Neņem to veco perdeli galvā, viņš jau sen tāds traumēts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Neņem to veco perdeli galvā, viņš jau sen tāds traumēts.
darklight rakstīja: Tas pats jau vien bija, ja par pašiem pirmajiem Žikiem runā.
Klāt neesmu fiatam stāvējis, bet ir lasīts, ka kapeikai diezgan daudzi mezgli bija pārveidoti, un ne uz to labāko pusi. Kā arī padomju montāžas kvalitāte arī domāju stipri atpalika, tā ka nebija gan tas pats.
GB12 rakstīja: Sveiki, GB12,
Es esmu advokāts John Costanzo, nelaiķa Ing. Rihards ...; jūsu valsts pilsonis un bijušais (Noble Oil Services, Inc.) direktors, kura galvenā mītne ir 5617 Clyde Rhyne Dr, Sanford, NC 27330, Amerikas Savienotās Valstis (ASV). 2018. gada 31. janvārī mans klients, viņa sieva un viņa divi bērni iekļuva autoavārijā uz West Stockbridge Expressway un diemžēl zaudēja dzīvību. Viņam bija konts, kura vērtība bija aptuveni 28,7 miljoni dolāru, kas atradās bankā šeit, Amerikas Savienotajās Valstīs. Tagad banka sazinājās ar mani kā viņa privāto advokātu un vienīgo konta parakstītāju, lai uzrādītu saņēmēju vai arī viņi slēdz kontu. Tā kā jums ir tāds pats uzvārds un jūs esat no tās pašas valsts kā viņam, es vēlos uzrādīt jūsu vārdu bankai kā tuvāko radinieku/labuma guvēju. Es nosūtīšu jums visus juridiskos pierādījumus un dokumentus. Visas juridiskās formalitātes kārtos mūsu advokātu birojs. Ļaujiet bankai pārskaitīt naudu jums. Mēs to sadalīsim 50/50 pēc visiem izdevumiem. Tāpēc, ja jūs interesē šis darījums, lūdzu, atsūtiet man savu mobilā tālruņa numuru, pilnu vārdu un privāto e-pasta adresi, lai es varētu jums nosūtīt vairāk informācijas par šo uzņēmumu.
Nemaz nezināju, ka esmu amurikānis...
Apsveicu ar 14,35 miljoniem. Kā tērēsi? 😂
Krokodils rakstīja:
topinamburs rakstīja:
Bradypus rakstīja: Nu un kur tieši tu piedāvā to precīzo svītru vilkt, kadus likumpārkāpumus policisti drīkst atļaut turpināt? Ir šķietami viegli pateikt, ka tās ir nesalīdzināmas lietas, kad iedod ekstrēmu piemēru, bet grūtāk tur "kaut kur pa vidu". Problēma ar tavu domāšanas veidu ir tā, kas atbalsta policejisku režīmu - t.i. policista tiesības uzspļaut likumam un subjektīvi izlemt, ko sodīt un ko ne.
Ko darīt vienam un katram policistam, ja viņš vienlaikus redz, ka visa auto plūsma plūst vienmērīgi ar +15?
No plūsmas, nejauži izvēles kartībā stādina. Izraksta protokolu, ņem nākamo. A kā savādak? Pašam nevajag būt šajā aunu barā, tad arī nebūs jāraud un jāspriedelē, kāpēc izvēlējās 'mani' un vai tas ir taisnīgi, ja citi turpina pārsniegt bez sekām, kamēr 'man' raksta protokolu!
Ja visi turpina hroniski braukt +15/+20 tātad soda apmērs par šo ātrumu pārkāpumu ir par mazu, jo gandrīz neviens autovaditājs no tā nebaidās..
Pilsetā pārsniedzot ātrumu līdz 20km/h brīdinājums vai 40€! Kas ir smieklīgi,jo ātrumu parsniedz par 40%, kas pilsētā pie neparedzētas situācijas ir ļoti daudz!
(tapēc jau arī poliči pa lielam piever acis un atļauj skriet jo paši negrib ņemties ar papīriem deļ kādiem brīdinājumiem, bet šādi pieverot acis, arī izveidojas šie hroniskie skrējēji kuri ir pārgudri un vairs nespēj barukt pēc likuma panta.)
Sodi visā ātruma spektrā būtu jāpalielina x2 vai pat x3! Un jānoņem tā muļķīgā +/- 10km/h bufera zona, kas velkas līdz no psrs laikiem-būves, ka ražotne nemacēja kvalitatīvi nokalibrēt spidometrus! Ta braucot uz 50, vienam žigulim rādija 45kmh, otram 60kmh 😅
Bet kā tiek pacelts šis jautajums uzreiz 'hroniskie' vaimanā un ķērc pilnā balsī (nesenie centieni stingrākam likumam) Tad uzreiz ir tiesības, konstitūcijas un sazin vēl kas lai tikai atstātu esošo situāciju.
Ik dienu ļoti labi izjūtu, cik autovadītāji ir nedisciplinēti un brauc kā patīk, nevis brauc pēc likuma. Radot gan agresiju gan avārijas situācijas, gan arī avārijas.
Lohs!
Kura tad ir tā alternatīva?
Un kāpēc būtu jāreklamē, ka tas ir auto? Un pie tam vēl, ka balts?
ZZZZ rakstīja: Par piekabēm
replay.lsm.lv/lv/ieraksts/ltv/324725/4-studija-skirsanas-un-nestradajosi-pacelaji
Kur bija par piekabēm?
Es tikko tirgoju mašīnu, tieši tāpat dariju, sagaidīju pieprasījumu, naudu, tad apstiprināju.
msh rakstīja:
GK1968 rakstīja: Ir, ir vēl auto, kuriem spidometra sensors saņem signālu ar mehānisku pievadu no kārbas, nevis caur ABS sensoriem.
Tikai sadabūt vietā tādu pašu nesanāca.
Toties ir garāks 5. robs. Motors tāpat pavelk un daudz klusāka braukšana atļautajos ātrumos.
Par to, kā tikt galā ar šo situāciju vajadzēja domāt pirms kārbas maiņas, nevis pēc. Piemēram, ir kaut kādi nullto gadu fofāgeni kam lai arī spidometrs arī lieto ātruma signāla devēju, to teorētiski var pārkonfigurēt lai tas tā vietā izmantotu ātruma signālu no ABS bloka.
Abet par garāku piekto robu - man golfam rudenī nācās ielikt TDI kārbu - pirms tam esošajai G60 kārbai difera satelītu ass pameta savu vietu un izlauza caurumu korpusā, un uz sitiena un bez maksas varēja dabūt tikai TDI kārbu - jā, motors pavelk, bet vairs nav nekādas braukšanas baudas un pārnesuma skaitļi ir tā izvietoti, ka nu pa pilsētu var mierīgi braukt arī trešajā, un pie tā, ar cik augstu ieplūdes spiedienu motors darbojas, es intereses pēc nesen uztaisīju eksperimentu - uzliku lai dators rāda patēriņu litros stundā [motora vadības bloks ātrumu neredz, tāpēc litri uz simtu nesanāca] un pabraucu pa šoseju pārmaiņus ceturtajā un piektajā; secinājums - labākajā gadījumā ceturtajā patēriņš ir tāds pats kā piektajā, sliktākajā - piektajā patērē vairāk.
Tad jau sanāk, ka tev tur joprojām tāds nīkulis vien ir
feciic rakstīja: Kapēc lai viņa sūdīgi stūrētos, straujos pagriezienos, jo sevišķi uz atpakaļ dabūn riepas drusku vairāk ierīt vai uz mīkstāka seguma rises sataisīt stumdoties.
Par pašām asīm-kautkā novērojies ka prasti tie ir treileri/piekabes kam platforma pāri riteņiem, attiecīgi var lielākus agregātus uzkraut.
Nu tieši tāpēc, ka jāpieliek lielāks spēks, lai to piekabi sagrieztu. Tāpat kā smagais ar divām asīm aizmugurē stūrējas sūdīgāk par tādu kam tikai viena, un smiltīs vai dubļos vispār nestūrējas, jo aizmugure stumj priekšu taisni ar sagrieztiem riteņiem.
Aaa, tu par to. Nē, tur leitis ir nepareizi ierakstījis, tur pilna massa ir 3500. Re kur principā tāda pati lietota: m.ss.lv/msg/lv/transport/other/trailers/binfdl.html
Nu ir rakstīts, ka tahogrāfu vajag tiklīdz tiek pārsniegtas 3,5t ar vai bez piekabes. Bet tālāk jāskatās izņemumi. Tik nesaprotu kāpēc Vernons piemin asu skaitu, jo ir divasīgas ar pilnu masu 750, ko var vilkt ar gandrīz jebkuru vieglo mašīnu, bet es savam 3,5t busam piekabinot velosipēda piekabi pārsniedzu 3,5t.
