izbraucot zaļumos uz bagāžnieka var uzservēt zaceni
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
izbraucot zaļumos uz bagāžnieka var uzservēt zaceni
loga apsilde nekad nespēs nožāvēt stiklu lietus laikā.
mīnuss
parkojoties bez parkingiem ir grūtāk saprast distanci aizmugurē
pluss
uz aizmugurējā plaukta pie stikla var salikt suņus vai tautiskus spilvenus
1. ok
2. daļēji
3. ja list smalks lietiņš un vajag redzēt kas notiek aizmugurē tad ir kā ir, slotiņa noderētu
4. šī jau nu nebūs priekšrocība, jo nekas vairāk netiek iegūts
Uz šo varētu minikonkursu uzrīkot-nedēļas laikā atrast fabiju ar līdzvērtīgu kopējo un gada noskrējienu.
Balvā avatars "XCfābists"
Ja spuldzi maina siltā garāžā tad nav problēma.
Lielai daļai auto gan spuldzes nomaiņai ir nepieciešama plauksta ar trim pirkstiem un roka ar diviem elkoņiem, turklāt tav visam brīvi jārotē par 360grādiem plus vel ir visādi intersanti spuldzes fiksēšanas paņēmieni ar ieliktnīšiem un spuldzes ieklikšķināšanu vietā.
Neesmu pētījis kā ir aktuālajam Kia Ceed bet pirmās paaudzes feislifts bāzes versijā bija pat ļoti labi aprīkots: kruīzs, kondicionieris, usb pieslēgums, multistūre un apsildāmi krēsli. Lielai daļai eiropas auto apsildāmi krēsli un kruīzs pat vidējā komplektācijas līmenī ir papilpaprīkojums.
viena lieta gan ka pie bāzes klāt varēja dabūt tikai elektriskus logus aizmugurē, lietus sensoru un klimatkontroli
XC90 ar piekabinātu fabiju un fabijai piekabinātu ogļu piekabi brauktu vēl pārliecinošāk
Apmēram šitā
Un vienā reizē varētu paņemt divas tonnas ogļu, iedomājies cik daudz gāzes iztēresi trim liekajiem braucieniem.
Palaidniex rakstīja: Ka tikt pie šķībiem lukturiem, ja nav rūsas iznīcinatu stiprinājuma vietu un/vai šķībrokainu remontetāju?
Nav jābūt šķībiem lukturiem-pietiek ar šķībi ieliktu spuldzīti, parasti uzreiz var pamanīt jo gaisma no luktura nav vienmērīga.
Šādā ziņā izteikts līderis ir G sērijas Opel Astra.
Kāds patēriņs gāzei un benzīnam?
Kāds ir ietaupījums salīdzinot ar XC90?
Es ne par to ka mainīs domas-es vairak par to ka cilvēks noliek auto kurā pat sedējis nav. Man bija līdzīgi-likās liela neveikla govs un kādā bezsakarā kautkas tāds ir jāpērk, pabraukājos un sapratu ka tas auto ir liela neveikla govs un sev tādu nekad nepirktu vienkārši dēļ nebaudāmas vadāmības bet kā ģimenes auto, kurā salādēt, sievu, bērnus suni un komfortabli braukt pa mūsu līzenajiem ceļiem ideāls. Un ļoti labi saprotu cilvēkus kuri šamajā auto atrod to kas viņiem nepieciešams un tas nekas ka nav ekonomisks un lēti uzturams.
Man liekas vajadzētu samesties un fanam uzsaukt XC90 nomu.
Lai pabraukājas un domājams ka topiku varēs slēgt ![]()
Aktuālajam modeli nav bet divas paaudzes pirms bija

Reno arī ir bijis mikrosedans

Šie laikam būs atsevišķa šlaka jo populāri bijušajā padomijā, ja cilvēkam ir bijis žigulis tad laikam dikti negribas klausīties kā bagažniekā grab pilnizmēra atslēgu komplekts un rezerves sadalītājs ![]()
B2:B9
bāze 2538:2820
garums 4383:4726
Tagad tikai nesāc ka tie ir tikai daži centimetri.
konkrēti jautāju par aktuālajiem A3 un a4, nevis par trisdesmitgadigiem dažādiem auto. Bāze ir tā kura ierobežo salona iekšējo maksimālo garumu un tas centimetrs šur vai tur platumā ir ļoti daudz no sajūtu viedokļa, nemaz nerunājot par gandrīz 20 garumā, ja nu arī salonā reālajā garumā paliek tikai desmit tad tas tāpat ir ļoti daudz, pamēģini pabīdīt savu krēslu desmit centimetrus tuvāk stūrei-kā būs?
nepiekritīšu ka liela mašīna nozīmē daudz vietas vadītājam, man ar 2.10m xc90 statne bungoja pa plecu, galva griestos un arī kājām tā soso. 6 un 7 golfā ir krietni ērtāk
cik tizliem jābūt inženieriem lai par 30cm garākam autiņam ar 20 cm garāku bāzi nebūtu plašāks salons?
Tu dzīvē esi to A3 redzējis?
Īstens kompaktais sedans būs Audi A3, četriem cilvēkiem ērti toč nebūs.
Jau pie prezentācijas Audi neslēpa ka pozicionēts kā zema/vidēja līmeņa menedžeru auto-zolīdāks kā hečbeks bet ne tik dārgs kā pilnizmēra sedans.
Ir gana daudz baltroču kam vajag nelielu auto un tāpat nekad negatavojas vest veļasmašīnu vai lielas kastes jo ir gana vienkārši un lēti saorganizēt kādu kas to izdarīs tavā vietā, tad kapēc klausīties lietussarga un logu šķidruma kanniņās šļūkāšanu bagažniekā?
Tā jau šodien var izvērtēt mini-suv modi, paņemts kompaktklases auto, uztupināts uz liela izmēra riteņiem, bieži vien bez pilnpiedziņas un pircēji stāv rindā. Vienīgais praktiskais ieguvums gan ir par 10cm augstāka sēdpozīcija un pie noteiktiem nosacījumiem drusku vairāķ vietas kājām jo uz taburete sēžot tās nevajag tik ļoti izstiept lai radītu "ērtu" sajūtu, pārējais viss tikai trūkumi, jo brauc sliktāk(lieli riteņi pret mazu pašmasu dara savu), tērē vairāk(fiziku nepiemānīsi) un arī maksā vairāk.
Kātad ka 6. Maksas izpriecas sākas no 8, ja neej kursos tad piemet vēl divus punktus klāt. Smuki organizēts bizness.
Ir bijuši 2x2(ātrums) tad nulle, tagad seši par agresīvu braukšanu. Cp kungs bija redzējis kā apbraucu 20-30 mašīnu sastrēgumu un krustojumā aizbraucu taisni pa joslu, no kuras var nogriezties tikai pa kresi. Es un mans pasažieris redzējām to ka pirms krustojuma apdzinu vienīgo lēni braucošo mašinu un krustojumā iebraucu pa pareizo joslu.
Izrādās ka veco Audi zinātājs tā bliež garām ka maz neliekas.
B4 V6 SS'ā ir tikai viens, lēcu nav, nezinu mainīti lutkuri vai tur vai kas, tas pats ar C4 "lielajiem motoriem" pusei ir lēcas pusei nav.
A90 un A200 ir atsevišķi modeļi, S sērija tāpat.
Es darīju vienkāršāk-iekš mobile.de detalizētajā meklēšanā saķeksējot C5 Audi parādās ~115k sludināumi, ieliekot vēl vienu ķeksīti pie ksenona paliek ~15k sludinājumi.
Latvijā attiecība droši, ka nebūs tik dramatiska jo neviens tigonis nestieps pliku mašīnu ja vien tā nebūs perfektā stāvoklī.
Vācijā vispār interesantas komplektācijas var atrast tieši no komplektācijas nabadzības viedokļa
Es biju domājis tuvās gaismas lukturus.
Audi ir viens no tiem ražotājiem, kuram komplektācija nav atkarīga no motora, protams izņemot S un RS. Kaimiņam ir C5 V6 dīzelis ksenona nav un pats auto pliks kā celis.
Ir gadījies redzēt C7 bez ksenona.
par to C5 un ksenonu es tik pārliecināts nebūtu-labi ja astotajai daļai nebūs halogēnspuldzes
Fan, ja nu pēkšņi Tavas ģimenes ienākumi dubultotos vai trīskāršotos vai tiešām turpinātu "baudīt" savu Fabiu?
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
25
Manos 30 esmu vedis 5 ledusskapjus, veļamašīnas, kumodi, galdu, dīvānus un ko tik vēl ne, ko nav iespējams ielikt nevienā sedanā.
Vismaz reizi nedēļā bagāžniekā sēž suns(ko diez viņš teiktu par sedanu?) un vismaz reizi mēnesī sedans būtu apgrūtinājis dzīvi liekot meklēt piekabi vai universālu.
Tā kā viss atkarīgs no dzīvesveida un nē es neesmu celtnieks.