Savukārt, vēlāk pēc saldējuma devos uz 5km attālo veikalu, jo tuvējā bodē nav Rūjienas saldējuma, ir tikai visādi tio ibio varianti ar augu taukiem, tādejādi uz saldējuma iegādi aizdāja papildus 37 santīmi dēļ iztērētā puslitra dīzeļa, kas šos 2gab šokolādes Lukss par 32 sant/gab sadārdzināja par 58% jeb es par tiem iztērēju 0,5 Ls par katru, gribētu santīmu mīlēt - brauktu ar velosipēdu!
Šodien 50 km attālās jūras apmeklējumu veicu ar ātrumu, kas nepārsniedza ~70 km/h, kā rezultātā degvielas patēriņš bija vien 4,5 litri Nestes dīzeļa uz 100 km, kas izmaksāja 4,5 x 0,739 = Ls 3,33 - jauki!
WALA rakstīja: Patiešām izskatās Deksteram taisnība - velobraucējs formāli pārkāpjot CSL un/vai CSN braucot pa gājēju pāreju nvar saņemt sodu, jo APK to neparedz !!! Jebkas ko būtu reāli "piesiet" velo vadītājam "velkot" pāri pa gājēju pāreju - pēc APK sanāk ka nav paredzēta soda mēra.
anonimikis rakstīja: ar vītņgriezi var gan pēc tam tīrīt, tikai visi tie sūdi sabirs cilindrā. ja vien neizjauksi pilnībā motoru.
Sabirs minimāli, ja pirms tam vītņgriezi būsi saeļļojis ar kādu viskozu smēri, un griezīsi palēnām, palaikam izgriežot atpakaļ un to notīrot. Un tas mazums, kas tomēr cilindrā iebirs nav nāvīgs, jo tomēr tās nav bleķa skaidas.
cezars2 rakstīja: Un vai sadi braucot neapkveps vitnes briva dala un pectam bus problemas ielikt atbilstosu sveci.
Apkvēps, protams, bet tā jau nav liela nelaime - pēc tam ar attiecīgo vītņgriezi var visu smuki izgriezt laukā. Ja galīgi nevar atļauties pareizās sveces, tad var jau braukt ar šīm, pieļauju, ka nedaudz mainās degmaisījuma sadegšana, kas minimāli varētu ietekmēt jaudu, bet tie jau sīkumi, ja galvenais ir nokļūt no A uz B.
Cik es saprotu, tas domāts, ka skāde tiek nodarīta paša cieņai, ko parasti traktē kā, piem., nespēju saturēt iekšu saturu, vai vēl trakāk- nespēju noturēties kājās.
anonimikis rakstīja: vajag nokāpt un stumt. kājāmgājējam nav limits.
Kājāmgājējiem limits ir vēl briesmīgāks - atrašanās sabiedriskā vietā alkohola reibumā, promilles var būt no aparāta kļūdas līdz pat bezgalībai.
171.pants. Alkoholisko dzērienu vai citu apreibinošo vielu lietošana sabiedriskās vietās un atrašanās sabiedriskās vietās reibuma stāvoklī
Par alkoholisko dzērienu vai citu apreibinošo vielu lietošanu sabiedriskās vietās, izņemot vietas, kur alkoholisko dzērienu lietošanu atļāvusi pašvaldība, vai par atrašanos sabiedriskās vietās tādā reibuma stāvoklī, kas aizskar cilvēka cieņu, —
izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu līdz simt latiem.
Par tām pašām darbībām, ja tās izdarītas atkārtoti gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas, —
uzliek naudas sodu no divdesmit pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem vai piemēro administratīvo arestu uz laiku no trim līdz piecpadsmit diennaktīm. www.likumi.lv/...
91. Ja transportlīdzekļu braukšanas trajektorijas krustojas, bet braukšanas secība šajos noteikumos nav reglamentēta, ceļu dod transportlīdzekļa vadītājs, kuram transportlīdzeklis tuvojas no labās puses.
Vienīgi ir atklāts jautājums - tramvaja sliežu klātne ir josla vai nav. Pēc maniem uzskatiem ir josla gadījumos, kad pa to drīkst braukt. Bet ko darīt uz Zemitānu tilta, kur sliedes ir, bet tramvaja nav...
Nu te principā trajektorijām nav jākrustojas, jo pa abām joslām ir paredzēta kustība taisni (pa ceļu) - blakus/paralēli viens otram un ceļa malai. Šis, "labās rokas likums" ir tikai vēl viens arguments, kāpēc pirmā josla ir galvenā šādās, neskaidrās situācijās.
Man ir aizdomas, ka ceļa garenass ir svarīgāka par ceļa malu un tā kalpo par atskaites līniju.
Man atkal liekas, ka skaitīt sāk no "1" un brauc pie mums gar labo malu, nevis gar "garenasi".
91. Ja transportlīdzekļu braukšanas trajektorijas krustojas, bet braukšanas secība šajos noteikumos nav reglamentēta, ceļu dod transportlīdzekļa vadītājs, kuram transportlīdzeklis tuvojas no labās puses.
Vienīgi ir atklāts jautājums - tramvaja sliežu klātne ir josla vai nav. Pēc maniem uzskatiem ir josla gadījumos, kad pa to drīkst braukt. Bet ko darīt uz Zemitānu tilta, kur sliedes ir, bet tramvaja nav...
Nu te principā trajektorijām nav jākrustojas, jo pa abām joslām ir paredzēta kustība taisni (pa ceļu) - blakus/paralēli viens otram un ceļa malai. Šis, "labās rokas likums" ir tikai vēl viens arguments, kāpēc pirmā josla ir galvenā šādās, neskaidrās situācijās.
273.5. 107., 108. un 109.zīme \"Ceļa sašaurinājums\" (107.zīme - no abām pusēm; 108.zīme - no labās puses; 109.zīme - no kreisās puses);
..kas nozīmē, ka sašaurinās Ceļš, nevis josla. Turklāt, sašaurinājums ir gaidāms pēc 100 metriem, kas sanāk aptuveni krustojumā ar Barona ielu: www.1188.lv/...
Savukārt, pirms krustojuma ir 937. ceļa apzīmējums, kas norāda, ka no abām joslām pa ceļu ir paredzēta kustība taisni.
Ja tur būtu paredzēta pirmās joslas izbeigšanās, tad būtu jābūt 938. ceļa apzīmējumam:
314.17. 938.ceļa apzīmējums brīdina par tuvošanos brauktuves sašaurinājumam (vietai, kur samazinās braukšanas joslu skaits braukšanas virzienā). Var lietot patstāvīgi vai kopā ar 107., 108., 109., 715. vai 716.zīmi;
To visu apkopojot - tur pa ceļu (Brīvības ielu) kustība paredzēta 2 joslās (pirmā nekur nebeidzas, vien ceļš sašaurinās), pa otro joslu aizliegts braukt attiecīgās stundās: www.1188.lv/...
108. zīme pati par sevi nenosaka, ka kādam ir priekšroka vai jādod ceļš. CSN ir tikai šāds punkts:
81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.
Bet šajā situācijā attiecībā uz pirmās joslas braucējiem nav pielietojams te minētais \"Pārkārtojoties\" (jo termins \"pārkārtošanās\" tiek lietots attiecībā uz joslu maiņu) un attiecībā uz \"nemainot braukšanas virzienu\" - te pirms krustojuma ir 2 CHA bultas, kas nozīmē, ka abas joslas brauc taisni (pa ceļu, kas sašaurinās no labās puses), tātad - nemaina virzienu.
Piekrītu, ka situācija tur dabā nav viegli saprotama un bez krustojuma pārbūves (par asfaltētu, ar savilktām līnijām) skaidrības tur nebūs. Vai arī tad pirms krustojuma jāuzzīmē 938. CHA bulta, ka labā josla beidzas, jāuzliek atpakaļ 715. zīme un jābrauc kā agrāk.
Kā ar piekari šim autiņam. Cik zupas ēd 2.0 FSI un 1,8T.
Pirmā škoda man bija 2000.gada. Hadene tīri 4 Golf. Tagad privātais auto ir 2008.gada O2 un darba auto O3. Ritošā esot identiska ar 5 golf. Baudījis neesmu, jo nekas vēl nav plīsis ne privātajam, ne arī darba. Abi auto gan tikai 35k noskrējuši. Kolēģim auto jau noripojis 140k. garantijas laikā divas reizes nomainīja aizmugurējos gultņus. hadenei praktiski neko citu nemainīja. Tagad it kā esot jātaisa ritošās remonts. Karlo sarēķināja 320Ls. uz 140 k manuprāt tas nav daudz.
Mutrei ir 2005 gada O2 ar 2.0 FSI. iepriekš viņai darba auto bija O2 ar 1.6 MPI. 1.6 tērēja vidēji par 1 - 1.5 litri vairāk un švaki gāja. nezinu, kā O2 1.8T, bet golf 4 1.8 T ēd vairāk kā O2 ar 2.0 FSI. To pats esmu pārbaudījis. Mutere ar savējo braukā pamatā pa zemes ceļiem un reizi mēnesī pa Rīgu. Ziemā vidējais bija 7.5l/100km. Vasarā ar kondicionieri ap 8l/100km. Tas FSI šķiet arī pilsētā nav ēdelīgs.
Feisliftētu 2. octāviju saukt par o3? Tāds pusaudža slapjo sapņu līmenis.
Gabals nokrita šo te ieraugot? Lai jau tev tiek, pieņem labojumu - O3 vietā O2 FL. Pirms tas face lift nāca ārā, tad daudz diskusiju bija par to, vai tā ir o3 vai facelift. Par to līmeni varētu vēl pastrīdēties. Varbūt auto lietās esi baigais specs, bet tici man, noteikti ir n-tās jomas, kur tu attiecībā pret mani esi \"pusaudža slapjo sapņu līmenī\", tāpēc nav vērts forumā aplikt cilvēkus, kurus tu nepazīsti.
Neņem pierē, jugis šeit izdzīvo ineta tukšdir$ēja lomu (tā jams pats izteicās).
No šīs vietas sīkāk, lūdzu. Kurā vietā es tā esmu rakstījis?
Kā ar piekari šim autiņam. Cik zupas ēd 2.0 FSI un 1,8T.
Pirmā škoda man bija 2000.gada. Hadene tīri 4 Golf. Tagad privātais auto ir 2008.gada O2 un darba auto O3. Ritošā esot identiska ar 5 golf. Baudījis neesmu, jo nekas vēl nav plīsis ne privātajam, ne arī darba. Abi auto gan tikai 35k noskrējuši. Kolēģim auto jau noripojis 140k. garantijas laikā divas reizes nomainīja aizmugurējos gultņus. hadenei praktiski neko citu nemainīja. Tagad it kā esot jātaisa ritošās remonts. Karlo sarēķināja 320Ls. uz 140 k manuprāt tas nav daudz.
Mutrei ir 2005 gada O2 ar 2.0 FSI. iepriekš viņai darba auto bija O2 ar 1.6 MPI. 1.6 tērēja vidēji par 1 - 1.5 litri vairāk un švaki gāja. nezinu, kā O2 1.8T, bet golf 4 1.8 T ēd vairāk kā O2 ar 2.0 FSI. To pats esmu pārbaudījis. Mutere ar savējo braukā pamatā pa zemes ceļiem un reizi mēnesī pa Rīgu. Ziemā vidējais bija 7.5l/100km. Vasarā ar kondicionieri ap 8l/100km. Tas FSI šķiet arī pilsētā nav ēdelīgs.
Feisliftētu 2. octāviju saukt par o3? Tāds pusaudža slapjo sapņu līmenis.
Gabals nokrita šo te ieraugot? Lai jau tev tiek, pieņem labojumu - O3 vietā O2 FL. Pirms tas face lift nāca ārā, tad daudz diskusiju bija par to, vai tā ir o3 vai facelift. Par to līmeni varētu vēl pastrīdēties. Varbūt auto lietās esi baigais specs, bet tici man, noteikti ir n-tās jomas, kur tu attiecībā pret mani esi "pusaudža slapjo sapņu līmenī", tāpēc nav vērts forumā aplikt cilvēkus, kurus tu nepazīsti.
Neņem pierē, jugis šeit izdzīvo ineta tukšdir$ēja lomu (tā jams pats izteicās).
Nez, Juglā pie ezera vēl joprojām stāv zīme "Bīstami, plāns ledus!" (vai kaut kā tā) ???