feciic rakstīja:
WALA rakstīja: Mūsdienās tā vairs ļoti bieži nav taisnība.
Mums darba BMW 218 Sports Tourer ar ~ 60Kkm nobraukumu, turbīnas vadības blīvējums (gumija) sagāja .irsā. un turbīnas vadības bloku piepūta pilnu ar motoreļļu. Tāpat mūsdienu stulbums ar eļļas dzēsēšanu kura realizēta motoram pieskrūvējamā siltummainī (nereti apvienots ar eļļas filtru), kurā pienāk dzeses šķidrums no radiatora:
Un tamlīdzīgu stulbu risinājumu ir kalniem, lai arī pēc definīcjas lielākā daļa jauno motoru būtu ilgspēlējoši, visas šitās plastikāta detaļas, 35'000 starpliku kas laika gaitā sacietē utml. padara visādas ar nobraukumu nesaistītas problēmas par praktiski galveno "sāpi" ...
Kas tieši nav taisnība? Ja pie 60k sadalās tad pie 300 būs jau trešo reizi jaunas blīves saliktas?
Jā. Jo laiks mūsdienu drapakus nesaudzē
Bradypus rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Bradypus rakstīja:
Slinkais rakstīja: nu kad nav vairs mikromotora vispār. paguglē acg starter. hondai jau vairākus gadus tāds nāk. iedarbināšana vispār nez skaņam. maiga un lieliska
Pag, kādēļ jāgūglē starter, ja nav starter? Pats pat neaptver ko raksti?
P.S. Ko gan brīnīties, ja tev tas ir "vairākus gadus"... Es ar šo "jauno" tehnoloģiju iepazinos vēl PSRS laikos pagājušajā gadsimtā: en.wikipedia.org/wiki/Muravey_(scooter)
Tāda bērnišķīga pieeja, meklēt kašķi vārdos)))) kkādus eksperimentus ar padomju lūžņiem nezskatam. Lūznis paliek lūznis. Runa vispār par start,stop. Neatceros ka skudrai tāds ir bijis
Ko nu muldi - tu tak uzrakstīji, ka bez startera. Pēc tam, ka tomēr ar starteri, tikai sper duper jaunumu, ko gūglē jāmeklē. Un cepies, ka tāds bija jau padomju skudrai.
Neaptēsts piekašķis. Man tas nav nekāds jaununs. Jaunums bija jautājuma uzdēvējam.