iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 30.10.2017 17:24

Varētu domāt ka braukšanas prieks izbaudāms tikai pārvarot sāniskās pārslodzes ar ķiveri galvā.

Pēc tādas loģikas žigulis ar karkasu ir baudāms bet S-klase nea?

feciic 30.10.2017 14:01

Šim pašam piemetot, ka nejau ražotāji speciāli ražo sliktāku produktu, bet gan izmešu normas kuras tomēr jāpilda visiem.

Un tad te aiziet motori ar atslēdzamiem cilindriem, mega gudras vadības un darbības algoritmi, protams mehāniskā daļa arī tiek cirpta, mazāka(smalkāka) ķēde sver mazāk, attiecīgi motora inerce mazāka un mazāk spēka jāpieliek lai mainītu tā ātrumu=mazāks degvielas patēriņš vismaz uz papīra.

feciic 27.10.2017 17:06

Ir labi benzīni un slikti benzīni, šis ir slikts benzīns, remonta izmaksās līdzīgs dīzelim sākot jau no 150k noskrējiena.

Problēma ar to ka motors ir salīdzinoši advancēts un gudrs, un ir gana maz meistatu, kas spēj korekti veikt diagnsotiku un remontu.

feciic 27.10.2017 9:45

Skaiti vēlreiz, 5 sērijai apkopes ir iekļautas cenā, no apkopju izmaksām lauvas tiesu(pusi) paģēr bremžu uzlikas un diski, uzlikas (visiem četriem riteņiem) tiek mainītas pie 40k un diski ar uzlikām pie 75k, reālā dzīvē ierindas braucējam tur varētu sanākt arī vairāk kilometri.

Šobrīd līdzīga svara auto, tiesa bez automāta ar oriģinālajiem klučiem un diskiem nobraucis 70k un vēl diezgan atlikums.

feciic 26.10.2017 14:52

Nu tad tik sper prom.

Latvietis tipiskais paskatās ka pa 12eur lietuvā var dabūt piemēram šitādu

autoplius.lt/skelbimai/bmw-520-2-0-l-universalas-2010-dyzelinas-6020643.html

Uzreiz kaimiņam skauž un respekts uz ceļa

feciic 26.10.2017 14:42

Centrā dzīvojot neaizmirsti par stāvvietu-A zonā deklarētai mašīnai stāvēšanas atļauja ielas malā vien maksā 70eur mēnesī.

pa 4-5 eur no BMW un Volvo šlakas(aka premium) pārsvarā būs diezgan nobraukti ekspemplāri kas principā jāvērtē katrs individuāli.

feciic 26.10.2017 12:20

Otra lieta ka racionālam cilvēkam, kas varētu būt šī auto mērķauditorija šķērslis ir gaišais salons-sporta pēc ielikt papildus sludinājumu ar bildēm no tumša auduma salona un pavērot interesi

feciic 26.10.2017 12:18

Neesi interesējies par tirgošanu uz Vāciju? Kautgan par tādu cenu septiņgadīga škoda, kaut arī labi aprīkota un ar oriģinālu nobraukumu diezvai būs daudziem interesanta, jo par to pašu naudu var dabūt plikāku bet trīsgadīgu pasātu

www.autohus.de/autosuche/details/195973/vw-passat-variant-2-0-tdi/#?bfilter=%7B%22maker%22:%5B%22Volkswagen%22%5D,%22model%22:%5B%22Passat%22%5D,%22priceGross%22:%7B%22max%22:12000%7D,%22km%22:%7B%22max%22:150000%7D%7D&page=3

feciic 23.10.2017 13:22

Vismaz gadu un motoru būtu norādijis, jo apritē ir trīs paaudžu mašīnas.

A par tēmu

www.autospares.lv/opel-originalo-rezerves-dalu-katalogs.html

Ja bildē nav zīmēts tad tur nekam nebūtu jābūt, atbalsta gultnis var izbeigties arī ja sūdīgu detaļu esi uzlicis.

feciic 23.10.2017 13:18

Starp citu kāds ir plānotais nobraukums?

feciic 17.10.2017 9:59

Ar šo es negribēju teikt ka lietots ir sūds-jātur abas acis vaļā un nevajag pārsteigties ar pirkumu.

