- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kā lietot viņus?mans netiek skaidrībā
Divi smieklīgi klipiņi.
smaidiigais,parunā biku pretī msh,vēl labāk nosauc viņu par lopkopi un tad tavs autiņš paliks par kasti.
Tikai diemžēl piedevas ir atšķirīgas jo katrs eļļas ražotājs viņas tur noslēpumā.Mēģināju liet savā bērītī Eni eļļu,nepatīk viņam,ilgāk stāvot tukšgaitā viens kompensātors patikština,pārgāju atpakaļ uz Total Quatz Ineo ECS 5w30/20 un problēma pazuda.
Jā un vēl viena lieta msh,tev pašam nav pieredzes ar mūsdienu tehnoloģijām bet tikai atskaņot ko kāds stāstījis un tas jau ir pats bēdīgākais,tā no mušas rodas zilonis.Es zinu kad tu tam nepiekritīsi bet tas ir pierādīts fakts.
Piedod,man jaunā fabijā mēdza šad un tad kaut kas nogļukot bet tu jau zini ka tur stāv kiškas no VW/Audi.Lai visu vērst uz labo pusi nācās apturēt auto,noslāpēt un izvilkt aizdedzes atslēgu un kļūda pazuda.Tā kā gļukot mēdz visi auto.Viss biežāk mēdza apklust radio.
Manam citronam tagad 190 000 km nobraukums,elektronika/devēji strādā perfekti, nekādu aizrādījumu.Ja nu vienīgi ir divas reizes piedzīvots kad autiņš pats izdomājis nomazgāt aizmugurējo logu.
Piedod bet tev ir bērnudārza domāšana, nav nozīmes cik liels noskrējiena kaut pusmiljons, jālej to eļļu ko ieteicis ražotājs.
Kas ir oridžinal?
2008.gadā mana darbvieta nopirka jaunu garo kravas busu Boxer,kurš no dzimšanas bija brāķis,viņam šad un tad mēdza peldēt apgriezieni,veda pie dīlera,tie laikam tikai kļūdas dzēsa jo pēc laika tā problēma atkal parādījās.Pēc idejas dīlerim viņu vajadzēja samainīt pret citu busu ja reiz nespēja novērst šo problēmu.Pagāja garantija,pie kaut kādiem 150 000 km atkrūvējās kaut kāda skrūve sajūga kurvī kas tur visu izārdīja,remonts bija kapitāls.Tagad atkal stāv pie žoga jo nelec,vispār viņš pārsvara stāv,jo tad lec tad nelec,tad atkal lec tad atkal nelec utt.Ja nemaldos uz doto momentu viņa noskrējiens ir kaut kur ap 200 000 km.
Tas video nebija adresēts tev bet paldies par komentāriem,visu pareizi pateici.Tikai nepiekritīšu tev kad citronam tagad smuks dizains,visi modeļi vienādi kā VW,toties pežuļi tīri glīti,lielu soli priekšā citronam.Ja runā par manu c3 picasso,tad dizains glīts,toties komforts totālās auzas ja salīdzina ar c4 picasso.Auto nav būvēts kā komerctranspors bet krēsli īstas taburetes un tas oranžais paneļa apgaismojums,fabijas zaļais bija daudz patīkamāks.Ja runā par spidometra izvietojumu paneļa vidū,pirms auto iegādes biju diezgan skeptiski noskaņots par tādu izvietojumu toties tagad esmu pilnībā apmierināts,daudz ērtāk nolasāms nekā klasiskais izvietojums.Patīk kad viņš ir digitāls,lieli spidometra cipari,acis no ceļa nav jānovērš,labs plus ir nakts režīms,piespied pogu un radio nodziest un visa liekā informācija uz spidometra,paliek tikai km/h un gaismu indikācija.Žēl kad nav dienas gaitas gaismas,jāsvilina visas lampas,lukturī viņiem vieta ir tikai franči noslinkoja tās iebūvēt un galvenais,gaismām ir "Auto"režīms,vot tas ir pisec,šitādu lažu nolaiduši.Šogad labošu situāciju,nopirku Magneti Marelli dienas gaitas lukturus,viņi tiek uzstādīti miglinieku vietā,stiprinājumi identiski.1.4l (95zs)motoriņš mani pilnībā apmierina,kārba gan nē,pirmais kaut kāds baigi īss,kad lēni ripinies un jāliek robā tad priekš pirmā roba ātrums par lielu jo kārba neļauj to izdarīt,atliek likt otrajā un slidināt sajūgu,stulbums kaut kāds,automāts būtu labāk.Uz durvīm vienā vietā krāsa nolekusi,redzams reāls cinks,kā krievu laiku bleķa vannai jeb pirts tazjikam(bļoda).Virsbūves apakša līdz pakaļējam tiltam apstrādāta kapitāli,toties talāk ir auzas,viss vienā rūsā,plāna krāsas kārtiņa,laikam mēneša pēdējā darbdienā tika veikta apstrāde,riktīga haltūra.Toties ir viena odziņa un tas ir panorāmas jumts,visi kas pirmo reizi iesēžas manā autiņā no tā ir stāvā sajūsma.
Varbūt būs lētāk aizbraukt uz kādu sakarīgu servisu,lai uztaisa diagnostiku dzinējam nēkā visu pa kārtai mainīt un ķem boļe pārprogramēt?
Nebūs neviena komentāra zem video par forumu ekspertiem?
Foršu video atradu par jums,iesaku noskatīties.
Vispār eiropa neko sakarīgu nespēj uztaisīt jeb negrib,tikai bļauj par ekoloģiju,kamēr jeņķi un ķīnieši ir lielu soli priekšā.
Plus Jaguārs ir mazāks par Teslu,tam arī ir nozīme.
Uggga sieva tev dizlaiku iesprauda
Bet"vid eds"lapa ir akmens laikmets,tai skaitā"vsaa eds",totālas auzas,ne velti tur figurē"gov",laikam govis saīsinājumā.
Jaguar I-Pace gaisa pretestības koeficents ir 0,29 bet Tesla Model X 0,25,vienādos ceļa apstākļos Jaguārs spēja nobraukt 272 km bet Tesla 339 km.Sakiet ko gribat bet 67 km ir liela starpība.
Es tavā vietā viņu būtu pircis pie dīlera,būs dārgāk toties ar garantiju jo tagad tirgus pilns ar visādiem sūdiem.
Gribēju googlei pajautāt par krānien,nevajadzēja nemaz pilnu tekstu rakstīt