Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
martinslusis 20.06.2017 11:00

Manā gadījumā ir 472 litri, kas ir galīgi ok gan bērnu ratiņiem gan citām lielām lietām. Man nevajag ikdienā 600 litrus pārvadāt, bet, ja kādreiz vajadzētu, tad nolaistu sēdekļus.

martinslusis 20.06.2017 11:17

Un, jā, 472 vs 605 litri, bet Kadjar ir par 21 centimetru īsāks. Līdz ar to atrast parkošanās vietu būs krietni vienkāršāk.

martinslusis 20.06.2017 11:29

Labojums: 472 litri ir ar falšo grīdu, kas tur ir, lai grīda būtu vienā līmenī ar virsbūvi un varētu slidināt iekšā un ārā smagas lietas.

Ja to izņem, tad ir 572 litri pat.

martinslusis 21.06.2017 20:39

Patiesībā es nedaudz neprecīzi izteicos.

Sedani ir super mašīnas. Vizuāli smukas, bieži vien ļoti labi modeļi utt. Bet es tādu negribētu kā savu vienīgo auto. Kā otro? Jā, noteikti.

martinslusis 27.06.2017 11:29

Tev nav gāze ielikta gadījumā?

martinslusis 29.06.2017 14:05

Man žēl to visu automašīnu piekares.

martinslusis 01.07.2017 23:27

Šo gan es īsti nesaprotu. Tas pats ar kreisajiem pagriezieniem vietā, kur teiksim tikai 1 mašīna vienlaicīgi gaida.

Ja viens otram pabrauc garām, tad pēc tam viens otram vairs neaizsedz skatu. Tiklīdz katrs pa mazāko rādiusu brauc un stāv viens otram pretī, tā uzreiz ir normāla aklā zona, ko rada tā otra automašīna.

martinslusis 12.07.2017 12:12

Pagaidām baigi spīdoši ar Kadjar pirkšanu neklājas.

Mūsa motors maija beigās teica, ka būs jāgaida 2, varbūt 3 mēnešus mašīnu. Tad nu 6. jūnijā pasūtīju un vakar beidzot dabūju atbildi uz jautājumu par piegādes termiņu un tad man pateica, ka mašīna beidzot ir pasūtīta un piegādāta tiks novembra sākumā tikai.

Tātad no jūnija skaitot tie ir 5 mēneši jau. Vēl, protams, interesants bija teksts par to, ka mašīna beidzot ir pasūtīta. Kad jautāju kā lai to saprot, man teica, ka uz rūpnīcu pasūtījumu nosūtīja 6. jūnijā, tad nu laikam tikai tagad tas tiek apstrādāts.

Jebkurā gadījumā diezgan stulba tā situācija ir, jo es jau rēķinājos, ka septembrī vēlākais tai mašīnai vajadzētu būt. Tad vēl būtu paspējis kaut kur aizbraukt, bet nu vairs nekas...

martinslusis 12.07.2017 13:57

Jā, bet izklausās kaut kā dīvaini tas viss. Plus vēl paši sākumā teica 2-3 mēneši, bet vairāk tos 2 mēnešus uzvēra.

Tagad, godīgi sakot, esmu dusmīgs.

martinslusis 12.07.2017 17:27

Sveiciens bēdu brālim! Viņi pirmo gadu mašīnas pasūta, ka neņem atvaļinājumus vērā?

Izklausās pēc normāla bullshit attaisnojuma. Tad jau dod ziņu, kā gāja.

Man gan vēl līgums nav parakstīts, tāpēc šobrīd domāju, ko iesākt.

martinslusis 12.07.2017 17:48

Man arī tāda pati sajūta ir. Jo vakar man atrakstīja

"Labdien, Mārtiņ. Beidzot ir pasūtīts jūsu auto."

Tad es sāku prasīt kā tas ir "beidzot ir pasūtīts jūsu auto", ja reiz jūnija sākumā tas it kā tika pasūtīts.

Saņēmu šādu atbildi:

"Pasūtījums uz rupnīcu tika aizsūtīts 6.jūnijā. Viņi plāno ražošanu, un iedala kvotas. Es tiešām to nevaru iespaidot, un augusts līdz pusseptembris rūpnīcā ir atvaļinājumu laiki."

Bet kāpēc tad sākumā tika rakstīts, ka beidzot ir pasūtīts?

martinslusis 13.07.2017 10:26

Tas jau jā, bet kuram tad vislabāk viņus būtu jāzina, ja ne dīlerim?

martinslusis 29.07.2017 18:42

Kopumā paliek laikam labāk, bet joprojām ir problēmas ar:

1) Apļveida krustojumiem - ļoti daudzi turpina braukt pa ārējo joslu pat tad, ja ir jābrauc visu apli vai tuvu tam.

