- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jā, tā nu viņš tur ir 2001. gādā.
VaiVari Vivi izslēgt gaismu, kad aizbrauks kur?
😅 Eju pēc popkorna 🙈 gaidu nākošo sēriju.
WALA rakstīja: Tik nevis Opel bet japāņu "Opel" jeb Nissan ;)
Nissan PP, Opel CP.
Ko pa Tesla uztraucies, reku blakus Škoda pēkšņi vispār apstājās ar visu ekrānu! Un ja nāk vivi ko tad glābsi?
Ja vēlaties drag race ielās, dodaties uz Jelgavu. Tur balts netrafarets CP Opel jūs jau gaida. Un arī šādi www.jelgava.lv/jaunumi/pilseta-sak-patrulet-jauna-izskata-pasvaldibas-policijas-automasinas/?fbclid=IwAR3mP3nWWoLBPF0EhVhYKVE5Gj6hhW1zNvrOL3bT2BUA4DNsKzvD-RYf3pg#
Prioritāri jāskatās ar kādu automobīli vilksi. www.kaufmantrailers.com/blog-img/wp-content/uploads/2013/01/ram-hd-tow-6601.jpg
Tās nu gan ir muļķības. Vienkārši jāņem pareizos torsionus. Ne tur ass gali locīsies ne bukses dils. Nu pats esmu redzējis kā lētučiem pat rumbas ar skrūvēm izlūzt 🙈
Šad un tad varbūt nomāt? Varbūt šad un tad vajag beramas kravas pārvietot? Tad paceļama izgāžama!? Kvadru vai mazu traktoriņu iebraukt arī labāk paceļama. Riteņi kopē auto pēdas, vai izvirzīti ārpus bortiem lai līdzena platforma?!
Cik tāda munīcija maksā un kur iegūst urānu?
Bija lieliska iespēja šo SQ8 Sportback RS 370 kW e-tron niknāko modifikāciju izmēģināt ceļos, ielās un nelielos neceļos. Pirmkārt ir sajūta un apkārtējo skatieni, ka šis ir kas īpašs. Pieņemu, ka koši sarkanā krāsa arī palīdz sportiskā auto tēlam. Auto liels un arī attiecīgi svarīgs it visā. Lai pilnvērtīgi izbaudītu sniegtās tehniskās iespējas nepieciešams laiks to izpētīt. Nu līdzīgi kā Porsche ar Valteru Z. Bet te pats interesantākais šie auto ir ļoti tuvi ar visām izrietošajām īpašībām. Saprotama lieta šādu iespēju auto jānomēģina, īpaši neko tur neiestatot, Dinamic režīmā tas viegli 100m posmā sasniedza 100km/h. Labi, pilnpiedziņa noderīga, lai šādu svaru un jaudu nezaudētu saķeri ar ceļu. Bet nedaudz vēlāk radās doma šo atkārtot ar Hyundai Kona 150kW un te pārsteigums, tikai nieka atšķirība, korejietis sasniedz 90km/h. Labi, tas tā. Patēriņš jā iespaidīgi 37,6 Kw/h uz 100km, ilgtermiņa dati ko atspoguļoja auto dators. Teiksiet c^mon, bet ir jāsaprot, šis testa auto un ik katrs grib to pamēģināt. Un pat ari tas rādījums ir ok, jo baterija attiecīgi 114kW/h un nobraucamie km kā pieminētajam korejas tautas dampim.
spainis rakstīja: Viņnedēļ, kādā darba dienas rītā, es braucu pa Vidzemes šoseju Rīgas virzienā un mani apsteidza kaut kāds džipkupejveidīgais e-trons ar LED lampām pilnu aizmuguri. Un lūk, visas tās lampas midžinājās kā jaungada eglīšu virtene! Nu kā tas var būt mašīnai, kuras cena sākas no 75k?!
Ko domā 200K vērts auto brauc mūžīgi un bez remontiem? 😂
WALA rakstīja: Vai pirms mainīt sildelementu neienāca prātā doma paņemt multimetru/testeri un pārbaudīt ???