Pag, ar BE tak var vilkt līdz 3500kg, vai es ko jaucu? Nu, protams, jāskatās arī uz vilcēju, bet normāls cilvēks jau nevilks tādu ar golfu.
Man arī šobrīd aktuāls piekabes jautājums, esmu meklējumos. Kāds ir braucis ar trīsasīgo piekabi? Nav tā ka tāda baigi sūdīgi stūrējas? Kā piemēram šāda: m.ss.lv/msg/lv/transport/other/trailers/bxekcj.html
Vai labāk tomēr divasīgo? Jāvadā ap 2,5 tonnām.
www.atd.lv/lv/jaunumi/tahogr%C4%81fu-lieto%C5%A1anas-iz%C5%86%C4%93mumi
Te ir par tahogrāfa lietošanas izņēmumiem, ja nevalkā to piekabi komerciāliem mērķiem, tad nekādu tahogrāfu nevajag.
GB12 rakstīja: Moš no kovid vakcīnas Navaļnijs nomira?
Tu gribēji teikt "no švakcīnas"? 100% ka no tās.😂
Un kuru apgalvojumu tu ar šo apgāz? Ko jaunu ar šo pateici?
650 rakstīja: Un? Ko tev tagad ir jādara, kā Jārīkojās?
Nu varbūt tas ir kā sadzīves tehnikai, jo tuvāk A jo labāk 😂
Es redzēju arī 5 Y
GB12 rakstīja: Priekš elektroauto tas ir lēti. Lētāk var nopirkt tikai zapiņu Dacia Spring. Turklāt, ja ņem privātpersona, nāk vēl 4500 euro valsts atbalsts, plus šādā gadījumā obligātā dīlera atlaide 1200 euro, sanāk pie 19000... C4 par to naudu nesanāk ne pa kam.
m.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/ami/pxlep.html
Nē, šis ir vēl lētāks 😂 bet ja nopietni, jā, varbūt lēti priekš elektroauto, bet tēma sākās ar to, ka daži apgalvoja, ka tagad maksājot vienādi ar iekšdedzes auto.
Nu C4 ir sākot no 23000, dāvanā vēl degviela 2000 vērtībā, tad sanāk 21000, jā, 2000 dārgāk, bet tā jau ir mašīna klasi augstāka, kurā var sasēdināt ģimeni. Gribēju salīdzināt ar parastu C3, bet saprotu tādu vairs nav, tāpēc paņēmu C4. C3 noteikti jau būtu stipri lētāks. Un papētīju to e-C3, maza kaste uz riteņiem, bez bagažnieka, maksimālais ātrums 135km/h, nobraukums līdz 300.
Un ja es pirktu jaunu mašīnu, ņemtu uz firmu, tad jau pat C4 sanāk stipri lētāks.
Un tas ir lēti? C4 ar motoru var lētāk nopirkt. Vēlreiz uzsveru -C4.
Vislabākā pārbūve, bet galā tāpat sanāk, citējot tevi - izsmiekls.
Man savukārt ir diezgan pajāt gan uz tādu v10 saabu, gan uz to kadiju, jo neviens no mums tāpat tādu nebūvēs, tieši tāpēc es teicu, ka tā ir tīri teorētiski iespējama jauda. Bet lielākā daļa tautasvāģu tāpat ir garlaicīgi sūdi ar smieklīgas jaudas motoriem.
Dārgi ar gatera algu. Lai arī esi turīgs 😂
Tā arī nesapratu tavas domas lidojumu, bet nu lai...
Nezinu kā viņi to izdarīja, un arī neinteresē, gan jau fleksēja un metināja, bet stāsts nav par to, stāsts ir pa to, ka sabūvēt var visu ko, tāpēc ir diezgan muļķīgi stāstīt, ka vot tā mašīna ir baigi labā, jo re kur viens čalis tajā mašīnā baigo spridzekli uzbūvēja. Un tā ar tevi ir katru reizi, tu katru reizi cilājot līdzīgas tēmas aizej savos stāstos ko tur kāds ir sabūvējis, nu tad jau tu man piekrīti, ka parasts standarta golfs ir nereāli garlaicīgs? 😂
Stipri savādāks vai ne stipri, bet golfā nenāca. Gan jau motora kods atšķiras, tad jau vw arī uzskata ka tas ir cits motors.
Piekrītu.