Kāpēc egoists? Man stāžs jau gandrīz 20 gadi. 15 gadus es pērku apdrošināšanu, bet nebiju avārijā ne reizi. Lai dārgu apdrošināšanu pērk tie, kas nemāk braukt.
Kāpēc tu domā, ka Baltikums ir TIK slikta kompānija?
Kāpēc egoists? Man stāžs jau gandrīz 20 gadi. 15 gadus es pērku apdrošināšanu, bet nebiju avārijā ne reizi. Lai dārgu apdrošināšanu pērk tie, kas nemāk braukt.
Kāpēc tu domā, ka Baltikums ir TIK slikta kompānija?
Es pērku pie vienas pazīstamas brokeres. Viņas firma " baltikums" piedāvā vislētāko cenu. Plus dod man vēl atlaidi. Sanāk lētāk kā oficiālajā lapā. Nevajag man mocīties pirkt. Pēdējos gadus viņa man pati taisa, tikai paziņo, ka vecā beidzās, jauna jau gatava un jebkurā brīvā brīdī varu samaksāt un savākt polisi, varbūt noderēs.
Es pat neredzu jēgu mainīt.
Piedāvāju aplūkot šo video. Par kgb volgām. Volgām bija v8 un automāts, kas izskatījās kā mehāniskā ( lai diversanti neatpazīst no malas).
Super video.
Kam interesē par vecām mašīnām, labs kanāls.
Vēl viens aspekts, bet tas raksturīgi vecām mašīnām - uz tumšas mašīnas sliktāk redzai rūsas pleķi. Spaiņa krāsas auto ar izrūsējušiem pleķiem izskatās atbaidoši.
Tas vairāk izskatās pēc nesapraššanās vai kaut kā līdz galam nestāstīšana.
Tas pats ar pašnāvniekiem vai slepkavībām.Eiropā var nopirkt auto, kurā laupītājs sagrieza visu ģimeni, vai kāds saelpojās izplūdes gāzes. Visiem pofig. Asv tādi auto ir daudz lētāki, jo ieraksts paliek. Protams, visi tie tāpēc nonāk Eiropā.
Es savu pirku vienā firmā, samaksājot diezgan daudz virs vidējās.
Auto bija labā tehniskā stāviklī, bet odometrs bija pārgriezts.
It kā apčakarēja, bet vismaz, ne lūzni pārdeva, kā citi.
Tu tos ceļus pa savu naudu taisi?
Bez radzēm tādā laikā nemaz nevar braukt. Pagājušajās brīvdienās auzbraucu paslēpot. Tur taču tīrs ledus uz ceļa. Tu pats arī ne reizi no Rīgas nelien ārā?
Brauc ar sabiedrisko un nemuldi, ja tev ceļi bojājas
Redzot šādu jautājumu, es saprotu, ka tu dzīvo mītu un aizspriedumu pasaulē, par to, ka automātiem dārgs remonts, kaprīzi, utt.
Ja tas nebūs nokauts, kopts būs labs. Ja kārbai vajag mainīt eļļu, bet tā netika mainīta, tad loģiski, ka būs problēmas.
pirmie automāti parādījās 50.-tajos gados. Pa šiem gadiem tie tika uzlaboti un tagad visi strādā labi. Protams, ka ar tiem ir tāpat kā ar visu pārējo - jo nopirksi krutāku kārbu, jo tai būs vairāk kas var salūzt, vairāk varētu maksāt remonts.
Internetā praktiski nav informācijas par kaut kādām top labākām vai top sliktākām kārbām. Tas liecina, ka īpaši sliktu nemaz nav.
Galvenais ir pārbaudīt vai tā strādā labi, uzzināt par konkrēto auto, vai tam ir jāmaina eļļa, vai nav. Ja jāmaina, tad nopērkot ir jānomaina gan filtrs gan eļļa. Un nav jācenšas speciāli lauzt. Tomēr tomātu salauzt ir grūtāk kā mehānisko.
Bezgaumīgākas par priusu nav.
Skaidrs. Bet tik un tā, tas nedrošais bija iepriekšējās paaudzes. Kurā tur gadā kļūdas tika novērstas.
Es domāju, ka tas ir bezjēdzīgi tādos forumos uzdot tādus jautājumus. Ja taisītu aptauju pa servisiem, dīleriem tad cita lieta.
Katrs auto ir individuāls, viens nojāts vairāk, cits mazāk.
No manas pieredzes - kraislera 2.8 CRD ir vislabākais motors kāds man bijis bet VW 1.0 pēdējais sūds, bet uzreiz uzradīsies citi, kas teiks, ka VW 1.0 ir baigi labs, bet kraislera 2.8 sūds.
Ir problēmiski dzinēji, bet to labāk uzzināt nevis no desmit cilvēkiem, bet servisos.
Daudzi dzinēji ir labi, bet tos nokauj auto īpašnieki ekonomējot uz eļļas, radot slodzes ( bmw piemēram).
Viens no sliktākajiem skaitās arī vw 1.2 tsi motors. Bet vecais. Jaunais, ar kuru braukā vwfans ir jau krietni uzlabots.
Paskaties internetā - "top 10 sliktākie motori"
Tur viņš noteikti būs.
1.9 ir vislabākais.
Par padumjo laiku auto smieklīgs fragments no top gear.
Degvielas patēriņu nedirsu.
Es rakstīju - pilsētā 13 (12-14), ārpus no 6.8-7.4.
Oficiāļi raksta pils.- 11.5, ārpus 6.7.
Tā ka dirš oficiāļi, nevis es.
Bet tehniski - grūti atrast nenokautu. Es savu pirku par cenu, kas bija par 20 % augstāka par vidējo. Tas bija pats dārgākais ko pārdeva. Viens bija vēl dārgāks, bet to nopirka, kamēr skatījos.
Meklēju gan Latvijā gan Lietuvā bet neriskēju kādam pasūtīt lai atved.
Malacis, labs apraksts.
Nesaprotu. Kā par 50 000 nopirkt kompaktu????? Var taču nopirkt normālu mašīnu un to nočipot. It kā čipot var tikai ekonomiskus. Tas 3.0 motors uz 200 laikam pirž un elš ar pēdējiem spēkiem. Es reiz braucu ar alfu romeo uz 210 ( blakus sēdēju) tas lēkāja, kratījās domāju ja apdirsīšos. Nevis no ātruma. Man bija bail ka tas auto neizjūk pa ceļam. Kad brauc ātri ar lielu auto, tas stabili turas uz ceļa, nekratās, nekauc kā aizkauts sivēns. Izbaudi braukšanu, pritams ir viebs mīnuss - ātrumu mazāk jūti, bet uzreiz pluss - mazāka varbūtība, ka tavas smadzenes kasīs no asfalta.
Varbūt nepirki jaunu, vai pirki bāzes versiju ar "manuālo logu atvēršanu" bet tik un tā - pa tādu naudu varēja nopirkt normālu auto. Pat sanāk divi camaro.
Nē, tas nav uzbrauciens, neapvainojies. Katram savs. Vienkārši nevaru saprast.
Manā adresē bija sadaļa - " tālrunis informācijai", vai epasts, uz kuru var pazvanīt un uzprasīt konkrēti par savu auto.
Vai tad audi ir premiums?
Tikai max.versijā. Bet tādā gandrīz visi auto kļūst premium.
Lasi nevis "kasjauns" ,Tēvēnetus utt, bet oficiāļus.
Tur ir gan tālrunis uzziņām, gan epasts.
Rokas nenokritīs , mēle arī, ja tur paprasīsi.
Vai tad tas vads ar ķīniešu programmu telefonā ( datorā) parādīs vairāk kā servisā?
Te taču servisā neko neatrada. Tu domā, ka mājās pats (pati) atradīs?
Ne jau visiem ir 90.to gadu passats.
Es par elektriku. Ja te deg, te nedeg - tā ir 70% varbūtība, ka elektrika. Vai nu kaut kur rauj uz īso, vai vadam izpuvusi izolācija. Kaut kur piesitas pie korpusa, iedegas.
Galvenais nesāc mainīt visu pēc kārtas.
Te daudzus 20 gados nedrīkst sēdināt pie stūres. Kādi vēl 16??
Ir mopēdi, mopēdauto lai trenējas uz tiem.
Un nevajag ASV iepīt. Tur arī šaujamieročus 14 gadīgiem atļauj lietot ( Aļaska).