2) Rāvējslēdzēja principu - arī šo daudzi turpina vai nu nesaprast vai ignorēt

3) Braukšanu kreisajā joslā - daudzi nesaprot, kam tā kreisā josla ir paredzēta. Vistrakāk ir, ja brauc lēnām, precīzi tādā pašā ātrumā kā labā josla.

4) Neapdomīgas apdzīšanas - šis arī noteikti joprojām ir aktuāli. Arī braucot uz Varšavu jūnijā redzējām vairākas stulbas apdzīšanas jau tālu no Latvijas un visos gadījumos mašīnām bija LV numuri.

martinslusis 30.07.2017 23:59

Teikšu kā ir - tu kļūdies.

1) Es pats braucu ātri, regulāri ar +20 un +30 braucu. Ne vienmēr, bet bieži. Tāpēc arī mani uztrauc kreisās joslas problēma.

2) Rāvējslēdzējs ir normāla, pašsaprotama lieta visās civilizētās valstīs. Pats vienmēr laicīgi mēģinu iekārtoties atbilstošajā joslā. Bet citus tāpat palaižu. Bija pētījums, ka ātrāk ir, ja tomēr līdz pēdējam brauc daļa pa otru joslu un tad savā starpā sadala atlikušo joslu.

Bet tas pats ir attiecināms arī uz ieskriešanās joslām - cilvēki spītīgi brauc pa joslu uz kuras ir jāizbrauc pat tad, ja otra josla ir brīva. Tā ir elementāra pieklājība...

martinslusis 01.08.2017 12:24

Es principā arī biju domājis tieši variantus ar bloķētu ceļu utt. Nevis tevis aprakstīto situāciju - tur jau nu katrs atbild par sevi.

Pašam gan 1x sanāca tieši tā izdarīt, nezinot to konkrēto ielu (tur laikam vispār tikai kreisais bija un bez papildus zīmes labā attālumā no krustojuma). Tad nu nokaunējies centos tikt labajā rindā, kur mani par laimi arī ielaida.

martinslusis 10.08.2017 10:30

Es joprojām uz viņiem dusmojos. Mana 2-3 mēnešu laikā solītā mašīna, kuru pasūtīju jūnija pirmajos datumos, pēc solītā būšot novembra sākumā.

Bet vēl interesantāk ir tas, ka man telefonzvanā, mēģinot atvainoties, izmuldējās, ka būs 47. nedēļā, kas ir jau pašas novembra beigas. Vienkārši no comments.

Man uzpeldēja viens potenciālais variants par 2014. gada Audi Q3 no māsas vīra ģimenes draugiem. Ja to izdosies dabūt, tad ņemšu, jo cena ir ļoti patīkama, tāpēc, ka savējie.

Lai nu kā, šobrīd vēl dikti domāju, ko darīt, jo biju rēķinājies ar to, ka mašīna būs krietni agrāk.

martinslusis 10.08.2017 10:35

Nu septītā golfa universālī, kas no āras neizskatās baigi liels, man ar saviem 188 cm un 115 kg bija ļoti ērti. Arī aiz sevis iesēžoties bija ļoti ērti.

To gan noteikti nevar teikt par iepriekšējās paaudzes Tiguan. Vismaz 2013. vai 2014. gada, kurā Mollerā iesēdos - ne man priekšā bija ērti (nevarēju pietiekami atbīdīties), ne aizmugurē.

martinslusis 10.08.2017 11:20

Speciāli kavēt nekavē. Cita lieta, ka droši vien zināja, ka tik ātri nebūs. Bet palūgt piedošanu, nevis atļauju ir vienkāršāk.

Ja man uzreiz pateiktu, ka gandrīz 6 mēneši, es pat neapdomātu tādu variantu. 3 mēneši jau bija uz robežas. Bet beigās tikpat labi varbūt tomēr gaidīšu, jo ko nu vairs...

Jo nu visādi stāsti šajā sakarā par pārdevējiem ir dzirdēti. Es šaubos, ka daudzi tiešām atsakās pēc tam, ja nepiegādā solītajā termiņā un es esmu par 90% pārliecināts, ka viņi ar šo arī rēķinās...

martinslusis 10.08.2017 12:23

Man arī līdzīgi. Kā jau te iepriekš arī runāja, tiešām crazy attieksme no dīleriem. Tāda sajūta, ka viņiem pašiem to nevajag, tikai pircējam.

Arī es saskāros ar to, ka par testa braucienu pašam jāuzbāžas. Atlaide jau arī patīkama tajā pavasara akcijā, bet nu man šobrīd tieši ir priekšā pārvākšanās uz jaunu dzīvokli un būtu ļoti noderējusi jauna mašīna.

Turklāt katru weekendu sievai vajag uz Siguldu, bet man bieži vajag kaut kur citur būt ar kaudzi video tehnikas un noderētu otra mašīna.

Un vēl man ir tā, ka janvārī paredzēts ģimenes pieaugums, tāpēc būtu bijis forši vēl līdz septembra beigām aizbraukt kādā īsā ceļojumā uz Dienvideiropu, kamēr to tā brīvi vēl var izdarīt.

Tā kā man ar to gaidīšanu nelāgi... Varētu tad vismaz ziemas riepas piemest kā atvainošanos.

martinslusis 23.08.2017 9:45

Jautājums - kā ir ar garantiju, ja auto pērk, piemēram, Vācijā, bet tam vēl ir palikuši 4 gadi garantijā?

Vai tā paliek spēkā un apkopes var veikt arī Latvijā?

martinslusis 23.08.2017 10:26

Skaidrs! Tā arī aptuveni iedomājos. Vienkārši man ir totāli apnicis gaidīt uz Mūsa motors un ir doma varbūt no Vācijas paņemt gadu vecu Kadjar ar 4x4, 1,6 dīzeli un tādu pašu komplektāciju par zemāku cenu nekā man jāmaksā par 1,2 benzīnu ar 2WD un vēl vismaz 2,5 mēnešus jāgaida.

martinslusis 23.08.2017 10:26

Skaidrs! Tā arī aptuveni iedomājos. Vienkārši man ir totāli apnicis gaidīt uz Mūsa motors un ir doma varbūt no Vācijas paņemt gadu vecu Kadjar ar 4x4, 1,6 dīzeli un tādu pašu komplektāciju par zemāku cenu nekā man jāmaksā par 1,2 benzīnu ar 2WD un vēl vismaz 2,5 mēnešus jāgaida.

martinslusis 23.08.2017 14:01

Paldies visiem par info, īpaši vieplim!

Apdomāšu šo un citus variantus un tad sapratīšu vai labāk gaidīt vai paņemt kaut ko mazlietotu.

martinslusis 28.08.2017 15:53

Beigās ar Renault šķīrāmies kā draugi, jo visi apstākļi sakrita tā, ka beigās dabūju auto, ko patiesībā primāri gribēju, bet kurš bija ārpus mana budžeta - jauno VW Tiguan.

Pagājušajā nedēļā uzrakstīju Renault, ka tik ilgi diemžēl tomēr negaidīšu un nākamajā dienā atradu pusgadu lietotu Tiguan ar garantiju līdz 2020. gadam.

Iepriekšējais īpašnieks tomēr gribēja jaudīgāku dzinēju (šim ir 2.0 TDI 115 zs versija) un labāku komplektāciju (paņēma Comfortline, šim ir Trendline ar visādām piepirktām ekstrām kā 3 zonu klimatu, kameru, lielāku multimediju ekrānu utt.).

Protams, ka Comfortline būtu patīkami, bet konkrētajā auto ir piepirktas visas nepieciešamākās lietas, tā kā būs labi.

Vienīgais, ko būs jāskatās - varbūt, ka pēc garantijas beigām būs vērts nočipot tomēr to dzinēju, jo 115 zs uz 1,5 tonnu smagu auto nav daudz. Bet par to vēl neko daudz nezinu (cik droši tas ir utt.), tikai lasīju, ka LV piedāvā uz 185 ZS un 410 Nm čipot, bet man pat tik daudz nevajadzētu, pietiktu ar 150 zs.

P.S. Pēc tam jau Renault atrada alternatīvu manam Kadjaram Polijā, bet bija jau par vēlu.

martinslusis 28.08.2017 18:02

Jā, tos 185 man noteikti nevajag. Tas auto nav paredzēts sportošanai.

Vairāk jau tie 150-160 zs un lielāks griezes moments interesētu 2 lietām:

1) Lai vienkāršāk pilsētā;

2) Lai ātrāk un drošāk apdzīt

Var jau iztikt arī ar tādu jaudu, bet būtu krietni patīkamāk 150-160 zs dabūt, ja tas ir pietiekami droši (cik saprotu, tad laikam ir?)

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti