Kāds prieks no kravas kastes kura spēj uzkūpināt riepas?
Traktors arī tā var
Vismaz arklu var piekabināt
Kāds prieks no kravas kastes kura spēj uzkūpināt riepas?
Traktors arī tā var
Vismaz arklu var piekabināt
Nezinu vai tas pats bet vēl rudenī ar vienu aci manīju pa ielu braucam.
Auto jau protams interesants, tik žēl ka domāts tikai braukšanai taisni.
www.dailymotion.com/video/x1aapy_dodge-viper-srt10-vs-bmw-z4-m-roads_auto
Es ņemtu septiņas Dacia-katrai nedēļas dienai savu

Tapēc ka benzīnam sadegot viedojas ūdens tvaiki, kuri tad vēsā laikā arī rada "dūmus".
Aš nagi niez pameklēt Tavus postus par to cik ļoti franču autobūve ir attīstījusies pēdējos gados tieši kvalitātes ziņā
Es nesaku ka peugeot ir slikta mašīna, pašam bijusi pieredze ar 406 un 307, gan viens gan otrs bija klusi un salīdzinoši komfortabli braucamie bet visa tā sajūta kopumā neatstāja pamatīgi būvēta auto iespaidu.
Nav tā ka salona apgaismojuma jābūt ieslēgtam durvju režīmā?
Ko darītu ja pircējam BM klase būtu 1? ![]()
Tādi decibeli varētu būt bobikā ar beigtiem reduktoriem.
maini telefonu.
ja tā labi padomā tad vēl viena lieta ir riteņu izmērs(platums). Šobrīd kompaktklasei tiek piedāvāti riteņu izmēri kas pirms 20 gadiem likās kosmoss pat lielo sedanu klasē. Platam ritenim ar pozitīvu iznesumu vajadzēs daudz vairāk vietas
Te drīzāk lomu spēlē stūres sistēmas konstrukcija,
Volvo 940 9.8m
Volvo 850 10.2
Volvo C70 11.7
Pirmais RWD abi pārējie FWD
Kas tur tāds skarbs tanīs video? Toties satiksmes intensitate pietiekoši maza lai varētu lēnā garā bedrītes apbraukt un visādi citādi tizloties.
Lielai GT kupejai jau nu noteikti būtu jābūt ar automātu.
Ja baida tēriņi kārbas remontam tad varbūt nevajag to auto, lielākā daļa no tirgū pieejamajiem tāpat prasīs patstāvīgas investīcijas lai tas auto nepārvērstos par šrotu.
Reizēm specenēs tiek norādīts rādius kas būtu puse no nepieciešamās apgriešanās vietas, tā ka civikam apgriešanās aplis būs 11.56 metri.
Man līdzīgi kā kasinsh79 deva stūrēt pat pedāļus neaizsniedzot. Tīri sajūtu līmenī atceroties tajā brīdī visa uzmanība bija koncentrēta tikai uz stūrēšanu un to kas notiek ar mašīnu, laikam no tiem laikiem ir iegājusies nespēja braukt ātri pie skaļas mūzikas-ja tas tīri fiziski traucē sajust kas notiek ar auto.
Nav arī gadījies dzirdet ka kāds no līdzīgā garā audzinātajiem bērnības draugiem būtu smagi nokrāvies gadus pēc tiesību nokārtošanas, par tiem kas pirmo reizi brauc autskolā kautkā tas dzirdēts biežāk.
Tā ka es vairāk piekristu apmācības vecuma samazināšanai līdz 14 gadiem ar nosacījumu ka aizliegts veikt mācību braucienus apdzīvotās vietas un uz maģistrālajiem autoceļiem.
Ja būs trupiks un lietas ierosinātājs būs pietiekoši gudrs tad visu var pārbaudīt, gan motora tilpumu gan ECU modifikācijas, gan turbīnas lielumu(atbilstību standartam).
CP varbūt arī neko neskatīsies, bet tikko kā būs kāda avārija un tiks konstatēta neatļauta dzinēja jauda, tā automātiski tiek ierubīts pilns regress, jo braucis bez kategorijas.
tas pats notiekās arī ja "tūneris" būs cietušais.
S-max 2,0 tdci 100-140 litri (6,5-7 uz simts)
Golf 1,6tdi 80-120 litri (5,5-6 uz simts)
Pirmais pamatā iet ekoceļā, otrais kā gribās ![]()
Nav jau arī neviena iemesla lai būtu ekonomiskāks-lielāks, smagāks.
Varētu domāt ka Kia baigi ātrāks ar 9,5 sekundēm un tādu pašu pašmasu ![]()
Ja salīdzini uz papīra tad diezvai ko līdzvērtīgu atradīsi.
Es jau nesaku ka viss slikti, pārsvarā gan viņi nāk visādās tarataikās Citroen un Peugeot, tā kā šiem auto atlikusī vertība irst pa dienām tad parasti neviens necenšas nevērtīgos autiņos grūst iekšā lielu kāpi lai uzturētu teicamā stāvokli un remontē tikai tad kad nevar piešķilt vai iziet apskati, jo dārgāka remonta gadījumā to auto vieglāk aizvest uz tolmetu. Tādejādi lielais vairums ir gana nolaisti.
Jaguar and Land rover teorētiski varētu būt izņēmums labā ziņā.
Nekas labs nav dzirdēts par TDV6 dīzeļiem, biturbo v6 dīzelis ar attiecīgi maz vietu motortelpā un daudz figņām, kuras šāda gadagājuma auto varētu mirt bez pieteikšanās.
Ja tiek pie sterila, apkopta aparāta tad vēl varetu riskēt, savādāk būs kā ar Volvo-iedegsies check engine un jau krāmēsi bildes SS tikai pircēju gan būtu ilgi jāgaida
ā nav kvēpu filtra ;)
Jaguar tomēr prasās pēc benzīna, vēlams V8, uzliekot gāzi izmaksas būs līdzīgas kā dīzelim, kurš diezvai brauc zem 8 litriem.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
25
Man patīk kā no fana komentāriem pazuduši mūžīgā XC90 nolikšana-tak bija dārgs, lempīgs, plīstošs un rijīgs