Viss bija tiri neko, uzlikam jaunu ienakoso slangu uz dzeses motoro + jaunu znaugu jo vecais bija tads pamiksts.
Par ellu (karterim divas skruves ir viena motorellai otra karbas ellai. Izlija 9 litri apm 83% . Iegadajos Mobil1 sintetisko ellu (ilgak kalpo un mazak karsts) 1l 7Eur .
Pildit tiesam pildijam caur ellas spiediena meramo trubu. 2 Variants slegties klat zem radiatora, bet tur vajag spiedienu. Protams visu to var darit 3 reizes lai nomainitu ellu , bet par cik VOLVO rokas gramata ir teikts ka karba ellu mainit nevajag vispar nekad,tad par cik ella bija tecejusi ara atlavamies viena piegajiena mainit tik cik var
Brauksu, gan vel uz kadu servisu, jo musu miesta te ir tikai 4 servisi (nu taadi), biju iebraucis, sie man saka nu laikam slaucina pie savienojuma laiz, bet uz 100% vel nezinot. Tad jautaju, cik maksa ella un cik gruti ir nomainit. Sie skatas un saka, nuuu zini tas ir dienas darbs +13Litiri jalei ieksa(ella - sintetiska maksa 20Eur litra = 260Eur ella, un dienas darbs nu 500Eur kopa. Es kad sadzirdeju - ta ari aizgaju. Atkal vietejais montieris (sauksim Janis) saka (Ja vajag pieliet tad to varot izdarit caur to pasu trubu kur skatas elas Limeni(spiedienu(hot-cold)) vienkarsi ievietot trekteri un ieliet un maximums esot 3,5Litri.
Paldies
Viss bija tiri neko, uzlikam jaunu ienakoso slangu uz dzeses motoro + jaunu znaugu jo vecais bija tads pamiksts.
Par ellu (karterim divas skruves ir viena motorellai otra karbas ellai. Izlija 9 litri apm 83% . Iegadajos Mobil1 sintetisko ellu (ilgak kalpo un mazak karsts) 1l 7Eur .
Pildit tiesam pildijam caur ellas spiediena meramo trubu. 2 Variants slegties klat zem radiatora, bet tur vajag spiedienu. Protams visu to var darit 3 reizes lai nomainitu ellu , bet par cik VOLVO rokas gramata ir teikts ka karba ellu mainit nevajag vispar nekad,tad par cik ella bija tecejusi ara atlavamies viena piegajiena mainit tik cik var