- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Augstums 55,pārdevu fabiju jo sāka rūsēt,pat uz jumta,7 gadus nobraucu ar viņu.
Daudzus gadus atpakaļ nopirku jaunu otrās paaudzes Škodu Fabiju,hečbeks,1.4 l 16v 85 zs,bija apauta vasaras ripuļos 185/60 R14,nosaukumu neatceros,kaut kas uz M burtu.Pēc 3 gadiem nolēmu uzlabot auto izskatu un pkp nopirku jaunus Mak ļitokus R15 kā arī jaunas Kinergy eco,nu jau riepu platums 195.Braucu tāds priecīgs ar uzlabojumiem pa pilsētu uz 60 km/h,domāju jāpaskatās ko kompis saka par degvielas patēriņu,riepas tak platākas,laikam rij vairāk.Mans uz pauzes,no 3,8-4,2 l,what the fuck???Kas tie par cipariem,biju redzējis tikai 5-5,2 l uz 60 km/h,taisns ceļš,vēja nav,kruīza ieslēgta.Re kā,ar riepām arī var ietaupīt degvielu.
1.4 l atmosfēriskais,manuālā kārba,nobraukums 220000 km,visu laiku pa pilsētu,no rīta 20 km,pēc darba 9 km,vidējais patēriņš 7,2 l .Kādu mēnesi atpakaļ bija brauciens uz Latgali,bija nobraukti 600 km vienā dienā,pēc bākas sanāca 5 l uz 100.
Mūsdienu traktoru vai kombainu ir vieglāk vadīt par msh golfu.Nezin vai tā dorša tiktu galā ar ķēdēm kuras pielieto pārseguma paneļu nostiprināšanai pārvadājot fūres puspiekabē.Zviedrijā ir gadījies to redzēt,mans bija uz pauzes,sievietes uz smagajiem strādā.
Kādus izmērus ir noteicis mans auto ražotājs tādus arī pērku(195/55 R16)un nepisu sev prātu.Vasarenes uz ļitokiem,ziemenes uz dzelzi,riepu maiņu izdaru pats,pusstunda un darbs padarīts.
6 purni+instrumenti,nav pārkrauts bet normas robežās iekrauts.Ar vieglo tu pārspīlē,0.5 l uz 100 vairāk ne jau 2x,vispār riepās arī vairāk vajag iepūst tad viss būs štokos.
GB12 rakstīja:
msh rakstīja: Gari gabali, bez kuriem šādu nobraukumu astoņos gados neuzgriezt, kā reiz motoram ir daudz veselīgāki nekā stumdīšanās uz darbu dižajā pilsētā 2x4 km dienā - un latvijas ātrumos tas 1.6 nemotors noteikti arī nedabū pārāk lielu slodzi. Bez tam - kas tad tas ir par tādu nobraukumu? Mums pa ceļiem ripo daudz dīzeļu ar divtik lielu nobraukumu...
Nu, šis diez vai ir braucis garus gabalus un arī par slodzes trūkumu diez vai ir varējis sūdzēties...
Šitais rij kā lops uz šosejas kad nokrauts,11 l uz 100 km,vecais 2.5 l tika cauri ar 8 l uz 100.Šito es nevaru sagremot,kā mazais dzinējs var būt ekoloģiskāks izmešos kad viņš rij vairāk par lielo dzinēju kas patērē mazāk degvielas???
Pie kājas cik zirgi,galvenais ir ņūtoni.
Tieši mērķī,Pleskavas šoseja aiz Siguldas ir viss īstāk piemērota zirga pajūgiem.Koku aleja ceļotājus glāba no vasaras karstās saules kā arī grants segums mazāk putēja.Man ir tikai viens variants kāpēc tā aleja vēl pastāv,zem kokiem zāle aug sliktāk kā arī krūmi negrib augt,ar vienu šāvienu divi zaķi.
Var no Priekuļiem uz Rīgu braucu pa Valmieras šoseju jo Augšlīgatnē tagad ir auza,izdomājuši caurteku remontēt.Aiz Straupes tāda paliela kolona ar vieglajiem,tad brauc uz 100 tad sabremzējās līdz 80.Domāju, domāju un izdomāju kad neiešu viņiem garām,iestatīju kruīzu uz 95 un sāku lēni no viņiem atpalikt.No aizmugures labi redzams kas sabremzē kolonnu,tie ir lidotāji virs simta kas reizēm ieķīlējas starp autiņiem.Kad dullie aizskrēja tad iestājās miers un līdz Sēnītei nekādas sabremzēšanās vairs nenotika.
Veci lūžņi ar problemātiskiem dīzeļiem,ja vēlme tikt pie šāda auto ar dīzeli tad jāskatās ne vecēku par 2007.gadu tad visas problēmas ar dzinēju tika novērstas.Benzīna 3.5l būs diezgan ēdelīgs,visu var glābt tikai gāzes iekārta.
Mēnesi atpakaļ biju uz radu saietu Sāmsalā,tīrais prieks bija braukt pa Igauniju.Svētdien ap pl.21 izbraucu no Pērnavas un uzņemu kursu uz dzimto Banānu republiku.Zīme 100,kruīzā iestatīts 100 km/h,visi brauc vienādi,nevienam netuvojos ne viens man.Šķērsoju robežu,vsjo,pizda,visi lido kā dulli, drīkst vai nedrīkst apdzīt,pie dirsas.
Tika pieminēts Graudu un Valdeķu luksofors,tā ir auza,mans tur vairs nebrauc.Bet līdzīga situācija ir Siguldā pie Nestes,vienu svētdienas vakaru braucot uz Rīgu korķis bija pirms Raibā suņa krusta.Nākamreiz jau braucu gar bobsleja trasi,sanāk lēni(zīme 30) bet toties braucu nevis slidinu sajūgu.
Secinu,visi jauninājumi uzlabot satiksmi tikai pasliktina situāciju.Vakar noskatījos Timrota sižetu par ViA Baltica jaunajām strīpām,nu ko lai saka,žopa.
Pieļauju iespēju kad piemaksu no valsts mums neredzēt 10 gadus ja ne pat vairāk.Es kā strādnieks metāla būvkonstrukciju ražotnē redzu tikai pasūtījumus veikalu vai noliktavu būvniecībai.Secinājumus izdariet paši.
Sēne nemaz neizmanto ieskriešanās joslu,no turienes arī iekļaujās plūsmā kura beigās tiek sabremzēta.
Tev tagad palika labāk otru aizskarot?
Labākais ir tad kad sēne stāv ieskriešanās joslas sākumā.
Lietas būtību tas nemaina, vai ne?
Šodien pēcpusdienā braucu no Rīgas uz Priekuļiem, kruīza 85 km/h tur kur zīme 70.Uz apgriešanās joslas pirms Sēnītes Oktāvija(pikaps) tumši zili zaļā krāsā.Pēc brīža viņa noķer mani un mēs braucam vienā ātruma,viņa otrā joslā es protams pirmajā,redzu sānlogā tikai viņas purnu.Pēc kāda gabaliņa viņa paātrinās un ieslēdz zilās gaismiņas,mans paliek savā ātrumā.Beigās viņa nogriezās uz Inčukalnu un pirms apļa paņēma pie dziesmas vienu Audi.Ja tā godīgi tad viņu darbības nebija saprotamas.
Manai bijušai Fabijai kad viņa bija jauna ,2 reizes bija līdzīgi pigori,griežu atslēgu bet auto nelec,aķis griež labi bet nekādas dzīvības pazīmes.Pēc pusstundas atkal mēģinu iedarbināt,pielec bet ar grūtībām,ne ar visiem cilindriem, sajūtu tāda itkā sveces bija aizlietas.Tā arī nesapratu kas tie par pigoriem bija.Bet ar kļūdām panelī tā bija normāla parādība,man viss biežāk mēdza atslēgties radio, pēc auto noslāpēšanas viss atkal bija štokos.
Skatījos bet nav komentāru.Ko tur komentēt jo nekas no tā nemainīsies,mēs no "lēniem" igauņiem esam atpalikuši pa 20 gadiem.Biju pa brīvdienām Sāmsalā,zub daju,nevienas bedres vai pampaka.Ir vietām nelīdzens ceļš bet bedre kura izgriezta na iznanku nevienu nemanīju.
Tiks ietaupīts mūžs H11,H4 vai H7 spuldzei,nav jēgas pa dienu dedzināt lielās lampas un ķem boļe gabarītus.Neviens normāls ar dienas lukturiem naktī nebrauc,ja nu vienīgi totāls dalbajobs.Ir tādi idioti redzēti bet tiem tie lukturi ir iebūvēti jau no rūpnīcas,nevar saprast kas viņu čaiņukos darās.
Tad jau labāk nopirkt dienas gaitas lukturus, tikai ne lētos ķīniešus jo to mūžs ir īss, jāskatās no 60 EUR.
Conqueror rakstīja: lēnie braucēji ir liela problēma uz mūsu ceļiem
Lēnā braukšana patiešām ir ārkārtīgi liela problēma, jo tas rada daudz stresa situāciju un nevajadzīgu apdzīšanu. Lēna braukšana ir agresiju izraisoša braukšana, jo pārējie autovadītāji brauc aizmugurē un veic šīs te nevajadzīgās apdzīšanas. Un tiklīdz ir šī apdzīšana – iebraukšana pretējā virziena joslā –, tas ir ārkārtīgi bīstams manevrs.
Tas tiesa,sāku stresot kad kāds pisās vai muļļojas pa priekšu,apdzīšu viņu ar prātu,avārijas situāciju neradīšu.Gribās viņu apstādināt un pa muti sadot,protams kad nestādināšu bet uzvelkos ne pa jokam.Ar katru gadu muļļas paliek aizvien vairāk un vairāk,tās pārsvarā ir sievietes,nevaru sagremot kāpēc CSDD izsniedz vadītāju apliecības tik nedrošiem autovadītājiem.