Ār kô atškīras litrs kvadrātā no kvadrāta litrā?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ār kô atškīras litrs kvadrātā no kvadrāta litrā?
brmbrmm rakstīja: +vēl ir servisi, kas eļļu maina ar atsūkšanas metodi, auto apakšai nemaz nepievēršoties. Nezinu gan, kura metode ir labāka?
Kolēģis nopirka auto, kuram acīmredzot visu mūžu eļļa mainīta ar atsūkšanu, jo kartera korķi nevarēja atskrūvēt. Palika bail, ka neizlauž karterī robu un nekas viņam no eļļas maiņas paša spēkiem nesanāca.
Rindas sūknis - 1 plunžers uz katru cilindru, plunžeri izvietoti rindā.
"Rotācijas sūknis" (Edgara termins) - 1 plunžers uz vairākiem cilindriem, darba laikā plunžers pagriežas ap savu asi vienlaicīgi veicot sadalītāja funkciju.....
Vairāk nezinu, jo toreiz kad Pasniedzējs man to stāstīja, pat TDi vēl nebija izgudrots....
![]()
Atļaušos minēt - komonreila smidzekli virina elektriski.
?????
Ja tā, tad aizkoksētas atveres gadījumā varētu būt nepareiza izsmidzināšana, bet ja elektriskā "klape" noslēdz, tad spiediens sliedē nezūd.
Atkārtoju - tikai minējums.
pozitiivais rakstīja: bankets bija pirms 7 mēnešiem...Tu laikam reti pastu pārbaudi...biju jau apvainojies, ka neieradies
Kādu pastu
Uz kuru adresi tu sūtīji?
Atkal uz Paņevēžu![]()
![]()
Edgar, aizej pie urologa.....tu no biežas čurāšanas vairs neizšķir ko kurš rakstījis.
![]()
Noliek klientam priekšā kosmisku rēķinu par sajūga nomaiņu, tad nav jābrīnās ka klients pats lūdzas lai labāk to auto pārgriež pušu....
![]()
pozitiivais rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
pozitiivais rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Pozij, kaut kā sen nav lasīts neviens Tavs reklāmraksts...kopš nopirki to Audi ar gāzes iekārtu vairāk neko neesi darījis
Nu nav tik traki...TvNetā šo to samērā nesenu var atrast....bet labāk nemeklē...tur daži *******i jau iekomentējuši
daru es visko baigi daudz...man rūp acis....man rūp valsts ekonomikas glābšana...man rūp SPA reputācija
Kādu jaunu pilsoni valstij tu esi uztaisījis?
jā
Apsveicu, tirliņ!
Dajoš banket!
Pirmais rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Laucinieks rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Laucinieks rakstīja:
Sretsked rakstīja: Pamēriju sveces. 0,5 omi rāda.
Visvienkāršākais veids kā pārbaudīt vai IR/NAV svece beigta (nesipoties/nemeklējot testeri) ir:
- atvieno kvēlsvecei barošanu,
- ieliekam starp akumulatora + spaili un kvēlsveci virknē lampiņu, un ja
- sveta dajot, kaut kāda dzīvība vēl ir,
- sveta izgājusi, znachit shitĀ kvēlsvece ir beigusies.
- es piekrītu Dekstearm, nevienmērīga motora darbība manuprāt norāda uz kādu nefunkcionējošu kvēlsveci.
lampiņa jau tikai izpilda to pašu testera funkciju....
Vosals Centi
Uzsvars manā tekstā ir uz "visvienkāršākais" + nevajag testeri meklēt.
Es tak tevi saprotu....man garāžā būtu sarežģītāk atrast lampiņu, bet testeris acu priekšā vāļājas.....bet tās jau manas problēmas.
tev vaig labāk mērīt ar tangensgalvanometru kas tai drātī iekšā notiek
Es tev varu piedāvāt lampu voltmetru...ir precīzāks par masveida produkcijas digitālajiem testeriem.
brmbrmm rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Sajūgu var nomainīt 5 minūtēs.....tur kādas 6 vai 8 skrūves....
Nu lūk, vēl pieskaiti klāt iebraukšanu/izbraukšanu no boxa, auto pacelšanu/nolaišanu ar pacēlāju, meistara aizstaigāšanu līdz noliktavai un sava pusstunda-stunda savāksies, kas ir ok!
Par to jau arī ir stāsts!
Ja serviss izsniegtu klientam rēķinu, kurā rakstīts:
motora izņemšana = 2,5 stundas
kārbas noņemšana = 0,5 st.
SAJŪGA NOMAIŅA = 5 minūtes
kārbas pielikšana = 0,5 st
motora ielikšana = 2,5 st.
iebraukšana, izbraukšana = servisa dāvana klientam,
tad
klients nespirinātos un rāmi nevajadzētu griezt pušu.
Sviestc rakstīja: Burkāna lielumā der tik Pērnajam..
Ah nē, arī Viņam neder, jo Šam tur ir Renis un škībbūdas projekta rullis jau..
Man vaig kaut ko tievāku...
Tev cērmes iedzinušas vagu pēc sava diametra?
![]()
pozitiivais rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Pozij, kaut kā sen nav lasīts neviens Tavs reklāmraksts...kopš nopirki to Audi ar gāzes iekārtu vairāk neko neesi darījis
Nu nav tik traki...TvNetā šo to samērā nesenu var atrast....bet labāk nemeklē...tur daži *******i jau iekomentējuši
daru es visko baigi daudz...man rūp acis....man rūp valsts ekonomikas glābšana...man rūp SPA reputācija
Kādu jaunu pilsoni valstij tu esi uztaisījis?
Pozij, kaut kā sen nav lasīts neviens Tavs reklāmraksts...kopš nopirki to Audi ar gāzes iekārtu vairāk neko neesi darījis![]()
![]()
Kaksis rakstīja:
Yetti rakstīja:
Kaksis rakstīja:
Yetti rakstīja:
Kaksis rakstīja: ....
vēl viens....
kaksi, open yor mind, jeb tevi ar karoti jābaro?
ķiveri par 15 Ls, ja pēc kritiena esi palicis dzīvs, salīmē un brauc tālāk, ķiveri par 200 Ls ir jāizmet ārā un jāpērk nākamo par 200 Ls pēc tāda kritiena, pēc kura 15 Ls vērtās ķiveres īpašnieks jau ir koka mētelīti.
mnja...
Netici? Tad nopērc ķīniešu ķiveri pa 15 Ls un ARAI par 200, uzvelc galvā un ieskrien ar galvu sienā. Sajutīsi atšķirību, garantēju. Līdzīgi ir ar pārējo ekipējumu.
Respect Kaksi...ko tik tu neesi izmēģinājis....
![]()
Laucinieks rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Laucinieks rakstīja:
Sretsked rakstīja: Pamēriju sveces. 0,5 omi rāda.
Visvienkāršākais veids kā pārbaudīt vai IR/NAV svece beigta (nesipoties/nemeklējot testeri) ir:
- atvieno kvēlsvecei barošanu,
- ieliekam starp akumulatora + spaili un kvēlsveci virknē lampiņu, un ja
- sveta dajot, kaut kāda dzīvība vēl ir,
- sveta izgājusi, znachit shitĀ kvēlsvece ir beigusies.
- es piekrītu Dekstearm, nevienmērīga motora darbība manuprāt norāda uz kādu nefunkcionējošu kvēlsveci.
lampiņa jau tikai izpilda to pašu testera funkciju....
Vosals Centi
Uzsvars manā tekstā ir uz "visvienkāršākais" + nevajag testeri meklēt.
Es tak tevi saprotu....man garāžā būtu sarežģītāk atrast lampiņu, bet testeris acu priekšā vāļājas.....bet tās jau manas problēmas.
![]()
Ja plaši pazīstamo lūgumu "iesper man!" ietetovētu Sviestam tur, kur viņš pats to nevar izlasīt un palaistu viņu uz pirti.....un TAD palūgt viņu pacelt ziepes...
