Kārtot: Augošā secībā
1 2
smart235 20.07.2011 14:54

Crankshaft rakstīja: smart235

Vai tomēr neizklausās nedaudz muļķīgi, ka 31. decembrī ražotam auto ir vienas normas, bet 1.janvārī ražotam - citas?

---------------------

Izklausīšos dumji, BET: autoindustrijā modeļu gads

mainās SEPTEMBRĪ! To nu servisniekiem būtu

jāzin ... Citādi viņi nav neko vērt!

servisiem šajā gadījumā te nav sakara, bet gan csdd - apsties šo:www.csdd.lv/...

smart235 19.07.2011 22:42

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja: vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam

Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.

Nu tā kā nevar saprast no iepriekš rakstītā, vai šim auto ir vai nav lambda zonde, tad var vai nu tev piekrist, vai arī ieteikt to nomainīt. Jo ja tāda ir - tad tevis pieminētā skrūve neeksistē un degmaisījums tiek regulēts elektroniski. Attiecīgi var vien pa dārgo mainīt zondi. Pēc idejas tādai būtu jābūt, jo katalizators ir diezgan bezjēdzīgs bez tās - ar skrūvi pieregulētam auto atgāzes ir pārāk neprecīzas, lai katalizatora mūžs būtu ilgs.

kāpēc lamdas esamība liek domāt, ka nav iespējams manuāli regulēt degmaisījumu??? lambda jau veic tikai degmaisījuma papildus korekciju analizējot izplūdes gāzes sastāvu.

Piem.manai mazdai pēc dzinēja nomaiņas degvielas patēriņš bija tāds, ke nespēju tikl līdz rīgai ar pilnu bāku

Notestēju labdu -strādāja perfekti, iebraucu CO regulācijas servisā, noregulēja tā , ka TA uzrādīja CO 0.18 no pieļauajamajiem 3,0

kurš bija tas servis - un kad?

smart235 19.07.2011 22:41

Yetti rakstīja:

anonimikis rakstīja: var pieslēgt pie trubas un noslēpt salonā izplūdes gāzu atsūcēju.

vienkāršāk no salona vadāmu šīberi...

+1

smart235 19.07.2011 13:08

anonimikis rakstīja: tās ir drusku dažādas lambdas

jā, es gribēju teikt - ir zonde

smart235 19.07.2011 12:06

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja: vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam

Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.

Nu tā kā nevar saprast no iepriekš rakstītā, vai šim auto ir vai nav lambda zonde, tad var vai nu tev piekrist, vai arī ieteikt to nomainīt. Jo ja tāda ir - tad tevis pieminētā skrūve neeksistē un degmaisījums tiek regulēts elektroniski. Attiecīgi var vien pa dārgo mainīt zondi. Pēc idejas tādai būtu jābūt, jo katalizators ir diezgan bezjēdzīgs bez tās - ar skrūvi pieregulētam auto atgāzes ir pārāk neprecīzas, lai katalizatora mūžs būtu ilgs.

ir, ir lambda - kā iepriekš teikts; lambdas rādījumi pie abiem režīmiem bija 1,00.

smart235 18.07.2011 21:32

Kanibaals rakstīja: tas palīz dīzeļiem, bet diezvai benzīnam. CO ir gāze.

Jā un jauniem auto tiešām jau paliek būtiski pie auto apskates neslāpēt motoru, lai neatdziest. Izmešu normas ir ļoti striktas.

Nobraukums jau drošvien vairāk kā 150tk tad jau laiks arī mainīt zondi.

nobraukums ~190tk;

laikam jau būs visvienkāršāk no šrota izpūtēju paņemt ar visiem pričendāļiem; gala bundulis arī tāds ne visai. Vrb tad tas atrisinās problēmu.

smart235 18.07.2011 14:11

HIPPY rakstīja: Pirms brauc uz TA – vajag iztīrīt trubas – un pēc tam neslāpēt motoru kad sēdi rindā un visam vajadzētu būt OK

sorry - ko tu domā ar 'iztīrīt trubas'? nesapratu.

smart235 18.07.2011 14:09

Kanibaals rakstīja: Lambda zonde ir mainīta?

nav mainīta.

smart235 18.07.2011 13:23

Kanibaals rakstīja:

smart235 rakstīja:

Ķibele tā, ka šitam dampim nav kur piespraust kompi, tikai zem haubes; tamdēļ arī neviens nespēj noteikt, kas visam tam būtu par cēloni; var izteikt tikai vairāk vai mazāk dārgus minējumus.

