Kosmonauts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tieši par to domāju - nav mums to baļķinieku tik daudz, lai pāris nedēļas sajātu asfalta segumu. Paši būvnieki daoptimizējušies, bet vainīgi, redz, pāris pārkrauti baļķinieki.
Pag, tie ir tie paši ilumināti (kur ir arī Soross, Rotšīlds, Obama un kas tur vēl), kuri slepenos pagrabos lemj Latvijas vēlēšanu rezultātus un palaiž kovidu, lai piespiestu Jāzepu no Ipiķiem vilkt masku?
Bet vai tad tam būs DPF?
Tā kārba nemaksās vairāk par pašu auto?
Nevaru komentēt konkrēto gadījumu, jo neesmu konkrētā apdrošinātāja risku parakstītājs, bet tikpat labi riska faktors varētu būt antīkie vai tādas grupas auto vispār. Kā jau augstāk rakstīju, kritēriju ir daudz un cenas noteikšanā liekas kopā tie visi... Protams, nevar izslēgt arī faktoru, ka apdrošinātājs vienkārši izdomāja vairāk uzvārīties, izpētot tirgu un saprotot, ka ar visu 100% kāpumu viņi tāpat ir vieni no izdevīgākajiem.
Jjjjap, apmēram tā arī ir...
Tas, ka sadarbības serviss, vēl nav rādītājs. Tev paveicās - iedeva plus mīnus līdzīgu tāmi, tāpēc arī akceptēja. Ja tavam piemājas servisam cipars būtu augstāks un viņi iestātos pozā uz cenu, tad neakceptētu.
Nē, tas nav savādi. Ja pacientam ir izmaksas, nākošajā gadā polise kļūst dārgāka.
Nē, vnk aptuveni zinu, cik kādas opcijas apdrošinātājiem maksā. Vakar vienam 2008. pižikam, kas ir savā ziņā tava Citroena ekvivalents, Banā taisīju polisi par plus mīnus līdzīgu cenu.
Bet tā arī rodas tā vaimanoloģija par ļaunajiem apdrošinātājiem, kuri neizklājas kapeikmīļa priekšā pēc viņa vēlmēm.
Tavam auto tā opcija būtu maksājusi max 20 euro
Cerams, paņēmi ar izvēles servisu? Ja nē, tad, ja kas notiks, viņi rīkos tenderi un nosūtīs uz to kantori, kas piedāvās lētāko cenu. Pēdējo reizi man vienu klientu uz galīgu gaģušņiku nosūtīja.
Tad tev vēl vecā polise. Jaunajās ir speciāla atruna par to.
Bet iesaku tomēr pārliecināties. Atrunas nebūs pilnajos KASKO noteikumos, bet polises speciālajās atrunās, visticamāk otrajā lappusē pie beigām.
Iciks, nevajag nekādu kalkulatoru vispār, Reku, šīrs saka, lai paņem mašīnas vērtību un izvelk 2-3 procentus un būs tev cena
"...autiņš arī vecaks paliek un vairs nav tik vērtīgs..."
Šo iebildumu izmanto daudzi, tikai ir viens "bet"... gadījumu, kad jāmaksā pilna atlīdzība (zādzība vai total loss) ir relatīvi maz, bet par bojājumiem tiek saņemti apmēram 30% pieteikumi no polišu skaita, tobiš, vidēji katrs trešais apdrošinātais auto piesaka kādu atlīdzību. Un apdrošinātājam pa lielam nav starpības - remontēt gadu vai trīs gadus vecu auto. Izmaksas būs ļoti līdzīgas.
Kas attiecas uz cenas pieaugumu - ir naivi sagaidīt, ka inflācija neietekmēs apdrošināšanas nozari. Rezerves daļas paliek dārgākas, servisa pakalpojumi paliek dārgāki, būvniecības izmaksas aug, medicīna tāpat utt. Šie ir tieši izmaksas ietekmējoši faktori.
Kas attiecas uz Baltu - viņiem vispār dažreiz diezgan neprognozējami. Nupat, piemēram, rēķināju KASKO vienam pacientam, kuram bija izmaksa. Cena pieauga tikai par 10%... standartā... es sarunāju atlaidi, līdz ar to polise šogad nesadārdzināsies. Tajā pašā laikā, pirms pusgada skatījos KASKO sava brāļa mašīnai - arī izmaksu nebija, bet cenas kāpums ievērojams. Pat ar atlaidēm piedzīt nevarēja.
BTA ir viens mīnuss - vējstiklam limits ir 500 euro vai arī par papildus samaksu tad ņem, bet ar pašrisku bojājuma PR apmērā. Līdz ar to, ja tev ir QQ pilnajā komplektācijā, var sanākt, ka ar to nepietiks. Ja stiklā trāpīs akmens vēl vienu reizi, varēsi pats par savu naudu mainīt vai gaidīt nākamo polisi.
Īsāk sakot, pirms drošini BTA, iesaku uzzināt, cik maksā vējstikls.
Bet vispār... paaugsta cena priekš Qashqai, ja tev ir 16. BM.
Nu nez, man vairākiem paziņām/čomiem arī tāds ir bijis, turklāt ar lielākiem nobraukumiem. Šobrīd uz sitiena nāk prātā divi tādi. Plus, viensm čomam bija septītais ap to gadu, plus divi draugi brauc ar F10. Bija, protams, ik pa laikam kāši, bet kopumā visi, kurus zinu, ar to auto brauca ilgi un bija apmierināti. Nu jā, droši vien jānoķer pareizais brīdis, kad no tā auto tikt vaļā.
Bet tas, ka viens vazājas pa servisiem, galīgi nav rādītājs. Ej nu zini, kā auto iepriekš bijis ekspluatēts un varbūt vienkārši neveiksmīgs eksemplārs.
Tiem jau vajag, lai galdnieks piebrauc ar elektromobili... nu, sliktākajā gadījumā plug-in hibrīdu.
Tikai nedirs, uz evakuatora var nonākt jebkuras valsts ražojums. Man pašam no vāciešiem ir bijuši Opel, VW, BMW, Audi.. uz evakuatora ir pabijis tikai opelis... pēc avārijas.
Nu, nu... nav tik traki. Esmu diezgan daudz pabraukājis gan ar Dusteri, gan jauno Sandero (kaut kur tepat forumā pat aprakstu uzcepu). Protams, ir visādi lētuča piesitieni un briesmīgas kvalitātes audio, bet visādi citādi abi auto ir pietiekami ērti un tajos jūties kā cilvēks.
Man viens draugs nomainīja piepičkātu Hyundai Santa-Fe 2,7 pret jaunu Duster., jo apnika bērt naudu kā tukšā caurumā. Brauc jau 4. gadu un ir apmierināts.
Ne vienmēr... Ja iepriekšējais īpašnieks auto ir lietojis kā, piemēram, iauto biedrs kasinsh79, kurš eļļu maina ik pēc 30 tūkstošiem, jo "garantijas noteikumi tā atļauj", tad no tāda auto labāk nepirkt.
A kāpēc X-Taipu? S-Taips būs iespaidīgāks... Bet kā alternatīvu, ja gribi ko iespaidīgu, vari izskatīt šitādu www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/gggdb.html#photo-9
Es reiz uztaisīju ar tīģergarnelēm un kausēto sieru... Sanāca visai garšīgi
Aldis arī paredzēja, ka šajās vēlēšanās viņam būs "kontrolpakete".