skatīties kā putna kaka sakaltusi stāv uz jumta?
varbūt bērniem 1mo mēnesi būtu interesanti. Bet katram jau savs, un stikla jumts nav mans
skatīties kā putna kaka sakaltusi stāv uz jumta?
varbūt bērniem 1mo mēnesi būtu interesanti. Bet katram jau savs, un stikla jumts nav mans
mani mācīja tā, pašu lētāko NĒ (tu izliec lielu naudu, neatkarīgi no tā vai tie būtu 10000 EUR vai 50000 EUR, par bāzi, kurā faktiski bez 4 riteņiem ir arī stūre un bāka), pašu dārgāko NĒ (šeit izlietotā naudas kaudze vairs neatsver derīgo ieguvumu)
kaut vai ar manis lietoto qashqai n-tec ap 21000 EUR, bāze ap 17000 EUR, pa lielam braukt var, no attāluma izskatās kā pārējie, bet iekšā faktiski nekā nav, vai tekna ap 23000 EUR par to papildus dabūtu 19colu ripuļus un caurspīdīgu jumtu....
Nu re, lai te iekomentētu nācās piereģistrēties iAuto.lv portālu vairāk sāku lasīt pirms pusotra gada, kad biju jauna auto meklējumos, vairāk jau forumus kuros tika apspriesti jaunie auto. Tad te būs mans stāsts. Esmu vienkāršs štata auto lietotājs, bez jebkādām padziļinātām zināšanām auto jomā. Iepriekšējā mašīna bija mazda2, jauna, kamēr bijām divatā, pēcāk jau trijatā bija ok, pa Rīgu ērti pārvietoties, jo tomēr maziņa, parādījās ceturtais ģimenes loceklis un jau sāku izjust, ka izbraucieniem uz laukiem pie vecākiem ir tā kā pa šauru, arī 7 gads jau gāja, sāka parādīties dažādas problēmas, meklēju mašīnu ap 20000 EUR, bet ar lielāku bagāžnieku, vairāk skatījos uz universāļiem, faktiski jau biju nobriedis ka pirkšu Oktavia, un tad vienā nedēļas nogalē ieraudzīju Qashqai reklāmu, pēc 2 nedēļām jau ar tādu braucu, tagad jau vairāk kā gads un aptuveni 23000 km. Kāpēc? Vnk uzliku sevi uz pauzes un padomāju, ko no auto es gribu.
1. Ne jau katru dienu es ar ģimeni braukšu izbraukumos, darba dienas rīti un vakari man paiet kuļoties Rīgas ielās (lielākoties sastrēgumos) - tādad auto ar mega lielu bagāžnieku nevajag.
2. Ceļu kvalitāte, bedres - labāk paaugstināts klīrens
3. Kā iespējams palielināt bagāžas tilpumu izbraukumiem - jumta bagāžnieks.
Un pēc apspriedes ar sevīm nolēmu šis būs mans auto.
Pēc auto iegādes uzskatu, ka tas ir attaisnojies par visiem 100%, ērta braukšana, paaugstinātais klīrens lieti noder pa Rīgas mazajām ieliņām pārvietoties (vairāk jau domāts uzbraukt uz apmalītēm, lai samainītos ar pretīmbraucošo), atpūtas izbraucieniem iegādājos jumta bagāžnieku, visu salieku bez problēmām....protams qashqai ir arī mīnusi, piemēram priekšējais panelis sāk grabēt (ne tādā apmērā, ka salonā nevar sarunāties) diezgan ātri, bet ikdienā man ir jāšķērso VEF tilts, kas visu mašīnu iztricina, ka prieks , starp citu mazda 2 bija tieši tāda pati problēma, tāpatām nesaprotu nafig mašīnām vajag priekšējo lukturu mazgātājus....gan jau, ka vēl kāda problēma drīz līdīs ārā (it sevišķi ar 1.2 turbomotoru, bet domāju, kamēr būs pie manīm aptuveni 5-7 gadi un ap 110000-130000 km nobraukumam, izturēs) , bet ja jāsalīdzina cenas un auto kvalitātes proporciju, domāju, ka qashqai ir topa virsotnē. Nu kaut kā tā man sanācis ar manu pieredzi
Ārpuss pilsētas 5.2-6.9, atkarībā no laika apstākļiem, ceļa seguma, vidēji ap 6 l grozās, pilsētā, manā maršrutā aptuveni 33 km garumā ap 10 l, bet jāņem vērā, ka man sanāk braukt uz/ no darba kā jau lielākajam vairākumam un rīta/vakara korķos izstumjos ap 7 km, vēlā vakarā no Imantas līdz Alfai ap 6.5-7 l, kompis tagad vidējo rāda 7.2. Brošūrā pilsētā 6.9, kas vasarā, atvaļinājuma laikā ir pat reāli sasniedzams, tad ārpuss pilsētas 4.9 nezinu gan, laikam no kalna ripinot, jo zemākais, kas man bija 5.2l bija ļoooti lielā pavējā un auto biju viens pats. Bet ja jāsaka, tad mazda2, tikpat noēda, tikai pilsētā mazāk, ārpusē vairāk.