prātu


















Crankshaft rakstīja: Seene
Itkā jā... Bet pašlaik braukāju ar moci, kas tā nebūt nedomā. Vienīgi pēc ziemas negribēja labi lekt - bet tā pat pastāvējis lec momentā.
=================
Labs karburators Kā nekā kādreiz populārais mocis
IŽ Plaņeta Sport ar MIKUNI karburatoru arī leca no
pirmā miniena, ar krievu karburatoru bija jāmin nopietnāk Tas pats, ja salīdzina kaut vai Moskvičus ar K-126 karburatoriem un ar DAAZ (VAZ karburatoru atvasinājumi) karburatoriem. Otrie leca daudz atsaucīgāk, īpaši ilgāk pastāvējuši un zemās temperatūrās
ar MIKUNI arī jauda bij lielāka
un ķēdi izstaipija ātrāk
Mossim tika uzimplantēc 'šeķorkas' karbulis
efekc bij nu ļoti jūtams 