Jā, izdilst stūres stieņa vidus. Tiku izjaucis un uz galda izlicis Mazda 323 stūres stieni ar vissīkākajām tā detaļām un to smalki izpētījis. Un kā 911-ais raksta, tā arī ir. regulējams tur vairs nav nekas. Gadījās netīšām redzēt, kā kādā Latvijas darbnīcā frēzē jaunu stūres stieni. Cik atceros, džipam, kādam... Tā ka... Jāmeklē meistari, jeb serviss, kurš var to darbiņu paveikt, jeb jāgādā cits stūres stienis no avarējuša auto, jeb jāpērk jauns stūres stienis, jeb pats auto. Šur tur ārzemju forumos ir, kā īpašnieki brīnās, cik neilgu laiku tie stieņi tur, dažām markām. Zem 100 000km, un tie jau ir pagalam! Resp., braukt jau var, bet graboņa ir jau iekšā. Un kas tur ko brīnīties, ka pamēģināju to savas Mazdas 323 stūres stieni ar vīlīti, un tas metāls ir gaužām mīksts! Varbūt, ka tādu arī jau tur vajag, tikai dilst tāds gana ātri... Tāda lūk pieredze...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Iegādājos Ambarella L8000. Noriskēju pa taisno no Ķīnas. Nāca pa pastu veselu mēnesi. Rezultāts pretrunīgs, par cenu grūti ko teikt, ne lēts, un arī ne dārgs, jo 2,5 reizes lētāks, kāds varētu būt profesionāls un apdrošinātāju atzīts car video recorder. Ļoti nepatika tas, ka jutos apšmaukts ar to, ka īstenībā tur nav ne mazākās iespējas GPS signālu ierakstīšanai, pretēji reklāmā solītajam. Atbilde no tirgotāja bija, ka tā iespēja atrodas vēl izstrādes stadijā... Bet bilde gan dienā, gan naktī ļoti kvalitatīvas. Es atzīstu tajā esošo Ambarella 560 procesoru par gana labu un stabilu esam. Uz šodienu jau ir divas pēdējās Ambarella procesora versijas, A5 un A7 un abas ir arī ar GPS signāla ierakstīšanu atmiņas mikrokartē. Salikšanu veic dažādas firmas, līdz ar to, dažādi korpusi un nosaukumi, pēc gaumes un izvēles, tomēr jāpiemin, ka tas specializētais procesors, kuru ražo Ambarella, ir tiešām labs. Tātad jāmeklē caur internetu, salicējs, tirgotājs, un pēdējais A7 procesors.