Bams rakstīja: Shēma 6.tramvaja trases pagarinājumam līdz Berģukalnam. varbūt kādam interesēs.
s005.radikal.ru/...
Sevišķi labi nevar saprast, bet nu baisi izskatās, ka tramvajs ies pa šogad atklāto veloceliņu...
Bams rakstīja: Shēma 6.tramvaja trases pagarinājumam līdz Berģukalnam. varbūt kādam interesēs.
s005.radikal.ru/...
Sevišķi labi nevar saprast, bet nu baisi izskatās, ka tramvajs ies pa šogad atklāto veloceliņu...
Tāda diezgan trula demagoģija. Puspiekabē var likt apmēram 24 tonnas kravas, ielikām 16 t ekskavatoru, par 5 cm pārsniedzot kravas izmērus uz katru pusi,kas pat neizvirzās ārpus spoguļu gabarītiem,kravas nodaļa tika aizvērta, nebija nekas redzams,kas tur ir iekšā. Pirmais, tev spiež galvaskausā ?
Risks lielākais ir, ka tie 5 cm pārvēršas krietni lielākos ciparos - pašam bija gadījums ka traktors izrādījās nevis 2.52, kas vēl iet OK, bet 2.65, kad jau nepieciešamas atļaujas (no 2.55 vajag) un kas jau ir pamanāms ar aci.
Diezgan bieži noraidu šādus piedāvājumus, kas ir uz robežas ar atļauto, jo pietiek jau piedzīvojumu ar leišu un transportņikiem, plus vēl tā kā aktīvi izmantoju prāmjus tie ļoti seko līdzi lai mašīnas nav platākas.
Un kādas tieši problēmas Dombrovskis radīja Latvijas auto pārvadātājiem 2007. gadā,ka viņu pieprasītā samaksa tehnikas atvešanai bija vismaz 2 x lielāka ?
Par ārpusgabarītu tehnikas pārvešanu ir jautājums vai to izdara likumīgi - saskaņojot visas atļaujas un ievērojot normatīvos aktus vai leišu stilā - parastā fūrē, pa nakti, cerot neuzrauties uz kontrolēm.
Iepriekš minētie cipari par tieši šādu variantu liek domāt. Pasūtītājam jau atbildības nav par to, vai pārvadātājs atļaujas izņem, vienīgi ja tomēr ir kontrole un auto noņem no trases tad gan jādomā kā tehniku dabūt atpakaļ.
Aprīkojuma kvalitāte.
Transporter savā būtībā ir kravas buss ar attiecīgi sliktāku skaņas izolāciju un zemāku komforta līmeni
Ar Urmasiem pašam nav bijusi saskarsme, bet no par dažu citu valstu sodiem mēdz nakt Creditreform paziņojumi ar ietvertu papildus samaksu par parāda piedziņu un ir dzirdēts ka Urmasi arī līdzīgi darbojas.
Ar autiņu no Tolmeta senčiem sudrabkāzās pārsteigums ne pārāk patīkams būs...
Palaidniex rakstīja:
Daļnabojs tā ir kāda bīstama diagnoze? Ja ar tādu diagnozi jāstūrē buss pilsētā - tad visiem par to nāksies sajust, ko nozīmē pazemots daļnaboja stūrmanis?
Daļnabojs nav, karjernieks a.k.a samosvalnieks ir diagnoze. Normāli tālbraucēji tomēr jābrauc gana pludeni un satiksmi lasa normāli. Tāda Samosvalnieks, kurš var maukt režīmā pilna gāze - pilna bremze ir sasodīti bīstams subjekts.