Kautkad mūsu gudrie statistiķi bija sarēķinājuši, ka viena darbspējīga cilvēka nāve valstij izmaksā (precīzāk, rada zaudējumus), ja nemaldos, kautkur ap miljons latiem.
Nu tad lūdzu - tā ir valsts pelņa no Jūsu dzīves!
Kautkad mūsu gudrie statistiķi bija sarēķinājuši, ka viena darbspējīga cilvēka nāve valstij izmaksā (precīzāk, rada zaudējumus), ja nemaldos, kautkur ap miljons latiem.
Nu tad lūdzu - tā ir valsts pelņa no Jūsu dzīves!
Lai ievestu inomarku Krievijā, kādreiz bija jāatdod valstij 1500 $.
i_edgars rakstīja:
Nortel rakstīja: Nu jā, dēļ šitādiem "latviešiem" arī mēs esam tur, kur esam.
Nu un kur ta mēs esam??? Šitāda leksika kā reiz nāk no deputāteļiem, kam skaidras atbildes vietā ir kaut kā jāaizpilda ētera laiks.
Atver acis un apskaties apkārt, engineer! Šitāda kasīšanās notiek visos līmeņos, sākot no bomžiem, līdz pat oligarhiem. Tieši tāpēc latvieši nekad nav varējuši un nevarēs ar savām rokām neko sasniegt un paveikt. Ja stāv aiz muguras Brežņevs, Hitlers, Soross, tikai tad var kautko izdarīt, bet ne jau no laba prāta un ne to, kas vajadzīgs Latvijai.
Nu jā, dēļ šitādiem "latviešiem" arī mēs esam tur, kur esam.
Bet atcerieties, tas, kurš atbild stulbenim ar to pašu, ir vēl lielāks stulbenis.
Šis izskatās pēc Līvāni Racing Team:
valoda kā īstiem līvāniešiem un pēc komentāriem spriežot, viens no Līvānu fordu inženiera kaujas auto.
Īsa un kodolīga Latvijas vēsture:
1188.lv karte uzrāda tikai miestu Līvāni, bez nevienas ielas un adreses.
Izskatās, ka tā vieta ir tukša.
GB12 rakstīja:
i_edgars rakstīja:
CRDI rakstīja:
UGG01. UZŅĒMUMU GRUPAS SADALĪJUMĀ PA GALVENAJIEM DARBĪBAS VEIDIEM
Dati no csb.gov.lv
Pirms kaut ko skribelē vismaz pats paskaties kas tajos datos ir iekšā!!
Kopējais strādājošo skaits pa visiem taviem uzņēmumiem, kur strādā vairāk par 250 darbinieku ir 34 000!! Kur strādā pārējie?? Piparbodēs, gaterīšos ar daži darbinieki - alkāni, kupi prodaj, un sēž pie mišpilts spīdīgajām pogām! Respektīvi visi pārējie plūc augļus, ko šie ir saražojuši (+ zemnieku izaudzētais, un zvejnieku nozvejotais... bet tur ar nav diez ko spīdošāki cipari). Par kādām algām, par kādu labklājību var runāt!??
Desmitiem tūkstošu liekēžu ir uz katru kaut cik konkurētspējīgu ražošanas uzņēmuma darbinieku!
Tādi daži simti vai vēl labāk desmiti darbinieki nekad nebūs ilgstoši konkurētspējīgi Eiropas tirgū, bet Latvijas tirgus faktiski nav vai ir totāli izkropļots.
Atkal strādājošo skaits. nenoliedzu, daudz no ražošanas procesiem nesaprotu, esmu kupi-prodai, bet kaut kā pat man - ražošanas analfabētam ir skaidrs, ka ne jau strādājošo skaits nosaka ražošanu, bet saražotā apjomi.
Nevis saražotā apjomi, bet apgrozāmie līdzekļi un peļņa. Zinu vienu palielas durvju ražotnes šefu, kurš uzskata, ka labāk ir izgatavot un pārdot vienas durvis par 1000 Ls, nekā 10 par 100Ls. Un dzīvo, maita, dzīvo cepuri kuldams...
A kā tad es uzrakstīju?
krix rakstīja:
taaneko rakstīja: Eu dekster- parādi pārējiem, ka esi patriots. Daži pavisam vienkārši jautājumi. Varbūt Tev izdosies vienkārši atbildēt, bez bez rupjībām un pa tēmu.
