Jaunais Clio uz izbraucienu bija prezentēts savā glaunākajā S-line tērpā. Lieli riteņi uz zemām riepām, koša krāsa. Efektīgi!!! Salons bez skepses un sarkasma - solīds. Pat vāciski perfekts un pārdomāts. Nevarēju atrast nevienu samudrījumu. Materiālu salikumi patīkami acij. Es teiktu, ka stilistiski un kvalitatīvi šis Clio varētu saukties par passat mazo brālīti. Un tas ir augsts vērtējums. Digitālais instrumentu panelis ar patīkamu grafiku un labu pārskatāmību. Arī multimediju ekrānam ir izdevusies sava līniju valoda, kas nav copy/paste no Hyundai, Kia, Škoda vai Forda. Brauciena laikā vēl lielāks pārsteigums. Tas brauc tāpat kā Škoda Scala, varbūt pat labāk. Nevarēju sajust nekādas piekares kļūdas, vai automātiskās kārbas raustīšanos. Viss kā lielākajos vācu brāļos. Vispār, braucot var pat piemirsties, ka šis ir mazs auto. Uz ceļa tas rāda nobriedušu raksturu un ir par sevi ļoti pārliecināts. Nez vai lētākās komplektācijas uzvestos līdzīgi?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tikko noskatījos video, kur viena beibe paņirgājās par diviem čaļiem, kuri pirmo reizi bija iekāpuši mersedesā. Bēdīgi. Ļoti bēdīgi, jo šeit labi redzama lielā plaisa, kas palielinās ar katru jauno modeli. Šī plaisa atdala cilvēku parasto ( purčika divistabu dzīvokļa iemītnieku, kas ikdienā varbūt pat pārvietojas ar 2005. gada bembi ) no paša jaunākā, kas sasniegts autobūvē.
Šo sasniegumu koncentrātu droši pārstāv arī jaunais CLA. Testa laikā mēģināju braukt pēc norādītā maršruta, kas veda ar līkumu uz nākamo maiņas punktu. Pārēji testeri aizbrauca pēc wazes īsākā ceļa, līdz ar to man bija jāpasteidzas. Tam nu šis bija īstais spēkrats. Šoreiz nemaz nemēģinu iedziļināties kādās tur AMG paketēs. Mani interesēja, kā ātrāk no punkta a nokļūt uz punktu c. Un tam mērķim šis verķis bija īstais. Sajūta tāda, ka tu pats lido pa ceļu. Auto tev netraucē nevienā momentā. Tas paliek neredzams un nejūtams. Vienkārši izpildīja tavas, varbūt pat neapzinātās, komandas zibenīgi un perfekti. Varbūt to var pat salīdzināt ar lidojumu sapnī, kuru tu vadi tikai ar iedomām un vēlmēm. Lai brauktu veikli un dinamiski uz mūsu šaurajiem ceļiem nebūt nav vajadzīgi arī top jaudas dzinēji. Šim bija kādi 200zs+/-,
un ar to pilnīgi pietika manam drošības rāmim. CLA- viennozīmīgi, šis ir mans driwers car.