Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kuras ir TOP 3 labākās automātiskās ātrumkārbas?

slaaists Reģ.: 04.06.2004

Savtīgos nolūkos paturpināšau admina iAuto rubriku.

Drīzumā būšu spiests (sievai) iegādāties auto ar "tomātu".

Kā audi a6 topikā jau kungi minēja, audi tiptronic esot laba.

Domāju par Saab 95, Volvo S80, Hyundai Sonata. Ap 2005 gadiem.

 
boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Viennozīmīgi CVT Toyotas Prius sākot no 2003 un uz augšu nav vispār dzirdēts, ka kādam būtu noklājusies.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 0 Atbildēt

Redzot šādu jautājumu, es saprotu, ka tu dzīvo mītu un aizspriedumu pasaulē, par to, ka automātiem dārgs remonts, kaprīzi, utt.

Ja tas nebūs nokauts, kopts būs labs. Ja kārbai vajag mainīt eļļu, bet tā netika mainīta, tad loģiski, ka būs problēmas.

pirmie automāti parādījās 50.-tajos gados. Pa šiem gadiem tie tika uzlaboti un tagad visi strādā labi. Protams, ka ar tiem ir tāpat kā ar visu pārējo - jo nopirksi krutāku kārbu, jo tai būs vairāk kas var salūzt, vairāk varētu maksāt remonts.

Internetā praktiski nav informācijas par kaut kādām top labākām vai top sliktākām kārbām. Tas liecina, ka īpaši sliktu nemaz nav.

Galvenais ir pārbaudīt vai tā strādā labi, uzzināt par konkrēto auto, vai tam ir jāmaina eļļa, vai nav. Ja jāmaina, tad nopērkot ir jānomaina gan filtrs gan eļļa. Un nav jācenšas speciāli lauzt. Tomēr tomātu salauzt ir grūtāk kā mehānisko.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

Jebkura kārba ir laba, kurai nav dota slodze virsū. Prius kā tāds nav paredzēts lielām slodzēm, lai tur kaut kas pastiprināti diltu.

Ja Volvo S80 uzliktu 70zs dzinēju un ierobežotu apgriezienus, tad kārba ietu. Bet tagad visiem S80 robi grūstas. Atrast ar vēl labu ir 1 no 20.

Par Volvo S80 vajadzēs veiksmes stāstu. Es mēnesi meklēju, kamēr diagnostikā pateica, ka šis ir ņemams. LV ir pārāk daudz neremontētu auto un sadzītu ar nokruķītām kilometrāžām. Galvenais bez diagnostikas Vovlo neņemt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Vislabākais automāts, kāds ir ekspluatēts - Bmw "džoistiks".

Bet patīk arī Prius variators (nejūtama darbība, mega ilgspēlējošs).

Damn Reģ.: 07.12.2003
2 0 Atbildēt

No forumos lasītā CVT kārbas šķiet tas no kā vajadzētu izvairīties.

Pirms gadiem 10 sanāca paviznāties ar Toyota Verso VVT, tas gan bija mēsls

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

pašalik ar CVT . Nepatīk tikai pie straujas uzgāzēšanas .Ir pauze . . Patēriņš ok . Par ilgmūžību nezinu , nobraukti 120 K

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Man avensis CVT. Esmu braucis ar jaunu subaru gan mitcubisi CVT , viņu kārbas regulējums patika stipri labāk .

arba Reģ.: 16.12.2002
3 0 Atbildēt

Automātiskās kārbas ir universāls produkts, kas daudziem auto ir vienādas, neatkarīgi no markas, modeļa.

Manam iepriekšējām Lex 250 kārba bija tāda pati kā alfām, volvo un neatceros kam vēl.

tā kā šeit nav korekti runāt par kādu konkrētu auto

augstāk piesauktais bmw ,,džoistiks,, ir ZF 8HP, kas tiek likts pusei no visiem ražotajiem aumobiļiem - alfa romeo, alpina. aston martin, audi, bently, Chrysler, dodge, iveco, jaguars, jeep, lancia, Land rover, mAserati, Ram, Rolls -royce,

Volksvagen

Brauc viņas bieži atšķirīgi, jo smadzenes pielāgo katrs ražotājs savai sapratnei un vajadzībai !

Informācija nav slēpta un ir brīvi pieejama

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Man ir smaga nojauta, ka labs ir tas automāts, kuru uzstādīja Volvo-XC90 pirmās paaudzes automašīnās.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Pēc kā tiek noteikts kārbas labums - pēc gaitas komforta, pārslēgšanās ātruma, izturības, u.t.t.??? Kāds ir kritērijs?

Ja pēc gaitas komforta, tad jebkurš variators ieliks tradicionālajam hidrotransformatoram. BET tas ir praktiski neremontējams, nav derīgs agresīviem, nemākulīgiem braucējiem.

Ja pēc pārslēgšanās (ieskriešanās) ātruma, tad M5 robots. BET, tam resurss ir ap 100 000 tkm, braucot M5 stilā.

Par kārbām:

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
1 0 Atbildēt

Varu padalīties ar pieredzi: VW Sharan pie 280 000 nobeidzās automāts.

Recro sataisīja apmēram 1600 euro.

Secinājums: Labs automāts, jo DSG remonts būtu dārgāks.

Nojāts/nonojāts automāts - nav mašīnai āķis, piekabes nav vilktas, tāpat nobeizās... nezinu gan kā braukts pirmos 200 000.

Servisā stāstīja - esot taisījuši vienai mašīnai automāta eļļas maiņu pilno ik pēc 30 000, lai gan vajadzētu pēc 60 000. Tāpat nobeidzies...

murx Reģ.: 15.04.2016
6 0 Atbildēt

No automātiskajām transmisijām mūsdienās faktiski ir jāizdala četras: klasiskā ar hidrotransformatoru, divu sajūgu transmisija (DSG), CVT, jeb bezpakāpju lentas transmisija un robotizētā parastā transmisija. Visi nosaukumi "tiptroniki, džoistiki un tml. nav korekti, respektīvi ražotāja lokālais nosaukums.

Klasiskās priekšrocības: pārbaudīta konstrukcija, paredzams noskrējiens (ap 200-300kkm), paredzamas remonta izmaksas (ap 1kEur)

Trūkumi - palielināts degvielas patēriņš pie mainīgiem apgriezieniem (pa pilsētu) sakarā ar milzīgo spararata masu.

Divu sajūgu priekšrocības: ātri pārslēdzas, mazs degvielas patēriņš, tieša mehāniska saskare kloķvārpstai ar riteņiem. Jaunākiem auto tiek izmantoti slapjie daudzdisku sajūgi, kas strādā vēl nejūtamāk (cik man zināms, ne VW).

Trūkumi: diezgan nedroša konstrukcija, ļoti maz vietas kur remontē, tās, kurās saremontē un pareizi noregulē vēl mazāk. Dārgi.

CVT priekšrocības: vismaigākā no visām gaitas ziņā, diezgan mazs degvielas patēriņš dēļ pareiziem motora apgriezieniem.

Trūkumi: nedroša konstrukcija, tomēr zudumi sakarā ar berzi koniskās lentas pārvadā, nav remontējama (lasīt: ļoti dārgi).

Robotizētās priekšrocības. Mehāniskā daļa identiska parastai, pārslēdzas sajūtami un pareizi, mazs degvielas patēriņš, bieži var saremontēt arī ārpus specializētiem servisiem (lasi: lētāk)

Trūkumi: pārslēdzas lēnām, visnedrošākā konstrukcija no iepriekš minētajām.

Ceru, ka kaut ko var secināt. Tiptroniks, ja kas, ir klasiskā transmisija ar hidrotransformatoru.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

murx

No dzirdētā . Robotus liek lētajam galam . bet nesen lasīju par vienu varenauto , un tam arī robots ???

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Robotus ne vienmēr liek lētajam galam, taču tie ir uz Smart, Fiat, ap 2000. gadu kādai mazai merša kupejai, Opeļiem, u.t.t. Izmēru, protams, nosaka nepieciešamais griezes moments. Nav jau tā, ka šīs kārbas pēkšņi vairs nedarbojas uz jaudīgiem auto . Cik lasīju, arī uz Lambo tādas ir. Nosaukumi tām arī ir daudzpadsmit, taču visjaukākais ir Lancia - DFN (Dolce Far Niente - saldā nekā nedarīšana ) Diezgan līdzīgas konstrukcijas izmanto arī kravas automobiļos, tikai hidraulikas vietā ir pneimatika - saspiests gaiss.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti