Bremžu uzlikas nemainīji?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bremžu uzlikas nemainīji?
Cik tādus W8 esi savā dzīvē redzējis? Arī no visiem pārejiem B5 pasātiem varbūt 10% būs ar vairāk kā 4 cilindriem un no visiem 5% būs ar pilnpiedziņu.
Diezvai opim, kurš traktorē 1,9 ķīseli, vai pilda gāzi savam 1,6 benzīnam iekša pasāta bundžas dzīvē daudz maina fakts, ka pirms piecpadsmit gadiem pasātu varēja nopirkt ar pagalam sūdīgu daudzcilindru motoru.
Un atkal zarā-Superb 15 gadus atpakaļ bija dabonams gan ar v6 benzīnu gan v6 tēdēī.
Tagad attaisi Passat un Superb cenu lapas-vienīgais motors kurš nav pieejams superb ir biturbo dīzelis.
Un Tagad attaisi Golf un Octavia cenu lapas un vienīgā atšķirība būs to versija ar nosaukumu R32.
Ar ceļu uzturēšanu viss ir kārtībā, lielākās problēmas:
1. autovadītāji, kuri ir par slinku vai bailīgu lai izmēģinātu sava auto, riepu un ceļa iespējas-es nerunāju par maksimāliem ātrumiem. Un tikko kā uzsnieg sniegs tā šiem iestājas "visur slīd" fāze un gāze tiek piedota tikai tik daudz lai motors nenoslāptu.
2. Autovadītāji, kuri uzskata ka ziemas riepas ir vajadzīgas tikai tādēļ lai apskati varētu iziet un ceļu policija nepiesietos.
Man personīgi nav gadījies piedzīvot neizbraucamu maģistrālo vai reģionālo autoceļu un jā ir gadījies dzīt špūri pa Venstpils šoseju spēcīgas snigšanas laikā. Tas ka ceļs ir netīrs puteņa laikā ir tikai normāļi, vai kāds ir redzējis nenotīrītu ceļu pāris stundas pēc snigšanas beigām?
Man kautkā liekas ka otreizējā tirgu priekšroka labi aprīkotiem auto ir premium segmentā. Ja piecgadīga golfa pircējam ādas salons un ksenona lukturi nebūs pirmās lietas uz ko skatīties tad lielākajai daļai Audi/BMW pircēju tās būs must have lietas.
Tā teikt neatmaksājas auto aprīkot ar ekstŗām, kuras "iet pāri" konkrēta segmenta standartiem.
pilnīga katastrofa tādā ziņā ir "budžeta" brendu dārgais gals
piemēram:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/hyundai/santa-fe/ejoec.html
Jauna cena 45k eur, vērtības kritums 750! eur mēnesī par Hyundai.
Pats esmu izskatījis variantu kā ģimenes auto labi aprīkotu bulkuvāģi, nekādi gan neizdevas tikt galā ar Latvieti sevī, jo kā gan var ģimenes izbraukumā braukt ar auto, kurš ir tāds pats kā "kaimiņa Koļas" darba auto un strādā viņš par santehniķi
Turcijas vidienē novēroju tieši pretējo-ļoti populāri pasažieru kabluki kas apkarināti ar trepītēm un aizkariņiem tiek izmantoti kā familyvāgeni ![]()
Atzīsties cik bieži meklē stāvvietu ielas malā?
Te mazāk ir runa par māku parkoties cik par fizisku ietilpšanu-nu nevar 5 metrus garu auto ieparkot 3,5 metru vietā un ļoti regulāri nākas secināt ka vienīgā brīvā vieta tuvākajā apkārtnē ir par kādiem 10-15 cm īsāka nekā auto gabarīti.
Ir sanācis palietot citroen c2 pilsētā un sekmīgai, bezčakara dzīvei tai kastei tikai vajadzīgs normāls motors, jo pa joslām pārkārtoties tur kur vajag nav problēmu un arī noparkoties nav problēmu.
Ar ekonomiju parasti visi skaita tikai degvielu-pieskaiti riepas, apdrošināšanu, ceļa nodokļus, apkopes un vēl visas citas lietas, būs grūti atrast pozīciju kurā mazauto būs dārgaks.
Tagad padomā un atceries visus tumšos+lietainos nakts braucienos un padomā vai nebūtu ar mieru saņemt drusku vairāk gaismas, protams tas anv lēti bet ja jābrauc daudz tad labas gaismas palīdz nenogurt.
Pašam ir auto ar bixenon lukturiem un parasti smejos ka ieslēdzot tālos tiek izslēgta tumsa.
Nedrīkst protams aizmirst ka ksenons un leds nav viennozīmigi labāk, autobild bija tests ar salīzinātiem dažādiem gaismas tipiem viena modeļa autiņiem un ne vienmēr modernāka apgaismojuma tehnoloģija nozīmē labāku gaismu. Piemēram seat leon led lukturiem bija sliktāka gaisma nekā parastajiem halogēniem bez lēcas.
Es teiktu ka pilnīgi noteikti viens no favorītiem-brauc labi, izskatās labi, salons saprotams.
OK, tad kā tavuprāt strādā netiešās mērīšanas riepu spiediena kontroles sistēmas VAG grupas autiņos?
Mainās riepas apvelšanās diametrs un jo augstāka profila riepa jo lielāka var būt starpība.
Kautkur rakājoties noteikti var atrast EU regulu par automašīnu spidometriem-tajā teikts ka spidometra uzrādītais ātrums nedrīkst būt mazāks par reālo, ja teiks ka spidometrs ir pilnīgi precīzs var sākties tiesu darbi, jo pat riepas spidiens var mainīt reālo kustības ātrumu.
Spidometra kļūda lielākoties ir apzināta, jo visiem (daudziem) auto kam ir salīdzināts ar GPS kļūda pie 100km/h ir 6km. Uzliekot lielākas riepas nekā paredzēts var panākt ka spidometra rādījums sakrī ar GPS mērījumu.
Vienam KIA noveŗoju tadu interesantu lietu-braucot kruīzā ar precīziem 100km/h vidējais ātrums pēc nodzēšanas tika parādīts 94km/h tā kā spidometra klūda ir apzināta. Krievu Avto Revju testējot auto mēra auto ātrumus un paātrinājumus ar laboratorijas iekārtām un tur reizēm tās spidometra kļūdas sasniedz pat 20km pie 200km/h.
Neesi aizdomājies ka lielākajai daļai "darba piedziņa" asociējas ar jaunu kompaktas vai vidējās klases auto, kuru darba devējs piešķir darba pienākumu veikšana bet vienīgais auto lietošanas ierobežojums ir degvielas limits?
15 dolāri un jautājums atrisināts
www.amazon.com/TruePower-20-8305-Heated-Steering-Wheel/dp/B0076WUD2K
Bet tā ekstra laba
Kuga ir uz lielākiem riteņiem uztupināts C-max, salona dizains un izpildījums 1:1, attiecīgi 2009 gada autiņam ir priekšējais panelis no 2003 gada.
Par vietu-esmu vienreiz sēdējis Kugā un galvai likās mazāk vietas nekā C-max ar kuru nobraucu astoņus gadus, tiesa kuga bija ar panorāmas lūku.
Protams gaumes lieta bet ja man būtu jāizvēlas auto ikdienai nerēķinoties ar ģimeni skatītos uz vidējās klases sedanu/universāli jo tai augstākai sedpozīcijai ir arī mīnusi-daudz jūtamāka gāzelēšanās pa risēm un sānsveres līkumos.
Pats esmu līdzīgā komplektācīja 2m+ un 100kg+ un par XC90 varu teikt ka ir arī lielākas mašīnas redzētas. Braucot pa nelīdzenu šoseju plecs(!) bungājas pret vidējo statni. Pati mašīna lempīga.
Touareg atmet uzreiz, tur ar visu var būt problēmas, jo mašīnas pavecas un pamatā nobrauktas Tavā budžetā.
ML vietas gana bet tas salona dizains(gaume?)
C300 likās ok, kaut gan galva diezgan jumtā ja neatlaiž atzveltni
Santafe vietas gana bet pati sēdpozīcija dikti augsta un sajūta kā uz troņa.
LC120 bija tīri ok no plašuma viedokļa bet kājas kautkā tizli ne ta uz leju ne uz priekšu
X5-arī īsti ērti nesanāca iekārtotie, jo sēdekli var atbīdīt tālu bet stūre līdzi netiek.
Tā teikt sūdīgi garajiem ar to auto izvēli-ieteiktu aizbraukt uz rumbulu un izložņāt visādus auto lai saprastu kas tad ir ērts un kas nav un tad jau skatīties tālāk konkrētā modeļa motorus un aprīkojumus.
Man bija svarīgi lai pašam ērti un aiz sevis var bērnu krēsliņā iesprādzēt plus sunim vieta bagažniekā. Džipus un pseidodžipus izskatīju bet atmetu kā nevajadzīgi dārgus ekspluatācijā.
Izvēle apstajās pie Ford s-max, vietas gana visiem, iekāpt ērti, tehniski vienkārš. Protams var gribēt labāku apdares kvalitāti un skaņas izolāciju bet iedomājoties cik izmaksātu līdzīga izmēra suvs ar oriģināliem 200k uz odo tad sanāk divi smaxi.
Darba auto ir golf 7, braukt ļoti ērti, iekāpt un izkāpt pēc leg day pasūdīgi ![]()
+1 no manis, ja ar manuāli vēl var kautko kontrolēt kad auto noslāpt, tad ar automātu tīrās šausmas, jo noslāpst tur kur 100% vajadzēs zibenīgu reakciju no auto (nogriežoties pa kreisi, pārkārtojoties pa joslām, izgriežoties no pagalmiem vai benzīntankiem). Tapēc ja korķis ir tāds ka pabrauc-apstajies tad astāju ieslēgtu, ja ir lēna mīcīšanās tad diezvai nemītīgai dzinēja noslāpēšana/palaišana būs ekonomiskāka kā vienkārša dzinēja darbošanās(pielaižot tiek patērēta elektrība+mašīnu pielaižot ir nepieciešama lielāka degvielas doza).
Būtu interesanti salīdzināt, Golf 7, 1,6TDI ar DSG šobrīd long term patēriņu rāda 5,4(2500km), reālais nav bijis zem 5,6, parasti 5,7-5,8.
Ja tiguans kurš ir gan lielāks, gan smagāks, utt. vienvārdsakot neekonomiskāks auto pēc definīcijas, brauc ar 6 litriem benzīna tad paceļas jautājums-kam pie velna ir vajadzīgs dīzelis?
Vai esi mērījis cik kilometrus var nobraukt ar vienu bāku? Pieredze rāda ka cipars borta datorā var jūtami atšķirties no reālā patēriņa.
Bildes ieliku pirmās ko piedāvāja.
Tu jau biji tas kurš metās slavēt cik superīgs ir 2,5tdi salīdzinājumā ar 1,6 tdi.
Internetu māki
1,6tdi
www.sacarfan.co.za/wp-content/gallery/volkswagen-2010-polo/power-output-torque-1-6-tdi-cr.jpg
2,5 v6 tdi
Kā redzi tad v6 max griezi sasniedz pie 2,5 k apgriezieniem un tas pūtiens nav tik stabils kā stāsti
3,0 tdi jā
Bet nu tas vairāk saistīts ar turbīnu vadību nevis maza motora nespēju iegriezt turbīnu.
Ja nobraukums tiešām tāds kā autors stāsta(10k) un pamata pa pilsētu tad toč dīzeli nevajag. Kvēpu filtrs būs ciet viens un divi, neskaitot 1,6tdi slikto silšanu, kas rezultējas ar salstošām kājām un patēriņu līdz pat desmit litriem mīcoties pa korķiem.
Ar jaudu tad 1,6 vismaz 77kw versijā ir pietiekami ikdienas braukšanai ar tukšu mašīnu, ja ir pilna tad apdzīšanas rūpīgi jāplāno.
Tie ir divi dažādi auto, kurus vieno tikai nosaukums.
Tika mēģināts 2010 gada C-max ar 1,6 litru 115 zirgu dīzeļmotoru un manuālo kārbu-likās paknaps un briesmīgi daudz jāpārsledzas dēļ īsiem pirmajiem pārnesumiem. Pats auto paciets un ar dikti trokšņainu balstiekārtu. Tika skatīts viens eksemplārs Rumbulā iespējams bija bijis sists vai kautkā savādāk mocīts.
Ar pirmās paaudzes C-max nobraukti virs 100k tapēc ir ar ko salīdzināt.
Kam ir augstāks status-desmitgadīgam X5 pļavnieku daudzstāvenes pagalmā vai jaunai škoda pie svaigas privātmājas Piņķos?
Parasti ar žēlumu skatos uz "statusa" pircējiem braucot dūmu aizsegā ar izgāztiem riteņiem un lisām riepām.