iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 17.02.2025 20:41

Jā,par Naudu reti kurš dziedonis nava Uzdziedājis,pašu PinkFloydu ieskaitot.Betnutu jau zinkā,dažādu biedrību,apvienību (un/vai Grupējumu) kassieri bieži vien savu fizisko dzīvi beidz jau drīzumā pēc attiecīgā veidojuma izjukšanas.

650 17.02.2025 19:34

Cerības ir gauži mazas.Vai (pareizāk) nekādas.Nupat, reku- Redaktors drošsirdīgi izbraucis apgaitā, jau pirmajos pāris kilo metros ieraudzījis acīmredzamus suuudus.Kāda "ieviestus", idejisko autoru (slaucēju,agronomu,parapsihologu) kolektīva izmanīgi kolektīvi (pēc acīmredzami iepriekšējas Vienošanās/Grupā) "apsstiprinātus".Viņš (atkal) uzraksta Rakstu.Par ko 4/5 "komentētāju" viņu visiem iespējamajiem līdzekļiem vienkārši mēģina Apdrirst. Lieliska (taisnīga) perspektīva! ;p

650 17.02.2025 19:15

Nenuzinkā.Visi ir piekusuši/no. Zeļjenskijam (iespējams) īsti (vairs) nava ko darīt, viņam ira palicis (kļuvis) Garlaicīgi.Tāpēc viņš (kopā ar citiem/domubiedriem) tagad viskautko "iesaka" (varbūt tieši pašam krievam?).Savulaik bija tāds bieži lietojams jēdziens, kurš sākas ar tā dēvēto "mīkstināto Līdzskani". Šššš...

650 17.02.2025 14:01

Nujajā, topošajiem kandidātiem vienmēr pamat vērtības ir Dažādas, uzskati ira Atšķirīgi, pretrunas ir Nesamierināmas. 

Ja piem Kāds domā, ka kārotās "izmaiņas" ir panākamas ar kladzināšanu "manābalsī.elvē",nu tad tiešām no tādiem labāk atturēties attālināti, lai nepataisītu pašam/sevi par vēl vienu Lohu.Jo tie parakstītāji īstenībā īsti nespēj trīs vārdus vienā teikumā apvienot,lai savu to "nostāju" daudzmaz saprotami noformulētu.

Nav vērts "protestēt" pat pret malkAss dedzināšanas aizliegumu, jo pat tur tas moments ir neatgriezeniski nokavēts.Tā lielākā un Varenākā (tā dēvētā "ierēdņu") biedrība ir sen nodibināta un beidzamajos gados stipri nostiprinājusies uz palikšanu .Tā ka bikses/nost un gatavojamies (turpinam) maksāt/Par!  

Jo (vairs!) NAV (un arī turpmāk nebūs!) lohu rīcībā tāda "mehānisma", ar kuru tie varētu atsaukt (vai ietekmēt) kādu ievēlētu vai ieceltu amat Personu.Vai pat ne kādu to virtuāli iedomāto "savējo interešu Pārstāvi".Vaina ir tieši šajā (rūpīgi izplānotajā,praktiski nesatricināmajā) mehānismā,pret kuru tiem protestējošajiem lohiem itin nekas nespīd.Sarkasms un/vai ikdienišķa paņirgāšanās- tas ir vienīgais atlikušais prieciņš.

650 16.02.2025 22:17

Par "bazāru" atbildēsi? Kāda tev daļa (vai interese), ko "es lietoju" vai "kurmankas" ir? Man pagaidām neviens ķīnietis nav neko nozadzis (ne arī es/viņam).Atšķirībā no daža cita zināmā zīmola,kurš uz detalizēta iesnieguma pamata katram loham atgriezīs pa 20,- usd par iztirgotajiem lohdatiem ;p

650 16.02.2025 21:09

Lohus un viņiem piemītošo visatļautību ir rūpīgi jākultivē. Satiksmes organizācijai jābūt tādai, lai viņi acīmredzami nepārprotami saprasstu to, ka jebkurai valstiski/Vidējajai zīmei te vienkārši drīkst Uzspļaut.

Tad nejaušā "atlase'' vai periodiski sekojošā "trīsreizgadā" uzraudzības ākcija tās orgānizātoriem garantēti ienesīs maksimālu peļņu. Komplektā ar sensacionāliem "rezultātiem", pareiziem "secinājumiem" un apdullinoši skaļu pašreklāmu.

650 16.02.2025 18:15

Rabinnōvič, vai Jūs piedalīsieties grupveidkopošanās passākumā? -Hm..a kas būs Dalībnieki? Nu kā kas,- es, Jūs, un jūsu Sieva.. Nu nēe, nu kā jums vispār nav kauna man kko tādu piedāvāt?! Ok,labi, skaidrs,tad Jūs tiekat izsvītrots no dalībnieku Saraksta.

650 16.02.2025 14:42

Tas Ļenas ielas gadījums ir vistipiskākais bezkaunīgas slaukšanas piemērs.Kā (aizkadrā) pēkšņi (un neloģiski) "pārveidot" ierastu (un Loģisku) satiksmes organizāciju'konkrētajā vietā.Lai pēc tam (izmantojot satiksmes dalībnieku vispārcilvēcisko APJUKUMU samudžinātā satiksmes situācijā) sev nodrošinātu tā dēvētos "ieņēmumus".Plus vēl, ka ziemā un/bvai vakarā vai naktī, kad tur vispār NAv neviena ne gājēja nedz zvēra vai mājLopa tās pārejas tuvumā.

Ja vēl tas notiktu kādā 'regulārajā" pilsētā- bet tas notiek KŪRORTĀ, kuru reāli apmeklē "kūr viesi".Kuriem nav "priekšzināšanu" par konkrēto situāciju, tādēl viņus apkāst ir jo īpaši viegli un izdevīgi.Kamēr atnāks soda kvīts, viņu var apjāāt vairākkārtīgi.Līdz Nākamajai kūrlohu sezonai viņš to aizvainojumu "aizmirsīs", tāpēc līdzīgu darbību varēs atkārtot vēl un vēl.

650 16.02.2025 14:29

### Izaicinājumi un riska faktori:

1. **Konkurence un nepieciešamība**:

   - Jāvērtē, vai jau pastāv līdzīgas organizācijas un vai ir pietiekami daudz cilvēku, kas būtu ieinteresēti pievienoties.

   - Ja tirgus jau ir piesātināts, var būt grūti piesaistīt biedrus.

2. **Finanšu un laika ieguldījums**:

   - Biedrības dibināšana un uzturēšana prasa laiku un resursus, tostarp administratīvus izdevumus un organizatorisko darbu.

   - Jāplāno, kā gūt finansējumu (piemēram, biedru naudas, sponsoru vai projektu līdzekļi).

3. **Juridiskie aspekti**:

   - Biedrības dibināšanai nepieciešams ievērot Latvijas likumdošanu, piemēram, reģistrēt organizāciju un ievērot noteikumus par biedrību darbību.

4. **Ilgtspēja**:

   - Lai biedrība būtu veiksmīga, tai ir jābūt skaidriem mērķiem un ilgtspējīgam darbības plānam.

   - Jāņem vērā, vai biedrība varētu piesaistīt pietiekami daudz biedru un uzturēt viņu interesi ilgtermiņā.

### Secinājums:

Autovadītāju biedrības dibināšana Latvijā var būt vērts pasākums, ja ir skaidra vīzija un konkrētas vajadzības, kuras šāda organizācija varētu risināt. Pirms dibināšanas ieteicams veikt tirgus analīzi, noskaidrot potenciālo biedru interesi un izstrādāt ilgtspējīgu darbības plānu. Ja biedrība spēs efektīvi aizstāvēt autovadītāju intereses un piedāvāt pievienojamības vērtību, tā var kļūt par nozīmīgu spēku auto nozarē.

Nosūtīts no mana tālruņa 👺

650 16.02.2025 14:27

RE: Autovadītāju biedrības dibināšana Latvijā var būt vērts pasākums, ja ir konkrētas vajadzības un mērķi, kas varētu tikt risināti, izveidojot šādu organizāciju. Lūk, daži aspekti, ko apsvērt:

### Iespējamie priekšrocības:

1. **Interesu aizstāvība**:

   - Autovadītāju biedrība varētu aizstāvēt vadītāju tiesības un intereses valsts iestādēs, piemēram, ietekmējot likumdošanu vai transporta politikas izstrādi.

   - Varētu organizēt kampaņas par labvēlīgākiem noteikumiem, piemēram, ceļu nodokļu samazināšanu vai labāku infrastruktūru.

2. **Informācijas un atbalsta sniegšana**:

   - Biedrība varētu nodrošināt autovadītājus ar aktuālu informāciju par ceļu noteikumiem, apdrošināšanu vai tehniskajiem jautājumiem.

   - Varētu organizēt konsultācijas vai tiesību palīdzību gadījumos, kad vadītāji saskaras ar problēmām, piemēram, nespraigām soda naudām vai strīdiem ar apdrošināšanas kompānijām.

3. **Izglītojoši pasākumi**:

   - Biedrība varētu rīkot apmācības vai seminārus par drošu braukšanu, ekoloģisku transportu vai jaunākajām tehnoloģijām auto nozarē.

4. **Solidaritāte un kopiena**:

   - Autovadītāju biedrība varētu veicināt savstarpēju atbalstu un informācijas apmaiņu starp biedriem.

   - Varētu organizēt kopīgus pasākumus, piemēram, auto izstādes, braucienus vai labdarības akcijas.

5. **Sadarbība ar citām organizācijām**:

   - Biedrība varētu sadarboties ar citām transporta vai autovadītāju organizācijām Eiropā, lai aizstāvētu kopīgas intereses.......

650 15.02.2025 20:08

JautāJums. Kurš mums beidzamajā laikā visbiežāk (un visCietāk) "sola" krievu iebrukumu kādā no Nātō valstīm? Vai viņam (tomēr) ir (būtu) kāds tāds kaut vai attālināts "pienākums" reāli "atbildēt par" šo te savu tā dēvēto Bazaru?

650 15.02.2025 20:01

Vakar biju joutupu ieslēdzis, lai pakalausītos ko 'Vaščekists jaunu murgo.Principā neko.Bet jau vienā  pašu ukraīņu "ziņuplūsmā" pavīdēja tāds visai "ritoričeskijs vapross"- kurš tad īsti esot palaidis to dronu.

Pārējie "ukraiņu" ziņukanaāli- nu vienkārši Ārprāts, posts un bēdas.Kā var tik dziļi necienīt "savu" klausītāju un arvien izvērst plašumā un formulējum bezkaunībā šos te klikšķu virsrakstus.Rodas vispār riebums un neticība attiecībā uz šī visa meliem apvītā passākuma "īsto" seju.

650 15.02.2025 19:51

Sanāk, ka Sātans (vai vismaz tā iemiesojums) ir kāds no šiem te startā/uzskaitītajiem personāžiem.Iespējams, pat vairāki vai pat visi.

Ja kāds nepiekrīt vērējumam, tam nāksies Taisnoties un/vai pat viskautko Pierādīt.

650 14.02.2025 20:01

Sveiciens Vaflentīna dienā visiem iesaistītajiem (vai tiem kuri tikai vēl izskata iespēju/iesaistīties). Izskatās, ka tēmas autors ira tā dēvētais uzmetējs (ka mūs atkal Nae Baļi) ;p

650 14.02.2025 19:53

Ko tur atgādināt, ja neviens cits līdz šim vispār nebija uzdrošinājies to "suudu/bīdīt".Tagad reku katru dienu masskavā pa Asv spec lidmašinai un "sarunas" tiek gatavotas pa pilnu programmu.Tas viņa priekšgājējs vecais alcheimerists vispār pat ne dzirdams nebija- viņa vārdā viskautko bīdīja visādi šhalattaāni.Kuru izbīdītais tagad draud pārvērsties par suudiem 1kārt pašiem ukraiņiem.Ticība te ir ne to ka nulle, bet jau ar trim mīnusa zīmēm.

Tagad pat- kurš var "garantēt" par to, kurš un kā īsti trāpīja pa to Čherņabiļļas staciju? Kā tā- tieši konferences priekš vakarā, un taisni pa mazāk svarīgo kupola daļu.šhantaāža, nu tas skaidrs, jautājums tikai no Kuras puses.Zb jau!

650 14.02.2025 19:45

Nav īsti ziņu, cik tur kas rentabli.Ziņa ir vienkārši ka tur "ir".Ko tad diez tas Trumps "novērtējis" pa tiem 15 triļļardiem, ka tur vieni vienīgi suudi un vel problēmas tos izrakt? Krievs tev neatdos nevienu nekādas pat vislētākās suudaruudas gabalu, ja vien viņam iespēja to pievākt.Nerentabli rakt- ok, bet ja "rok" ne/savā teritorijā un rokot sajaaj vidi "kaimiņam", tad varbūt nemaz tik dikti slikti nav.

650 14.02.2025 0:02

Ukraine has an estimated 500,000 tons of untapped lithium, one of the largest reserves in Europe, according to geological surveys.

Ukraina ieņem 5. vietu starp Eiropas valstīm ar 500 000 tonnu izmērīto un norādīto resursu. "Izmērītie un norādītie resursi" attiecas uz kopējo identificēto atradņu skaitu neatkarīgi no tā, vai to ieguve pašlaik ir ekonomiski izdevīga.

Krievijas karaspēks ir turpinājis ieņemt svarīgākās vietas, kurās ir daudz Ukrainas litija, sākot ar Zaporožžas dienvidu reģionu 2022. gadā, iebrukuma sākumā, kam sekoja šomēnes Ševčenko, Doņeckas lauku ciemata sagrābšana, kas atrodas virs vienas no Ukrainas lielākajām litija atradnēm. Tādējādi valstī paliek tikai divi avoti, kas vēl nav Krievijas kontrolē...

Izmērītie litija resursi Eiropā:

Germany 3.8M

 Czech Republic 1.3M

 Serbia 1.2M

 Russia 1M

 Ukraine 500K

 Spain 320K

 Portugal 270K

 Finland 68K

 Austria 60K

Source: U.S. Geological Survey, 2024

650 13.02.2025 15:40

-ā, nu labi, tagad gandrīz visi ir Klāt, izņemot pašu to ē-pasta adresātu ;p

650 13.02.2025 15:38

Kara patiesais iemesls tieši dēļ šiem dabasresursiem jau tika cilāts kopš pašām pirmajām iebrukuma dienām! Toreiz tā skaitījās sazvērestības teorija, ko izdomājuši tā dēvētie Lohi.Tur to resursu esot nemērā daudz,- europā otras lielākās litija iegulas un sazin kas tur vēl, aš pa kādiem 15pacmit triļļoniem Āesvē rubeļu.Nu kā jau teica- reālais kara iznākums būšot ne to ka negaidīts, drīzāk ka "nežēlīgs".

650 13.02.2025 15:09

Kass jauns? Varb'ūt te derētu sastādīt kādu "sarakstu" ar pašiem  bezkaunīgākajiem šharlatāānistisko jūtupa virsrakstu producētājiem? Šis bija ļoti kaitinoši jau beidzamajos dažos mēnešos, taču nupat šajās dienās vispār ir vāks.Nupat vairs vispār nav neviena normāla blogera vai (īpaši pašu ukraiņju!) ziņukanāla.Absolūta bezkaunība,klaja nekaunība.Āprāts! 

Vakar uzgāju kārtējo Golovānova interviju ar Arestovičšu.Nu ja tas ir kaut daļēji taisnība, ko vi'ņš stāsta, būs liela jezga.Vai tiešām būs- ticība gan minimāla.Vienīgi ka "vecais" jautājums- uz KO īsti mērķē pats Ārestavičšš (vai kam viņu kāds gatavo).Kur īsti viņš ir, un kapc viņš (vēl) vispār ir dzīvs.Jo par AsV nodokļumaksātāju naudas izšķērdēšanu un iespējamā Soda bardzību (un Neizbēgamību) mums te VašČekists klārēja jau beidzamos pāris gadus, taču "izmaiņu" kā nav tā nav.

650 13.02.2025 14:55

Tāpc es domāju, kur tie pārējie Sarakstā minētie, kapc nav Atsaukušies. Un kas ir tas fon Mansteins un kur vispābā ir pats Redaktors.Kapc viņš neko te neredaktē.Jā.

650 13.02.2025 14:47

Nevis ka var, bet ir Pienākums!

650 13.02.2025 14:45

Tieši tāa, noslēgt visu un visus! Personīgi "aizklauvēties" līdz katram tam (centrā mītošajam vai to apmeklēt ieinteresētajam) Gudriniekam, kurš pagaidām ir lepni iedomājies, ka uz viņu "tas viss" neattiecas.

650 12.02.2025 23:14

Ko te liekuļot, kādi 30, vaig reālus 10. Vai pat vadoties (nesoties) pēc lēnākā sat.dalībnieka. 

Miera ielā (kad tur vēl smaržoja pēc šokolādes, nevis pēc suudiem) savulaik praktiski cilvēki pārbaudīja savirzi un/vai vispārējo piekares stāvokli.Ja uz (ar) 90 nešļuka nost no trambaja sliedēm, tātad viss štokos.

650 12.02.2025 23:07

Tas nav nekas jauns.Iespējams,šeit pulcēsies kāreiz tie,kuri savulaik izdzīti no iepriekšējajām struktūrām un/vai apakšvienībām.Mūsu topošajā cilvēkjāāšanas laikmetā darbiņš atradīsies jebkuram.Tajos 90tajos,kad vieni brauca puzdienās, radaru viņi "aizdeva" citiem.Protams, par zināmu atlīdzību.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti