Kārtot: Augošā secībā
1 2
juuzveris 01.07.2008 11:40

nu man jaunajam drapakam pa nedēļu gjensidige nokārtoja un saremontēja visu kas remontējams

juuzveris 01.07.2008 11:08

mazda3 2007 - viena sāna airbagu atjaunošana pie dīlera - 2.5k Ls. + griestu apšuvums tuvu 1k Ls.

gregers pareizi saka, ka kasko jātaisa, vienmēr vienmēr var gadīties kaut kādi neparedzēti gadījumi. kaut vai dzīvnieki uz ceļa - hren kādam pierādīsi ko pēctam.

juuzveris 06.06.2008 13:56

nu skaties pats ar to savu BMW. tu riskē nākamgad kasko dabūt par 2x lielāku cenu it īpaši jau no BTA.

juuzveris 06.06.2008 13:40

kamēr rakstīji šito penteri varēji aizdzīt uz apskati, jo KASKO pieteikumam jebkurā gadījumā jāraksta iesniegums, utt. tas viss pasākums tev aizņemtu ap 10minūtēm + vēl ceļš.

juuzveris 22.05.2008 23:12

par attiecīgu ciparu skaitu būs garāks?

juuzveris 22.05.2008 13:43

Seene - mazāk skaties filmas ir visādas risku formulas un viņas ir daudz daudz sarežģītākas par - nepiesprādzējies, mazāks risks.

kaut kad sen atpakaļ nostopēju vienreiz džeku ar meiteni - sagrabējusi honda atvilka 130, piesprādzējušies nebija un stūrēja ar vienu pirkstu. risks praktiski nekāds

juuzveris 21.05.2008 14:52

par nesprādzēšanos jaunās mašīnās - mazu bērnu blēņas.

paziņa kā pasažieris nebija piesprādzējies 2008 Lexus LS, avārija pilsetā (ātrums ap 50) - pilns salons ar airbagiem un vēl citām lexus superdrošības sistēmām, bet tāpat izrubījās un atjēdzās ar smadzeņu satricinājumu un apdauzītām ekstremitātēm (par laimi bez lūzumiem). vadjila piesprādzēts bija - vispār pilnīgi nevienas skrambiņas.

juuzveris 20.05.2008 12:58

uupis - par to krešu, kur kalnos Krievijā ietriecās viens ļotaks zinu - nevarēja atrast nevienu cilv., konservi bija papīra biezumā, utt. jo trieciens bija tik liels, kā jau teici - i-biomasa izzuda bet nu, ka tur kāds izdzīvojušais būtu bijis... blēņas

juuzveris 19.05.2008 20:36

uupis - konkrētāk kāda aviokatastrofa? esmu ieguvis ļoti daudz info par dažnedažādākajām aviokatastrofām, bet ko tādu dzirdu pirmo reizi.

un iedomājies ar kādu spēku nepiesprādzētie ielidotu priekšējos beņķos, ja platā josta spēj pāgriezt cilvēku uz pusēm. un stjuarte noteikti bija no sērijas "izskatījās daudz maz vienā veselumā atšķirībā no citiem"

par jostām, pēc pers.pieredzes - sprādzējies kad vari! vienmēr terorizēju pasažierus (aizmugurējos - priekšējie defaultā sprādzējas, autiņam pīkstulis), lai nekļūtu par slepkavības līdzdalībnieku.

vienreiz viens sānā ielika ap 50-60. biju piesprādzējies, praktiski jutos kā atrakcijā, pilnīgi nekādas vainas, savukārt tas, kurš ielika, nedaudz pašķīda pa salonu kā rezultātā galva, spranda, mugura, tfu tfu tfu vismaz staigāja un bija pie skaidras saprašanas.

juuzveris 03.05.2008 12:30

izskatās ka šitā: 6FSE Electric Orange

juuzveris 25.04.2008 12:46
juuzveris 25.04.2008 10:48

esmu vilcis pa bāni arī virs 180, bet tur, kā jau Seene rakstīja - ceļu kvalitāte ir kudiš ideālāka, nemaz nerunājot par vispārējo braukšanas kultūru. vienīgie kas tur izcēlās bija vecāku bmw vadjilas ar poļu numuriem. un bāņi ir domāti taisnvirziena braukšanai dēļ milzīgā ātruma nevis kaskadieru cienīgiem trikiem lavierējot starp joslām uz 200+.

pietam vēlviens debīlisms, bet patiesība reklāmā - pie mums nezkāpēc dažas motopeles uzskata par īpaši nepieciešamu nobraukt milzīgā ātrumā pēc iespējas tuvāk dažādiem priekšmetiem, mašīnām. nu dudini tu normāli pa savu kreiso joslu nevis lidinies starp visām joslām pēkšņi iznirstot aiz kādas mašīnas.

kā jau minēju - es runāju par atseviķiem gadījumiem. ir arī ļoti zolīdas motopeles par ko ir tikai un vienīgi prieks un cieņa!