Ahā. Tad tomēr tas ir 2000.gada autiņš vai arī ne Eiropas tirgum domāts, jo sākot ar 2001.gadu Eiropā benzīna auto jābūt EOBD (tas pats OBDII) diagnostikas konektoram netālu no stūres. Tā kā principā 2001. gada izmešu normas uz to neattiecas, tas gan nenozīmē, ka nav jāmeklē cēlonis. Kā ar "check engine" lampiņu, nav izdegusi, pie aizdedzes pagriešanas uz mirkli iedegas visas spuldzes mērinstrumentu panelī?

upload.wikimedia.org/...

nu ticamāk, ka 2000., jo pirkts LV no toreizējā dīlera, un nācis no Somijas.

smart235 18.07.2011 12:24

anonimikis rakstīja:

smart235 rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Ja sveces tieshaam labas, gaisa filtrs tiirs, gaisa trubaas nav suuces, aizdedzes sisteema kaartiibaa(tipa nekur neko cauri nesit), inzhektori netek(tachu laikam ne karburators) tad, peec manaam domaam, iespeejami divi varianti - motors prasaas peec kapitaalaa remonta vai arii kaut kad, mainot sadalenes pievadu, nepareizi uzlikta siksna vai kjeede, vai kas nu tur tai mashiiniitei. Diezgan biezha paraadiiba, jo pat viens zobinjsh nepareizi pamatiigi sajauc gaazu sadali. Arii degvielu teerees nejeegaa. Kompjuuterdiagnostika principaa ir tikai otmazka, elektronikas paarbaude, mehaaniska rakstura iemeslus faktiski tieshi neuzraada. Taa teikt - visi dakteri zin, kas ir kardiogramma, tikai retais prot to pilniibaa lasiit.

par kapitālo nemāku teikt, bet domāju, ka ka tam vēl laiks nav pienācis; bet par siksnu - jā, iespējams, ka kkas nav riktīgi uzlikts, jo to mainīju pirms 5 kkm, un pēc mainīšanas parādījās gaudojoša skaņa; no sākuma domājām,ka pa stipru novilkta, lai gan viss tika darīts pēc grāmatas, bet atlaižot vaļigā, tā skaņa nepazuda, vrb vienīgi drusku vājāka palika.

Attiecībā uz degvielas patēriņu gan nekas nemainījās, viss bija tpt kā pirms siksnas maiņas.

iespējams, ka jau pirms tam mainījuši umņiki "pēc grāmatas" un uzlikuši nepareizi. te tādi paši megamasteri tikai uzlika tāpat ..

ēmmmm... doma interesanta.

smart235 18.07.2011 12:21

Seene rakstīja: "kas attiecas uz degvielas sistēmu, jā, tas dzinējs rij daudz vairāk nekā viņam pienāktos"

Varbūt tomēr ir vērts veltīt laiku, lai atrastu vainu un netērētu lieki degvielu, nevis mēģināt atrast veidu, kā iziet skati ar auto, kas nav tehniskā kārtībā?

ir, ir laiks veltīts, nauda arī; tikai ķibele tāda, ka neviens nekur šo vainu nemāk atrast, un tagad meklēšanas pasākumu izmaksas jau jūtami pārsniedz pārtērētās degvielas izmaksas.

kas attiecas uz 'mēģināt atrast veidu', tu laikam no visa iepriekšteiktā esi sapratis, ka mana pamatdoma ir apčakarēt TA; ja tā, tad tu kļūdies.

Jautājums attiecībā uz TA bij pavisam cits - vai šim auto CO normas nosaka tā, kā viņi noteica, un vai šīs normas ir pareizās.

Un tālāk, ja nu tomēr tur viss IR bijis pareizi, tad - nemirstīgais jautājums - ko darīt?

Vai tomēr neizklausās nedaudz muļķīgi, ka 31. decembrī ražotam auto ir vienas normas, bet 1.janvārī ražotam - citas?

smart235 18.07.2011 11:44

Chankaishi rakstīja: Ja sveces tieshaam labas, gaisa filtrs tiirs, gaisa trubaas nav suuces, aizdedzes sisteema kaartiibaa(tipa nekur neko cauri nesit), inzhektori netek(tachu laikam ne karburators) tad, peec manaam domaam, iespeejami divi varianti - motors prasaas peec kapitaalaa remonta vai arii kaut kad, mainot sadalenes pievadu, nepareizi uzlikta siksna vai kjeede, vai kas nu tur tai mashiiniitei. Diezgan biezha paraadiiba, jo pat viens zobinjsh nepareizi pamatiigi sajauc gaazu sadali. Arii degvielu teerees nejeegaa. Kompjuuterdiagnostika principaa ir tikai otmazka, elektronikas paarbaude, mehaaniska rakstura iemeslus faktiski tieshi neuzraada. Taa teikt - visi dakteri zin, kas ir kardiogramma, tikai retais prot to pilniibaa lasiit.

par kapitālo nemāku teikt, bet domāju, ka ka tam vēl laiks nav pienācis; bet par siksnu - jā, iespējams, ka kkas nav riktīgi uzlikts, jo to mainīju pirms 5 kkm, un pēc mainīšanas parādījās gaudojoša skaņa; no sākuma domājām,ka pa stipru novilkta, lai gan viss tika darīts pēc grāmatas, bet atlaižot vaļigā, tā skaņa nepazuda, vrb vienīgi drusku vājāka palika.

Attiecībā uz degvielas patēriņu gan nekas nemainījās, viss bija tpt kā pirms siksnas maiņas.

smart235 17.07.2011 20:39

Kanibaals rakstīja: CO līmenis ir nepilnīgi sadegusi degviela. Katalizators galvenokārt samazina NOx (slāpekļa savienojumus) daudzumu, kā arī CO un CH(ogļūdeņraži).

Pieļaujamās CO robežvērtības brīvgaitas režīmā:

No 2001.gada 1.janvāra līdz 2003.gada 1.janvārim -

brīvgaitā 0,5

pie paaugstinātiem motora apgr. n( > 2000 min-1) 0,3

Tā kā visdrīzāk nav kaut kas riktīgi ar degvielas sistēmu un aizdedzi. Bez katalizatora degmaisījums pamatā ir liesāks, jo reakcijām ir nepieciešams brīvais skābeklis, tā kā tā neesamībai nevajadzētu diži palielināt CO. Vienīgi strauji uzgāzējot protams degviela tiek patreknināta tādēļ arī mērījumi ir javeic korekti.

1. Cik atgāzēs uzrādija lambda vērtību? Kāds tev ir braukšanas režīms? Cik bieži tiek čakras patīrītas iedodot pilnā ručkā? Varbūt ir jāmaina zonde vai joka pēc izveikt tīrīšanu.

2. Mazdai drošvien ir MAF sensors. Derētu to profilaksei notīrīt ar izopropilspirtu(elektronisko shēmu tīrītājs). Tāpat jāskatās, lai nav sūces vakuumņikos.

3. Var nedarīt neko un apelēt pie - "Izgatavošanas laiks vai pirmās reģistrācijas datums" Noskaidro, kad tieši auto ir izgatavots, jo 2001.gads ir tieši uz robežas.

lambda bija 1,00 pie abiem režīmiem, HC (ppm) /nezinu, kas tas tāds/ tukšgaitā 165 un paaugstināti 82. Strauja gāzēšana nenotika, vnk uzmina normāli pedālim un turēja, nu, vrb sekundes 20-30 uz 3000 rpm. Toties ar CO bija tieši otrādi - tukšgaitā mazāk, kā tu raksti (0,3)

bet apgriezienos vairāk - 0,560.

Kas attiecas uz pilno ručku - gadās uzvilkt līdz redlainam šad tad, bet tikai pie uzrāvieniem; tā parasti vairāk par 4,5 negriežu un normālā braukšanas režīmā turu no 3000 - 3500, paretam ap 4000. Šitam motoram 3000 atbilst ~100 km/h, bet 4000 jau ap 120 - 130, kas ir izteikts maksas ātrums.

--

kas attiecas uz degvielas sistēmu, jā, tas dzinējs rij daudz vairāk nekā viņam pienāktos, resp, tiešām maniakāli ekonomiski braucot, uz attālumu 200 km var palīst pavisam nedaudz zem 7 litriem, bet normāli rullējot - pa ceļu iet iet 8+, pa pilsētu 10. Un par ziemu vispār nav ko runāt...

Ķibele tā, ka šitam dampim nav kur piespraust kompi, tikai zem haubes; tamdēļ arī neviens nespēj noteikt, kas visam tam būtu par cēloni; var izteikt tikai vairāk vai mazāk dārgus minējumus. Vismaz parastie pasākumi - sveču maiņa, gaisa filtra maiņa blablabla neko nedod.

--

Pirmās reģistrācijas datums diemžēl ir norādīts 27.02.2001. Kur un kā var atrast izgatavošanu, to es nezinu.

Toties motortelpā atradu interesantu uzlīmi, kas vēsta, ka smoke level without turbo -0, 55 with turbo - 1,30, tad vēl lampām 1%.

Un kautkā man liekas, vai tik šitas smoke level 0,55 nav tieši tas, ko paredzējis ražotājs pie apgriezieniem.

smart235 17.07.2011 20:36

Kanibaals rakstīja: CO līmenis ir nepilnīgi sadegusi degviela. Katalizators galvenokārt samazina NOx (slāpekļa savienojumus) daudzumu, kā arī CO un CH(ogļūdeņraži).

Pieļaujamās CO robežvērtības brīvgaitas režīmā:

No 2001.gada 1.janvāra līdz 2003.gada 1.janvārim -

brīvgaitā 0,5

pie paaugstinātiem motora apgr. n( > 2000 min-1) 0,3

Tā kā visdrīzāk nav kaut kas riktīgi ar degvielas sistēmu un aizdedzi. Bez katalizatora degmaisījums pamatā ir liesāks, jo reakcijām ir nepieciešams brīvais skābeklis, tā kā tā neesamībai nevajadzētu diži palielināt CO. Vienīgi strauji uzgāzējot protams degviela tiek patreknināta tādēļ arī mērījumi ir javeic korekti.

1. Cik atgāzēs uzrādija lambda vērtību? Kāds tev ir braukšanas režīms? Cik bieži tiek čakras patīrītas iedodot pilnā ručkā? Varbūt ir jāmaina zonde vai joka pēc izveikt tīrīšanu.

2. Mazdai drošvien ir MAF sensors. Derētu to profilaksei notīrīt ar izopropilspirtu(elektronisko shēmu tīrītājs). Tāpat jāskatās, lai nav sūces vakuumņikos.

3. Var nedarīt neko un apelēt pie - "Izgatavošanas laiks vai pirmās reģistrācijas datums" Noskaidro, kad tieši auto ir izgatavots, jo 2001.gads ir tieši uz robežas.

lambda bija 1,00 pie abiem režīmiem, HC (ppm) /nezinu, kas tas tāds/ tukšgaitā 165 un paaugstināti 82. Strauja gāzēšana nenotika, vnk uzmina normāli pedālim un turēja, nu, vrb sekundes 20-30 uz 3000 rpm. Toties ar CO bija tieši otrādi - tukšgaitā mazāk, kā tu raksti (0,3)

bet apgriezienos vairāk - 0,560.

Kas attiecas uz pilno ručku - gadās uzvilkt līdz redlainam šad tad, bet tikai pie uzrāvieniem; tā parasti vairāk par 4,5 negriežu un normālā braukšanas režīmā turu no 3000 - 3500, paretam ap 4000. Šitam motoram 3000 atbilst ~100 km/h, bet 4000 jau ap 120 - 130, kas ir izteikts maksas ātrums.

--

kas attiecas uz degvielas sistēmu, jā, tas dzinējs rij daudz vairāk nekā viņam pienāktos, resp, tiešām maniakāli ekonomiski braucot, uz attālumu 200 km var palīst pavisam nedaudz zem 7 litriem, bet normāli rullējot - pa ceļu iet iet 8+, pa pilsētu 10. Un par ziemu vispār nav ko runāt...

Ķibele tā, ka šitam dampim nav kur piespraust kompi, tikai zem haubes; tamdēļ arī neviens nespēj noteikt, kas visam tam būtu par cēloni; var izteikt tikai vairāk vai mazāk dārgus minējumus. Vismaz parastie pasākumi - sveču maiņa, gaisa filtra maiņa blablabla neko nedod.

--

Pirmās reģistrācijas datums diemžēl ir norādīts 27.02.2001. Kur un kā var atrast izgatavošanu, to es nezinu.

Toties motortelpā atradu interesantu uzlīmi, kas vēsta, ka smoke level without turbo -0, 55 with turbo - 1,30, tad vēl lampām 1%.

Un kautkā man liekas, vai tik šitas smoke level 0,55 nav tieši tas, ko paredzējis ražotājs pie apgriezieniem.

smart235 17.07.2011 13:48

TDIOTS rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Visdriizaak centiigs inspektors, kaa nekaa mazmotoriits, paari par 10 gadu - tas rada aizdomas.

Rīgā ,kajota 1,3 98' un MB 5,5 08' (abi tiek kopti ''pēc reglamenta''), aizdomas neradija iebraucu TA -''puļķis tirzā '' ,tukšgaita ,gaismu pārbaudes laikā (kajotai ''miglas'' bij bik par augstu -tikai aizrādija) , viss cic o.k. , uzlīme un usjo

gan jau mazdenieks bik ''smirdīgs'' bij un radija aizdomas ,tālab tika ''pamocīts'' , samaini sveces vai kas nu tur jāsamaina un nesip prātu

gribi teikt, ka nomainot sveces, pazeminās CO?

es neapšaubu, es nezinu, tpc jautāju.

vai bija 'smirdīgs', nezinu; nedomāju. 'Smird' tad, kad auksts - kā jau visi, bet normālā darba temperetūrā arī smaka ir normāla.

Vai tad katalizators ir tas pasākums, no kā atkarīgs CO līmenis? /kā teica pieņēmējs/.

smart235 17.07.2011 13:47

TDIOTS rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Visdriizaak centiigs inspektors, kaa nekaa mazmotoriits, paari par 10 gadu - tas rada aizdomas.

Rīgā ,kajota 1,3 98' un MB 5,5 08' (abi tiek kopti ''pēc reglamenta''), aizdomas neradija iebraucu TA -''puļķis tirzā '' ,tukšgaita ,gaismu pārbaudes laikā (kajotai ''miglas'' bij bik par augstu -tikai aizrādija) , viss cic o.k. , uzlīme un usjo

gan jau mazdenieks bik ''smirdīgs'' bij un radija aizdomas ,tālab tika ''pamocīts'' , samaini sveces vai kas nu tur jāsamaina un nesip prātu

gribi teikt, ka nomainot sveces, pazeminās CO?

es neapšaubu, es nezinu, tpc jautāju.

vai bija 'smirdīgs', nezinu; nedomāju. 'Smird' tad, kad auksts - kā jau visi, bet normālā darba temperetūrā arī smaka ir normāla.

Vai tad katalizators ir tas pasākums, no kā atkarīgs CO līmenis? /kā teica pieņēmējs/.

smart235 17.07.2011 3:23

Kanibaals rakstīja: Kas par auto? reģistrācijas(saukts arī par izlaiduma) gads?

auto=mazda 323F, gads - 2001., degviela - bendža, motors - šujmašīna, tb 1,5

smart235 16.03.2011 17:31

VWfans rakstīja: Zinaatniski ir pieraadiits, ka pie mazaaka videejaa satiksmes aatruma ir mazaak avaarijaas cietusho.

aha, un ātrumam tuvojoties nullei, arī cietušo skaits tuvosies nullei.

Zinātniski pierādīts.

smart235 16.03.2011 17:26

ak rakstīja: Vai bija domāts, kurš ar 4x4 nodarbojas?

nezinu par četri iks četri - bet tur serviss iraid viņam, vienā sētā ar autogāziniekiem

un tā sēta atrodas apmēram pa vidu starp Stabu un Ģertrūdes ielām, kreisajā pusē. Tur tāda no skata plaša iebraukšana, kad esi iekš, tad līkumo tik uz priekšu, kamēr ieraudzīsi servisus.

nu jā, liekas ka te: 56.950870, 24.136931

smart235 15.03.2011 16:27

ak rakstīja:

i_edgars rakstīja: Izņemot spamu un citu aptiršanu šajā forumā praktiski nevarēja saskatīt! Ko šeit darīt cilvēkam kas grib pakonsultēties, nevis tukši papļūtīt???

