Nē.
Fan, tev tiešām nav, ko darīt?
Nē.
Fan, tev tiešām nav, ko darīt?
Priekš tik mazas mugursomas man tas liekas pārāk liels degvielas patēriņš.
...uz ielas redzēts Škoda Citigo neierasti zaļā krāsā likās fifīgs pilsētas auto, benzīns var iekļauties pat 4litros vai gāze 6 litri.
Kurš ļauj braukt pa koplietošanas ceļiem ar AIXAM 500-4? Šorīt viena ome ar šādu aperātu (v/n M-3L) reāli čakarēja satiksmi braucot ar 65 vietā, kur atļautais ir 90. Un nevis pa joslas vidu, bet gar labo malu, tādejādi provocējot bīstamas apdzīšanas.
Bišķi lielāks par 1.golfu laikam ir. Nez, kāds izskatīsies pēc trīsdesmit gadiem? Pasāta lielumā?
Varbūt ārēji, bet ne jau iekšēji. Nezinu kā pirmais golfs attiecas pret otro - ceturtais iekšēji ir pāris centimetrus platāks, un, droši vien, pāris centimetrus garāks par otro - esošais gan jau ir vēl vienu divus centimetrus garāks un platāks nekā ceturtais, vārdu sakot, 30 gadu laikā pienākuši klāt daži centimetri.
Nortel rakstīja: Kurš ļauj braukt pa koplietošanas ceļiem ar AIXAM 500-4? Šorīt viena ome ar šādu aperātu (v/n M-3L) reāli čakarēja satiksmi braucot ar 65 vietā, kur atļautais ir 90. Un nevis pa joslas vidu, bet gar labo malu, tādejādi provocējot bīstamas apdzīšanas.
Nē nu davaj, traktoriem un citai smagajai tehnikai arī aizliegsim braukt pa koplietošanas ceļiem - atšķirībā no šitentās kastītes, kas teorētiski līdz kādiem 90 spēj ieskrieties, tie ātrāk par saviem 60 nespēj, un aizņem visu joslu, un bieži vien vairāk...
msh rakstīja:
Nortel rakstīja: Kurš ļauj braukt pa koplietošanas ceļiem ar AIXAM 500-4? Šorīt viena ome ar šādu aperātu (v/n M-3L) reāli čakarēja satiksmi braucot ar 65 vietā, kur atļautais ir 90. Un nevis pa joslas vidu, bet gar labo malu, tādejādi provocējot bīstamas apdzīšanas.
Nē nu davaj, traktoriem un citai smagajai tehnikai arī aizliegsim braukt pa koplietošanas ceļiem - atšķirībā no šitentās kastītes, kas teorētiski līdz kādiem 90 spēj ieskrieties, tie ātrāk par saviem 60 nespēj, un aizņem visu joslu, un bieži vien vairāk...
Volkswagen-up! spēj brīvi turēt 110-120 km/h un būt tādā tempā pat vēl baudāms. Pilnvērtīgs auto, kuru nezin kāpēc Latvijā nenovērtē...
Tev ir par to pārsteigumms? Reku blakus tofikā pelēkā masa uzskata ka ģimenei ar diviem [!!!] bērniem vajag minimikroautobusu, golfa klases hečbeks esot par mazu. Kas tad būs mērķauditorija tam upam, ja tie, kas spēj pacelt jaunu vai mazlietotu mašīnu, ir šitik kruti? Jaunas sievietes visdrīzāk, bet reti kurai banka dos līzi priekš jauna upa...
Bez muļķīgiem "jums nepatīk, jo pielūdzat XC90" var iztikt un rast izskaidrojumu, kāpēc Latvijā vispār tik maz to mazmašīnu. Protams, daļēji jau vainīgs uzskats "tas ar to mazo ir nabags un muļķis", bet lielākoties tas tāpēc, ka šis auto nav praktisks, jo faktiski der vien pilsētai un īsajiem gabaliem.
Vidusmēra ģimene mums nav tik situēta, lai uzturētu vairākus autiņus - vienu šādu, vienu brīvdienu izbraukumiem un vēl rodsterīti, lai fāterīts vasarā varētu kādu mēnesi noraut skaidu. Tiek pirkts viens auto, kas būtībā der visam un nereti tas ir universālis. Tādā gan ģimene sakāps, gan mantas saliks, gan ceļojumā aizbrauks. Arī pa pilsētu ar tādu var izbraukt. Ar pilsētas auto tas viss ir neiespējami.
Varbūt kāda tipiska lielpilsētnieku ģimene arī var iztikt, bet vidusmēra latvietim tak uz laukiem jāaizbrauc, tad šādi tādi izbraukumi, arī mantas nereti jāvadā. Kas tur ko nesaprast.
Kāpēc lai kāds te diži slavinātu šo pilsētas mazauto, ja lielākā daļa noteikti ir ģimenes cilvēki, kam ir absolūti cita vērtību skala?
Nē, galvenais iemesls ir tas ka apdrošināt šitādu neizmaksā daudz lētāk kā kādu A6, un ceļa nodoklis arī milzīgi daudz neatšķiras. Ačgārnajā salā pilnas ielas ar fordeļa fiestām un kakučiem, corsām un pa kādam polo - jo uz to piespiež apdrošināšanas mafija, problēmas ar mašīnas novietošanu utt. Pie mums tā šķira, kas tur brauc ar tiem, brauc ar golfa klases mašīnām - bet tā šķira, kas tur brauc ar vidēja lieluma sedaniem, pie mums brauc ar pseidodžipiem.
Kamēr ģimenē nav bērnu, Volkswagen-up! jaunam, mīlošam pārim ir lielisks auto!!!
Jauni cilvēki gan parasti ir slaidāki, tādēļ salons par šauru nebūs!
Laikam nesaprati, jauni cilvēki ne tikai rāmi sēž un brauc
Ko tad citu automašīnā ir paredzēts darīt?
Ir ļotjānemīl sevi, lai tādu iegādātos. Testēju elektrisko, smaids bija sejā, uzrāviens kā sporta auto, iekšā kā žigulī, pilsētai der. Bet ar benzīna dzinēju, neredzu neviena argumenta tādam.
Atkal ierunājās vidējā latvieša izlutinātība un ambīcijas... Tādiem tik padod vecu, nodzītu, milzīgu, lempīgu Volvo-XC90...
Un Tu nēesi vidējais latvietis?
Kāpēc es esmu izlutināts, ja XC90 ir mīlākais auto.
Man ar 1.93m nu nafig Tava grabaža Fabia nav vajadzīga. Nestāv uz tādu. ZB jau nodirst Volvo
Toties tam elektroauto cena bija ap 26k eur, ja nemaldos, vai uz to pusi.
Nebiju slinks, parēķināju, kā tad ir pirkt tādu elektrisko hipstermobīli, salīdzinot ar dārgāko benzīna variantu. Ar 10k gada nobraukumu, ko priekš pilsētas uzskatu par gana lielu, 29. gadā elektromobilis sāka atmaksāties. Izklausās pēc mazliet nereāla scenārija...
Saprotams, es tur liku tikai degvielas cenu. Ja parēķinātu kādas nodokļu atlaides, remontus u.tml., varbūt būtu mazliet savādāk, bet jebkurā gadījumā tas ir tukšs numurs.
msh rakstīja: Tev ir par to pārsteigumms? Reku blakus tofikā pelēkā masa uzskata ka ģimenei ar diviem [!!!] bērniem vajag minimikroautobusu, golfa klases hečbeks esot par mazu. Kas tad būs mērķauditorija tam upam, ja tie, kas spēj pacelt jaunu vai mazlietotu mašīnu, ir šitik kruti? Jaunas sievietes visdrīzāk, bet reti kurai banka dos līzi priekš jauna upa...
Cik pašam bērnu?
Vēl necik. Bet tagad nesen labs draugs apbērnojās, viņus šad un tad sanāk pavest, praksē pārbaudot kā tad tur ir ar ratiem utt.
Bet visvairāk mani uzjautrina - jeb drīzāk kāds cits vārds jālieto, kas šobrīd nenāk prātā - šitas uzskats par vajadzību pēc nenormāli lielas mašīnas - nezinu, lepnums, krutums. Pirms 30 gadiem vidējā latviešu ģimene noteikti bija stāvā sajūsmā, ja izdevās tikt pie žiķeļa, mazākas mašīnas par golfu. Indijā arī šobaltdien puse indijas pie situācijas kur būtu tikai 2-3 bērni, būtu stāvā sajūsmā par kādu tata nano - jo, tomēr, veseli četri riteņi un noslēgts salons!
