Vernons varēja pasekot līdzi kā virzās Grobiņas slepkavnieka lieta. Protams, ja spēs norīt krupi...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vernons varēja pasekot līdzi kā virzās Grobiņas slepkavnieka lieta. Protams, ja spēs norīt krupi...
Līdz šim domāju, ka Vernons ir niks. Nu ir skaidrs, no kurienes viņam tāda žults gāžas ārā. Laikam jau bērnībā un skolas gados ir stipri cietis dēļ vārda un uzvārda... Tagad ticis pie "šprices" uzņēmumā ar nestabilu reputāciju un mēģina atspēlēties.
Viens no labākajiem auto "sagādniekiem":
Apčakarēšana Vācijā notiek tieši tāpat kā pie mums. Tā kā brauc vien skatīties uz vietas, ja nav laba spečuka līdzi vai tur uz vietas, tad ņem līdzi vismaz krāsas biezuma mērītāju un skaties lai auto doķos nav atzīmes "für export". Ja šie divi nosacījumi ir ok, tad var skatīties tālāk.
p.s. vēl vari apskatīties youtubē ir papilnam video kā krievu eksperti izvēlās klientiem auto uz pasūtījuma, sevišķi bmw markas. Tur ir ļoti daudz labu padomu kā novērtēt auto.
Sev dīzeļus nekad nepērku. Nav vajadzības un mācos no citu kļūdām.
Bet kā jau teicu, viss atkarīgs no auto stāvokļa pirkšanas brīdī.
Es teiktu, ka pa lielam viss ir atkarīgas no pircēja. Kādā stāvoklī nopirksi, tā arī brauksi. Pārējais gaumes lieta. Šajā cenu kategorijā es joprojām ņemtu Espace. Iespējams, meklētu Grand Espace III, bet TIKAI ar benzīna dzinēju (2.0). Man patika dizains un funkcionalitāte (kaut vai tāds sīkums, ka priekšējos beņķus var apgriest par 180 grādiem). Salīdzinoši ar citiem līdzvērtīgiem no savas un paziņu pieredzes lētākais remontos. Motors un kārba nenokaujami. Reizēm izlec kāds elektronikas gļuks (pazūd digitālais spidometrs, izlec "kardiogramma") bet neviens no tiem nav licis palikt uz ceļa. Uz ceļa ar Espeisiem esmu palicis divas reizes, vienreiz ar nolauztu pusasi (160 Ls komplektā), otreiz notrūka sajūga troses gals (jauns gals 30 Ls). Pats sabeidzu aizmugurējos amortizatorus (regulāri vadājot celtniecības materiālus un metāllūžņus pa kādai pustonnai vienā piegājienā), bet tas netraucēja iziet TA un pārdot auto. Kondicionieris bija jāpilda reizi ivos gados, tecēja pečkas radiators, bet tas tik vecam auto ir piedodami. Īsi pirms 300 000 spidometrā auto pārdevu.
Kā to var izdarīt? Parasti jau norauj skrūvei vītni (ārējo vītni). Skrūvējāt uz pareizo pusi? Tur ir kreisā vītne.
Piekare viņam ir tāda pati kā 9-5 sābam. Ja liksi orģinālās saab detaļas, nobrauksi reizes 3 vairāk.
Šorīt viens Volvo autobuss pie gājēju pārejas negaitīti strauji nolika pa bremzēm, bez brīdinājuma signāliem un negarentējot drošību aizmugurē braucošajiem (man). Mani par laimi jaunie bremžu diski nepievīla. Bonusā buss uzsākot vēl piesmirdināja visu ielu ar melnajiem dūmiem. Kā tādiem vispār ļauj piedalīties satiksmē? Kad mums būs vācu vai Rubļovkas izmešu normas Rīgā?
Pat šeit Vernons neko nevar uzrakstīt par tēmu!
Patēriņš parasti uzrādās manuāli. Dzīvē atbilst, ja brauc CSN ietvaros.
Vernon, tu dzīvo Latvijā vai kādā citā valstī?
Ja nobraukums ir patiess, tad ir vērts uzmest aci:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/renault/grandespace/obejk.html
Renault Espace III vai IV. Lūzt +/- kā pārējie, bet lētāk kā amerikāņi (Voyager) un Šarāna grupas auto. Ja pats nelauž, tad līdz 250 000 var braukt bez problēmām. Par dīzeļiem nezinu, man bija ar benzīna dzinējiem, bez gāzes.
Uz spoguli tālāk vads jāvelk. Man vienam auto ir DVD/NAVI sistēma, kurai var pievienot pat divas kameras. Bet pagaidām kautkā nejūtu vajadzību pēc kameras. Pietiek ar sensoriem parastajiem.
Tad labāk pārdod uzreiz, kamēr vēl var dabūt kautkādu naudu, un nopērc vietā ar visām ekstrām. Latvietim praktiskajam pērkot auto stāvoklis neinteresē, viņam vajag labu gadu un nobrauktu dīzeli. Vari viņam vicināt gar degunu remontu vēsturi, TA izdrukas, viņam absolūti tas neinteresē. Tā nu tas ir, labu auto ir ļoti grūti pārdod par labu cenu. Sliktu jā, tāds aiziet vienā, divās dienās par atbilstošu cenu. Un pēc tam var csdd.lv apskatīties kā jaunajam "laimīgajam" īpašniekam ir gājis TA. Sliktākajam auto, kuru esmu pārdevis, jaunais īpašnieks pirmajā TA piegājienā dabūja 8 divniekus un skati izgāja artrešo piegājienu. Pēc nepilnu 20 tūkstošu nobraukšanas auto parādījās vienā no Jelgavas šrotiem, detaļās. Tā pie mums notiek.
Kautgan es kā normāls pircējs parasti pie dīlera pēc WIN koda noskaidroju kas tas ir par auto, tai skaitā kāda ir orģinālā komplektācija. Un jebkuru handmade uzlabojumu drīzāk uzskatu par mīnusu un cenu samazinošu lietu.
Pilns ebay ar vērtības pacelšanas rīkiem:
Vernons nošāvās?
Orģinālajam Vācu verķim ir tās pašas ķīniešu iekšas, tikai "kulīte" cita, dārgāka.
Ja tiešām gribi pacelt auto vērtību, tad ieliec atpakaļskata kameru. Nomaini orģinālo stereosistēmu pret DIN2 ar lielo touchscreen ekrānu vai vismaz ar izvelkamo ekrānu.
Protams, vajag darīt kautko ar izplūdi, uzlikt galā Remus sporta bunduli, lai tas 2006 gada auto īpašnieks dzird, ka viņu pogā 99. gada golfs.
BG 12, pamatā pēc cenām unar angliski runājoša itāļa palīdzību. Aptuveni pusstundas laikā pēc iziešanas no lidostas mums jau bija auto.
Es ar savu auto ražotāja datos spēju iekļauties, ja braucu atbilstoši CSN. Un pilnīgi vienalga vai patērētāji (apsilde ziemā, kondicionieris vasarā) ieslēgti vai izslēgti. Auto nobraukums 240 000 (reālais).