1) paņemam izmēram vecā sildelementa pretestību - ja pretestība nav bezgalīgi liela, vai ir super maza tikai daži omi (zem 10) tad sildelements beigts, ja jebkas ap 100 omiem ( nezinu kā kuram auto īsti ir bet "sounds about right") tad visticamāk sildelementam viss ok.
2) paņemam tā sildelementa vietā ieliekam normālu jaudīgu auto lampiņu - ja iedegas tad arī vadi/releji/drošekļi kārtībā, ja ne tad jāsāk diagnosticēt pamazām ...
Būs laiks palūrešu uz konkrētu auto kā tas realizēts, bet nu ar multimetru dauz ko varēsi uzzināt, ja pieiesi ar saprātu ...
P.S. un vienmēr ir vērts palūrēt vai drošinātāji visi vietās un veseli ...
Tas pārāk sarežģīts process. Vieglāk auto samainīt.
650 kad te par PL izteicos, no kurienes viņiem saknes aug, mani gandrīz te nolīdzināja 🙈
Kāpēc nav apspriešanas vērts? Tas irA tāds tehnoloģiju kalna gals, nu sasniegums kāds. Un izbaudīt, nobaudīt to vien irA vērts! Lai nu kā tur būtu esmu ļoti priecīgs par šo lielisko iespēju. Es tak nesaku un neapgalvoju, ka jāpērk visi šie te 1. lapā apskatītie un apzeltītie superauto. Tak jebkurš ar laiku piegriezīsies un apniks.
Jā paliek jautrāk 👍 Auto kā powerbank untikai 15K😇 Tie šeihi lai iet sūkat
650 rakstīja: Tāpēc, ka Lietotāji lieto palietotas lietotās mašīnas ar pliku suuda eļļu un tāpēc ,ka viņi nav (laicīgi) iepazinušies ar sava konkrētā motora īpatnībām.Ja vēl nav totāls kirdiks, nu ta vajag vel kādus pāris kkm mēģināt novilkt ar to aizlipušo suudu.Lai tas spiediens tur vēl kko "paeļļo".
Tīšām pamēģināju- nu jā, pilnīgi nekā, abssolūts informācijas vakuums.Šāds motors visā europopā un pat jukeipopā ir tikai vien dažiem īpaši izredzētajiem.Vai nu viņi kādam ies ko stāstīt... Gogel.kom --> egr ventil probleme renault 1.9 dci ---> Enter.. 🧐
www.google.lv/maps/place/Stalingrad/@48.8840961,2.3674435,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1sAF1QipO1B5-SSne0e_GVxAylL-UsxVBd4hOD9p0jkcNe!2e10!3e12!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipO1B5-SSne0e_GVxAylL-UsxVBd4hOD9p0jkcNe%3Dw114-h86-k-no!7i4032!8i3024!4m16!1m8!3m7!1s0x41053375b85b7667:0x880d179cce57da41!2sVolgograda,+Volgogradas+apgabals,+Krievija!3b1!8m2!3d48.708048!4d44.5133035!16zL20vMDdfaDE!3m6!1s0x47e66e77cf8c4f21:0x9ac8369bd0ef9b6c!8m2!3d48.8842609!4d2.3658639!10e5!16s%2Fg%2F1hc1grdn9?entry=ttu
Audi SQ 8 Sportback rs e-tron 370 kW 503 zs ir labs.
Ir neviltots prieks, ka Audi var parādīt kā jābūvē kārtīgs braucamais. Piedodiet Tesla fani, šis manā izpratnē ir pārāks. Nu labi šis Audi ir tāds neparastāks Rs SQ 8 Sportback ar 3 dzinējiem un papildus boost tinumu kas dod 370 kW jaudu.
Vēl jautājums cik eko ir dzīvot šādā termosā? Nu ok 20 gadus izvilks. Pirmajā brīdī labi energo efektīgi, ko sasildi tas tur arī paliek. Kā maisiņš ir, galvā uzmauc...
Bet ja nopietni, ja kādam ir interese par EV der noskatīties šo. Tas attiecas arī uz citādākiem EV nekā apskatītie.
foto2.inbox.lv/prmail/12-03-2024-AutoBassadone/MZ-05373.jpg