Pirmkārt mazs komentāriņš par miglas lukturiem - to stiprinājumu konstrukcijas ir gana "šķidras", lai uzstrīķējoties uz augstākas apmales un pēcāk nostrīķējoties nost, jau var izmainīties regulējums! Zinot, cik daudz maina pat viens regulēšanas skrūves apgrieziens, ir iemesls domāt, ka lukturu stara augstums jau mainījies, bet parasti tās regulēšanas migliniekiem ir gana grūti pieejamas, lai pilsoņi tās paregulētu. Tādējādi vesels bariņš brauc līdz nākamajai tehniskajai skatei ar regulējumu, kas nenodrošina papildus apgaismotu ceļu, bat pretim braucošos žilbina diezgan! Toties smuki izskatās!
Par halogēniem un ksenoniem runājot. Ksenonu gaisma ir par apmēram 30 % stiprāka kā halogēnu (ja nemaldos, mērvienība ir Luksi), bet, kolīdz lukturi kļūst netīri, tā šīs apgaismojums ievērojami samazinās - daudz ātrāk un vairāk, kā tas notiek ar halogēna spuldzēm aprīkotajiem lukturiem! Tas bija galvenais iemesls prasībai pēc obligātas lukturu mazgāšanas automobiļiem aprīkotiem ar ksenona lukturiem.
Neatbalstu ksenona lukturu pielāgošanu auto, kam tie nav sākotnēji paredzēti, jo īpaši, ja nav iepriekš minētie mazgātāji un automātiska līmeņa augstuma regulēšana, jo pretim braucošos ksenonu stars žilbina 2x vairāk kā halogēnu.
Par halogēnu stara blāvumu daudzu auti standarta konstrukcijā varu tikai piekrist, taču tas labojams daudz vieglāk, kā pārbūvēt esošos lukturus uz ksenonu (ja nemaldos, tiem jāpievieno ne tikai augstsprieguma bloki, bet jāveic arī citas nelielas manipulācijas. Tad nu lūk - jums vajadzīgs viens lieks spēka vads, vēlams resns un nelielā attālumā no ģeneratora, atbilstošs spēka releju daudzums (atkarībā cik kvēldiegus ar vienu releju gribat pabarot) un daži štekerīši. Ja uz spuldzītēm arī ražotājs uzlicis tievos vadiņus, jānomaina arī tie!
No tā līmeņotāja Tu nesaproti neko! Ar pareizi noregulētiem lukturiem tas nekad (!) nevienu nežilbina!
Ja uztaisa glītu stiprinājumu un tos relejus un vadus smuki sakārto, tad izskatās pat ļoti gaumīgi! Nezinātājs pat nesapratīs, ka tā tas nebija oriģināli!!!