Ņemot vērā Dambja panākumus ar eO Dakārā, es ieteiktu tev to ooooQ pārbūvēt par eQ, i lētāk braukšanā, i pačots, i megajauda
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ņemot vērā Dambja panākumus ar eO Dakārā, es ieteiktu tev to ooooQ pārbūvēt par eQ, i lētāk braukšanā, i pačots, i megajauda
DekstersFF rakstīja: Nopērc veco 80. audi un restaurē to, uztaisi oriģinālu, smuki nokrāso, būs pačots vismaz.
+1
Nesaprotu to pirkstu likšanu vēdeklī par širpotreba šrota "restaurāciju", ja pilns ss ar ejošiem. Dievs toč nav mālus žēlojis msh smadzenēm.
Tas ka tu esi šrotmīlis, tas tak ir skaidrs. Nu normāli vīri vispirms saved kārtībā braucamo, nevis kladzina pa netu, vot sataisīšu tad tik būs.
Par to baudas zudumu ar gāzi iekš GT3000, to baudu izjust traucētu smaka, un doma ka esi zīmulis- kapeikjāklis.
Nu sūcs ir tavs audi, domāju, ka tās beibes domā līdzīgi.
Labāk nebūtu publiskojis tās savas bildes.
Man ir paziņas, kuri niekojas ar mitsu GT3000 VR4. Švakākais no tiem ir ar drusku zem 400 zirgiem. Neesmu dzirdējis, ka kāds no viņiem grasītos instalēt gāzi, kā arī, neskatoties uz to, ka tie auto ir vismaz galvastiesu pārāki par tavu oooo, neviens no viņiem tos neuzskata par auto būves šedevru un griestiem.
Gāzi neinstalēs nevis tādēļ, ka pelnītu miljonus, bet gan tādēļ, ka zudīs baudas prieki.
Palaidniex rakstīja:
M77 rakstīja: Tas Vitroniks slinko - vakar ap 22:00 braucu Rīga - Sigulda un nevienu radaru nemanīju, spidometrā 110-120, apdzinu vairākas fūres, kas vilka uz ~100, pusceļu aiz manis vēl viens vīlēja uz 120, tā ka principā tos radarus vajadzētu darbināt 3 maiņās kā rūpnīcas "stanoku", lai efektīvi atpelnītu investīcijas.
Tad viņi ir toč mīnusos, jo par virsstundām vai darbu naktsmaiņās ir jāmaksā vairāk $$$
Parasti viņi uzstādās ap 8:00 un vācās nost ap 18-19:00
Kāds sakars satiksmes drošībai ar mīnusiem, virsstundām, naktsmaiņām? Ja reiz FR ir paredzēts satiksmes drošībai tad tiem ir jāstrādā neatkarīgi no diennakts laika. Vai arī satiksmes drošība naktī ir mazāk svarīga kā dienā?
Tikpat tups kā zivs, tik sodīt. Nezinu vai tev ir bērni, bet rodas iespaids, ka par vissīkāko pārkāpumu tu viņus sodi ar visbargāko sodu.
Nekur neesmu teicis, ka braucu konstanti uz 60 (100). Ja satiksmes plūsma, apstākļi prasa braukt uz 45, braucu ar 45. Tā sakot, atšķirībā no tevis, skatiens nav piekalts spidometram, bet vēroju arī apkārt notiekošo.
Nesaku, ka drīkst pārkāpt. Bet, it sevišķi pilsētās ar lielu satiksmes intensitāti, viens no svarīgiem drošas satiksmes elementiem ir vienmērīga un nesaraustīta transportlīdzekļu plūsma. Un ja satiksmes orginazotori ir izdarījuši visu, lai šis raitais plūsmas ātrums ir 60 kmh, tad kapēc autovadītājam par to ir kādam jāmaksā. Konkrēts piemērs- Čakmarijas iela, lai izbruktu visu ielu caur "zaļo vilni" vajag braukt uz vismaz uz 60.
Lūdzu pamatojumu par drošāku satiksmi režīmā 60-45-60 (100-85-100) vai vienmērīgi
DekstersFF rakstīja:
VWfans rakstīja: Lūk, teksti no cilvēkiem, kas ar tādu ir braukuši:
auto-tehnika.delfi.lv/...
rus.delfi.ee/...
www.autoreview.ru/...
Sūds.
Lūk šis ir baudāms auto www.ss.lv/...
Sūds, nav piecu katlu motors ar pusnosprāgušiem zirgiem, nav Q, nav 25 gadi, kā arī nav muteres golfs ar 1kommā4
Palaidniex rakstīja:
CRDI rakstīja:
msh rakstīja:
CRDI rakstīja:
Ja vēl neesi sapratis, tad runa ir par satiksmes drošību, no tevis tā arī neesmu dzirdējis ar ko saraustīta satiksme (60-45-60) ir drošāka, kā vienmērīga plūsma uz 60 kmh.
Kā tavuprāt pasliktināsies satiksmes drošība, ja FR neņems vērā ātrumus
+1, arī gribu dzirdēt.
Kā arī pamatojumu kāpēc visus ātruma ierobežojumus nedrīkstētu pārkāpt vismaz par tiem pašiem 10 kmph, pie tā, kādā beztolkā liek tos ierobežojumus...
Pārkāpt nedrīkst, bet par šādu cilvēcisko kļūdu sodam jābūt adekvātam.
Man arī viens paziņa tā kā Palaidniex mētājās ar frāzēm- nepārkāp, ja pārkāpi tad spēj atbildēt utt, utjpr. Šodien saņēmis foto par +8kmh, izbraucot no ieskrējiena joslas, lai iekļautos plūsmā. Nez kapēc pār lūpām nāk citas frāzes
Nemīz - es jau gadus 10 nemaksāju policim nevienam ķešā, Samaksāju pelnīto protokolu un miers.
Pēdējo sodu nomaksāju Ls 40,- un nesaskatu tur nekā vainojama, jo PĀRKĀPU! Un - kur problēma? Jā nepatīkami, jā dārgi, toties audzinoši. Un nevainoju tos miličus, kuri kā amurikāņu filmā man esot pakaļdzīšanos sākuši ar lekšanu mašīnā. Kollega brauca aiz manis un to visu redzēja.
Kur esmu teicis, ka jāmaksā uz ķepas? Es to pēdējo reizi darīju, kad kaut kādus mazos sodus drīkstēja iekasēt uz vietas. Sarunāju mazāku, bet oficiālu sodu.
Pēdējos divus gadus izdodas sarunāt brīdinājumu, arī par lielāku ātruma pārkāpumu, kādu man fiksējis FR, un neskatoties vēl uz spēkā esošiem punktiem.
msh rakstīja:
CRDI rakstīja:
Ja vēl neesi sapratis, tad runa ir par satiksmes drošību, no tevis tā arī neesmu dzirdējis ar ko saraustīta satiksme (60-45-60) ir drošāka, kā vienmērīga plūsma uz 60 kmh.
Kā tavuprāt pasliktināsies satiksmes drošība, ja FR neņems vērā ātrumus
+1, arī gribu dzirdēt.
Kā arī pamatojumu kāpēc visus ātruma ierobežojumus nedrīkstētu pārkāpt vismaz par tiem pašiem 10 kmph, pie tā, kādā beztolkā liek tos ierobežojumus...
Pārkāpt nedrīkst, bet par šādu cilvēcisko kļūdu sodam jābūt adekvātam.
Man arī viens paziņa tā kā Palaidniex mētājās ar frāzēm- nepārkāp, ja pārkāpi tad spēj atbildēt utt, utjpr. Šodien saņēmis foto par +8kmh, izbraucot no ieskrējiena joslas, lai iekļautos plūsmā. Nez kapēc pār lūpām nāk citas frāzes
Nu redz zebra ir tikai izdevumi, a FR ienākumi.
Nez tagad tur pateicoties FR ir drošāk skriet pāri braucamajai daļai.
Pirmais rakstīja: pirms 2 nedēļām pie tec2 smagais norullēja gājēju, kas skrēja pāri ielai uz/no autobusa... tur ir 70... neticu, ka tas smagais tur īpaši pārkāpa ātrumu....
bet tagad tur jau nedēļu katru dienu stāv fotoradars
Droši vien gājējs pārkāpa ātrumu
Noskatoties sapratīsi, ka patreizējai FR sistēmai nav nekā kopīga ar satiksmes drošību.
Kas tāds ir mainījies, ka 2011. gada EZ runā vienu (2:50), bet 2012. jau dzied pavisam ko citu?
Mana versija:
2011. gada maijs- EZ vai nu nezin par iespējamām \"atlīdzībām\" par FR lobēšanu un aizstāvēšanu, vai arī vēl nav vienojies par apmēriem
2011. gada rudens (video 3:20) līdz 2012. gada marts \"atlīdzību\" jautājums ir sakārtots
2012. gada marts- kaut kas sāk ķerties ar \"atlīdzību\" izmaksām vai apmēriem- EZ žēlošanās par sliktajiem FR uzraugiem
Manā gadījumā man po par to 10nieku, kaut kad jau samaksāšu, visticamak augustā.