juuzveris 25.04.2008 10:05

reklāma tiešām nesakarīga - tas mocis tur lido gaismas ātrumā. pat ja pieņem ka drukātajā reklāmā attālums no mašīnas līdz mocim ir 50 metri (īstenībā varētu būt pat visi 100), tad, ja mašīna stāvētu uz vietas, moča ātrums būtu 90km/h, bet mašīna taču arī brauc!! nu un ja auto kustās arī uz 90km/h tad, lai pēc 2 sekundēm viņi atrastos blakus, mocim jālido būtu uz 180km/h (mašīna 2 sekundēs - 50m, mocis 2 sekundēs 50m līdz mašīnai + 50m ko nobraukusi mašīna, itogo - 100m).

un brīdī kad divriteņu motopele ir uzņēmusi tādu ātrumu, viņa jau sev ir parakstījusi spriedumu būtībā - kaut vai 10x skaties, nekad nespēsi noreaģēt adekvāti un galvenais - savlaicīgi pie tāda ātruma.

pret motobraucējiem nekā nav, malači jau ir!

bet! nevajag reklāmās propogandēt kāda "taisnīgāko" taisnību, pilsētas robežās tomēr uzvesties puslīdz zolīdi. ar šausmām pāris dienas atpakaļ redzēju kā divi mociklisti caur mežaparkam vilka vismaz uz 100+ a uz trotuāriem mazi bērni, māmiņas ar bērnu ratiņiem, laimīgi vecāki, nu un cilvēki parastie protams

juuzveris 24.04.2008 23:08

Stendzenieks vienkārši moci nopircis - grib justies droši

p.s.

Stendzenieka !MOOZ taisa to akciju priekš CSDD

juuzveris 24.04.2008 15:43

626 - viņam pašam serviss Mārupē

juuzveris 24.04.2008 13:46

piezvani šitam džekam, ar bmw ņemās, labas atsauksmes: 26868686

juuzveris 24.04.2008 10:57

nu vnk nav vērts likt detaļas no šrotiem, ja nu vienīgi netaisies to auto nākamajā dienā pārdot

~60ls + savs darbs manuprāt ir normāla samaksa par veca šrotvāgena motora stabilu darbību. parēķini cik tev benžā aiziet tērējot vairāk ar kļūdainu dzinēju

juuzveris 24.04.2008 10:36

jā, brīvgaitas vārsts varētu būt pie vainas. bet pats padomā - ja lambdas nomaiņa deva tomēr uzlabojumu (tiesa gan jāskatās cik ilgu), vai nav vērts ieskrūvēt tomēr jaunu.

par lambdu vēl - paskaties vai tev patēriņš nav pieaudzis. man vismaz bija par 2-3 litriem pie beigtas lambdas pacēlies.

un vecajam fordam arī bija, ka slāpa ieliekot neitrālajā. beigts izrādījās degvielas filtrs.

juuzveris 24.04.2008 10:20

nē, tas ir dēļ lambdas! lietota lambda ir tas pats, kas lietots prezervatīvs

BOSCH lambda kkas ap 60Ls man liekas

juuzveris 24.04.2008 10:07

starpcitu lambdu var ielikt normālu un var ielikt sūdīgu. + neaizmirsti, ka pie beigtas lambdas motors ieslēdzas avārijas režīmā, degmaisījumu padod daudz biezāku - neatceros, vai to avārijas režīmu caur kompi vajadzēja notīrīt vai viņš pats pēc normālas lambdas ielikšanas atleca ierastajā režīmā.

juuzveris 24.04.2008 10:05

bija tādas pašas problēmas ar e36, pie vainas bija beigta lambda. vēl pie viena paskaties benzīna filtru, gaisa filtru. ja vēl dziļāk tad iespējams ieplūstošā gaisa mērītājs, bet šaubos. parasti tādām vecām naglukastēm lambda ir atmetusi pedāļus

juuzveris 23.04.2008 21:02

miega profilaksei iesaku turēt mašīnā ledenes (vislabāk piparmētru) vai kožļenes (mazāk palīdz). extremāliem gadījumiem - energy drinku. bet vislabāk ir uzturēt pastāvīgu sarunu, ja ir līdzbraucējs.

tas, ka miegs reizēm bīstamāks par promilēm - fakts. pašam ir gadījies gandrīz grāvī ievilkt nakts vidū uz tukšas taisnas šosejas - pilnīgs murgs, galīga vienveidība, mašīnu nav, nu un nekas cits kā miegs nenāk

bet problēma īstenībā ir bīstamāka - miegs ļoti palielina reakcijas laiku, samazina uzmanību un vērību. aizmirsti paskatīties spogulī - priecājies, ka blakus nebrauc kāds.

juuzveris 23.04.2008 20:56

tfu, respektīvi, ja vainīgā OCTA kantoris nesakrīt ar manu KASKO kantori?

juuzveris 23.04.2008 20:55

a kā ir vispār ar tām apdrošināšanas atmaksām? ja neesi vainīgs krešā un tev ir gan OCTA gan KASKO - kurš maksā, ja dažādās sabiedrībās ņemtas abas?

juuzveris 22.04.2008 12:56

Ozz - bik nepareizi varbūt noformulēju. respektīvi, ja esi dzēris un cietis avārijā - nav svarīgi kā vainīgais vai kā cietušais, apdrošinātāji tevi pasūtīs nax

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti