Jaunu automobiļu konkurss "Latvijas Gada auto 2023"

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Konkursa "Latvijas Gada auto" mērķis ir informēt sabiedrību par jaunākajiem automobiļiem Latvijā, sniegts autoekspertu vērtējumu un pirmās atsauksmes.

Svarīgi: konkursā drīkst pieteikt tikai jaunākos automobiļus Latvijā, kuru pirmreizējā reģistrēšana CSDD ir pēc 1.oktobra 2021.gada. Jaunus dalībniekus drīkst pieteikt līdz šā gada 3.novembrim.

 
GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
1 0 Atbildēt

Konkursa "Latvijas Gada auto 2023" pirmie pretendenti ir:

Škoda Fabia

Škoda Karoq

Audi RS 3 Limousine

Audi Q4 Sportback e-tron

Volkswagen ID. 5

Volkswagen Taigo

Peugeot 308

Honda HR-V

Renault Megane E-Tech electric

Cupra Born

Maserati Grecale

Citroën C5 X

Citroën C5 Aircross

Mazda CX-60

Alfas Romeo Tonale

Opel Astra

Kia EV6

Kia Niro

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Rīt, sestdien 13.augustā notiks Latvijas Gada auto 2023 VASARAS testa brauciens.

Vienam iAuto apmeklētājam tiek dota iespēja piedalīties šajā braucienā. Pretī vēlamies lasīt šeit pat forumā atsauksmes par testa auto.

Laiks aptuveni no 10:00 līdz 18:00. Pusdienas apmaksā organizators! Tikšanās vieta tc Mols Krasta ielā 46

Interesentus pieteikties šeit vienkārši atbildot. Uzvarētāju noteiksim ar random.org izlozes palīdzību šovakar no visiem dalībniekiem.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
1 0 Atbildēt

Jāpiesakās ir.

Taisni pār' dien' atpakaļ prātoju, ka nekas vēl nav dzirdēts par Gada Auto konkursu.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Eh, žēl, ka netieku Ir daži interesanti eksemplāri...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Jā es ar netieku, bet abas Kias vajadzētu iztestēt

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Vēl Renault Austral, bet tāda vēl dīlerim nav

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Nav gan, Austral vizuāli ok, bet galvenais, ka iekšā ir jaunā digitālā planšete, kā Megane E-tech electric

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

REZULTĀTI:

Apsveicu @Laaciz tiekamies tad rīt pie t/c Mols

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Interesanti vai Laaciz ir tas pats laacz.lv , kurš pazīstams gandrīz vai veselai adminu paaudzei kā windows tastatūtas latviskošanas skripta radītājs ?

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
0 0 Atbildēt

Nebūs gan man nekādas saistības. Vienkārši sakritība.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
8 1 Atbildēt

Jā, pēc vakardienas (13.augusta) lielā testa, cenšos apkopot un analizēt saņemo informāciju un iespaidus. Aptuveni varētu teikt tā, ka šajā pasākumā piedalījās 50 uz 50 iekšdedzes un elektiskās pasaules. Lielais karstums un ātrais maiņu ritms radīja vairākas interesantas atziņas.

* Braucot mierīgā plūsmā, pieklusinot audio sistēmu, ieklausoties auto skaņās, nevarēju noteikt, vai braucu ar elektro vai iekšdedzes auto. Nav sajūtamas atšķirības. Pat stāvot uz vietas nejūtas skaņu atšķirības. Pārstāvētajiem iekšdedzes pretendetiem akustiskais pakojums un dzinēja līdzsvarojums ir tā noslīpēts, ka nav saklausāms. Atšķirības sajūtamas tikai strauji paātrinoties un dzenot auto ar visu spēku uz priekšu.

* Izskatās, ka elektriskais koncepts nav vēl pietiekami nobriedis, lai to vartētu izmantot bez rūpīgas maršruta plānošanas, nepieļaujot spontānas lēmumu maiņas.

Piemēram, ja izvēlētā viesnīca nepatīk, nāksies ar to samierināties, jo tavs elektroauto nebūs vēl uzlādējies un Tava pēkšņā plānu maiņas iegriba būs jāatliek. Praktiski visi testā pārstāvētie elektro auto dienas otrajā pusē izrādīja savu īpašo vajadzību pazīmes, kā rezultātā visai grupai vajadzēja mainīt maršrutu plānus, kaut ko gaidīt un izmisīgi shēmot, vai tiks laikā līdz mājām. Tāpēc dažiem auto pasākums beidzās tumsā. Subjektīvi domāju, ka, kamēr nebūs elektro koncepta tehnoloģijas, kas ļaus noripot no vietas 500-1000km, šie spēkrati būs derīgi kā otrie auto tuvajam piepilsētas iedzīvotājam, kuram ienākumi ir stipri virs vidējā.

* Naivās domas, ka elektriskais koncepts varētu kaut kā ietaupīt uz degvielas izmaksu rēķina, izkliedē patreiz pat kvēlāko fanu prātus. Elektrības birža smalki noliek visu pa vietām. Neglābs pat paliels privātais saules bateriju parks ar rezerves akumulatoriem, jo tā izmaksas ir vēl vesela jauna iekšdedzes auto apmērā.

Lūk, tādas bēdīgas pārdomas. Sajūta, ka negatavais elektriskā auto koncepts tiek uzspiests un tiek lobēts nezināmās interesēs. Varbūt tā ir vienkārši ierēdņu un populāro mārketinga zinātnieku aprēķinu kļūda.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
6 0 Atbildēt

Es ar savu elektromokku pirmajās 9 dienās esmu nobraucis jau gandrīz 900 km, mo kuriem 350 km pilnīgi par velti, izmantojot bezmaksas uzlāžu vietas priekšrocības. Pārējie km sanāk ar izmaksām 1,95/100km, jo tieši tik izmaksā uzlāde manā mājā, proti, 13 centi par 1 kWh jau kopā ar sadales maksu un OIK.

Paspēju aizbraukt no Olaines uz Roju un atpakaļ. Palika vēl rezerve 60 km. Bet jā, piekrītu par plānošanu. Iepriekš jau biju izpētījis uzlādes iespējas maršrutā, ja nu kas.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
3 0 Atbildēt

Pēc 13. augusta brauciena secinu, ka man uz doto brīdi izteikta līdera uz Gada auto titulu nav. Ir, protams, kas sliecās uz to pusi kā, piemēram, Škoda Karoq, bet tas raugoties caur "Average Joe" prizmu. Varētu tajā katlā mest arī jauno Fabia. Te laikam lien ārā mana vispārēja patika pret Škoda, bet to pieminot uzskatu, ka abi modeļi ir labi nostrādāti bez ierunu auto, kas labi kalpos tam pašam "Average Joe".

Pretendentu vidū, protams, ir kas izceļas ar kādu aspektu labāk - dinamiku, komfortu, vadāmību un ir tādi, kas atstāja vienaldzības garšu. Bet par to plašāk centīšos sadrukāt, kad būs atsevišķās tēmas.

Par e-auto jāpiekrīt augstāk minētajam viedoklim. Nav tie īsti gatavi kā plašpatēriņa prece. Ne šajā veidolā. Vai to spēs mainīt līdz jaunu iekšdedzes dzinēju aizliegumam? Lūk tas ir miljons EUR jautājum.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
2 0 Atbildēt

Latvijas Gada auto 2023 vasaras izbrauciens uz Kurzemi manuprāt kopumā bija ļoti izdevies. Jauks laiks un interesanti auto. No izmēģinātajiem pretendentiem man interesantākie šķita tie, kurus dabā redzēju pirmo reizi, jo ar lielu daļu no šiem 15 modeļiem jau bija izdevies pabraukt. Tātad manas lielākās intereses top trīs šajā pasākumā bija: Alfa Romeo Tonale, Maserati Grecale un elektroauto KIA EV6. Katram no tiem ir savs šarms un ir daudz detaļu, kas piesaista uzmanību. Vēl atsevišķi var pieminēt Audi RS3 Limousine, kurš konkrētajā spilgti zaļajā krāsā sev pievērš skatus pat vienkārši stāvot ielas malā.

Taču, ja nolaižamies uz zemes, viens no reāliem pretendentiem uz galveno titulu man jau ir iezīmējies, un tā ir Škoda Fabia. Braukšanas sajūtās ļoti pareizs auto, bez liekām izvirtībām dizainā un tehniskos risinājumos. Turklāt ikdienas lietošanai pilnīgi pietiekamā izmērā, kurš, starp citu, varētu atbilst trešā golfa ietilpībai.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 1 Atbildēt

Vai tad EV6 nevajadzēja apbraukt apkārt Latvijai bez piepūles?Ko jūs te rakstāt?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

raimondsz Reģ.: 11.12.2003
5 0 Atbildēt

Šeit ir par to, kā gāja ar elektromobiļiem:

www.delfi.lv/auto/zinas/aizpute-pie-elektroauto-ladetaja-cep-sasliku-cik-gatavi-esam-e-mobilitatei.d?id=54642978

Jāņem vērā, ka baterijas ziņā ietilpīgajiem un jaudīgajiem elektromobiļiem "Sport" režīmā sniedzamība dziest kā benzīns "Audi RS3" tvertnē

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Vai tad EV6 nevajadzēja apbraukt apkārt Latvijai bez piepūles?Ko jūs te rakstāt?

Gada auto testos brauciena režīmi parasti ir diezgan tālu no tā kā parasti tiek braukts ikdienā tādēļ patēriņi un nobraukumi nav saistoši auto vērtējumam.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

Ņemot vērā EV6 jaudu un griezes momentu, visticamāk visi braucēji labi izmēģināja, kāds tad ir tas uzrāviens.

AWD versijai pēc papīriem 0-100 ir 5,2 sekundes, kas ir ātrāk kā 90% automašīnām uz mūsu ceļiem droši vien un ar ko cilvēki ikdienā brauc!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Tā mums gāja

15 jaunākie auto Latvijā piedalās konkursa "Latvijas Gada auto 2023" VASARAS testa braucienā #gadaauto saraksts un secība:

1. Škoda Fabia

2. Opel Astra

3. Volkswagen Taigo

4. Škoda Karoq

5. Citroën C5 Aircross

6. Audi RS 3 Limousine

7. Cupra Born

8. Renault Megane E-Tech electric

9. Volkswagen ID. 5

10. Kia EV6

11. Citroën C5 X

12. Kia Niro

13. Alfas Romeo Tonale

14. Maserati Grecale

15. Audi etron GT kā preses auto

_

Tiekamies 3.septembrī pie tc Mols, kur varēs izbraukt ar jaunākajiem auto no plkst. 11:00 līdz 18:00 - īpaši izdevīgi, ja plāno pirkt jaunu auto!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti