Ir īrēts kemperis gan Latvijā (BT1), gan Vācijā (McRent). Ceļot ir ērti, tikai nevajag braukt max cilvēku skaitam, tad ir par biezu. Par gulēšanu ceļmalās ir atkarīgs no katras valsts likumiem - McRent busā bija līdzi grāmata, kur tas viss bija uzrakstīts. Ir gulēts stāvlaukumā (vienmēr jau var atrast kādas iestādes tukšo laukumu, pie veikala utt.). Bāņa stāvlaukumos jau arī var vienmēr pateikt, ka tā ir īslaicīga atpūta, bet īpaši ērti tas nav - labāk kempingos, jo ūdens dušai visiem pat 1 reizei var nepietikt, nav iespējas (pārsvarā) izvilkt nojumi, grillu, galdiņu utt., ir dzirdēts par drošības problēmām atsevišķās valstīs. Uz atsevišķiem maksas ceļiem ir paaugstināts tarifs (ir gadījies Austrijā). Pilsētā ir problēmas ar parkošanos, vēl ir jāuzmanās, izbraucot no maksas stāvvietām, nevajag braukt pie kases automāta, kas ir augstāks, lai gan tas ir ērtāk, ir pēc tam gadījies kartes atskaitē ieraudzīt cenu kā lielajam autobusam (labāk braukt pie vieglajiem un pie kases automāta izkāpt ārā)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kādam ir bijusi saskare ar sodiem par ātruma pārsniegšanu Itālijā? Atnāca vēstule, ka radars esot fiksējis 76 km/h 70 vietā un tas maksā EUR 50. Atnāca parastā vēstule uz adresi, kas bija norādīta autonomas kantorī. Laikam vēlu attapās, savādāk būtu uzreiz noņēmuši. Vai ir vērts maksāt?