Man lietots S-max ar tūliņ sasniegtiem 300k būs izmaksājis mazāk nekā Tev fabija pie vienādi nobrauktiem simts tūkstošiem.

feciic 16.10.2017 17:51

Lielākā problēma ar lietotu ir nezināmā vēsture, tādam XC60 nopērkot sūdu uz kociņa zelta papīrītī var diezgan viegli ielikt vēl pusi no pirkuma cenas-automāts/spararats, turbīna, sprauslas, sadales kārba, kvēpu filtrs, elektrobloki, kuri tur nav maz. Ja vēl to visu remontē pie dīlera vai Markusā un auto pirkts par max budžetu tad diezgan ātri iestājas vēlme to auto nogrūst no kraujas.

feciic 15.10.2017 22:52

Parasti jau visi slavē ķīnas riepas tikko uzliktas, patiesība atklājas nedaudz vēlāk-pavasarī atklājas ka dikti nodilušas vai nākošajā rudenī ka nav vairs iespējams nobalansēt.

Tāpat otrā ziema parasti jau ir pēdējā.

feciic 15.10.2017 22:40

Ja jau taupa tad līdz galam-tikai lohs pārmaksās divarpus tūkstošus lai Rio vietā izvēlētos stonic.

feciic 13.10.2017 17:29

No otras puses priekš kam ražotājam censties ja lielākā daļa patērētāju to tāpat nenovērtēs, sekundes līdz simtam un litrus uz simtu vismaz var samērīt ar kaimiņu.

Braucējam vulgaris lielāku prieku sagādās podziņa ar uzzīmētu amortizatoru un uzrakstiem sport un comfort, nekā kautkāds līku stienīšu biezoknis kautkur tur aiz riteņiem.

feciic 12.10.2017 21:49

Toč makfersons, nu ta neko-esmu vīlies iekš VW

feciic 12.10.2017 21:43

Kas tad Tev tur ir par ugunsratiem?

feciic 12.10.2017 18:02

Nu tik vienkārši nebūs- golfam priekšā makfersons, pasātam multilink.

feciic 12.10.2017 17:55

Nu redz, kapēc ražotājam būtu jāparedz ka analogo detaļu ražotaji nespēj kvalitatīvu kopiju uztaisīt?

Tas auto ir pārāk sarežģīts lai paredzētu visus iespējamos "ja nu" komplektā ar "iespējams ka". Protams var konstruēšu pacelt līdz aviācijas līmenim bet tad diezvai kāds saprātīgs cilvēks to ļerkatu pirks.

Tas ka 8 vārstu motoram trūsktot zobsiksnai netiek locīti vārsti ir tikai konstruktīva īpatnība nevis ražotāja aprēķins, tas pats uz visām citām lietām.

feciic 12.10.2017 15:44

Tā tikai Tev šķiet ka mums tie ceļi ir, paero kautvai to pašu LT šoseju-viscaur norobežota ar žogu un pamatīgām drošības distancēm, nav ne vienas vietas kur varētu veikt kreiso pagriezienu-tikai apgriežoties ieskrienietos, pārkārtojoties un nogriežoties. Tās pašas ir ar normālām bremzēšanas un ieskrējiena joslām.

Salīdzinot kautvai ar to mums ir tikai briežu takas uz kurām jebkurā brīdī var izlīst opis ar vecu vazu un mierīgā garā "nevienam netraucējot" uz 70 dudināt uz bodi.

Braukšanas kultūru vispār labāk nepieminēt.

feciic 12.10.2017 13:48

Kad Tev ir pēdējoreizi trūkusi zobsiksna vai agregātu siksna?

Ja siksnu un ruļļus maina pēc reglamenta, nevis tad kad uz aci ir nodilusi tad iespēja tai siksnai pārtrūkt būtu jāpaliek teorijas līmenī.

Tas ka braucot ar bojātu CR sprauslu var izkust virzulis jau arī laikam būs ražotāja kļūda konstrukcijā?

feciic 12.10.2017 13:39

Piekare jau sen vairs netiek uzskatīta par problēmu vismaz gadījumos bez regulējamiem/pneimatiskajiem amortizatoriem.

Viena jauna dīzeļa sprausla maksā tikpar cik pārlasīt visu hadeni ne premium klases auto.

feciic 11.10.2017 17:08

Superb nav lētāks par Passat, tehniski tas pats, lielākā atšķirība salona plašums aizmugurē.

feciic 11.10.2017 16:59

Aizmugurējais buferis krāsots, iespējams nekas traks, katrā ziņā jāpārbauda servisā, kur saprot šos auto.

feciic 11.10.2017 14:20

Ja par konkrēto tad 2,4D nav D5, tam ir pieci cilindri bet zirgspēki mazāk(vai pārdevējs neslēpj vēl kautko?)

Papliks aprīkojuma ziņā- automātam, sēdekļu apsildei, parkingiem priekšā un ksenonam jau nu būtu jābūt iekš XC60.

Āķis plus manuālā kārba vedina uz domām ka regulāri staipītas piekabes, kas var saīsināt spararata mūžu(dārgi).

Lasītākie raksti

Jaunie raksti