perkons rakstīja: Mjā , žēl ka aerioplānam beigusies TA , bet pasākums ir apdomas vērts.
Piecelies ātrāk un iebrauc Bauskas ielas TA, cik tur tā darba!
perkons rakstīja: Mjā , žēl ka aerioplānam beigusies TA , bet pasākums ir apdomas vērts.
Piecelies ātrāk un iebrauc Bauskas ielas TA, cik tur tā darba!
Jā, ceturtdien varētu apdomāt, kā to Kredoku piesmiet
sturmani var netraucet vai tomer tas obligati janem lidzi balastam un ziepju padosanai dushkabinee gaidot ilgo rindu uz startu?
Jaunulis rakstīja: OOOO, tiešām labs
Tikai salons gan izskatās, ka ir nevis ādas, bet 1/2ādas... Vienalga izskatās labs
Mandomāt, ka tas ir pluss, nevis mīnuss! Man neliek miera tā piestūrējošā 9-3SC pēcpuse, gribu šo aparātu iznomāt uz kādām pāris dienām. Kas dos?
sviests:
Tava auto krāsa runā
Zanda Radziņa, Jānis Āboltiņš, «Rīgas Balss»
Pasaki, kādā krāsā ir tavs auto, un es pateikšu, kas esi tu. Vācu psihologs profesors Marks Lisners ir ieguvis interesantus pētījumus par dažādu automašīnu īpašniekiem.
SARKANĀ - tiek uzskatīta par agresīvu krāsu, bet patiesībā tas ir visai nosacīts pieņēmums. Spilgti sarkans mašīnas tonis pircēju raksturo kā aktīvu, uzņēmīgu cilvēku, tāpēc arī šī ir klasiskā auto krāsa. Tumšo burgundieti savukārt izvēloties cilvēki, kuri grib izrādīties.
ZILĀ - ar tumšzilo parasti brauc mierīgi, priekšzīmīgi, kopti ļaudis, apmierināti ģimenes cilvēki - ar zināmu elegances dvesmu. Pavisam citādi ir spilgta tirkīza toņu cienītāji: tiem piemītot vēsa šikošanas elegance. Viņu deguns parasti slejoties mākoņos.
PELĒKĀ - to cilvēku krāsa, kuri vienmēr vēlas būt auksti. Viņi grib būt cēli, cildeni, bet tas esot uzspēlēts smalkums. Tumši pelēka ir arī depresīva krāsa. Šī krāsa nepatīk bērniem un infantiliem cilvēkiem. Tai priekšroku dod zinātnieki un cilvēki ar bagātu pieredzi. Būdams kompromiss starp baltā spožumu un melnā dziļumu, pelēkais pauž apmierinātību, simbolizē prasmi saskatīt parādību būtību un nemānīt sevi ar ilūzijām.
MELNĀ - to izvēlas cilvēki ar izteiktu pretenziju uz savu īpašo nozīmīgumu. Tie ir eleganti, dažkārt nepieejami, autoritāri tipi. Viņi grib parādīt: esmu absolūti kompetents, arī uz ceļa.
BALTĀ - ar šīm mašīnām labprāt brauc jūtīgi cilvēki, kas bīstas no smagām problēmām un to sekām. Viņi bēg no realitātes šajā baltajā estētikā, lai radītu sev tīru pasauli. Tāpēc šī krāsa raksturīga daudziem stresa pārņemtiem, pārpūlētiem cilvēkiem.
ZAĻĀ - tie, kas braucot ar tumši zaļām automašīnām, esot mietpilsonīši, konservatīvi, diezgan aprobežoti cilvēki. Tie, kas izvēloties gaišākus zaļā toņus, vēlas no šā konservatīvisma izlauzties un pasniegt sevi kā simpātisku, atvērtu cilvēku.
VIOLETĀ - pie violetā vai rozā auto stūres sēž sievietes un vīrieši ar poētisku mentalitāti. Tie ir sentimentāli un romantiski, jūsmo par kiču, ir atvērti erotikai.
DZELTENĀ - dzeltenas automašīnas īpašnieks par katru cenu grib iekrist acīs un par varas makti ar kādu iepazīties. Viņam prieku nākas demonstrēt, jo pašam dabiskās līksmības trūkst.
BRŪNA - to izvēlas par sevi pārliecināti cilvēki, veseli, stipri. Viņi ir apveltīti ar īpašu braukšanas talantu. Bieži gan ir paštaisni un nepieklājīgi. Taču no tā necieš citi braucēji.
