eiropas ''vidēji augstajā premium'' segmentā , japāņi atpūšās dēļ ''individualizācijas '' neiespējamības
2-3 aprīkojuma līmeņi ,max.2 dzinēji un usjo
. Ar izpidijuma kvalitāti un ilgmūžību vien , oirõpai ir stipri par maz
bij man 98'Camry ,10 gadi un ~222222 km , pa lv neceļiem bez nekadiem gemorojiem , ko nevar teikt par 00'A6q......
bet ''fīlingi'' salidzīnot abus pepelocus ir stipri dažādi ,ķippo kā pirkstu(lai arī stāv vienmēr ) ar fimpi(mēdz necelties) salīdzināt ,fimpis (A6,BMW 5er,MBeklase) tomēr visiem tīk labāk nekā kamriki,leģendas,diamantes uut japāņi+ nu jau arī kareikas tur spraucās ar saviem magnetisiem utt ![]()
![]()
![]()
tas kamris joprojām vizinās lv , nu jau kādi 300+ kkm šiltē - cik zinu ,nekādu megakreņķu jaunajam īpašniekam nau bijis .


















klau sēne , atklāšu teu lielo noslepumu - visi auto nau opeļsābi !!!! dažādiem autosiem , dažādi risinājumi -kam abarotus jūtami piepaceļ , kam kā citādāk kompensē, visādu pribambasu izraisīto , papildu slodzi .
par cruise - to ieslēdzot autoss tuppa turēs uzdotos km/h pilnīgā pouxjā vajag vaj nē . strādājot ar pedāli ( ja blīve jūt dzinēju ) vararī lieki neslogot dzinēju, piem. braucot pret pauguriņju , lai tokš nau visulaiku baudāmie 88km/h , bet pauguriņa galā ir knapi 82km/h un pēc tā pampaka vispābā ''atmesties'' utt utpr . - šādi 'sexperimenti'' ir veikti gan ar benz. un beznzLPG V6 aut ,
gan ar R4 TDI un cTDI un rezultātā uz 100km ir uzrādijies ~''lieks'' litrs dzegvielas
P.S. kad trafikam noņirdzās autonomka ,kura tuppa turēja ''vajadzīgo'' temperatūru , degvielas patēriņs arī nokriās par litru ar ''astīt'' -kopī parādijās neticami 5,6l/100km ,pierasto 6,9-7,1 vietā
īsāk , katrs lieks elektropričendāls un kruīze kaut ko ''pajautā'' - a ''naxaļavu'' ir tikai siers peļu slazdā
P.S.S.