Kapēc Lietuvā tehniskā skate ietas reizi 2 gados un maksā 11 latus, ceļu nodoklis ir degvielā, bet ceļus ar mūsējiem salīdzināt nevar;
Kapēc Norvēģijā degvielas cenas viena brenda automātos svārstās 5 santīmu robežās atkarībā no tanka atrašanās vietas? Un kā iespējams degbielas cenai mainīties diennakts laikā par apm 15 santīmiem/litrā, atkarībā no naftas cenu svārstībām biržā.
Kā uzticēties tam, ka nodokļos maksātā nauda sadalās taisnīgi, ja dalīšanā piedalās tādi kā Zaķis?
Un kur ir jebaļņiks un kā to aizver?
Ceļu stāvoklis Lietuvā ir labāks ne tikai Tevis iedomāto iemeslu dēļ, bet pamatā tāpēc, ka Latvijā ir krietni savādāki klimatiskie apstākļi un krietni savādāks gruntsūdeņu līmenis. Esi kādreiz redzējis kā slīkst īpašumi pie Tūjas, kas atrodas 2m virs ūdens līmeņa, 100m attālumā no jūras? Par to ka mūsu tautieši līkroči strādnieki negrib strādāt un strādā tikai tur, kur par nestrādāšanu patriec nekavējoties, es nemaz nerunāju.
Degvielas cenas. Nesalīdzini Norvēģiju ar Latviju. Norvēģi paši pumpē naftu un gāzi, var svārstīt to degvielas cenu kā vēlas. Kur Latvijā var redzēt kā atšķiras degvielas cenas? Ieriķu DUS(pie kafejnīcas) -3 vai pat -5 santīmi pret Bērzkroga DUS(statoil). Regulāri. Visi, kuri dodas tajā virzienā to labi zin. Ir bijuši gadījumi, kad svētdienas vakaros un pirmdienas rītos Ieriķos degvielas vairs nav. Tukšs.
Negribi uzticēties Zaķim? Kurš Tev spiež? Nesadarbojies ar viņu, jo īpaši ja Tu neesi šeit.
PS ar Deksteru neesmu ne čomos, ne rados. Vienkārši tracina, ja visur saskata ļaunumu un sazvērestības teorijas, un tāpēc darbu darīt negrib.
PSS nez kāpēc norvēģi un zviedri brauc pēc šmigas uz Dāniju, bet dāņi pie iespējas šmauc pie fričiem?
Jums gan slikti, mums atkal ir 4-5 metru augsts stāvkrasts un ikpavasara cīņa ar vētras izskalojumiem/māla noslīdējumiem un trepju uz pludmali atjaunošana. Pa lielam tā slīkšana ir dēļ tā, ka nav atjaunoti vecie grāvji un ūdenim nav notece uz jūru. Mums viens meža gabals kādus 100 m no jūras arī regulāri slīka, pārrakām vecos grāvjus un situācija krietni uzlabojās.
Ja Līvānos viss iet uz grunti, tas nenozīmē ka tāda tendence ir valstī kopumā.
Pa lielam ņemot, nekā tāda Līvānos nekad nav bijis - viena apšaubāmas kvalitātes māju rūpnīca, kuras izstrādājumi bija derīgi dzīvošanai tikai pēc pamatīgas pēcapstrādes. Un stikla rūpnīca, kuras istrādājumiem joprojām ir tikpat liels brāķa procents kā PSRS laikos (laikam dragā joprojām ar vecajām iekārtām). Arī ģeogrāfiskais novietojums ir tāds ne visai izdevīgs.
Ak jā, Līvānos ir viens visai labs grābekļu meistars, bet tam jau droši ka nav akcijas biržā.
Ja Latvijas mēroga rūpnīcā ir vairāk kā 500 strādājošo, tas liecina par vienu - automatizācijas pakāpe ir stipri zem nulles.
i_edgars rakstīja:
Nortel rakstīja:
Lūdzu!
www.masoc.lv/...
Visi biedri (uzņēmumi) ir ražot un pelnīt spējīgi. Un tā ir tikai viena nozare.
Un tajā nozarē ir tikai 6 uzņēmumi ar strādājošo skaitu virs 500, pie kam 3 ir biržā!
Nu ko te var spirināties - atkal ņi čego ņe znaju, no mņeņije imeju?? Par katru vari vajag visiem līdzekļiem mēģināt pierādīt pretējo...
Atvaino, bet pirms tūdaliņu uzdarbošanās uzņēmumu kur strādāja virs 500 cilvēki tikai Līvānos bija 5, pie kam visi rūpnmīcas, pat tādā sū,,,ā, kā Preiļu PMK filiākē bija gandrīz 400 darbinieki, un ne jau kantoristi sastādīja lielāko daļu, kā pašreiz daudzās piparbodēs (ieskaitot ne piparbosdes Maximas uc.).
Kurā gadā sabruka PSRS? Un vai Līvānos tā vispār sabruka?
i_edgars rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Viņš ir iestidzis savā bedrē,kura radusies padomju laika rūpnīcā un ārā netiks.
To pierāda visi viņa teksti .
Toties Tavi teksti pierāda, ka Tu tālāk par spundes caurumu neredzi! Respektīvi nav ar ko salīdzināt.
Kur ir tās rūpnīcas???? Pok ko ražo, pok cik tur partijas šūniņu vai cik padevēju. Kur ir??
Lūdzu!
Visi biedri (uzņēmumi) ir ražot un pelnīt spējīgi. Un tā ir tikai viena nozare.
Palasīju šo saturīgo diskusiju un sasmējos vairāk kā lasot Dienas anekdotes.
Radās viens jautājums:
Vai 20 gados izveidota nestabila ģimene ir salīdzināšanas vērts etalons?
Gāze vienmēr ir bijis lētākais, tīrākais un relatīvi vienkāršāk tehnoloģiski sadezināmais kurināmais. Nu labi, akmeņogles ir vēl lētāks kurināmais. To jau sen ir sapratusi visa pasaule. Jā, mazajos objektos un tur, kur nav ekonomiskā pamatojuma pievilkt gāzi, var kurināt ar šķeldu, kūdru, u.t.t. Bet arī tad ir stipri jārēķina vai tas pasākums atmaksāsies.
Protams, spēcīgs stimuls kurināt visu, kas deg ir pagātnē noslēgtie līgumi ar Latvenergo par saražotās elektroenerģijas iepirkšanu par dubulto, trīskāršo tarifiem. Pa lielam tieši šis moments arī veicina nosacīti lielo šķeldas popularitāti. Jo, ja nebūtu kam nogrūst to elektrību, tad puse Latvijas kačegarku projektu nebūtu realizētu un puse no palikušajiem nobeigtos pirmajā apkures sezonā.
Seene rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Man nav pamats apšaubīt policista likumību atrasties uz ceļa,ja viņš ir ar patruļmašīnu dienas laikā vai arī kaut kad citur. Es neesmu nomākts ar uzspēlētu vajāšanas māniju,kā Seene, kuram visu laiku vajag apliecību.
Papūt labāk to gaisu.
Tieši tāpat policistam nav pamata apšaubīt manu likumību atrasties uz ceļa. Ja policists bez objektīva iemesla uzskata mani par likumpārkāpēju, tad es atbildu ar to pašu.
Iepriekš minētais viltvārdis policijas formā uz ceļa atradās ar patruļmašīnu un īsta policista pavadībā - tēlojot viņa pārinieku.
Kopš kura laika vienkāršajam mirstīgajam ir dotas tiesības konstatēt likumpārkāpumu?
Seene rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Tev derētu saprast,ka arī +1 IR PĀRKĀPUMS. Tāpat kā izvarošanā tev neviens neskatīsies, ka tikai galiņš bija iekšā.
Un tev derētu saprast, ka atteikšanās uzrādīt dienesta apliecību arī IR PĀRKĀPUMS!
Dienesta apliecība ir jāuzrāda iedodot to rokās vai no 1, 3, varbūt 10 m attāluma? Ir tas kautkur ierakstīts?
Mūsu pašu zemniekiem ir pieejama kompleksā apdrošināšana - viena polise uz visām tehnikas vienībām.
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja: padomaa pac kas ir svariigaak, svariigaak ir lai tu neteeree vairaak kaa ieņem. Ja tu ielej bākā 100 latus vērtu benzīnu, tad kādi 40 lati ir jānopelnna eksportējot koka gabalu, un ja tu benzīnu nelej, tad koks paliek pašam.
Lēnāka un saraustītāka satiksme tērē vairāk benzīna, ja kas... Pašlaik uz ceļa ir panākta daudz lielāka raustīšanās, lieka bremzēšāna, dīvaini manevru un viss cits, kas degvielas patēriņu tikai palielina. 90-100km/h.
nespēju vien beigt brīnīties cīk stūrgalvīgi idioti mēdz būt!
Kas teica, ka lēnāka satiksme uzreiz ir saraustīāka?
Satiksmes ātrumem nav nekāda sakara ar saraustītību!