ZILGANZAĻA - to izvēlas cilvēki, kuri ir iekšēji jūtīgi, bet ārēji noslēgti un atturīgi pret apkārtējiem, it sevišķi, ja tie nav tuvu pazīstami. Viņi ir vēsi, dažkārt nedaudz koķeti, bet neapšaubāmi?- ļoti taktiski braucēji.
GAIŠZILA - aizvadītā gadsimta vidū bija viena no populārākajām auto krāsām. Tā patīk cilvēkiem, kuriem piemīt neliels egoisms, taču viņi prot savaldīties un neizrāda dusmas pret saviem partneriem uz ceļa. Un tomēr - šie cilvēki neizceļas ar īpašu iecietību un savai rīcībai vienmēr prot atrast attaisnojumu.
Autokrāsu TOP 3
1. vietā - 2006. gadā pircēji priekšroku devuši sarkaniem spēkratiem. Pastāv mīts, ka labākās sporta mašīnas visas esot tieši sarkanā krāsā. Turklāt šādas mašīnas vienlīdz izvēlas gan sievietes, gan vīrieši. Un pats svarīgākais - sarkanas mašīnas ir drošas. Tās laikus pamanīs jebkādos laika apstākļos.
2. vietā ir pelēkas krāsas auto. Pareizāk gan būtu sacīt - sudrabpelēki. Aizvadītajā gadā krasi ir pieaudzis pārdoto dārgo un ekskluzīvo mašīnu skaits pasaulē. Šīs klases auto piestāv sudrabpelēkā krāsa. Lielu procentu piemetusi arī Krievija. Tur vēl joprojām modē ir mašīna «cveta mokrovo asfaļta» (slapja asfalta krāsā). Diemžēl, raugoties no drošības viedokļa, šīs mašīnas uz ceļa skaitās pašas bīstamākās. Šādas krāsas auto ir labi pamanāmi tikai skaidros laika apstākļos.
Arī Latvijā šīs divas bijušas populārākās spēkratu krāsas 2006. gadā.
3. vietā pirmo reizi ir iekļuvuši baltie auto. Loģiska izskaidrojuma tam nav. Kā zināms, baltā mašīnām ir pati nepiemērotākā, jo uz tās labi redzams katrs mazākais bojājums. Taču aizvadītā gada Parīzes autošovā gan eksperti, gan skatītāji par skaistākajām atzinuši tieši šīs krāsas mašīnas.
P.S. Vēl var piebilst, ka no modes ir izgājuši auto «hameleoni», kas bija topā gadsimta sākumā.
Labs topiks, var labi pārsmieties, man gan pašam nav tādu spilgtu ainiņu uz šo brīdi atmiņā!
Moči laikam ir tā lieta, kur visvairāk visādu "gudrību" bijis, gan gāzes troses pievada izveide no rokas bremzes roktura, gan regulāra un nepārtraukta benzīna pludiņa raustīšana braucot, kad karburators ciet no draņķa ko gāza iekšā, gan braukšana bez bremzēm un tālākā skaidrošanās ar miličiem par nestāšanos, gan braukšana uz disco 3atā uz moča ar 4 robu, kad pēc kritiena nolūzis piemetinātais (!) ātrumkloķis, gan Jupitera paraušana zenītā, kad uz vienīgā asfalta pleķa jāzīmējas lauku meitenēm, gan braukšana pa meža celiņu, orientējoties tikai pēc naksnīgo koku galotnēm, jo uguņi bija pazuduši un bija slinkums meklēt, neejoša moča vilkšana trosē aiz otra moča, gan bēgot no miličiem iebraukšana kautkādā cūku fermā, kur karsts mocis un pats ieracies siena gubā (menti mūs neatrada), dzeršana no moča "pavarotņika", jo inteliģenti pilsētas puikas no kakliņa šnabi nelok, nerunājot par braukšanu ar moci uz/no lauku disco, jo patiešām nevari vairs paiet
Senos laikos arī kāpurķēdnieku laukos sagribējām pielaist. Starteri izdevās piešķilt, bet lielais motors nu nekādi negribēja atdzīvoties. Kad visi pa kārtai!? bijām izmēģinājuši ārprātā rēcošo puskaču noslāpēt ar roku noceļot svečvadu, tas deva neaizmirstamas strāvas izjūtas pa visu ķermeni, tad tikai ienāca prātā izmantot arī koka kātu vada nocelšanai Vēl citā reizē izdomājām piešķilt ceļa strādnieku atstāto Kamazu - izdevās! Bet... noslāpēt nē, jo nezkāpēc tas dīzeļverķis neslāpa arī pēc tam, kad no mūsu neģēlīgi izjauktās atslēgas tika atvienoti visi vadi! Ilgi meklējām akumulatorus, kas, protams, bija zem atslēgas, kuras mums nebija, kabīni pacelt nekādi neizdevās, pat neatceros kā mums toreiz izdevās to zvēru dabūt pie miera, iespējams, ka atradām "masas" pogu kabīnē, bet bailes pēc tam bija lielas, ka nepiesien auto aizdzīšanas mēģinājumu, kas gan mums patiešām nemaz nebija prātā.
