Manuprāt, katrai piedziņai ir savas priekšrocības un savi trūkumi - RWD dod vairāk baudas uz slideniem ceļiem, bet jāapgūst vadāmas sānslīdes. FWD ir ar labāku caurgājamību pa "šļuru', kupenām, "špūrēm", taču, izslīdot ļoti akurāti jādarbojas ar akseleratora pedāli - vēlams iemācīties paralēli akurāti pielietot bremzēšanu ar kreiso kāju - arī tad var saķert patīkamas izjūtas. AWD ir abu iepriekšminēto piedziņu priekšrocības un arī trūkumi. Ja māki izmantot priekšrocības - esi valdnieks pār savu auto un ceļu teju jebkuros apstākļos! Ja nemāki, tad ir "auzas", jo pat salīdzinoši vienkāršās situācijās iekulsies nepatikšanās.
Es, ja ir iespēja, izvēlos AWD, jo ar to braukt ir pilnīgs "kaifs", īaši, ja vēl auto aprīkots ar turbopūtes motoru...
Man domāt, ka jebkura šāda tipa pārbūve izmaksā neadekvāti dārgi. Bez tam arī pārreģistrācija pārbūves rezultātā. Nez vai tas Volvo 850 ir saglabājies tik lieliskā stāvoklī, lai ar to būtu vērts nodarboties. "Saules mūžu" tak ar to nebrauksi!? Jāmaina motors, pārnesumu kārba, elektronika utt.
Renault 1,9 tdi skrien gana glīti, kamēr labā stāvoklī, taču nebūt nav tas ekonomiskākais dīzeļmotors. Torēr tas ir viens no tiem izstrādājumiem, kas pamatīgi dilst - tikko vienu tādu pārlasījām - kopējās remonta izmaksas nemaz negribu šeit minēt...