msh rakstīja: Centis teiks ka jānovelk no sliedēm un jāvelk uz tolmetu
jefiņ, tak pacenties kādreiz iebraukt tekstā!
Tak skaidri uzrakstīts, ka loķene pati nolec no sliedēm, nav jānovelk tu āpsi!
![]()
msh rakstīja: Centis teiks ka jānovelk no sliedēm un jāvelk uz tolmetu
jefiņ, tak pacenties kādreiz iebraukt tekstā!
Tak skaidri uzrakstīts, ka loķene pati nolec no sliedēm, nav jānovelk tu āpsi!
![]()
A vai nav pofig, ka stāvoša lokomotīve grib nolekt
![]()
Crankshaft rakstīja: Jebshu "raznosa" rezhiimaa lokomotiive burtiski lec nost no sliedeem
Kā ta, no sliedēm....lokomotīvei dīzelis griež ģeneratoru, riteņus griež elektromotori. Tur pilnīgi pietiek pārtraukt elektrisko ķēdi lai nenolektu no sliedēm.
Tās akcijas mērķis ir pasargāt dzinēju no pilnīgas iznīcināšanas.
kliks rakstīja: Tika pielecināts ar esošajiem pričendāļiem. Pagaidām izskatās, ka aķis būs lietojams.
Vēl daži jautājumi:
1. cik bieži jāmaina eļļa?
2. kā noteikt bremžu šķidruma pietiekamību (disku bremzes)?
3. kur ir kāds kantoris, kas varētu zināt par ātruma ierobežotāja noņemšanu?
Mja, nopietni jautājumi.
Uz tiem atbildēt spēj tikai edgars.
p.s. uzņēmumu informācijas lapās tipa 1188 internetā var sameklēt kaudzi adreses kantoriem, kas nodarbojas ar skūteru apkopēm, remontiem utt.
Kā klājas mopēdam?
anonimikis rakstīja:
jā, stereo skaņa ir fotoaparātam absolūti nepieciešama fīča ...
ja to aparātu izmanto kā mājas kinoteātri - tad obligāti!
Vai, cik daudz pierakstījuši
Varbūt edgars jau ir pastāstījis kā atdzīvināt aķi, varbūt vēl ne - nav laika tik daudz lasīt.
Pastāv tāda metode - akumulatora trenēšana. Uzlāde/izlāde, uzlāde/izlāde,....utt. ar I=0,1Inom.
Ja aķim nav aizgājuši plašumā sulfatizācijas procesi, ko šeit detalizēti aprakstīja Pirmais (viņš gan nav ģenerālkonstruktors), tad domāju ka 2 gadus nostāvējušu var adzīvināt.
Starp citu, edgar - kardāns tevi atradīs. Par pediņiem. To paturi prātā.
i_edgars rakstīja: NU kas ir ko... tak beidzot parunāsim par martenkrāsnīm vai nē!!
Varbūt pie reizes arī par ferītu, perlītu, austenītu un mūžam pūstošo ledeburītu? Vai eitektiku?
Aizej vienreiz atvieglot savu zarnu traktu, viņš tev ir nosprostojis asinsapgādi smadzenēm.
Atvainojos par šļupstiem - mērītāji būs citi. Šlesers būs tikai mērs.
![]()
Ozz rakstīja: nu di rš ķaa zariņu govs
graņonkas bija nopeerkamas visos rajonu pateereetaaju biedribas veikalos...
Ja tu, niecība, būtu trīs paaudzēs dzīvojis stikla fabrīkas karstajā cehā projektējot pašdegošās martena krāsnis, tu arī nezinātu ko pārdod veikalā. Viss, ko tu būtu redzējis - gāzētā ūdens automāts. Karstais cehs, kā nekā.....
Raimondsm ir sakarīgs vecis!
turbopiile rakstīja: 20 latīgs konjaks ir tas ko esmu gatavs zaudēt.. iegūt arī vēlos ekvivalentu.. ..
Ne šis, ne tas.
Labs konjaks maksā virs 20 latiem, prastāks - zem.
Pa 20 tā īsti neko vienā iepakojumā nevar nopirkt.
Var paņemt kādus 3 lētos un tīkami nosvinēt Šlesera pārtapšanu no frēzētāja par mērītāju, jo raugi - ievēlēs viņu....par viņu balsos tā pati bezsmadzeņu masa, kas balsoja par Zīgerista banāniem. Bet Šlesera banāni ir vēl lielāki , tāpēc ievēlēs.
![]()
Nav slikts pasākums - kā mēs nedēļu mopēdu kurbulējām.
i_edgars rakstīja: 1)Nu kas ir pediņi?
2)Te Jūs uzrāvāties uz cilvēka kas ir ne tikai pie tām martenkrāsnīm strādājis, bet jau 3, paaudzē strādājis un projektējis tās!!
Par 1) tu norausies ar kardānu pa redeli, pīzdā mīzēj!
par 2)...![]()
![]()
cik gadus tad dzīvo viena tava paaudze, ja trīs paaudzes projektē nekurināmās krāsnis kopš 18. gadsimta
![]()
![]()
ja nav steiga, tad pagaidi - zvirbuļi lēnām to makru noknābās.
phenom rakstīja: Ja ir donors, atnes man, pa 20Ls brauksi laimīgs. Ja ir nepieciešama diagnostika, noteiksim konkrētu vainu.
Vai tev ir boša sertifikāts?
jeb vismaz vecs diploms?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vot eto dāāāāāā....![]()
![]()
![]()
![]()
Gun_s rakstīja: Par āžiem Tev noteikti ir vairāk zināms!
Tu esi **** vai izliecies greizs?
Tas tak pat skolas bērnam skaidrs, ka bloks IR maināms, tik jautājums vai to veikt pie dīlera (padsmit gadīgam autiņam....), vai arī KĀDAM ir pieredze.
Uz tevi tas acīmredzami neattiecās!
Nūdele!....
Gunāriņ, normāls autoīpašnieks kurš neko nejēz no elektronikas brauc pie tāda diagnostiķa kurš prot ne tikai atrast problēmu, bet arī to novērst. Sertifikātam nav nekādas nozīmes.
nu, paņemsi šrotā bloku, nomainīsi un atkal kaut kas neies. Brauksi otrreiz pie tā paša sertificētā, maksāsi viņam lai uzzinātu ka esi nopircis bojātu bloku?
Āzis tu esi, lai arī neko no viņiem nesaproti.
Gun_s rakstīja: Saki, ka Bosch sertificēts diagnostiķis neder?
Nemaz nesākšu stāstīt, ko pateica un apskaidroja.
Tev tikpat būs tikai pretjautājumi, bet ne saturīgas atbildes.
Jautājums jau bija par pieredzi....
tu tak esi āzis....nu kas tas par sertificētu diagnostiķi, ja viņš tev nemācēja pateikt var vai nevar nomainīt to bloku....viņam pieredze nav, toties te nu būs īstā vieta kur bloku mainītāji dalīsies pieredzē.
ekk..pīse.
![]()
Gun_s rakstīja: Nu ir jau tāda elementāra lieta, kā diagnostika.
Otrkārt, runa ir par to, vai iespējams apmainīt pret citu, bez liekām galvas sāpēm un sekojoša brēciena par to, ka nevar pielaist vispār. Cik šis bloks ir piesiets imobilaizeram, utt.
Tu proti izveikt diagnostiku bet neko nejēdz no elektroshēmas? Jebšu tavs 'diagnostiķis' ir kaut kāds amatieris kurš nespēj tev ieteikt risinājumu? Aizbrauc pie labāka diagnostiķa.
Ja tu nezini vai iespējams nomainīt, tad man jājautā - kā tu zini, ka tieši vadības bloks nedod signālu?
Kaksis rakstīja: Bet Liepājā jau tagad grūti, tikai viena martenkrāsns strādājot.
.. un arī tikai tad, kad kurinātājs msh nav piedzēries.
![]()
kliks rakstīja: Nu nav patrolim tik augst jumts, lai dabūtu ar cieņu iekšā rolleri ar visiem nolādētajiem spoguļiem.
Pa šīm 3 dienām tu būtu ar eļektričku aizbraucis līdz Ikšķilei un to dranduļetu pie rokas atstūmis līdz Rīgai.
Vot ir slaisti mūslaikos.....viņš 3 dienas sēž pie interneta un filozofē par patroļa jumta augstumu, bet skūteris tikmēr nervozē ar tukšu akumulatoru.
Tumšā laikā kamera automātiski pagriežas pret nummuru un ieslēdzas lampiņa, un nummuru apgaismo.
jo tumsā ar to kameru tikpat neko nevar redzēt.