Bija man pirmais auto Renault11, kam vislaik plīsa pusasis (Ls 70 gabalā, kā tagad atceros) un servisā teica, ka tam granātas nav jaucamas, bet mēs tomēr izlēmām pierādīt pretējo kādā svētdienas rītā, jo draugs teica, ka viņa opelim tas esot nieka darbiņš. Kad pulkstenis bija viens naktī, un es biju pilnīgi izmisis un zaudējis jebkādu cerību atkļūt uz Rīgu un tikt uz skolu laikā, tad laikam dieviņam apnika un mums izdevās izjaukto pusass granātu čerez ņemogu uzmaukt atpakaļ!!! Vēl ieekonomēju un spārnu tam auto nokrāsoju un ... nolakoju pašrocīgi... ar otiņu! Pie tam pēkšņi uzlija lietus un piles smuki palika uz tā spārna, skaists auto bija
Jāsaka, ka joprojām mēdzu uzrauties uz vēlmes kautko darīt auto pašrocīgi, kas bieži vēlāk iznāk vēl dārgāk kā servisā, bet to reižu gandarījuma sajūtas, kad izdodas pašam kautko izjaukt un salikt tomēr liek šo nebeidzamo muļķību atkal un atkal atkārtot!
mixeris2 rakstīja: to yukki: tu gribi kaadus jau gatavus korpusos, vai taadus kurus montee sienaa? Un tu gribi mitrumizturiigos?
Man vajag tikai skaļruņus, kurus ieskrūvēt griestos. Mitrumizturīgums nebūtu slikti. Iepriekšējie bija Pioneer no SAAB 9000 CS
Nu jā, jautājums kādi skaļruņi jāpērk vannasistabai, ierobežojums 10cm, 6/8 omi un vairāk, kvalitatīvi. Internetveikalos nekur nav norādītas pretestibas, lodēt es vairāk neko negribu.
Jaunais tehniķis izrādās bija nosvilinājis vannasistabas skaļruņus, acīmredzot kādu dienu kaimiņam ir bijis jautrs gājiens vannā
Bet tagad otrs jautājums, ar ko nodarbojas tas kantoris, kas man jau 2.nedēļu labo pastiprinātāju Šodien zvanīju, teica, ka jau redzot galu remontam Sukas ne!
Nu tā, visu saslēdzu kā pats biju sadomājies, viss strādā, bet vajadzēja tak ar jums te skaļi padomāt, jo pašam bija iestājies neziņas strupceļš. Tagad tikai jānopērk jaunas tumbeles un varēšu atkal iet vannā Pie sienas ir 2 lieki surroundi, bet tas tikai pagarina... statīvu
Kad pirku, man arī ieteica pirkt tikai stereo, bet tad es tagad nevarētu saveidot skaņu divās istabās, tāpēc vien bija vērts pirkt 7+1
Par to SAAB 9-5 galvu + laptopa skaņu mazliet var palasīt arī šeit: www.mitt-eget.com/... , bet vienkāršākais ir nopirkt FMtransmitter, ko pieslēdz pie laptopa un tad tas raida kādā FM vilnī (atbilstoša kvalitāte) Tavas filmas mūziku vai mp3. Man gan šķiet, ka tas viss kopā būs padraņķīgi, bet zinu vienu useri, kas tādējādi klausās visu, kas i-podā savilkts.
Nu jā, es savējo netirgoju. Ja nu kas, tad vēl nē.
A nesen hohma bija - benzītankā pienāca klāt onka, izrādījās kaimiņš, kuru es līdz tam nepazinu un prasīja kāpēc man jau 3 saabs esot, šim audi a6 apnicis esot, skatoties uz mani un "primer zarazitljeljnij" esot, ka šitā vislaik viena dažādu gadu marka
Kas ar Tevi? esi nopietns?
ļoti nopietns. hmmm
Kurš no jums daudzajiem to tirgo, moš man arī uzmesties par reselleri?
"Pārdodu Grāfa 96!"
Graafs rakstīja: vai manā galerijā...SAAB96 neaiztikt...
Ko? www.iauto.lv/...
Johaidij, mani uzlūdza padejot Ar Zvaigzni. Tagad nezinu, vai ļaut sievai uzlūgt Reiniku, vai pašam valsi griezt ar viņu? Balsošanas telefonu publicēšu vēlāk, kad vienosimies.
