smaidiigais rakstīja: Stundiņu pavizinājos pa Rīgu ar Spring demoauto.
Patika: 1) mazizmērs un ņiprums satiksmē, par spīti it kā nīkulīgajam skaitam motora kilovatu. 2)reāli ir vieta diviem bērniem + pat kaut cik bagāžai
Nepatika: 1) 4000 km nobraucis auto grab salonā vairāk kā mana 15000 km Dacija. 2) jūt auto izmēram neraksturīgi lielo svaru 3) baterija, jeb tās piedāvātie reālie 150 km man ir par mazu. (vajag 200), 4) vēja un ceļa troksnis liels šosejas ātrumos
Secinājumi - der ko šaudīties pa pilsētu. Picu piegādes un koplietošanas auto nomu vāģis.
Dažās valstīs Spring būs tikai carsharing servisos.
imzz rakstīja: Līdz šim jau vispār uzlādes tīklu organizatori nav pievērsušies "komunistu bloku" daudzdzīvokļu namu iedzīvotāju elektroauto uzlāžu iekārtošanai. Jo, acīmredzot, nav nobriedusi vajadzība. Vajadzētu masveida uzlādes blokus ar kādām 100 pieslēgumu vietām migrorajonu stūros.
Aha. Ņemot vērā mūsu vidējā iedzīvotāja attieksmi pret visu jauno pamēģini dabūt visu dzīvokļu piekrišanu, ka pie mājas piegulošajā zemesgabalā varētu pievilkt un uzstādīt uzlādes vietu.
Discoteeka rakstīja: ja tava draugu/pazinu loka neviens nevar sakasit paris k pirmajai iemaksai un atlikt 100 ar kapiekam e prieks menes amaksajuma jaunam auto, problema nav latvija, bet tevi un tavos draugos
Parādi man auto, kam bankas dos finansējumu ar LV vidējo brutto algu.
iciks rakstīja: Domāju, ka Maxima ir pietiekami liels spēlētājs, kam ir savi noteikumi un savi %. Noteikti labāki, nekā vidusmēra mazajam uzņēmumam. Mamma strādā vienā tādā un kaut kad prasīju, cik maksā un biju nepatīkami pārsteigts. Kādas tam uzņēmējam alternatīvas? Sūtīt karšu maksātājus dirst? Tie aizies citur, jo pie kartēm pieraduši.
Ir gadījies piedzīvot, kad dārgākas preces iegādes apdomas brīdī pārdevējs piedāvā atlaidi, bet tad, ja maksā skaidrā. Un nepārprast - pēc tam nevis iebāž naudu kabatā, bet izsit normālu čeku un viss kā vajag.
Darba ēdnīcā darbojās viens ārpakalpojums, kas nodrošināja edinašanu. Bet tikai kešā. Ieviest termināli tā vecene nebija pat ar mietu pierunājama. Brokastis arī laida gar kasi. Dažu gadu laikā ēdiens bija palicis teju neēdams un neadekvāti dargs.
Doties brauca ar jaunu Hyundai I20.
Ak jā... visas savas darbinieces bija uzlikusi kā mikras. Un pēc pēdējās nodokļu reformas, kas bija šogad - sāka vaimanāt, ka gals klāt.
Nāk vietā cits uzņēmums, ir gan kartes, gan viss tiek iesists kasē. Un tad ēdiens arī ir garšīgāks.
spainis rakstīja: Tev līdzīgi kā msh, šis brauc ar, viņaprāt, autobūves etalonu un ar nezin ko tā mk2 vietā ņemt. Principā nekā neesot.
Tā noteikti nav. MSH brauc ar tabureti un ir iegrūdis tajā tik daudz naudas, un laika, ka pašam kauns to atzīt. Tāpēc cenšas te aizstāvēt mkII kā tik spēj.
Es vienkārši saprotu, ka cenu kategorijā - 2000€ tiešām nekā nav.
Mums darbā teica, ka saistībā ar to, ka LT tagad tiek ierobežota tirdzniecība klātienē būs apjoma pieaugums interneta veikaliem. Latvijā arī gaidāms līdzīgs scenārijs.
Elektroauto subsīdijas priekš Latvijas turīgā slāņa ir totāli neatbalstāms pasākums.
Ir viens tehnoloģiju apskatnieks, kurš uzskata, ka ja valsts palīdzēs nopirkt 2000 elektro/hibrīdu (topošās programmas budžets 10 mil€) tad tas maģiski mainīs vidējā LV iedzīvotāja auto pirkšanas paradumus. Tāds lūk tas paralēlais universs.
Tur jau ir tā sāls, ka gribas ietaupīt uz nodokļiem. Un ja vēl par to piemaksās. Kāpēc ne? Ja bagātajiem taisās sponsorēt viņu Teslas, tad kāpēc man būtu jāstāv malā un uz to jānoskatās?
Nāks tuvāk, tad jau manīs. Bet tās subsīdijas būtība jau ir, lai tauta savus vecos auto nomaina pret jauniem(jaunākiem) ekonomiskākiem auto. Ja LV ierēdņi izdarīs "kā parasti" un atbalstīs tikai elektro... tad točna nah tādu atbalstu...
Nesen izbraucu ar Golf 8.
Draugi,kā jūs sadalat uzmanību starp infotainment un ceļu? Man bija ļoti grūti. Klimatu regulēja blakussēdētājs.