Kārtot: Augošā secībā
lablam 08.03.2019 18:04

Uzliku/nomainīju oriģinālo. Hohma tāda, ka tāpat uzsilst līdz max - 86 grādiem. Vienīgi, liekas, ka tā baigi nelākā tā temperatūra kā iepriekš. Patēriņš gan tā baigi nekrīt. Ko darīt? Mož vnk noprogramēt/atslēgt EGR?

lablam 06.03.2019 23:53

msh rakstīja: Man nav ne jausmas kas opelim varētu būt OEMs. Nezinu arī kas tev tur būs piedāvājumā, bet nu ja trāpās no behr, tas ir normāls ražotājs, un wahler arī ir pieņemams, lai arī šad un tad nākas lasīt ka viņi mēdz arī brāķus ražot = vēl viens iemesls termostatu pirms iekšā likšanas uzvārīt.

Termostata OEM numurs: 95517661

lablam 05.03.2019 17:07

Pat nav vēlēšanās iedziļināties šajā tēmā un dēļ tā idiota tērēt savu laiku... Nav jēgas šai neauglīgajai diskusijai.

lablam 05.03.2019 8:44

Mēs te runājam tgd par 2006.gada Opelīti, nevis par 2018.gada uber Mercedes modeli...

lablam 04.03.2019 8:38

Hella? Valio?

lablam 03.03.2019 15:35

Neaizvērās līdz galam ciet... Tāpat vien jau, aiz nav ko darīt, detaļas nemaina ;)

lablam 03.03.2019 10:51

Hella? Valio?

lablam 03.03.2019 8:39

msh rakstīja: Termostatam virsū ir rakstīta temperatūra. Man golfā ir walker karstais termostats; virsū rakstīts 87, tātad tā ir atvēršanās sākuma temperatūra - dzeses sistēma turas ap 95. Neņemos kategoriski apgalvot, bet pieņemsim ka aftermarketam tā temperatūra ir atvēršanās sākuma temperatūra - kā jau teicu, man te kaut kur mētajas VAG OEMs ar tādu ciparu, un tam tā ir beigu temperatūra... Pārdevējam arī var prasīt, jo termostatiem tak ir varianti.

Mājās, protams, pavāri, ja ir termometrs.

Ok. Kura ražotāja Termostatu tad var uzskatīt par oriģinālo un īsto?

lablam 01.03.2019 6:09

Nu labi, bet tad KĀ nopirkt īsto?? Veikalā taču es to nevaru vārīt! Uz ko jāskatās - cipari, burti, kodi utt.??

lablam 28.02.2019 21:49

Signum, 1.9, 110kw

lablam 20.03.2018 20:48

Aaa, nu tipa jauda zūdot... Mož kāds devējs vnk nosprādzis?

lablam 25.02.2018 7:29

650 rakstīja: Nu ta neko, ņem google matj---> iskatj---->

--->не работает круиз контроль опель астра

o, našol: astraclub.ru/threads/60091

Njaa, kriefu forumos veci runaa, ka tas kruiizs vispaar nav aktivizeets un jebkuraa gadiijumaa jaavizinaas pie diilera, lai noceko ar svu diagnostikas iekaartu un aktivizee to...

lablam 22.02.2018 15:16

Kā lai saprot/zin kurš tieši tas ir??

lablam 18.08.2014 12:51

jaaanis rakstīja: Tieši to arī centos pateikt, ka vairs nav tie laiki. Un tagad visbiežāk pietiek ar rūpnīcas signalizāciju. Ja tavs apdrošinātājs ir izvirzijis kādas papildus prasības tad būtu tikai normāli, ka uzdodot šeit jautājumu tu informētu par šīm prasībām.

No rūpnīcas ir tikai centrālā atslēga ar mirgojošu lampiņu panelī, bez skaņas efekta, bet tieši to skaņu jau kā minimums arī apdrošinātāji man prasa un tas ir tas, kas man vajadzīgs, nekas vairāk...

lablam 18.08.2014 11:45

jaaanis rakstīja: Pajautā apdrošinātājiem kādas ir prasības signalizācijai un atbilstoši prasībām arī uzstādi nepieciešamo.

Kadreiz man bija auto kurš skaitījās riska grupā un tam apdrošinātājs papildus orģinālai signalizācijai prasīja uzstādīt vēl vienu signalizāciju un kapota bloķētāju, un slepeno pogu vai imobilaizeru . Gala rezultātā tam autiņam bija rūpnīcas imobilaizers, kautkāda "Cobra" siganlizācija, kapota bloķētājs, Skybrake bezkontakta imobilaizers un slepena poga kura bija jānospiež pirms iedarināšanas Lai iedarbinātu autiņu kā lidmašinas pilotam bija jāizpilda vesels saraksts ar darbībām Ar visu to apdrošināšanas prēmija bija 7% gadā no apdrošināšasnas summas

Tagad manam apdrošinātājam pietiek ar rūpnīcas signalziāciju un maksāju 3% no summas

nUU - NAV VAIRS TIE LAIKI, KAD APDROŠINĀTĀJI UZSTĀDA TIK DRASTISKAS PRASĪBAS ŠAJOS KONKURENCES APSTĀKĻOS - TIE LAIKI JAU AIZ MUGURAS, PROTAMS, JA VIENA NAV KĀDA uber klases mašīna. Manā gadījumā ir parasts Toyota Avensis 2004. gada.

Atvainojos par burtiem.

lablam 18.08.2014 10:15

Uij, cik mēs te visi gudri - nav pat ko īsti irst pasūtīt...

Labi, variet nomierināties - pats atradu vainu. Nomainīju priekšā stabilizatoratsaites un viss bumbās...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti