Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
CRDI 19.08.2015 13:09

Un kādēļ liec man lasīt gājēju pienākumus? Vīnes konvencija man kā autovadītājam uzliek pienākumu rūpēties mazāk aizsargāto satiksmes dalībnieku. Tāpat kā Latvijas CSN 38.4. Un tas nozīmē to darīt arī situācijā kad gājējs pārkāpj, tīši vai netīši nav būtiski.

Neviens punkts, nevienā no ceļu satiksmi regulējošiem dokumentiem, nedod tiesības bojāt cita īpašumu, veikt apdraudējumu veselībai un dzīvībai, kaut arī tiek pārkāpti šo dokumentu attiecīgie punkti. Un ja Tu lepojies, ka sit transporta līdzekļus juridiski pareizi (tipa "pareizi" pēc Tavas izpratnes par CSN), tad varu pačukstēt, ka Krimināllikumā un Civillikumā ir panti, kas paredz atbildību par svešas mantas apzinātu bojāšanu. Un to starp citu ir iespējams pierādīt....

CRDI 19.08.2015 12:51

To ka distance jāievēro aizmugurē braucošajam nosaka netikai CSN, bet arī Vīnes konvencija. Un tur ir īpaši uzsvērts par distances ievērošanu lielgabarīta transportlīdzekļiem.

Vispār jau jālasa šādā secībā- Vīnes konvencija, Ceļu satiksmes likums un tikai tad Ceļu satiksmes noteikumi ;) Abos augstākstāvošajos aktos ir izskaidrotas VISAS neskaidrās lietas, kas var rasties lasot CSN ;)

CRDI 19.08.2015 12:42

Tev tāpat kā šejienes izbijušajam Indženeram ir mazvērtības komplekss, atzīt to, ka jaunāks cilvēks ir gudrāks un saprātīgāks par Tevi. Un spēj pierādīt Tavu spriedumu kļūdainību un neatbilstību pastāvošajai realitātei.

Tas nozīmē, atzīt, ka Tavs laiks ir pagājis, vajag iet prom dot vietu jaunajiem. OK, tiesības vadīt transporta līdzekli neviens neņems nost, bet vadi neko lielāku par A klases auto, klusi un nemanāmu gar ceļa labo malu. Jo uzticēt Tev kaut ko lielāku ir bīstami gan sabiedrībai, gan Tev pašam

CRDI 19.08.2015 12:38

Kā tad esmu nekorekts? Visi mani izteikumi ir balstīti uz Taviem komentāriem šajā portālā....

CRDI 19.08.2015 12:33

Nu šitas punkts vernonim diktam nepatīk, un izliekas ka tāda nav.... VK 7.pants 3.punkts....

3. Autovadītājiem jāizrāda īpaša piesardzība attiecībā uz mazāk aizsargātajiem ceļa lietotājiem, tādiem kā gājēji un velosipēdisti, un it sevišķi attiecībā uz bērniem, vecākiem cilvēkiem un invalīdiem.

CRDI 19.08.2015 11:45

Nevaru nosaukt no galvas tos direktīvas ciparus.... Bet ir noteikts, ka bremzēšanas brīdinājuna signāllukturiem ir jāiedegas brīdī kad pieskaras bremzēšanas iekārtas vadības svirai (pedālim), pirms sāk strādāt bremzēšanas sistēma.... Kur vēl laicīgāk.....

Ievēro Vīnes konvencijas 13. panta 5. un 6. punktu un nebūs Tev problēmas ar bremzēšanas brīdinājuma signālu savlaicīgu nerādīšanu....

CRDI 19.08.2015 11:16

Marazmātiķi, lasi VISU 17. panta 2. punktu. Tur ir teikts, ka ar roku var, drīkst, nedot, ja brīdinājuma signāls tiek dots ar Vīnes Konvencijas 5. pielikuma 31. punktā aprakstītajiem signāllukturiem. Un 5. pielikumā ļoti skaidi ir aprakstīts kas tie tādi ir, kādi izskatās utt.

Varu sameklēt ES normas, kuras nosaka KAD ir jāiedegas bremžu signāllukturiem. Jā, jā ir tādas... Tās gan jāzin autoražotājiem un detaļu ražotājiem.... ;) ;)

CRDI 19.08.2015 11:06

Vecais Marazmātiķi! Vīnes konvencija nav nekur slepeni turēta. likumi.lv ir pieejama 1993. gada redakcija, tā ko parakstījusi Latvija.

Bet kā tad ir ar to distanci? Kuram kas ir jāgarantē? Un bremzēšanas brīdinājuma signāliem? ;) ;) Tur jau vēl ir daži Tev netīkami punkti.... It īpaši kas attiecas uz gājējiem ;) ;)

P.S. Un autobusu vadītāju domas (tiesa gan viena, bet domāja ka tā domā lielākā daļa) ir izteiktas komentārā nedaudz augstāk....

CRDI 18.08.2015 20:43

Vienīgais par ko vernonunkuliņš cepās- par to ka CSN neatbilst viņa greizajai uztverei.

Neatradu CSN, kuri bija spēkā līdz 1987.01.07. Iespējams, ka tur bija rakstīts, ka autobusu kurinātājs ir kungs un dievs uz lielceļa, un ka visiem citiem labprātīgi jābrauc grāvī kad tādu sastop... Iespējams, ka tur bija īpaši uzsvērta bremžu brīdinājumu signālu nozīme, kā arī norāde, ja tādu nav, vai autobusa šoferprāt nedarbojas pareizi, tad drīkst braukt virsū..... Iespējams......

Iespējams, ka šo zaudēto "privilēģiju" dēļ kaut kas sašķobījās vecā vīra galvā, un viņš sāka neadvekāti sludināt savu "patiesību"..... Jau gandrīz trīs gadu desmitus...... Iespējams....

Bet neskumstiet..... Bija te tāds Inženiers i_edgars..... Bija..... Tad nāca Vernons..... Vieta tukša nepaliek.... Fizika...

CRDI 18.08.2015 16:33

Par distanci tur ir skaidrāks par skaidru, nav saprotams, kas tur var nepielekt....

Vīnes konvencijas 6. punkts gan ir tāds vernonam nepatīkams, JO uzliek pienākumu, vadot savu jaunāka modela setru utt. lielgabarītu, ieturēt distanci starp priekšā braucošo, lai apdzinējs var droši iebraukt tai setrai priekšā. Jāpiebilst, ka Vīnes konvencijā ar apdzīšanu tiek saprasta arī apbraukšana pa blakus joslu tajā pašā virzienā.

Par straujo bremzēšanu (ātruma samazināsanu). Ir noteikts, ka tas ir aizliegts. BET tāpat ir noteikts, ka to drīkst darīt drošības nolūku dēl.

Tātad uz cela jārīkojas sekojoši. Ievērojam distanci, ja arī kāds priekšā mūsuprāt nevajadzīgi strauji samazina ātrumu (bremzē) tad apstājamies izvairoties no sadursmes, labajā brauktuves pusē, veicam visas darbības kas nepieciešamas pie piespiedu apstāšanās un dodamies pie bremzētāja noskaidrot kamdēl viņš tā darīja, jo iespējams, ka vadītājam ir nepieciešama medicīniskā vai cita veida palīdzība.... Nu ja nu tas bremzētājs aizbrauc, tad nolamājam viņu par fimfja dēlu fakuci un mierīgi turpinām celu ievērojot distanci.....

peace... esmu runājis

CRDI 18.08.2015 16:09

Tātad ja nelasa katru vārdu izraujot no konteksta, bet lasot ievēro arī likuma garu, secināms, ka bremzēšanas signāllukturi IR BRĪDINĀJUMA SIGNĀLS.

Paskaidroju:

Kā izriet no Vīnes kovencijas 17. panta 2. punkta brīdinājums par strauju ātruma samazināšanu ir jādod ar augšup paceltu roku. TAČU šinī pašā punkta ir noteikts ka šis noteikums neattiecas uz gadījumiem (nav jāievēro), ja izmanto Vīnes konvencijas 5. pielikuma 31. punktā norādītos signāllukturus. 5. pielikumā ir saprotami norādīts kādi tie ir un kādas funkcijas veic.

Secinājums, ja ar 5. pielikuma 31. punktā norādītajiem signāllukturiem tiek brīdināts/-i aizmugurē braucošais, tad tiem ir brīdinājuma signāla statuss. Punkc.

CRDI 18.08.2015 15:36

Par to "straujo bremzēšanu"

17.pants

Ātruma samazināšana

1. Neviens transportlīdzekļa vadītājs nedrīkst strauji bremzēt, ja vien tas nav nepieciešams drošības iemeslu dēļ.

2. Katram vadītājam, kas vēlas ievērojami samazināt ātrumu, izņemot gadījumus, kad ātruma samazināšana ir nepieciešama satiksmes drošības nodrošināšanai, vispirms jāpārliecinās, ka viņš to var izdarīt, neradot briesmas vai nevajadzīgas neērtības citiem vadītājiem. Ja vien viņš nav pārliecinājies, ka aiz viņa neseko neviens transportlīdzeklis vai ka jebkurš sekojošs transportlīdzeklis atrodas tālu aizmugurē, jādod skaidrs un savlaicīgs brīdinājums par savu nolūku, izdarot atbilstošu signālu ar roku. Tomēr šis noteikums neattiecas uz gadījumiem, kad brīdinājumu par ātruma samazināšanu dod transportlīdzekļa bremzēšanas signāllukturi, kas norādīti šīs Konvencijas 5.pielikuma 31.punktā

Un tagad pats galvenais 5. pielikuma 31. punkts:

31. Katram motorizētam transportlīdzeklim, kas spēj pārsniegt ātrumu 25 km (15 jūdzes) stundā uz līdzena ceļa, izņemot divriteņu motociklus, jābūt aizmugurē aprīkotam ar vismaz diviem sarkanas krāsas bremzēšanas signāllukturiem, kuru gaismas intensitāte ir ievērojami lielāka nekā aizmugures gabarītlukturiem. Tas pats noteikums attiecas uz katru piekabi, kas ir pēdējā piekabe transportlīdzekļu sastāvā.

Ja nu vēl vernonam nepielec, terminu skaidrojums no Vīnes konvencijas 5. pielikuma

"bremzēšanas signāllukturis" nozīmē lukturi, kas tiek izmantots, lai norādītu citiem ceļa lietotājiem transportlīdzekļa aizmugurē, ka vadītājs izmanto darba bremzi;

CRDI 18.08.2015 15:24

Turpat 6. punkts

6. Ārpus apdzīvotām vietām, lai atvieglotu apdzīšanu, transportlīdzekļu vai transportlīdzekļu sastāvu, kuru atļautā maksimālā masa pārsniedz 3500 kg, vai kuru kopējais garums pārsniedz 10 m, vadītājiem, izņemot gadījumus, kad viņi veic vai gatavojas veikt apdzīšanu, jāietur starp saviem viņiem priekšā braucošiem mehāniskajiem transportlīdzekļiem tāda distance, lai citi transportlīdzekļi, kas viņus apdzen, varētu bez riska iebraukt pirms apdzītā transportlīdzekļa.

CRDI 18.08.2015 15:23

Vernoniņ!

Vīnes konvencija 1993. gada redakcija 13. pants 5. punkts:

Transportlīdzekļa vadītājam, kas brauc aiz cita transportlīdzekļa, jāievēro pietiekama distance, lai gadījumā, ja priekšā braucošais transportlīdzeklis pēkšņi samazina ātrumu vai apstājas, izvairītos no sadursmes.

CRDI 18.08.2015 13:06

Nu es jau tā saudzīgi.... Tikai šo diskusiju.... Ir jau vēl otra par 127. punktu.... Un komentāri pie rakstiem...

CRDI 18.08.2015 11:54

Zinu.... Un kā tad esmu aizskāris Tavu godu, ziņojot Tavai darbavietai par to, ka Tu aicini un sludini neievērot pastāvošo likumdošanu un normatīvos aktus?

CRDI 18.08.2015 11:26

Vernons un attieksme pret padotajiem:

"...Pie piketētājiem iznāca arī „Nordekas” administrācijas pārstāvis Vernons Kiesners, bet nevis lai sēstos pie galda ar protestētājiem, bet gan lai tiem uzbļautu, ka esot par skaļu. Jo augšā guļot šoferi, kuriem naktī būšot jābrauc. Viņu gan neviens neuzklausīja. "

Avots www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/nordeka-streiks-paraug-skalja-piketa-uznjemums-atsakas-runat.a105739/

CRDI 18.08.2015 11:00

Palaidniex.... Sāksim ar mazumiņu.... Un ja nu arī tā Nordekas vadība atbalsta šitādu marazmu, tad varbūt varonis dabūs pa biksēm par sēdēšanu internetā darba laikā.....

P.S. Mani darba pienākumi man atļauj šādu vaļību dažreiz.....

CRDI 18.08.2015 10:54

Vernoniņ es aizsūtīju ar savu vārdu un uzvārdu un e-pastu.....

CRDI 18.08.2015 10:50

Aizsūtiju uz vernoņa darbavietu....

CRDI 18.08.2015 10:49

Labdien!

Ieteiktu Jums palasīt diskusiju portālā iauto.lv. Šajā diskusijā Jūsu darbinieks, kurš nodarbojas ar Jūsu uzņēmuma autobusu vadītāju apmācību, popularizē CSN pārkāpšanu, ignorēšanu. Un lepni stāsta, ka to visu mācot un stāstot Jūsu uzņēmuma autobusu vadītājiem. Ja tā ir taisnība, tad man un daudziem citiem autovadītājiem ir skaidrs, kādēļ tieši Jūsu uzņēmuma autobusi "izpildās" vairāk kā dīvaini uz ielām un ceļiem, klaji ignorējot CSN n izraisot avārijas situācijas.

Saite uz diskusiju: www.iauto.lv/forums/topic/26197-vernons-un-distance?pnr=1

CRDI 18.08.2015 10:40

Vernons

Katru dienu palaižu gājējus un laicīgi bremzēju. Kaut kā "pakaļā" man neviens neskrien!

............

Vispār CSN ir spēkā pie noteiktiem ātruma limitiem!

****************************

Bet ja kāds ieskries pakaļā, vernoniņš nolieks galvu un klusi un kautri nočukstēs- piedod esmu vainīgs? Vai tomēr ar putām uz lūpām, rokas vicinādams sāks citēt CSN un vainot pakaļā skrējēju....?

Nu otra frāze ir pērle visam...... Karoč, pārkāpjam ātrumu (viena alga pats vai cits) un pārējie CSN punkti automātiski vairs nav spēkā..... vernoniņ par šādiem vārdiem vien tev tiesības jāliek plauktā un jātur šāviena attālumā no citu mācīšanas.....

CRDI 17.08.2015 17:33

Palaidniex

visvairāk sāk uzjautrināt, kas notiek ar vernona idealizēto pakaļā braucēju, kad pa priekšu neviena nav? nav pēkšņa vēlme uzvelt vainu kilometru attālumā neko negarantējušajam? neiet bojā no vientulības, ka nav no kā prasīt garantijas, vispār spēj pabraukt?

*******************************************************************************

Kā ko dara? Ņem pa labi, arī ja ir nepārtrauktā līnija, stāv un gaida, kad kāds parādīsies pie apvāršņa..... un tad izpildās.... Ne vienreiz vien to jau ir stāstījis....

CRDI 17.08.2015 15:50

Vernons

...............

Aizmugurē braucošais vispār uz ceļu var neskatīties, jo tam tas glaudāmais telefons ir svarīgāks par braukšanu!

****************************************************************

Bet tu marazmātiķi pats tak visu laiku to sludini..... ka viss jāgarantē ir tikai priekšā braucošajam.... aizmugurē braucošais ne pie kā, nekādos apstākļos, nekad nav vainīgs.....

CRDI 17.08.2015 14:47

Vernons

.....

Pie gājēju pārejas vainīgi ir abi divi! Un tā tas ir jānoformē!

Ar 50 metru distanci ir gaužām par maz! Ir vēl apdzinēji, "pakām", un uzrodas vēl priekšā straujš bremzētājs, kurš nogulējis sava ceļa galu. Un tā savāc 5 vai 6 auto čupā un tas straujais bremzētājs netiek saukts pie vainas. Tāda it šodienas policijas politika!

***************************************************************************

Bet vai nav savādi, ka tie 4-5 kas ielīda priekšā, apdzina, ļauni smejot nogrieza distanci, vernoņa jaunākā modeļa setrai K700 ar garmošku un spiediena slēdzi un nolaistiem bremžu lokiem un saspiestām atsperēm un nedegošiem bremžu lukturiem, tie spēj savlaicīgi apstāties, bet vernoniņam vienmēr vietas pa maz.... vernoniņ ja tavu superduper jauno setru kāds apdzen vai apsteidz, tad jāsamazina ātrums un jāpalielina distance starp tavu setru un apdzinēju.... lai tu spētu to savu kalimagu apstādināt neietešot pakaļā.... to starp citu mācija arī līdz 01.07.1987. ;)

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti