Jā un nē. Es esmu vairākkārt ar pirksta pakratīšanu palaists par ātruma pārsniegšanu, kas tomēr ir apzinātāks pārkāpums par šo. Domāju, ka te arī to pašu varēja. Neviens nestāvēja ar svecīti klāt un neredzēja, kāda bija komunikācija. Ja pacients lecīgs, nav brīnums, ka ierubīja pēc pilnas programmas.
Kas "sāksies"? Tie sertifikāti jau nekur pazuduši nebija, tos tikai pārsvarā nekur neprasa. Un nav arī rakstā minēts, ka pie esošās situācijas dikti sāks prasīt.
Riepas pamatā tiek mainītas servisos, bet iekāpšana vai izkāpšana no mašīnas tomēr ir jāveic pašam. Un iekāpšanas/izkāpšanas moments cilvēkam ar muguras un/vai kāju problēmām ir ļoti būtisks.
Pēdējā bija 2 gadiem tieši ziemjos... bet diez vai tāds pats. Tak te bija teksti par to, ka sajāta imunitāte un kas tur vēl... Nē, nu, ja tā skatās, šajā sezonā es saķeru visādus sūdus vairāk kā iepriekš. Tam noteikti nav sakara ar to, ka sāku tikties ar sievieti, kurai mazais cilvēciņš no bendiķa nes visādus draņķus mājās. Noteikti vakcīna vainīga.
Vari jau arī apgalvot, ka Mežaks neko nejēdz no dzinējiem. Bet pēc tavas loģikas varbūt nevajag arī pēc tiem 30 tk mainīt? Ražotājs taču ir ieinteresēts, lai tu uz servisu brauktu biežāk...
Spriedelēšana par to, kādi auto ir vajadzīgi vecam cilvēkam, ir ņirgāšanās par tiem, kuri auto nevar atļauties. Kretīni, ņirgājaties par tŗūcīgiem senioriem!
Un nē, ražotāji nav muļķi, bet ražotāji vairs neražo mašīnas, lai tās kalpotu 20+ gadus. Ne tikai auto ražotāji.. 20+ gadu preces neražo ne sakaru līdzekļu, ne datortehnikas, ne sadzīves tehnikas utt. ražotāji. Turklāt, ražotāji ir ieinteresēti savā ziņā palielināt apkopju intervālus, jo tas samazina apkopju izmaksas, un tādā veidā tiem ir iespēja vinnēt tenderus, kuros šīs izmaksas ir jānorāda.
Tu nezini, ko mašīnai nodara eļļas nemainīšana? Nu, labi, lai būtu. Fakts ir tāds, ka daži ražotāji pamazām sāk pāriet uz īsākiem maiņas intervāliem. Cik zinu, Stellantis slavenajam 1.2 PureTech benzīnniekam,kam līdz šim bija 20000 km, tagad prasa 15 tk intervālu. Ja pareizi atceros, VAG pat vienu brīdi 2 litru dīzelim pieļāva 2 gadus vai 60 k intervālu. Vai šāds intervāls ir joprojām? Opelim agrāk arī bija 30 tk intervāls, tagad ir 15-20 tk, atkarībā no dzinēja.
He he, tad nu beidzot arī manu necilo personu skāra TAS. Protams, pieņemot, ka testu Kariņa Levita režīma darboņi jau pašā sākumā nebija apzināti iestatījuši tā, lai rādītu 2 strīpas. Nācās Ziemīšus pavadīt mājās vienītī. Ak jā, pretēji dažu apgalvojumiem, ka švakcinētie slimojot smagāk, nekāda īpaši "smagāk" nav - 2 dienas mazliet kaulus palauza, galva no rītiem sāp un iesna. Pat temperatūras nav. Sievietei mazliet trakāk - periodiski pazūd garša, smarža, ir temperatūra.
"Nākamai plāndēmijai" pēc tavu domubiedru apgaismotajiem paredzējumiem jau bija jābūt palaistai 2021. gadā... A šobrīd pusi pasaulei, šo rindu autoru ieskaitot, jau bija jābūt zem zemes nošvakcinētam. Bet, nu jā, tev kā tipiskam bomzim, patīk vilkt no misenēm visādus sūdus ārā.
Tikai nianse - parasti ar tādiem braukā cilvji, kuri pret to auto tā arī izturas - nav mans, tāpēc jāju, kā gribu. Arī apkopes tādiem tiek veiktas pēc grafika, nevis vajadzības. Ja garantijas saglabāšanai auto ir paredzēts 30000 km eļļas maiņas intervāls, tad tādam auto arī tas tiks ievērots. Ko tas nodara dzinējam, gan jau ka nav jāstāsta.
Teroristiskas organizācijas pārstāvi šis labs...