Mix, man sīcis to otru pastūzi nosvilināja, tāpēc tādas problēmas tagad 2 surroundus tā vienkārši pārstiept uz vannu nevar, jo 7+1 slēguma gadījumā tās izdod tikai ļoti šauru skaņu diapazonu, nu tur elsas, būkšķus un tā, tāpēc caur setup jāsadala tas viss uz 2 zonām un tad būs OK, - varē;sot klausīties vai nu istabā un vannā, vai tikai vannā, vai tikai istabā. Katrā ziņā labi, ka toreiz pirku 7+1, jo ja būtu tagad jāatdala 2 tumbas no 5+1, tad istabā paliktu tikai 3+1 Galvenais turpmāk būs kautkā nelaist sīko pie aparatūtas, jo ja tas tagad sagriezīs 100W uz vannu, tad mazākais nosvilinās vannas tumbiņas, bet mani uztrauc, ka kaimiņš varētu aiz izbīļa apslīkt savā vannā
Arnijs rakstīja:
Yukki rakstīja:
Runā latviski, es slikti dzirdu, kas ir foltrētas izejas? Pašlaik esmu aizņēmis visas tās SPEAKER izejas - laikam samuldējos, uz katru iet tikai divi vadiņi plusiņš un mīnusiņš. No manuāļa saprotu, ka SurroundBack ir tā B tumbu izejas vieta, bet tad man tās esošās surroundback tumbas jāatvieno vai tikai jāpieslēdz vēl pa vienam vadam uz katru ligzdu? Un kā tad pastiprinātājs zinās, ka vienu brīdi gribu darbināt tikai A, citreiz B un citrei A+B tumbas?
Sorry - bij domaatas "filtreetas" Tad jau iznaak, ka esi pierubiijis 7us spiikerus, ja jau visas izejas aizjemtas. Par to A, B un A+B - vinjaam buutu jaabuut darbinaamaam no priekshpuses. Tikai nekaadaa gaiijumaa nemeegjini likt veel papildus vadus no taas pashas izejas, kur jau divi vadi ir. Taa Tu samazinaasi summaaro pretestiibu un pastuzja gala pakaape var pateikt "chau". Bet...... ja jau raxti, ka no taas kastes Tev naak 4i vadi uz spiikeriem, tad 5aam izejaam ir jaabuut briivaam
Nē, man ir izmantotas pilnīgi visas skaļruņu izejas, no katras nāk pa vienam + un vienam - vadam uz 7 tumbām, t.i. kopā 14. Jau paspēju pazvanīt uz Pioneer, un tur man sākumā pateica, ka šim nekādi nevarot pieslēgt otru skaļruņu komplektu, ka jāpērk jaunāks modelis t.i. 916, jo šo viņi vairs neizplata (pirku gadu atpakaļ!), bet tad es apdomājos un viņi apstiprināja manas pārdomas, ka var saslēgt A:5+1 & Btereo, tikai jāpačakarē setup, lai aktivizētu B tumbu izvēlni. A:7+1 & Btereo gan nevarot iegūt, līdz ar to man esošie 2 surroundi jāatslēdz, ja gribu savu mīļāko TV seriāla dialogu klausīties arī vannasistabā
Arnijs rakstīja:
Yukki rakstīja: Nav iekš SAAB, bet jautājums par mūziku. Piedodiet, ja glups, bet agrāk bija vienkāršāk 1.para gromkogovoritjeljej i2.para gromkogovoritjeljej. Pat pēc user manuāļa izstudēšanas netieku gudrs, kā pieslēgt 2 skaļruņu komplektu (citā istabā) pie šī verķa: content1-foto.inbox.lv/... . Pašlaik ir tā, ka visi 7+1 skaļruņi ir pieslēgti pa 4 vadiem (t.i.2x+ 2x-) un līdz ar to it kā visas skaļruņu izejas ir aizņemtas. Tomēr tur ir rakstīts A un B tumbu sekcija, un iespēja pieslēgt B tumbas ir , tikai nesaprotu, man tās jāslēdz pie tām pašām izejām un viens no esošajiem + un - surround vadiem jāatslēdz, jāatstāj vai kā?
Eeeeeee.... a nafik tik sarezgiiti???? Tev ir iespeeja piesleegt 7us skaljrunjus uz jau attieciigi nofoltreetaam izejaam! Saprotu, ka esi aiznjeemis tikai 4as ligzdas (2as izejas)! Tad kur ir probleema izmantot atlikushaas 5as izejas? attieciigaas ligzdas aciimredzot ir darbinaamas no priekshas panelja vai arii no pults.
Runā latviski, es slikti dzirdu, kas ir foltrētas izejas? Pašlaik esmu aizņēmis visas tās SPEAKER izejas - laikam samuldējos, uz katru iet tikai divi vadiņi plusiņš un mīnusiņš. No manuāļa saprotu, ka SurroundBack ir tā B tumbu izejas vieta, bet tad man tās esošās surroundback tumbas jāatvieno vai tikai jāpieslēdz vēl pa vienam vadam uz katru ligzdu? Un kā tad pastiprinātājs zinās, ka vienu brīdi gribu darbināt tikai A, citreiz B un citrei A+B tumbas?
Nav iekš SAAB, bet jautājums par mūziku. Piedodiet, ja glups, bet agrāk bija vienkāršāk 1.para gromkogovoritjeljej i2.para gromkogovoritjeljej. Pat pēc user manuāļa izstudēšanas netieku gudrs, kā pieslēgt 2 skaļruņu komplektu (citā istabā) pie šī verķa: content1-foto.inbox.lv/... . Pašlaik ir tā, ka visi 7+1 skaļruņi ir pieslēgti pa 4 vadiem (t.i.2x+ 2x-) un līdz ar to it kā visas skaļruņu izejas ir aizņemtas. Tomēr tur ir rakstīts A un B tumbu sekcija, un iespēja pieslēgt B tumbas ir , tikai nesaprotu, man tās jāslēdz pie tām pašām izejām un viens no esošajiem + un - surround vadiem jāatslēdz, jāatstāj vai kā?
H, zēniem tātad tusiņš pie Diggena? Tev jau sen tāds auto neder, jāņem ar Es-tēta aprīkojumu .
Ko saka diggens, es joprojām nesaprotu, bet man šķiet, ka ar viņu atkal runā kaijas. Ne tās, kas ventspils.
es aizbraukšu prom, attā, RĪT KLIŅĢERIS!
Prieks, ka Dig pīpē joprojām to pašu, ko agrāk . Nezinu, kas tas ir, bet šķiet exluzīva manta, jo citiem TĀ nesanāk.
Bet vakar šķiet uz ielas redzēju Tavu sievu. Iekš 9-3SS.
Pasveicu Ēvaldu vārda dienā. Tā paskatoties uz to puisi, man šķiet, ka Kredokam 2.vārds bija ēvalds
Gribu sviestu pakult, nezinu gan par ko.
Graafs rakstīja: redzēju, smuks jau viņš tev ir...
smaids vai? Kur redzēji un kāpēc es Tavu tur neredzēju?
edzulis rakstīja: Cerams atbildīgie izlasīs un padomās...
auto.delfi.lv/...
Raksts vietām uzrakstīts dīvaini, bet galvenās lietas ir korekti pateiktas. Šo kā vēstuli tiešām derētu nosūtīt likumdevējiem. Pilnai laimei man gan gribētos arī, lai klāt ir ieteikumi valdībai ko darīt, jo kritizēt mēs visi esam lieli speciālisti, bet konkrētus ieteikumus parasti nevaram ieteikt. No savas puses atbalstītu likumprojektu, ja gada nodoklis auto rēķinātos no pilnas masas un TA konstatēto izmešu daudzuma. Tas gan nenozīmē, ka man patiktu, ja valdība pie esošā ceļa nodokļa par masu piespertu klāt vēl papildus pozīciju par izmešiem, tas būtu LV stilā un tikai palielinātu inflāciju.
TDI rakstīja: videi draudziigais ,155kw jaudiigais ,hibriids RX400h ar Co izmeshiem 192g/km , par ls4000 , ir lielaaks maita par 2litriigu askoonu waj sieru , taapeec vish veel uz 2kls ir jaauzmet , kaa reiz Luxtinjam jaunas Dakaaras chiipas sanaak .
Ee, šodien aiz tāda braucu sastrēgumā. Neesmu iedziļinājies, kā tas darbojas, bet vai nebija uz elektrību sastrēgumos? es gan redzēju, ka izpūtējs kūpēja Un vēl kautkur lasīju, ka tas tomēr kopā apēd daudz vairāk degvielas, jo tomēr sassodīti smags, savādāk labs salīdzinājums ar asconu
Arī jautājums līdzīgs, -cik ātri pie apgriešanās drīkst slēgt no atpakaļgaitas uz Drive un otrādi? kautkur lasīju, ka nevar kā manuālo kārbu uzreiz mest no R uz D, tas jādarot "lēnām"... ko nozīmē lēnām un vai šis ierobežojums ir spēkā arī moderniem automātiem?