Ja vēl neesi sapratis, tad runa ir par satiksmes drošību, no tevis tā arī neesmu dzirdējis ar ko saraustīta satiksme (60-45-60) ir drošāka, kā vienmērīga plūsma uz 60 kmh.
Kā tavuprāt pasliktināsies satiksmes drošība, ja FR neņems vērā ātrumus
Kurš te gribēja jaunu 20+ gadīgu auto
Kaut kas aprāvās
Gribēju teikt to vietu zināju un zinu, kur mani sabildēja, BET nezkapēc agrāk (15 gadu laikā) par braukšanu tur
Palaidniex rakstīja:
CRDI rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Ar Tavu metodi ātrums tiks samazināts tikai tur, kur stāv LABI REDZAMA ekipāža ar ieslēgtām bākugunīm un tai blakus novietots radars.
bla, bla...
Un tagad tā nav? Jo tās FR (arī CP barotavas) vietas pa lielam jau nemainās, visi zin un neatkarīgi no tā vai ir tur FR, vai nav sabremzējas, pabraucot garām tai vietai "pedal to metal"
Tur jau tā nelaime, ka FR neparādīsies jebkur, pie patreizējās sistēmas tas parādīsies TIKAI tur, kur pēc iespējas vairāk var sakāst kāpostu, pilnīgi bez jebkādas sasaistes ar satiksmes drošību.
un? kāda šķirba - maksāt policim vai valstij?
ka tik ne valstij?
tākā iepriekš tur nedežūrēja CP ekipāžas...?
un ja vēl tad uzraujies - tad nu jābūt profesionālam stulbenim...
To vietu, kur uzrāvos zināju un zinu, BET līdz tam 15 gadus braucot ar
Palaidniex rakstīja:
Ar Tavu metodi ātrums tiks samazināts tikai tur, kur stāv LABI REDZAMA ekipāža ar ieslēgtām bākugunīm un tai blakus novietots radars.
bla, bla...
Un tagad tā nav? Jo tās FR (arī CP barotavas) vietas pa lielam jau nemainās, visi zin un neatkarīgi no tā vai ir tur FR, vai nav sabremzējas, pabraucot garām tai vietai "pedal to metal"
Tur jau tā nelaime, ka FR neparādīsies jebkur, pie patreizējās sistēmas tas parādīsies TIKAI tur, kur pēc iespējas vairāk var sakāst kāpostu, pilnīgi bez jebkādas sasaistes ar satiksmes drošību.
Palaidniex rakstīja:
CRDI rakstīja:
vitronics pārdod valstij radarus (jau nopelnot ar vienu darījumu visu peļņu), un tad vēl mēs par saviem nodokļiem nopirktu transportu un algotu cilvēkus kas to pieskata.
Sliktāk, tak nebūs... Vecie FR tak bija/ir valsts.... Un kāda vaina būtu, ja CP ekipāža vazātu līdzi FR. Kamēr CP raksta brīdinājumus par +10, jostām, lampiņām, utt. tikām FR ķer +11.... Lūk to varētu nosaukt par Prevenciju
Varbūt puse no tiem FR stāvētu skapī.
Ezivs tak ar saka ka labāk, būtu, ja tie FR būtu valsts īpašumā
Jā jā CDRI , ar tevi ir viss sen skaidrs - ātrumu ievērot proti tikai tad kad redzi atpakaļskata sp[ogulī sekojošu CP ekipāžu vai vēlams naktī ar migalkām ceļā malā pieparotu megaatstarojošu operatīvo transportlīdzekli. Bez nemitīgas miliča klātbūtnes nespēj ievērot ātrumu...
Tups tu biji, esi un būsi..... Tev radās jautājums, par FR uzraudzību, ja tie būtu valsts īpašumā un es piedāvāju modeli.
Man CP netraucē pārkāpt noteikumus saprāta robežās (< +15 kmh).
Tu gan esi no tiem kas pamana zaļu vesti krūmos, vai braucošu auto ar policijas marķējumu un met pa mēmajiem. Vai arī sēž CP mobīlim astē ar ātrumu 45 kmh ( 85 kmh ārpus pilsētas) un mīž apdzīt vai apsteigt.
vitronics pārdod valstij radarus (jau nopelnot ar vienu darījumu visu peļņu), un tad vēl mēs par saviem nodokļiem nopirktu transportu un algotu cilvēkus kas to pieskata.
Sliktāk, tak nebūs... Vecie FR tak bija/ir valsts.... Un kāda vaina būtu, ja CP ekipāža vazātu līdzi FR. Kamēr CP raksta brīdinājumus par +10, jostām, lampiņām, utt. tikām FR ķer +11.... Lūk to varētu nosaukt par Prevenciju
Varbūt puse no tiem FR stāvētu skapī.
Ezivs tak ar saka ka labāk, būtu, ja tie FR būtu valsts īpašumā
Chankaishi rakstīja:
msh rakstīja:
Chankaishi rakstīja:
Tavam shoreizeejam oponentam tieshaam taisniiba - tas ir unikaals dzineejs! Esmu peetiijis vinja apgriezienu-griezes momenta liikni - gandriiz nemainiigi maksimaala, saakot no nedaudz virs 1000rpm. Nezinu, kam veel taada, parasti maksimaalais moments ir pie diezgan maza apgriezienu intervaala. Bija 626 mazda ar 2.5l dzineeju. Super mashiina, pa Riigu mieriigi vareeja braukt ar 5-to aatrumu, ieveerojot noteikumus un neuztraucoties par dinamiku. Ja kas - tie pashi motori bija fordprobeem, MX5.
Manējais ir gandrīz tikpat "unikāls" www.coupetyp89.de/... , bet tas kaut kā nerada vēlmi to mocīt.
Nee, taveejais atpaliek! Tam mazdas verkjiitim sarkanaa liinija peec tava grafika bija praktiski horizontaala! saku tachu - briinums, ne motors!
Nu kā var būt kaut kas labāks par oooo un muteres golfu?
Tak by default visi braucamie, ja nav 25 gadīgs āudī, vai muteres guļfmašīn ir tūds
msh rakstīja:
Chankaishi rakstīja:
Tavam shoreizeejam oponentam tieshaam taisniiba - tas ir unikaals dzineejs! Esmu peetiijis vinja apgriezienu-griezes momenta liikni - gandriiz nemainiigi maksimaala, saakot no nedaudz virs 1000rpm. Nezinu, kam veel taada, parasti maksimaalais moments ir pie diezgan maza apgriezienu intervaala. Bija 626 mazda ar 2.5l dzineeju. Super mashiina, pa Riigu mieriigi vareeja braukt ar 5-to aatrumu, ieveerojot noteikumus un neuztraucoties par dinamiku. Ja kas - tie pashi motori bija fordprobeem, MX5.
Manējais ir gandrīz tikpat "unikāls" www.coupetyp89.de/... , bet tas kaut kā nerada vēlmi to mocīt.
Tak vismaz 1/3 no tiem zirgiem tev nosprāgusi... Zirgi nedzīvo 25 gadus
kalfonso rakstīja:
CRDI rakstīja: www.delfi.lv/...
Tik nevar saprast vai ir vienkārši nobildēts, vai arī nummurs ir piefiksēts
gan jau no aizmugures uzšāva. tad jau nebūtu lielījušies, ja būtu jāraud, ka nr nav
Visos portālos tiek skandināts vēlējuma izteksmē, ka par šādu pārkāpumu PIEMĒROJAMS sods Ls 100, nevis TIKS PIEMĒROTS sods.
Man jau vairāk liekas, ka PR akcija ar tēmu- arī močus varam \"nošaut\"
Var jau būt ka nobildēja un Alla Vanaga tagad mocim priekšpusē (jo viņa noteikti nezina kur močiem Nr. ) \"ķibina\" klāt Baltic Taxi nummuru.
Bet varbūt tas ko piefiksēja FR bija kāds izmēģinājums šim pasākumam www.delfi.lv/...
Tik nevar saprast vai ir vienkārši nobildēts, vai arī nummurs ir piefiksēts
No šitā raksta es saprotu, stacionārie savu \"pildījumu\" nemainīs vismaz gadu.
Kazimirs_Skuja rakstīja: Un ir cits jautājums..
man te netīšam iepirkās tumbas..
Komēta saucas
content6-foto.inbox.lv/...
tad vienai pliki vadi karājas, abi melni..
pielodēti tumbas iekšpusē šitā
foto1.inbox.lv/...
content6-foto.inbox.lv/...
jautājums...
pie kura gala ir jāvieno +, pie tās,kas pienāk pie kondensātoriem, vai pie otra,kur tā lielā spole un vēl kāds tur sūds?
+ tas kurš pienāk pie kondiķa