Un vēljoprojām neatbildēji uz manu jautajumu kāda velna pēc cilvēkam ir jāfalsificē jau ta apstrīdāmi dati, pie kam nevis ticamības virzienā, bet vēl tālāk no taisnības?
P.S.
Un es pilnība piekrītu smaidīgajam - uz VID vari nebraukt, vari vienkārši izmantot elektronisko deklarēšanos un to stundu (divas?), ko tagad izmanto VID apmeklējumam daudz ražīgāk būtu pavadot ko ražojot...
Šonedēļ biju VIDā, iesniedzu 2 deklarācijas. Ceļā (turp un atpakaļ pavadīju mazāk par 30 min). Pašā VIDā kādas 15 min. Piecas no tām gaidot kamēr atslēgs ārdurvis.
smaidiigais rakstīja:
Pirmais rakstīja:
nomiks rakstīja: Kompresorus, lai no privātmājas dabasgāzes pievada iepildītu dabasgāzi automašīnā, var iegādāties, bet tie ir ļoti dārgi. Pirms 2 gadiem mūsu 100 gudrās galvas izdarīju visu, lai šāds pakalpojums būtu neizdevīgs, jo ir uzlikts liels akcīzes nodoklis dabasgāzei, kura tiek izmantota par degvielu. Ja grib uzlikt kompresoru priekš uzpildes, tad ir jānodrošina atsevišķa dabasgāzes uzskaite (skaitītājs).
LPG noteikti sanāk izdevīgāk
vot interesanti kā jamie to var izkontrolēt
pieskrūvē gāzes plīc vietā iekārtu un pildies vesels
es ar to bij izfunktiereejs... incanti kaadas sankcijas par to var ierubiit?
Sankcijas nekādas, be Tu vari kļūt par rūpniecisko patērētāju (augstāks tarifs) un tikt pie iespējas pārslēgt līgumu (lielāks skaitītājs, iespējams resnākas caurules). Sliktākajā gadījumā jauns gāzes pieslēguma projekts.
Cien. Zivtiņa k-gs!
Katlakalns vienkārši brēc pēc vismaz trijiem stacionārajiem un trijiem pārvietojamajiem fotoradariem. Kā arī visu veidu videoradariem un rokas radariem.
Kad beidzot tiks izbeigts šitas ikrīta tranzīta bezpriģels!!!!!
Uzliktas zīmes "dzīvojamā zona", 20 km/h ātruma ierobežojums, bet nekas nemainās! Pa ielu nav iespējams normāli pārvietoties ne ar auto, ne kājām.
Joprojām turpinās ātruma neievērošana, apdzīšanas visās iespējamās vietās (pat uz gulošajiem policistiem). Vietējais iedzīvotājs nevar ne normāli no pagalma izbraukt, ne kājām šķērsot ielu (dzīvojamās zonas priekšrocība).
Vai ta būs jaºīko referendums lai sakārtotu šīs lietas???
Seene rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Kāda ir starpība starp 4x2 un 4x4 pandu,piemēram? Un apkopē atšķirības uz 100 000km cik ir ?
Fiat Panda hečbeks 1.2 Dynamic Eco - cena € 9394, degvielas patēriņš pilsētā 6.4 l/100km
Fiat Panda hečbeks 1.2 Climbing 4x4 - cena € 12 322, degvielas patēriņš pilsētā 7.3 l/100km
Avots: www.whatcar.lv/...
Par apkopēm vari pats painteresēties, ja vēlies - man pilnīgi pietiek ar iegādes cenu un degvielas patēriņu, lai saprastu, ka kāds godīgs policists nodokļu naudiņu ir izsaimniekojis...
PP atšķirībā no VP ir pelnoša institūcija. Pašvaldības (nodokļu) nauda tur nav 100%-tīga. Tāpēc nav korekti runāt par nodokļu naudas izsaimniekošanu. Uzskati, ka to starpību starp parasto un 4x4 PP nosedz no saviem ienākumiem.
Rxx rakstīja:
Nortel rakstīja: Kautkad mūsu gudrie statistiķi bija sarēķinājuši, ka viena darbspējīga cilvēka nāve valstij izmaksā (precīzāk, rada zaudējumus), ja nemaldos, kautkur ap miljons latiem.
Nu tad lūdzu - tā ir valsts pelņa no Jūsu dzīves!
Pirms pāris gadiem tas cipars bija 200 KLs
Jā, laikam tik arī bija. Nedaudz pārspīlēju. Bet fakts "sejā". Vidējam statistiskajam pat mūž garumā neizdodas savāk tik lielu "tīro peļņu", kā uz viņu nopelna valsts.