Msh, tak kaut ar koka ratiem pārvietojies un dzīvo alā, jo cilvēki pirms gadiem tā varēja izdzīvot un var arī šodien.
Es nevaru saprast Tavu mūžīgo sašutumu pret jaunāko autobūvi. Katram taču ir iespēja izvēlēties pēc vēlmēm, iespējām un varēšanas. Viens labāk jūtas jaunos šortos un T-kreklā, cits pirms desmit gadiem pašūtā uzvalkā u.t.t. Tas pats arī ar automašīnām - katram ir savas prasības. Vai tās ir emocionālas, racionālas vai kā citādi pamatotas, bet tās katram ir savas.
Tu spēj pamatot, kāpēc Tava izvēle ir par labu 90. gadu autobūvei - ok, pieņemam, saprotam un miers. Katram ir savi argumenti un sava izvēle. Bet slimīga pozīcijas ieņemšana un tās mūžīga uzsvēršana - par to, ka Tava izvēle ir vispareizākā un pārējie ir lohi, liek domāt, ka Tu visu laiku esi par kaut ko apbižojies.
Ja patiešām esi apmierināts ar savu izvēli, tā tak nevienam nav jāpierāda un ir dziļi pie kājas par citiem.
Atbilde ir - skaudība.
Par kādu izvēli mēs te runājam? msh nav bijusi izvēle - to trusi viņam opis mantojumā atstāja.
Paga, ko tu te tagad apzīmē ar "deviņdesmito gadu autobūvi"? Šobrīd ir runa par mašīnas izmēru, nevis uzticamību. Samērīga izmēra mašīnas ražo joprojām un ražos arī turpmāk - bet ražotājiem izdevīgāk ir ražot lielākas, un iestāstīt muļķiem, ka viņiem vajag lielāku un ka banka jau kredītu iedos.
Ar to slimīgo pozīciju ir vienkārši - kādam muļķim jau ir jāmaisa sasmakušais gaiss, ka notiekošais nav īsti normāls. Man nav nekādu pretenziju pret pamatoti lieliem transportlīdzekļiem, kas piedalās satiksmē - pa ceļu braucošs traktors - tas dodas apstrādāt zemi, pa ceļu braucošs autobuss - tas ved vairākus desmitus purnu, pa ceļu braucoša karavelle, kurā sēž kupla ģimene - bet tas ka kaut kādu personīgu kompleksu dēļ jātraucē apkārtējajiem, tas man gan nav saprotams. Reku cilvēks, kurš mani apvaino skaudībā, pats vienā tofikā atzinās savā egoismā - galvenais ir VIŅA ģimene, un tāpēc jābrauc ar XC90, jo to viņš uzskata par drošāku nekā kādu S80 vai V70 - tas ka otrā mašīnā tādēļ kāds/i viņa dēļ mirs, un vispār, tas ka viņš regulāri ikdienā rada neērtības apkārtējajiem ar to kasti, par to viņam nospļauties. Ja dižajā pilsētā dzīvojošie/strādājošie visi sakāptu savām vajadzībām atbilstošās mašīnās, vai vispār izvēlētos pilsētai piemērotāku transportlīdzekli - velosipēdu - korķi noteikti būtu stipri īsāki, par gaisa piesārņojumu droši vien nevienam arī īpaši nebūtu jāsatraucas. Turpinot domāt, noteikti vēl čupiņu līdzīgu piemēru varētu izdomāt.
Jā, ir forši ar foruma lietotāju Msh vienoties kopīgā dziesmā PRET VOLVO-XC90 !!!
Un ir forši vienmēr likt sev plusiņus. Žēl, ka citi neredz cik sev esi salicis, bet mans dators redz
BMW 2012. gada modelim, 2l dīzelis, vidējais patēriņš, ko uzrāda kompis - 5.6l, braukšana kudiš baudāmāka! Brauc lielākoties pa Rīgu un ap 50km radiusā ap Rīgu. Bet tā - tā špickastīte Up izskatās labi, nekādas vainas!
Neredzu jēgu no tādas?
Ekonomija?
Ja dzīvo Šanhajā, Mehiko vai Ņujorkā, un katru dienu jābrauc lieli attālumi pa tām, tad tiešām sanāks kaut ko ieekonomēt. Bet Latvijā?
Cenas starpība ar to pašu passatu - 1 eiro uz 100 km.
Bet tas ir pa pilsētu. Aizbraucit uz 110 km/h, starpības vairs nebūs nekādas.
" vieglāk ieparkoties, izbraukt" -? Muļķības. Ja cilvēks māk braukt, tad māk.
Atzīsties cik bieži meklē stāvvietu ielas malā?
Te mazāk ir runa par māku parkoties cik par fizisku ietilpšanu-nu nevar 5 metrus garu auto ieparkot 3,5 metru vietā un ļoti regulāri nākas secināt ka vienīgā brīvā vieta tuvākajā apkārtnē ir par kādiem 10-15 cm īsāka nekā auto gabarīti.
Ir sanācis palietot citroen c2 pilsētā un sekmīgai, bezčakara dzīvei tai kastei tikai vajadzīgs normāls motors, jo pa joslām pārkārtoties tur kur vajag nav problēmu un arī noparkoties nav problēmu.
Ar ekonomiju parasti visi skaita tikai degvielu-pieskaiti riepas, apdrošināšanu, ceļa nodokļus, apkopes un vēl visas citas lietas, būs grūti atrast pozīciju kurā mazauto būs dārgaks.
Redz, kā polis Mareks uzslavē Volkswagen-up! Mūsu tirgū gan 90 zirgspēku turbo-versiju nepiedāvā...
Pat ar vājāko 60 zirgspēku motoru Volkswagen-up! ieskrienas žiperīgi!
DeAngelo rakstīja: Vidējais latvietis ir skaudīgs kā Tu, VW fan...
Beidz taču citiem piedēvēt savas slimības! Visu laiku kā kāds saka kaut ko, kas tev nepatīk, bet tev nav pretargumentu, tā atskan "tev skauž, tev skauž". Katrs mēs otru mērām ar savu mēru - tavējais ir tāds ļoti nesmuks un uzkrītošs.
Bet tavs garums nav nekāds arguments - vot "esmu 1,93 un ļoti tizls" vai "esmu 1,93 un 70 gadus vecs, ar spēcīgām muguras problēmām" gan būtu. Es esmu divus centimetrus garāks - neesmu vēl nekad juties neērti kādā rietumu ražojuma mašīnā, kurā nav bijis jāveic kompromiss pa labu priekšā vai aizmugurē sēdošajam - piemēram, opim sen atpakaļ bija Corsa A, un ar to sanāca savulaik pāris dienas pabraukāt - iepatikās, patīkama un ērta sērkociņu kastīte, kur vienīgā neērtība - fortačkas dēļ roku izbāšanai pa logu bija jāsaloka. Par lielākām mašīnām nerunāsim - droši vien esi pamanījis ka es no personīgās pieredzes neuzskatu ka vajadzētu kaut ko lielāku par golfa klases mašīnu, ja vien ikdienā nav jāvadā četri divmetrīgi pasažieri.
Jāņem jau vērā arī tā braukšanas vajadzība. Ja dienā jānobrauc pārdesmit km, tad to var izveikt ar jebkādu auto, kaut žiguli. Bet ja jānobrauc Rīga - D-pils - Rīga un nevis izlaides režīmā, bet pa vidu vēl strādājot, tad prasās pēc komforta.
Nu tad jāatgriežas pie tā punkta par cilvēka individuālo fizisko stāvokli - problēmas ar muguru utt. Man tādas problēmas vēl nav - par savu mašīnu ērtumu sūdzēties nevaru, pieredze rāda ka varētu bez kaut kādiem stīvumiem un kā tur vēl rullēt visu dienu - nu ar audī vienreiz tā arī sanāca, agrā vasaras rītā izbraucu no mājām, krēslojot iebraucu liepājā, borta kompis bija kaut kādas divpadsmit stundas ilgu motora darbību saskaitījis. Neredzu iemeslu lai ups bez aiz vadītāja sēdoša pasažiera, kura dēļ jātaisa ķebļa regulējuma kompromiss, būtu diži savādāks - tur vienīgi var gadīties ka ir cietāki ķebļi un cietāka piekare.
Mazulītis VW-up!
Vai Jums nešķiet, ka Volkswagen-up! ir foršs? Tagad ieguvis gaumīgu feisliftu, man tas šķiet iekārojams. Pēc vācu interneta lapas www.spritmonitor.de datiem šī auto vidējais benzīna patēriņš ir 5,37 litri uz 100 km (dati no 339 lietotāju pieredzes).
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/up/bgjhni.html