NASA astronauti Suni Viljamsa un Bučs Vilmors aptuveni deviņus mēnešus bija iesprostoti Starptautiskajā kosmosa stacijā (SKS) Boeing Starliner kosmosa kuģa problēmu dēļ;
Beigās viņus savāca Maska Spacex.
Protams, var teikt, vainīgs boings, bet tā ir dalīta atbildība, visi to atzīst, jo NASA vajadzēja, kā pasūtītājam kontrolēt kvalitāti un pārbaudīt dizainu. NASA ir vairāk birokrāti kā zinātnieki, pie tam ar uzpūstu štatu. Vairumu darbu paveic apakšuzņēmēji.
Attiecībā uz ledus biezuma mērījumiem, diezgan saprotams, ka tā ir ierobežotas pieejas informācija, jo šos datus izmanto atomzemūdenes, kuras kursē zem ledus Arktikā. ASV militāristi noteikti negrib ar datiem apgādāt arī krievus un ķīniešus.





















Jo aktīvāk rosās, jo tālākus termiņus sola. Par spīti ļoti lielam darba apjomam ar dīzeļvilcienu uz Bolderāju Rīgā varēs aizbraukt apmēram, kā solīts pēdējā reizē, – no nākamā gada sākuma; Vēl decembrī "Latvijas dzelzceļa" vadība teica, ka projektu pabeigs 2026. gada janvārī, bet tagad saka – nākamā gada otrajā pusē. Tikai tad vai pat 2027. gada sākumā uz Bolderāju varēšot sākt braukt elektrovilcieni.
www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/23.07.2025-uz-bolderaju-ar-elektrovilcienu-aizbraukt-vares-iespejams-tikai-2027-gada.a607748/