edza - vēl pastāv nopakojuma varianti, kas ciparu var pasist pāris K oiro augstāk, kā tas ir attiecīgi tavā gadījumā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
edza - vēl pastāv nopakojuma varianti, kas ciparu var pasist pāris K oiro augstāk, kā tas ir attiecīgi tavā gadījumā.
tāda cena
nemotors, nav klimata, nav ādas!
par ko tad maksāt? par BMW zīmīti uz kapota un mazo nobraukumu?
ja pameklē var tā paša gada 325 nopakotu dabūt pa 14-15 oiro
nebūtu kameras, džeks ritīgi dabūtu pa tablo
man nav nekāds durņeo matracis. man ir pavisam cita kantora, kura šeit nemaz nav minēta. es nereklamēju konkrētu h%!ņu, bet gan tikai matraču tipu kā tādu
durnis kas durnis
ja man uz vecā dīvāna gandrīz katru rītu pamostoties mugura sāpēja (ir šādas tādas problēmas uz vecumu), tad uz jaunā nekas nesāp un vēl miegs labāks. uz pārējiem - tā ir kā ir.
a tev laikam, ka tik kādu kaku apēst, lai pēctam nepareiza krāsa būtu
Ksneps - nu salīdzināji gan. dīvānos porolonu liek. man draudzenei arī tāds. pēc gulēšanas no rīta knapi paiet varu.
Baisulis - vai nu tu guli uz baigi laba matrača vai arī nekad neesi gulējis uz labāka. es arī pirmīt domāju, ka ir po.. ai kā kļūdijos
nezinu par Dormeo, bet, ja nav baigi kapeiciņu žēl tad ņem matraci ar lateksa pildījumu atsperu vietā - tas ir dārgāks prieks, par labu atsperu matraci (neiegrābies tikai parastajā porolonā ) un viennozīmīgi daudz labāks.
godīgi sakot ne uz kā labāka neesmu gulējis - nu jau pusgadu tusējos ar tādu. viņš nav mīksts, drīzāk varētu teikt, paciets. tehniski tiek raksturots kā medium soft, bet nu kad apguļas un normāli izguļas, tad ir super! viņš nav ne pārāk mīksts ne pārāk ciets - tieši tāds kādu vajag.
batka - tas ir mans viedoklis nevis globāli pieņemta aksioma. es džipu neņemtu, ja man 1x nedēļā jāizbrauc pa granteni vai lauku ceļu. kā jau minēju - es ņemtu labāk sedanu "povishennoij prohodjimostji"
subāriem piekare zvērīga. allroads diezgan labi iet pa bezceļu. protams, ne jau pa metrīgu dubļu vagu vai laukakmeņiem nobērtu kalnu. bet priekš tā ir landkrūzeri, hiluxi, navaras, roveri, etc
Garajs - man liekas Outbacks tāpat būs kudi labāks un uzticamāks par kkādiem parketniekiem. re tieši top2 uzticamāko auto sarakstā iekļuvis subaru un domājams ne velti. tiesa gan joprojām nesaprotu, kā viņi varēja uzradīt ko tik kroplīgu kā tribeca. bez apvainojumiem
ja man būtu regulāri jāgāž pa pusbezceļiem noteikti skatītos kko no subaru, audi allroad, volvo, ..
nedomāju, ka šitādam parketniekam tik traģiski vajag samazināt jaudu, lai palielinātu griezi. pietam grieze arī ir salīdzinoši niecīga - 220 (pēc auto.ru).
kautvai salīdzini ar veco žurku e36 2.5 - 192 bhp un 245nm grieze.
par apgriezieniem gan piekrītu. jēga tādu stiepienu taisīt nekāda
2.4l un 136 bhp... kkas neticams. tagad 1.6 jaudīgāki ir. moš kļūda? jo 2.0l dīzelis - 150 bhp, kas ir tīri norm priekš tāda motora
iRAFAR - tu laikam pasniedzējs esi no mana kursa RTU tehniskajās zinībās (neprecizēšu kuras, lai nav lieki apvainojumi), tagad specialitātē strādā kādi 5 - 10 cilvēki no 100. + reālākais ko var dabūt ir darbs Elkorā par pārdevēju tehnikas nodaļā, pārējie kur nu kurais.
Inchcape viltīgi žuļiki. tādi laipni un forši. pēctam izrādās par to visu jāmaksā (servisa stāvvieta, tāmes, izraksti, utt). protams, ka ir normāli par to maksāt, bet ne vārdiņa par to nebilst, un kad vajag visu saņemt, sparīgi apgalvo, ka visas cenas nosauca.
servisa cipari ir nu tādi +/- kā jau visur diezgan augsti, bet darba kvalitāte man tur nepatīk
logu apskalošana nāk kā extra?!
nu jā... Krievijā ražo tos fokusus nebiju paskatījies
man liekas, ka USA focusu ņemt ir paliels neprāts. vispār USA mašīnas nav īsti piemērotas mūsu apstākļiem.
starpcitu esmu dzirdējis, ka itkā Krievijas tirgum speciāli taisot fokusus un tie esot izturīgāki par to, ko mums piedāvā
DM gygy
tas bija tāds pagaidu variants
duriki bļin
aķis tik slikts, ka pāris reizes līdz 0 nosēdās.
a kad aķis bija darbināms tad ar pulti leca bez problēmām.
nezinu. lai gan tas 93.gada bumeris bija nojāts un tiešām ar sliktu aķi (pāris reizes pat līdz 0 nosēdās), ar pulti vienmēr leca no pirmā abarota. nekādas nasa tehnoloģijas
tas jau praktiski tas pats, kas ar atslēgu pielaist - modificēta elektronika. un tur nevajag jaudīgāku aķi par tādu ar kuru var pielaist mašīnu ar atslēgu
muļķības par aķi. es ar praktiski beigtu aķi laidu klāt
man vecajam e36 manuālim bija šitāda fīča.
re te daudzi spriedelēja par tiem ātrumiem un tā - figu!
vismaz man tā bija, ka lai pielaistu to affto vajadzēja tjip viņu speciāli izrubīt, respektīvi - motors strādā, pagriez atslēgu atpakaļ līdz galam - motors turpina strādāt ( atslēgu var izņemt). lai noslāpētu jāpagriež par 1 pozīciju uz priekšu un motors izrubās. ja tomēr izņem atslēgu ārā ar strādājošu motoru tad tu nevari atstāt mašīnu robā un izkāpt no viņas. no roba ārā, izkāp aizver durvis (motors darbojas), spied signalizāciju - pik pik un motors noslāpst + signalizācija uzliekās.
pēctam spiež citu pogu un viņa atkal pielaižas. bet tikai tādā gadījumā, ja mašīna nav vienkārši tāpat slēgta vaļā.
ar pulti vienmēr laidās ideāli, nekad nekādu problēmu nebija, pat kad bez pults knapi varēja pielaist
veciem auto hroniska vaina - lambda. visiem zapadla mainīt viņu, bet uz patēriņu gan baigi maita spiež. vecajam 325 ieliku jaunu, patēriņš par 2 - 4l/100km nokritās momentā. dārga gan maita.
vēl var nočekot benzīna filtru + aizdedzi.
bet nu rēķinies, ka pavecam šrotmobīlim patēriņš defaultā būs lielāks par tehniskajā specenē rakstīto
tagad visi "agresīvie" braucēji varēs mierīgu sirdi šeit izkratīt dvēselīti, tik jāpieskata, lai Zivtiņa kungs lasa ne tikai tvnetu un liek visiem sodus, bet arī lasa šo topiku un mīkstina tos sodus
p.s.
tā Krasta ielas nobrauktuve tiešām ir viena no debīlākajām vietām. lielākoties pateicoties salīdzinoši lielajai satiksmei
vo ar salātzaļajiem gan nolažoju, bet laikam tāpēc, ka šoks (p1siens bija nevājš - klanis līdz riepai nolocīts) + tante momentā aizlidoja uz aptieku un atgriezusies atpakaļ ņēmās mani smērēt un ārstēt (par to gan, cepuri nost viņai, bet gan jau, ka no mentiem raustijās ).
un krustojumā es nonācu lidojot
bet nu, kas tad šai. noskaidroju kas par durku tur bija - kaut kāda jūrmalas biezoņa mīļākā. laikam tāpēc bija žēl par remontu samaksāt ggg
izmēģināju. nekas īpašs. mašīna arī itkā vēl ripo