Pumpainu tīņu un garā vājo forums...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pumpainu tīņu un garā vājo forums...
Vēl viens mīkstais...
..nu jā, Liela speciālista atbilde !
...nu protams, protams !
Es jau teicu, gudrīts...
"eu, tu" tikai liecina par tavu līmeni... vai man ar tevi būtu par kaut ko jādiskutē ? pāķis ir diagnoze !
Jā zēni, ar humoru jums pašvaki...ne nu šlangu un ne arī uzgriezni un tie pāķi remontē Rīgas centrā...
Čau, čau sintri, vēl viens gudrīts kura patiesība ir absolūta...man ir žēl Tevis, AutoBild redakcijas vārdā, atslābsti...
Vēl te viens bija... es savu asconu mazgāju kad Tu ar moskviču vēl braukāji ! Atvaino...
Nav dārgi, kvalitatīvi iemetināja starpgabalu... ar dāāārgo stiepli !
Opel auto nav pilnīgi nekādas vainas, īpaši ja grib pārvietoties pa lēto un bez ambīcijām kā es no malas izskatos . Kam tad auto galu galā ir domāts...Vienīgais noslēpums ir sūknis dīzeļiem !!! Visiem, ātrāk vai vēlāk !!! Neviens simptomus nezina, vari braukt ar paraug degvielu, negonkot, tīrīt katru dienu ar lupatu, ku...ju, nosprāgs tā pat, tie kas ir atkoduši elektroniskās daļas vainu pagaidām pelna apaļas summas, kaut gan ...vaina ir smieklīga...no elektroniskās platītes viedokļa...
Pilnīgs lielās depresijas laiku sadalījums. Palasiet par Insignia pēdējā AutoBild, manuprāt pilnīgs čau...
Paša Vētrai tā bija, izbelza katalizatoru un viss, nesās kā traka, visa vaina 15,- Ls...
Man tas problēm auto bija pirms pusotra gada, varbūt kaut kas ir mainījies...Pats esmu no Valmieras, mums kaut kā tā sistēma ir sakārtotāka...
Piebaldzēn, vai tas var notikt pēc Tavām domām Cēsīs ???
Par to, ka cilindrs nepilda savu darbu es sapratu uzreiz, par turbīnu un "poimeļi",tāda laikam ir tā attieksme pret klientiem...tas nav nekas jauns, domāju gandrīz katrs ir ar to sastapies...
Diemžēl degviela tika lieta tikai Statoilā,krievu soļķi paši varat liet savos MTZ. Pret Opel nav vispār nekādu pretenziju, ļoti labs auto. Runa gāja par 2,0 DĪZEĻDZINĒJU !!! Lūdzu nejaukt ar 1,7 DTL, DTI, cDTi kas ir pilnīgi citi motori ( tiem ir paveicies ). Pēc soļķa voncīja ja kāds nesaprata EĻĻA dzinējā un auga līmenis. Turbīna, kas skaitījās atjaunota bija nosulojusi ar EĻĻU!
Bija lieta... tirgoju kādreiz man liekas vienīgo Latvijā GSi irmšerēto G Astru 2002.gada. Pirmkārt skaistule, itkā 150 Zs, bet gāja lopā, BMW killers... Patika Rīgā pakaitināt dažus lecīgos...Pārdevu,jo īsti nederēja kā ikdienas mašīna...patēriņš !
Izlasi manu pieredzi ar Opel dīzeļiem un izdari secinājumus...
M77 rakstīja:
mansotraises rakstīja: M77 neaizmirsti pastāstīt, ko tev sarakstija hansaauto speci. tīri intereses pēc, jo ir pieredze ar šiem... mīl mainīt visu, tikai ne remontēt.
Nav jau ko slēpt- šovakar uzzināju diagnostikas rezultātus: bojāts augstspiediena sūknis, piedāvāja atjaunošanas pakalpojumu par Ls ~1500. Es vēl tā īsti šiem neticu, bet tad jau redzēs, gan jau, ka ir citi varianti, vismaz, vakar pa internetu, skatot tēmu, uzgāju, ka Lielbritānijā viens kantoris šo atjaunošanas pasākumu piedāv'a veikt pa 500 mārciņām.
Tādu murgu, kā Opel 2,0 DTi, nenovēlu nevienam piedzīvot. Šis dzinējs bija uzmontēts Vētrai 98.gads. Nopirku populārā autoplacī, tikpat populārā Vidzemes pilsētā, kur katrs trešais braukā ar Opeļiem. No garantijas visādiem veidiem tiku atrunāts, tipa labākais gada auto, cena uzreiz cita un tā tālāk...Jau braucot mājās, jūtu, b.a nevelk, nejūt turbīnu !!! Pirmdien atpakaļ, servī iekšā, turbīnu nost, nedēļu bez mašīnas...Atved atremontētu turbīnu, saliek, varat minēt trīs reizes...Atkal diennakts servī, atklāj ka ciet katalīze (tas viss par manu naudu protams), beidzot aiziet. Nobraucu 100 km, dīzeļa patēriņš ap 12 litriem, tā neko...Dodos uz diagnostiku, tur paziņo, ka motors nesaprot, ka ir uzssilis, tur arī rezultāts...atkal maksāju tā nekas., dačiki h..ačiki. Tur mani runājoties sabaidīja par sūkni, tā viņiem esot ikdiena, bet būšot jau labi. Apmēram pēc nedēļas pārbaudot eļļas līmeni, neticu savām acīm, līmenis par trešdaļu klāt...nomainu eļļu, jo nebiju īsti pārliecināts. Baudu pēc laika atkal, b.a...un vēl voncī pēc soļķa. Apskatot servī motoru, secinam,ka sulo arī jaunā turbīna. Noplātu rokas, braucu tālāk...Vienā skaistā rītā auto vairs nepielec. Braucu ar sievas auto... Vakarā ar ievilkšanu aiziet apmēram pēc 600 m. Nu man vienreiz pacietība beidzās. Nodabūju to kasti uz populāro autoplaci...Vienojāmies, ka mainu pret citu dārgāku. Pašam man tā mašīna nebija jāpārdod, bat populārais autoplacis taču to izdarīja ! Pēc laika jauniegūtajai mašīnai atklājās,ka tā ir sista no visām pusēm, kaut arī labi bija sataisīta...cena protams bija maksimāla,bet tas jau ir cits stāsts. Galvenais, ka tā attieksme ir tāda pati arī pret pastāvīgiem klientiem...
sretskedam vēl pumpas nav seju atstājušas, tādēļ nav ko ņemt galvā un ...ej ka labāk kurbulēt savu mopēdu ! speciālists hrenovs...