![]()
Sretsked rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Tas, kuram rāmis tika sagriezts un pēcāk sametināts, acīmredzot, atteicās, jo pusstundas-stundas darba vietā (kā parastiem auto), lai nomainītu sajūgu, Mondeo ir jāpavada 5-6 stundas, kas šo auto padara "ekskluzīvu".
Kurai mašīnai sajūgu var nomainīt pa 'pusstundu-stundu' ?? Konkrēti,kurai ?
Sajūgu var nomainīt 5 minūtēs.....tur kādas 6 vai 8 skrūves....Brmmm gan tūlīt teiks ka es izgudrojot faktus.
![]()
brmbrmm rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
brmbrmm rakstīja: Tas, kuram rāmis tika sagriezts un pēcāk sametināts, acīmredzot, atteicās, jo pusstundas-stundas darba vietā (.
Nu super tavi servisa čomi....Vācijā šitādu sametinātu rāmi nelaistu uz ielas....meistariņi...
Tak ne jau viņi to darīja, bet pamanīja, ka tā ir darīts pie šiem atdzītajam auto. Skatos, tev sagādā baudu šitāda uzvedība (faktu izgudrošana, notikušo sagrozīšana)- ne pirmo reizi te izcelies.
Tūkstoškārt atvainojos!
![]()
Laucinieks rakstīja:
Sretsked rakstīja: Pamēriju sveces. 0,5 omi rāda.
Visvienkāršākais veids kā pārbaudīt vai IR/NAV svece beigta (nesipoties/nemeklējot testeri) ir:
- atvieno kvēlsvecei barošanu,
- ieliekam starp akumulatora + spaili un kvēlsveci virknē lampiņu, un ja
- sveta dajot, kaut kāda dzīvība vēl ir,
- sveta izgājusi, znachit shitĀ kvēlsvece ir beigusies.
- es piekrītu Dekstearm, nevienmērīga motora darbība manuprāt norāda uz kādu nefunkcionējošu kvēlsveci.
lampiņa jau tikai izpilda to pašu testera funkciju....
pozitiivais rakstīja: katram savu Sviestca gabalu aprakstīšanai....
Vedam Sviestu uz tetovēšanas salonu, un katrs pasūtina kādu uzrakstu uz Sviesta miesas.
Pietiek spēlēties ar flomasteriem, lai Sviestam paliek kaut kas nenomazgājams par piemiņu!
Es atbalstu komentāru liegumu SPS reklāmas rakstam.
Tas nabaga Sviests arī bez tiem katru dienu saņem pendeles no klientiem....viņu nomētā ar šķībiem Depo lukturiem un nolaista ar sasalstošu logu ūdeni.
Un viņa pilots.....nu, tas kurš neatbilst valsts valodas 5. līmenim...
Vopšem rezumējot par reklāmas rakstu: TG/AM.
![]()
pozitiivais rakstīja: malā stāvētāji un klusētāji...tiks nošauti
Draudi?
![]()
brmbrmm rakstīja: Tas, kuram rāmis tika sagriezts un pēcāk sametināts, acīmredzot, atteicās, jo pusstundas-stundas darba vietā (.
Nu super tavi servisa čomi....Vācijā šitādu sametinātu rāmi nelaistu uz ielas....meistariņi...![]()
brmbrmm rakstīja: Atceros, kā čomi vienā servisā par Mondeo viebās - tam, laikam, lai tiktu klāt ātrumkārbai (vai sajūgam?), bija jāceļ laukā motors.
Nu un tad ka jāceļ ārā? Vai klients atteicās par to darbu maksāt?
i_edgars rakstīja: Centis_Nuudele, rotācijas vai rotorsūkņos plunžeru skaits ir mazāks kā cilindru skaits! Boš sūkņos ir viens plunžers, bet Lukas sūkņos ir divi uz jebkuru cilindru skaitu.
.
Nu ple, un ko tad es rakstīju?????
lasi divreiz.......