Ar ļoti retiem izņēmumiem kāds pēc kādas nedēļas kaut ko kompetenti atbild, bet nu ļoti reti.

i-edgar, Tu esi viens no pieredzējušākajiem dīzeļu lietotājiem. Saprotams, ka netā kaut ko labot nav daudz jēgas, bet tomēr varbūt ir kāds labs padoms. Mans dīželis raustās pie noteiktiem apgriezieniem, lēni metot nost līdz tiem noteiktajiem apgriezieniem, noraustās pie ~ 1500-1800 rpm. Strauji atmetot nenoraustās. Bet, ja lēni nometot tajā brīdī, kur raustās, pietur gāzes pedāli, noraustās ilgāk. Adams diagnosticēja 2 dienas, un neatrada nekādu elektronisku vainu, t.i. visi datčiki strādā, aizdedze ok u.t.t. Vaina esot tīri mehāniska, vai nu nestrādājot kāda no sprauslām, vai sūknī kaut kas. Bet katrs saprot, ka izņemt sprauslas, lai pārbaudītu es tā vienkarši nevaru. Adams tikai par izņemšanu prasa 200 Ls. Un pie tam nav tieši zināms, kur raustīšanās notiek. Citādi pielec labi, arī lielā aukstumā un siltumā. Opels Omega 2.2 dti. Vai ir kāds sakarīgs koments, vai ieteikums, varbū kāds privāts meistars, kur šito saprot ?

Man dīzels vairs jau nav kādus 15 gadus, par sprauslām neko tev neatklāšu, bet, zin, tam Ādamam es tavā vietā neuzticētos tik ļoti. Tur vnm pārgudreļi bijuši, kas daudz un gudri runā, 3x esmu tur pie šiem gadu gaitā bijis, bet nekad neko viņi nav spējuši noteikt. Bet vispār - atzīts diagnosticētājs ir Ēriks, Avotu ielā.

smart235 14.03.2011 19:57

ursis rakstīja: nedomāju ka skasti ir tagad noriet LABU rakstnieku,un kauns ka skolas programm;as viņš ir izņemts.

kārtējā galējība. Visi darbi(nu gandrīz) ir izlasīti,grāmatās kas izdotas 1938 gadā.

Tu tak lepojies ar R.P ? un viņam tak ir bijušas vājības. tad kādēļ zemiski ieņirdzam par V.L ?

Cik drosmīgs tu būtu kad sarkanā *******s tevi paņemtu aiz pautiem? kādu dziesmiņu tu smilkstētu?

nu ja aiz stūra riet ir varen drosmīgi.

Ejam ieņirdzam par Aspaziju,Raini,Pumpuru.

Tad R.P . jābūt pirmajam ko apņirgt tāds trīs nošu uzsitējs...

normāli? man NĒ !

sorry, bet kā literāts VL ir vārgs, tieši kā pats stāsti par jamo fiziski kāds bijis. Un skolas programmās viņš trāpīja ne jau tpc, ka būtu krutais rakstnieks, bet tpc, ka politiski pareizs.

Un man liekas, ja Pliekšāna kunga dzeja nebūtu socdem krāsā, tad LPSR skolu programmās viņš būtu tikai pieminēts.

smart235 14.03.2011 12:27

Ozz rakstīja: Vecmiilgraavii var piedzimt tikai ja ļoti nepaveicas

...un var arī dzimt, dzimt, bet tomēr nepiedzimt. Piedzimšana ir akts, dzimšana - process

--

guten tag

smart235 26.11.2010 22:21

Sretsked rakstīja:

smart235 rakstīja: bet kas ta tur vispābā norisinājās, -kā ir ar patiesību tur ārā?

Tur katrs ko citu stāsta. Abiem tur bijis smuki virs 100.

nu, tas skaidrs, ka zem 100 šitādus bleķus dabūt nevar. lai gan - ja tu stāvi, un tev ieliek ribās ar 150, tad varētu būt tamlīdzīgi. te jau vēl to abu dzelžu masa arī ir būtiska.

--

tvnetā pievienots kkāds poliču koments, kur teikts, ka abi iepriekš ķipa ko tur nav varējuši sadalīt; savukārt apollo uzšķīru tādu komentu, kurā stāsta, ka leksists +visam vēl ar reālu alkohola smaku esot bijis.

smart235 26.11.2010 21:40

bet kas ta tur vispābā norisinājās, -kā ir ar patiesību tur ārā?

smart235 26.11.2010 21:38

nazurbajev rakstīja:

Sretsked rakstīja:

smart235 rakstīja:

anonimikis rakstīja: www.tvnet.lv/...

aktuālais jautājums - no kura auto izkrita beisbola nūja?

vispār jau no abiem

viena beisbolene pie borģjūra 3. bildē, otra - blakus it kā leksim, 7. bildē.

Vispār jau pie borģūra tur ir izpūtēja truba ar bunduli galā.

nevis borģūra, bet borģ - jūra, ibiohreņ

Nevis borģūra, bet apmale.

Nevis truba, bet caurule.

Latvietis ibio.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti